Πριν τρείς μέρες χτυπησε το κινητό στη δουλειά.Ηταν από τον τοπικό αντιπροσωπο της HONDA.Επιτέλους η μηχανή μου ήρθε καθυστέρησε λόγω των διακοπών του Αυγούστου.Και το όνομα αυτής HONDA CBF 600S.Θα την παραλάβω από βδομάδα καθώς το ΜΟΤΟ ΜΑΡΚΕΤ που παράγγειλα τα αξεσουάρ της θα ανοίξει τη Δευτέρα και έτσι επειδή θα αναρρώνω κι από την επέμβαση που έκανα θα την παραλάβω στα μέσα της εβδομάδας.Προτίμησα τη συγκεκριμένη κι όχι το χιλιάρι μοντέλο γιατι
1.Είναι ακριβώς το ίδιο
2.Κοστίζει 2000 ευρώ λιγότερα
3.Είναι 40 κιλά πιό ελαφρύ
4.Βγάζει σχεδόν τα ίδια άλογα
5.Εχει φτηνότερο σήμα και φτηνότερη ασφάλεια.
6.Δεν θέλω πιά πολλά κυβικά και κτηνώδεις ιπποδυνάμεις
Πραγματικά αυθραυστο μοτέρ 70 αλόγων από CBR 600 '99.
Ορθια θέση οδήγησης.
Ανθρώπινα χειριστήρια και διακόπτες.
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.
Μεγάλα διαστήματα σέρβις (Λάδια κάθε 6.000 και μεγάλο σέρβις κάθε 12).
Απλή τεχνολογία και οχι πολλά τζίτζιλι μίτζιλι.
Καρμπυρατερ αντί για ψεκασμό.
Τεράστια αυτονομία για τετρακύλινδρο (250 χλμ αυτονομία).
Βελούδινη μέχρι αηδίας λειτουργία μοτέρ.
Εξαιρετική κάλυψη από τον αέρα.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ 6.900 ευρώ + τα αξεσουάρ = 7450 ευρώ
Μάλλον βρήκα αυτό που ήθελα χωρίς να δώσω ένα σκασμό λεφτά
Ευχαριστώ τη BMW για όσα μου χαρισε όλα αυτά τα χρόνια αλλά πιό πολύ ευχαριστώ τη HONDA που μου επιτρέπει να συνεχίσω...(καρφώθηκα από μόνος μου αλλά δεν πειράζει )
Οταν το παρέλαβα με αφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις και έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης στο δρόμο άρα για τη δουλειά που το θέλω μια χαρά είναι...thanks big H...
Ακόμα θυμάμαι μια συζήτηση που είχα κάνει σε ανύποπτο χρόνο με κάποιο φίλο όταν είχα το CB 400 SF..."Ρε συ κάτι τέτοιο σαν το SF αλλά λίγο πιό μεγάλο πιό δυνατό και λίγο πιό τουριστάδικο γιατί δε βγάζει η Honda "... Η κουβέντα αυτή έγινε το 2002.Δυό χρόνια μετά το 2004 η Big H παρουσίασε το CBF...2007 ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.