Δισκόφρενα με ανθρακονήματα...

Δισκόφρενα με ανθρακονήματα...

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Οκτ 03, 2007 11:37 pm

Γιατί τα δισκόφρενα από ανθρακονήματα που χρησιμοποιούνται στους αγώνες εδώ και 2 δεκαετίες, δεν έχουν περάσει στις μοτοσικλέτες παραγωγής;

Παρόλο που τα πλεονεκτήματα έναντι των μεταλλικών δίσκων, είναι σημαντικά (χαμηλότερο βάρος και μεγαλύτερη επιβραδυντική ικανότητα σε σχέση με τη πίεση που ασκείται στη μανέτα, το μεγάλο τους πρόβλημα είναι οτι δίσκοι carbon δεν λειτουργούν καθόλου καλά όταν είναι κρύοι (κάτω από τους 300 βαθμούς Κελσίου). Επίσης στις αλλεπάληλες ακινητοποιήσεις, χάνουν την απόδοσή τους, ενώ δεν έχουν την αίσθηση των μεταλλικών, κάτι που χρειαζόμαστε οπωσδήποτε σε καθημερινή χρήση.

Η τεχνολογία των κεραμικών υλικών, που θα συνδυαστεί με τα ανθρακονήματα, αναμένεται να βελτιώσει τη κατάσταση στο μέλλον...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Επιστροφή στο ΦΡΕΝΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες