Κάγκελα - Μανιτάρια

Δημοσίευσηαπό beholder την Κυρ Ιούλ 16, 2006 6:47 pm

----------------------------------------------------------------------------
Σήμερα άκουσα ενα παιδί στο μαγαζί να λέει πως έβαλε μαργαρίτες με 600 ευρωπουλάκια....

Δύο έτσι?Απο 300 ευρωπουλέισον.
Θα βάζατε?'Εχετε?

Εκτός απο την εμφάνιση μια μαργαρίτα τί άλλο υπέρ έχει?

-----------------------------------------------------------------------------

Εχουν ωραια χρωματα και αμα αγαπας της πετας και ενα μαδημα Μαγαπα δεν μαγαπα.... :P :P :P

Τι να σε πω ρε κατερινα Και μενα με εχει προβληματισει εαν πρεπει να βαλω ή οχι.

Αλλοι λενε οτι κανει δουλεια, αλλοι παλι ειναι επιφυλακτικοι, με το επιχειρημα οτι οταν σκασει κατω η μηχανη το χτυπημα μεταφερεται κατευθειαν στο σκελετο και μπορει τελικα να προκαλεσει περισσοτερη ζημια απο το οτι δεν θα το ειχες.

Προς το παρον δεν εχω βαλει και εχω ριξει βαρος σε αξεσουαρ για μενα γιατι δεν εχω τιποτις :-(

Τωρα 600 Ευρα 2 μαργαριτες Πολυ ακριβα δεν ειναι? :-?

Για το ΚαΤιΜα ας πουμε για παραδειγμα εχει 80 Ευρω η μια η απλη και 95 Ευρα η Αλουμινιου και απο οτι εχω δει ιδια τιμη εχουν ολες με εξαιρεση 1-2 μοντελλα της Σουζουκι που ειναι 160 Ευρω το ενα
<b> Η ζωή είναι ωραία αλλά τα έχει με άλλον... </b>
Μπαμπης
Άβαταρ μέλους
beholder
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 24, 2006 11:29 pm
Τοποθεσία: ATHENS
Ονομα χρήστη: Μπάμπης
Μοντέλο: SUZUKI V Strom 650 ΦΥΣΙΚΑ
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Theo την Δευτ Ιούλ 17, 2006 1:52 am

beholder έγραψε:
Τι να σε πω ρε κατερινα Και μενα με εχει προβληματισει εαν πρεπει να βαλω ή οχι.

Αλλοι λενε οτι κανει δουλεια, αλλοι παλι ειναι επιφυλακτικοι, με το επιχειρημα οτι οταν σκασει κατω η μηχανη το χτυπημα μεταφερεται κατευθειαν στο σκελετο και μπορει τελικα να προκαλεσει περισσοτερη ζημια απο το οτι δεν θα το ειχες.


Μπάμπη φίλε μάλλον εσύ λές για μανιτάρια!! που δένουν στο σκελετό και πέρνουν μέρος της κρούσης αν τσακιστείς.

Η Κατερίνα εννουσε μαργαρίτες τις δισκόπλακες .....

Anyway να ξέρεις ότι στα πολλά αν πέσεις δεν σε σώνει τίποτα. Εγώ θα βάλω μανιτάρια καθώς είναι μόνον προστασία για τις μικροπτώσεις του στύλ γλ΄θστρησε από το στάν και έπεσε.
Εξάλλου τα σ΄΄ιδερα τα θεωρώ τρέ μπανάλ !!
:-P
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos_z την Δευτ Ιούλ 17, 2006 3:46 am

Theo έγραψε:
beholder έγραψε:
Τι να σε πω ρε κατερινα Και μενα με εχει προβληματισει εαν πρεπει να βαλω ή οχι.

Αλλοι λενε οτι κανει δουλεια, αλλοι παλι ειναι επιφυλακτικοι, με το επιχειρημα οτι οταν σκασει κατω η μηχανη το χτυπημα μεταφερεται κατευθειαν στο σκελετο και μπορει τελικα να προκαλεσει περισσοτερη ζημια απο το οτι δεν θα το ειχες.


Μπάμπη φίλε μάλλον εσύ λές για μανιτάρια!! που δένουν στο σκελετό και πέρνουν μέρος της κρούσης αν τσακιστείς.

Η Κατερίνα εννουσε μαργαρίτες τις δισκόπλακες .....

Anyway να ξέρεις ότι στα πολλά αν πέσεις δεν σε σώνει τίποτα. Εγώ θα βάλω μανιτάρια καθώς είναι μόνον προστασία για τις μικροπτώσεις του στύλ γλ΄θστρησε από το στάν και έπεσε.
Εξάλλου τα σ΄΄ιδερα τα θεωρώ τρέ μπανάλ !!
:-P


Το στραβωμένο πλαίσιο θα το θεωρείς trendy;;;; :shock: :-P
Άβαταρ μέλους
tasos_z
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 7:50 pm

Δημοσίευσηαπό beholder την Δευτ Ιούλ 17, 2006 4:09 pm

taz έγραψε:
Μπάμπη φίλε μάλλον εσύ λές για μανιτάρια!! που δένουν στο σκελετό και πέρνουν μέρος της κρούσης αν τσακιστείς.

Η Κατερίνα εννουσε μαργαρίτες τις δισκόπλακες .....

Anyway να ξέρεις ότι στα πολλά αν πέσεις δεν σε σώνει τίποτα. Εγώ θα βάλω μανιτάρια καθώς είναι μόνον προστασία για τις μικροπτώσεις του στύλ γλ΄θστρησε από το στάν και έπεσε.
Εξάλλου τα σ΄΄ιδερα τα θεωρώ τρέ μπανάλ !!
:-P
-------------------
Το στραβωμένο πλαίσιο θα το θεωρείς trendy;;;; :shock: :-P



Ναι εχετε δικιο Καταλαβα μανιταρια για πτωσεις.

Παντως με αυτα που διαβαζω απο εμπειρους χρηστες στα forum μαλλον δεν θα τα βαλω λογω του προβλήματος που μπορουν να δημιουργησουν στο πλαισιο

Τι μανιταρια λεει η κατερινα Τρωγονται??? :lol: :-D :lol: :x
<b> Η ζωή είναι ωραία αλλά τα έχει με άλλον... </b>
Μπαμπης
Άβαταρ μέλους
beholder
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 24, 2006 11:29 pm
Τοποθεσία: ATHENS
Ονομα χρήστη: Μπάμπης
Μοντέλο: SUZUKI V Strom 650 ΦΥΣΙΚΑ
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Theo την Δευτ Ιούλ 17, 2006 4:56 pm

taz έγραψε:
Το στραβωμένο πλαίσιο θα το θεωρείς trendy;;;; :shock: :-P


Ευτυχώς που εδώ από ότι φαίνεται έως τώρα είναι έμπειροι μοτοcikletistαι και δεν φοβούνται όταν λές μπούρδες!!!
:-P :-P :-P :-P


Πώς να στραβώσει το αλουμινένιο υπερπλαίσιό μου από πτώση ασταματημένο απτο στάντ???

γι αυτό μόνον είπα ότι κάνουν τα μανιτάρια!!!

και σίδερα να έχεις αν πέσεις με πάνω από 100 ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ!!!! aκούς beholder??? 8)

Eσύ αγόρι μου taz ( Τάσο) βάλε ένα μικρό φουσκωτό γύρω γύρω για να κάνεις και καμιά γυροσκοπική φιγούρα!!! :-P :-P :x
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos_z την Δευτ Ιούλ 17, 2006 5:40 pm

Theo έγραψε:
taz έγραψε:
Το στραβωμένο πλαίσιο θα το θεωρείς trendy;;;; :shock: :-P


Ευτυχώς που εδώ από ότι φαίνεται έως τώρα είναι έμπειροι μοτοcikletistαι και δεν φοβούνται όταν λές μπούρδες!!!
:-P :-P :-P :-P


Πώς να στραβώσει το αλουμινένιο υπερπλαίσιό μου από πτώση ασταματημένο απτο στάντ???

γι αυτό μόνον είπα ότι κάνουν τα μανιτάρια!!!

και σίδερα να έχεις αν πέσεις με πάνω από 100 ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ!!!! aκούς beholder??? 8)

Eσύ αγόρι μου taz ( Τάσο) βάλε ένα μικρό φουσκωτό γύρω γύρω για να κάνεις και καμιά γυροσκοπική φιγούρα!!! :-P :-P :x


Α! μαλιστα όταν το μοτό σου πέσει από το σταντ ζυγίζει 50 κιλά και όχι 200 :-? και άμα χτύπα ξύλο φας τούμπα θα το ξέρεις πιο πριν και θα τα βγάλεις για να μην στραβώσει το αλουμινένιο υπερπλαίσιό του μοτό σου :-?
Ε τότε σωστός Theo λέω μπούρδες ;-)
Άβαταρ μέλους
tasos_z
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 7:50 pm

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Δευτ Ιούλ 17, 2006 7:18 pm

Πρώτα θα συνιστούσα λίγη προσοχή στη ανάγνωση των θεμάτων ώστε να μην βγαίνουμε εκτός θέματος.

Όσο αφορά τώρα τα προστατευτικά, τίποτα από όλα αυτά δεν είναι σε θέση να γλυτώσουν τη μηχανή από κάποια γερή πτώση. Πιστεύω πως τα κάγκελα με τα μανιτάρια δεν συγκρίνονται. Τα μανιτάρια προορίζονται για street μηχανές, ώστε να μην κινδυνεύει σε μικρή πτώση από το στάντ το πανάκριβο φέρινγκ πάντα βέβαια με τον ρίσκο που αυτή η τοποθέτηση συνεπάγεται. Τα δε, κάγκελα προστατεύουν τα πόδια του αναβάτη κυρίως σε περίπτωση πτώσης από το μεγάλο βάρος, της συνήθως ψηλής και βαριάς μηχανής μιας και εκεί συνήθως απευθύνονται, και δευτερευόντος της μηχανής μιας και το φέρινγκ απουσιάζει. Τώρα η τοποθέτηση μανιταριών σε μηχανή χωρίς να υπάρχει εκ των προταίρω μελέτη από τον κατασκευαστή δεν συνίσταται καθώς ένα ράγισμα μπορεί να συμβεί ακόμα και από πτώση με στάντ.
Η ταπεινή μου άποψη είναι η τοποθέτηση πολυεστερικών φέρινγκ χωρίς μανιτάρια σε street μηχανή και κάγκελα στις on-off. Άλλωστε αυτό προτείνουν και οι κατασκευαστές. Αυτοί κάτι ξέρουν παραπάνω ......
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Theo την Τρί Ιούλ 18, 2006 3:08 am

taz έγραψε:Α! μαλιστα όταν το μοτό σου πέσει από το σταντ ζυγίζει 50 κιλά και όχι 200 :-? και άμα χτύπα ξύλο φας τούμπα θα το ξέρεις πιο πριν και θα τα βγάλεις για να μην στραβώσει το αλουμινένιο υπερπλαίσιό του μοτό σου :-?
Ε τότε σωστός Theo λέω μπούρδες ;-)


Καλά ρε Τάσο..........η λέξη ορμή (θυμίσου στο σχολειο στην φυσική), η λέξη κινητική ενέργεια που αποσβένει με την κρούση σου λένε κάτι????

Το βάρος (μάζα) πολλαπλασιάζεται με την ταχύτητα και μας δίνουν την ορμή που είναι αν θυμάμαι καλά ενέργεια που αποσβένει μέσω είτε ελαστικής παραμόρφωσης είτε πλαστικής!!

1) ελαστική...............το υλικό απορροφά και δεν παραμορφώνεται μόνιμα

2) πλαστική...............το υλικό απορροφά υπερβαίνοντας τα όρια της ελαστικής παραμόρφωσης και δέχεται μόνιμες πλαστικές παραμορφώσεις.....δηλαδή η αντοχή του υλικού δεν φθάνει να αντέξει την παραμόρφωση.....και παθαίνει ζημιές....ρηγματώνεται - σπάει κτλ

Στην περίπτωσή μας αν πέσει από το στάν η μόνη ενέργεια που απορροφά ο σκελετός μέσω του μανιταριού, που αν είναι καλό θα σπάσει στη βάση του κανονικα, είναι αυτή του βάρους απ'τό κέντρο της μηχανής σαν ελεύθερη πτώση δηλαδή πολ/σιασμένη με g !
Τελευταία επεξεργασία από Theo και Τετ Ιούλ 19, 2006 2:53 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos_z την Τρί Ιούλ 18, 2006 3:29 pm

Ωραία βάλε και θα το κάνουμε τεστ να δούμε :-P αν όσα λες είναι σωστά δεν θα πάθει τίποτα :lol:
Άβαταρ μέλους
tasos_z
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 7:50 pm

Δημοσίευσηαπό sotris την Δευτ Ιούλ 31, 2006 4:06 pm

οσο αφορα τη τοποθετηση καγκελων στο ktm 950adv, δεν το συνιστω. φιλος επεσε στο χωμα, οχι με πολλα χ-τρα, με αποτελεσμα η βαση που πιανει το καγκελο στο ντεποζιτο να υποστει ζημια. στο σημειο εκεινο αρχισε να διαφευγει βενζινη, χωρις να υπαρχει τροπος να σταματησει.. ζημια λοιπον 1200€, οσο εχει το μισο ντεποζιτο......βαζουμε carbon προστατευτικα λοιπον ναχουμε το κεφαλι μας ησυχο... :-?
sotris like motoris
enduro action!
Άβαταρ μέλους
sotris
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Ιουν 30, 2006 11:16 pm
Τοποθεσία: pireas

Δημοσίευσηαπό golis την Τρί Αύγ 01, 2006 1:21 am

Giafto maresei o Theo.
Kias me pligwnei.
Exei ena epipedo. :x
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο ΔΙΑΦΟΡΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες