πως να στο πω στο περίπου... έχει διαφορά η όλη κατασκευή της τρόμπας απο τις συμβατικές αλλά η βασικότερη είναι στο εμβολάκι που σπρώχνει τα υγρά. είναι τοποθετημένο παράλληλα με την παλάμη σου, η κίνηση δηλ. των δαχτύλων σου είναι η ίδια που κάνει και το εμβολακι, στην συμβατική είναι κάθετα προς την παλάμη σου,παράλληλα με το κλιπον η τη μανέτα δε μπορώ να στο εξηγήσω αλλιώς, ψάχνω μέρες να βρω κάτι να ανεβάσω.
Αnyway, είναι πιο άμεσο το φρενάρισμα και έχει καλύτερη διάρκεια, πιο καλή σε αίσθηση, δεν τα "χανεις" τα φρένα σου. Σαν παράδειγμα το κ5, που έχει ακτινική αντλία, έχει 4πίστονες δαγκάνες ενώ το busa έχει συμβατική αντλιά αλλά 6πίστονες.
αυτες είναι ακτινικές
ενώ αυτή είναι μια συμβατική και η συγκεκριμένη είναι απο busa