Γιατί τα δισκόφρενα από ανθρακονήματα που χρησιμοποιούνται στους αγώνες εδώ και 2 δεκαετίες, δεν έχουν περάσει στις μοτοσικλέτες παραγωγής;
Παρόλο που τα πλεονεκτήματα έναντι των μεταλλικών δίσκων, είναι σημαντικά (χαμηλότερο βάρος και μεγαλύτερη επιβραδυντική ικανότητα σε σχέση με τη πίεση που ασκείται στη μανέτα, το μεγάλο τους πρόβλημα είναι οτι δίσκοι carbon δεν λειτουργούν καθόλου καλά όταν είναι κρύοι (κάτω από τους 300 βαθμούς Κελσίου). Επίσης στις αλλεπάληλες ακινητοποιήσεις, χάνουν την απόδοσή τους, ενώ δεν έχουν την αίσθηση των μεταλλικών, κάτι που χρειαζόμαστε οπωσδήποτε σε καθημερινή χρήση.
Η τεχνολογία των κεραμικών υλικών, που θα συνδυαστεί με τα ανθρακονήματα, αναμένεται να βελτιώσει τη κατάσταση στο μέλλον...