vfr discussion - Βαθμολογίες ελαστικών !

Δημοσίευσηαπό ermisVFR την Τετ Οκτ 31, 2007 9:48 am

Το μπροστινό είχε τετραγωνιστεί...
Συνημμένα

Wo Es war, soll Ich werden
Άβαταρ μέλους
ermisVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 25, 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Εξάρχεια

Δημοσίευσηαπό ermisVFR την Τετ Οκτ 31, 2007 9:52 am

Ο Acanthor εκτελεί χρέη αντιβάρου μέχρι να αλλάξει το εμπρός ελαστικό.....
Συνημμένα

Wo Es war, soll Ich werden
Άβαταρ μέλους
ermisVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 25, 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Εξάρχεια

Δημοσίευσηαπό ermisVFR την Τετ Οκτ 31, 2007 12:14 pm

Τι άλλο είδαμε στο συνεργείο;
Δύο σπασμένα Κ7 .......
Συνημμένα


Wo Es war, soll Ich werden
Άβαταρ μέλους
ermisVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 25, 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Εξάρχεια

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Τετ Οκτ 31, 2007 12:25 pm

Για πειτε ρε παιδια τις πρωτες εντυπωσεις σας με τα Metzeler Μ3

αυριο η μεθαυριο θα τα βαλω και εγω

με χαλαει λιγο η μικρη τους διαρκεια (8-10000χλμ) αλλα τι να κανεις?

Για τα BT021 εχουμε τπτ πληροφοριες?
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Τετ Οκτ 31, 2007 12:26 pm

ermisVFR έγραψε:Τι άλλο είδαμε στο συνεργείο;
Δύο σπασμένα Κ7 .......


Παλι κομμενα πλαισια σε GSXR

μαθατε τπτ, απο γερο τρακαρισμα η στο ψιλο ασχετο?
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό ermisVFR την Τετ Οκτ 31, 2007 12:43 pm

X_NR750 έγραψε:
ermisVFR έγραψε:Τι άλλο είδαμε στο συνεργείο;
Δύο σπασμένα Κ7 .......


Παλι κομμενα πλαισια σε GSXR

μαθατε τπτ, απο γερο τρακαρισμα η στο ψιλο ασχετο?


Το ένα με 30χλμ και το άλλο με 50χλμ.......

Αλλά να σπάσει πάνω στην κόλληση... απαράδεκτο
Wo Es war, soll Ich werden
Άβαταρ μέλους
ermisVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 25, 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Εξάρχεια

Δημοσίευσηαπό ermisVFR την Τετ Οκτ 31, 2007 12:46 pm

X_NR750 έγραψε:Για πειτε ρε παιδια τις πρωτες εντυπωσεις σας με τα Metzeler Μ3

αυριο η μεθαυριο θα τα βαλω και εγω

με χαλαει λιγο η μικρη τους διαρκεια (8-10000χλμ) αλλα τι να κανεις?

Για τα BT021 εχουμε τπτ πληροφοριες?


Το Μ3 έχει αρκετούς κραδασμούς. Το στρίψιμό του είναι σε άλλη κλάση αν και δεν είναι γρήγορο στην κλίση.

Τα ΒΤ021 τα είδα σε TDM. Μου φάνηκε ότι έχουν πολύ καλή γόμα. Αλλο ουδέν.
Wo Es war, soll Ich werden
Άβαταρ μέλους
ermisVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 25, 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Εξάρχεια

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Τετ Οκτ 31, 2007 2:28 pm

ermisVFR έγραψε:
X_NR750 έγραψε:Για πειτε ρε παιδια τις πρωτες εντυπωσεις σας με τα Metzeler Μ3

αυριο η μεθαυριο θα τα βαλω και εγω

με χαλαει λιγο η μικρη τους διαρκεια (8-10000χλμ) αλλα τι να κανεις?

Για τα BT021 εχουμε τπτ πληροφοριες?


Το Μ3 έχει αρκετούς κραδασμούς. Το στρίψιμό του είναι σε άλλη κλάση αν και δεν είναι γρήγορο στην κλίση.

Τα ΒΤ021 τα είδα σε TDM. Μου φάνηκε ότι έχουν πολύ καλή γόμα. Αλλο ουδέν.


Τα κυκλοφόρησα πολύ λίγο προς το παρων (100χλμ), αλλά δεν μπορώ να κρίνω ακόμα, γιατί τα michelin που είχα, είχαν σαπίσει, στρογγυλέψει, σκάσει και ήμουν μόνιμα με πλαδαρό λάστιχο.

Άρα ναι, οι κραδασμοί ήταν έντονοι σε πρώτη φάση, η κορώνα γρήγορη και το κράτημα σαφώς ανώτερο. Περισσότερα σε κανα μήνα που θα έχω ακόμα 500-1000χλμ
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Οκτ 31, 2007 8:12 pm

X_NR750 έγραψε:

μολις τα φορεσω και γραψω και κανα χλμ θα σας πω τις εντυπωσεις μου

τουτεστιν Metzeler Sportec M3 will be put to the test at Gasmadia Island :smt081 :smt081 :smt081

pisteuo tha sou aresoun poli. Perimenoume entiposeis. Ego emeina poli euxaristimenos
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Οκτ 31, 2007 8:14 pm

ermisVFR έγραψε:
Το Μ3 έχει αρκετούς κραδασμούς. Το στρίψιμό του είναι σε άλλη κλάση αν και δεν είναι γρήγορο στην κλίση.

.


Kalitera na min genikeuoume. Gia paradeigma ta M3 pou foro den mou dinoun kradasmous. Gia ta alla 2 pou eipes simfono apolita. Etsi einai.

Dakota esi ti les?
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό sotokan την Τετ Οκτ 31, 2007 8:27 pm

Dimitris έγραψε:
ermisVFR έγραψε:
Το Μ3 έχει αρκετούς κραδασμούς. Το στρίψιμό του είναι σε άλλη κλάση αν και δεν είναι γρήγορο στην κλίση.

.


Kalitera na min genikeuoume. Gia paradeigma ta M3 pou foro den mou dinoun kradasmous. Gia ta alla 2 pou eipes simfono apolita. Etsi einai.

Dakota esi ti les?



Ίσα ίσα ρε Μήτσο που τα Μ3 έχουν πολλούς κραδασμούς ,τι σημαίνει μην γενικεύουμε,τα παιδιά μιλήσαν για συγκεκριμένο λάστιχο σε συγκεκριμένη μηχανή....
Drogar-Smoke(LBG).gif
θέλω να ξε-φεύγωωωω
Άβαταρ μέλους
sotokan
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 25, 2006 8:48 am
Τοποθεσία: Περιστέρι
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: VFR VTEC
Κυβικά: 800

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Νοέμ 01, 2007 11:30 am

Τα Μ3 στο Guzzi μου έχουν ήδη 4.100 χλμ, ένα trackday (50+ γύρους) και δεν έχουν κανένα σημάδι φθοράς. Να μην πούμε και πόσο ζυγίζει το Guzzi........ λίγο παραπάνω από το VFR. :smt087

Ζεσταίνονται αμέσως, ταξίδεψαν φορτωμένα με συνεπιβάτη, τελικιασμένα στην εθνική αλλά δεν καταλάβανε τίποτα. Το μόνο μείον είναι ότι βαρένουν το τιμόνι λόγω σκελετού. Είναι ατσάλινος, (τα περισσότερα λάστιχα έχουν carbon) για αυτό όμως και ζεσταίνετε γρήγορα, διαχέει καλύτερα την θερμότητα.

Η κορώνα τους είναι τριγωνική, όχι βέβαια όσο ένα super sport λάστιχο, αλλά σίγουρα δεν είναι και touring.

:smt001
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Πέμ Νοέμ 01, 2007 11:45 am

Μα καλα ρε παιδια πως γινεται στο VFR τα M3 να εχουν κραδασμους και γρηγορη φθορα σχετικα ενω στο Guzzi που ειναι και βαρυτερο να μην εχουν κραδασμους και να αντεχουν στην φθορα?????

Ποσα αλογα βγαζει το Guzzi που μιλαμε?

και για τι ταχυτητες μιλαμε?

το VFR ειναι στα 110 ονομαστικα
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό ermisVFR την Πέμ Νοέμ 01, 2007 1:32 pm

X_NR750 έγραψε:Μα καλα ρε παιδια πως γινεται στο VFR τα M3 να εχουν κραδασμους και γρηγορη φθορα σχετικα ενω στο Guzzi που ειναι και βαρυτερο να μην εχουν κραδασμους και να αντεχουν στην φθορα?????

Ποσα αλογα βγαζει το Guzzi που μιλαμε?

και για τι ταχυτητες μιλαμε?

το VFR ειναι στα 110 ονομαστικα


Είναι λογικό να έχουν περισσότερους κραδασμούς σε σχέση με ένα sport touring ελαστικό.
Στην αρχή ξενίζει. Δεν περνάς από τις λακκούβες των δρόμων αγόγγυστα.
Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η εμπιστοσύνη που σου δίνουν υπό κλίση παρότι στην φάση τις εισόδου στην στροφή δείχνουν κάποια αδράνεια. Μέσα στην στροφή όμως έχεις την σιγουριά να πλαγιάσεις και άλλο αν χρειαστεί. Στην περιφερειακή του Υμηττού πάω με λιγότερη προσπάθεια έως και 20% ταχύτερα.

Αν οι δρόμοι στο νησί είναι άγριοι πρέπει να προσέχεις. Ο Sotokan σε χωματόδρομο έκοψε από πέτρα το πίσω Μ3 κάθετα στο κέντρο περίπου ένα εκατοστό.
Wo Es war, soll Ich werden
Άβαταρ μέλους
ermisVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 25, 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Εξάρχεια

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Πέμ Νοέμ 01, 2007 3:36 pm

Ωχ μην μου λες τετοια

οι δρομοι εδω ειναι λες και μας εχουν βομβαρδισει

αλλα ενας φιλος που τα εχει βαλει σε R1 ειναι πολυ ευχαριστημενος
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Πέμ Νοέμ 01, 2007 4:11 pm

ermisVFR έγραψε: στην φάση τις εισόδου στην στροφή δείχνουν κάποια αδράνεια.


Τι ακριβώς εννοείς εδώ?

Πάντως το "περί τριγωνικής κορώνας" ήταν η πρώτη αίσθηση μου έκαναν. Με το που πλάγιαζα λίγο με έριχναν πολύ εύκολα σε κλίση.
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό ermisVFR την Πέμ Νοέμ 01, 2007 4:23 pm

Acanthor έγραψε:
ermisVFR έγραψε: στην φάση τις εισόδου στην στροφή δείχνουν κάποια αδράνεια.


Τι ακριβώς εννοείς εδώ?

Πάντως το "περί τριγωνικής κορώνας" ήταν η πρώτη αίσθηση μου έκαναν. Με το που πλάγιαζα λίγο με έριχναν πολύ εύκολα σε κλίση.


Εσύ έχεις και πιο σκληρά ελατήρια μπροστά. Τέλος πάντων ίσως να είμαι επηρεασμένος και από τα διάφορα test.
Wo Es war, soll Ich werden
Άβαταρ μέλους
ermisVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 25, 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Εξάρχεια

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες