ABS or NOT ABS

ABS or NOT ABS

Δημοσίευσηαπό PAN την Πέμ Οκτ 25, 2007 11:21 pm

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΕΣ,ΤΑΞΙΔΙΑ,ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ?
ΝΑ ΕΧΕΙ ABS Ή ΟΧΙ?
ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΟ FZ1 KΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ!
ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!
Η εξουσία ήταν και θα ειναι εχθρική προς την κοινωνία,ανεξάρτητα απο τους διαχειριστές της.....Το μόνο που μένει είναι να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας...
Άβαταρ μέλους
PAN
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 22, 2006 9:06 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Πέμ Οκτ 25, 2007 11:23 pm

Ακομα κι αν το ηθελε για να του φτιαχνει καφε το ABS ειναι χρησιμο...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό odt την Παρ Οκτ 26, 2007 12:32 am

Αν δεν έχει προηγούμενη εμπειρία με τόσο γκάζι, καλό θα ήταν να πάρει το ABSατο
Άβαταρ μέλους
odt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 01, 2007 10:46 pm

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Παρ Οκτ 26, 2007 1:52 am

Εφόσον όλα τα ABS μπορείς να τα απενεργοποιήσεις , δεν υπάρχει δίλημμα, στο θέμα οδήγηση .

Στο θέμα κόστους υπάρχει .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Παρ Οκτ 26, 2007 9:25 am

Kiriakost έγραψε:Εφόσον όλα τα ABS μπορείς να τα απενεργοποιήσεις , δεν υπάρχει δίλημμα, στο θέμα οδήγηση .

Στο θέμα κόστους υπάρχει .


Με πατέντα εννοείς προφανώς....ε?
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Re: ABS or NOT ABS

Δημοσίευσηαπό After την Παρ Οκτ 26, 2007 10:34 am

PAN έγραψε:ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΕΣ,ΤΑΞΙΔΙΑ,ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ?
ΝΑ ΕΧΕΙ ABS Ή ΟΧΙ?
ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΟ FZ1 KΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ!
ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!



Εχω το Ζ1000 '07 με abs


ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΟΥΘΕΝΑ δεν εχει ενεργησει το ABS χωρις να το θελησω
Και ειδικα σε γρηγορες διαδρομες με καλη ασφαλτο και ζεστα λαστιχα
Αυτα που λενε οτι δεν κανει το abs για γρηγορη οδηγηση ειναι βλακειες
ΠΛεον τα abs εχουν περασει σε αλλη γενια(4η), οποτε μην φοβασαι

Ισα ισα, ενω πριν για μενα το φρεναρισμα πριν την στροφη ηταν προβλημα, τωρα με την σιγουρια του abs δαγκωνω την μανετα χωρις φοβο, με αποτελεσμα να κερδιζω εκει που πριν εχανα


ABS δαγκωτο!!!!!
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό naked την Παρ Οκτ 26, 2007 10:43 am

με ABS σίγουρα είναι πιο ασφαλές στους παλιόδρομους που έχουμε :smt021
Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
naked
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Τρί Φεβ 27, 2007 4:22 am
Τοποθεσία: WILD WEST

Re: ABS or NOT ABS

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Οκτ 26, 2007 11:52 am

PAN έγραψε:ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΕΣ,ΤΑΞΙΔΙΑ,ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ?
ΝΑ ΕΧΕΙ ABS Ή ΟΧΙ?
ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΟ FZ1 KΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ!
ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!


μιας και που το εν λογο μοτορι το οδηγησα για αρκετα χλμ
http://motocikleta.gr/forum/viewtopic.php?t=4541

μπορω να σου πω οτι καλητερα να παρει την εκδοση με ABS

οι λογοι χιλιαδες αλλα ο ποιο βασικος φρεναρει ποιο ασφαλες σε ολες τις συνθηκες που το δοκιμασα

ακομα και οταν καταφερα να μπλοκαρω τον μπροστινο τροχο ενιωσα ασφαλεια οτι την ελεγχω εγω και οχι η μηχανη εμενα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Οκτ 26, 2007 1:19 pm

Ακομα καλυτερα να περιμενετε να βγαλουν και αυτοματο πιλοτο... :smt081
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό lord την Παρ Οκτ 26, 2007 2:20 pm

κι εγω πιστευω καλυτερα με abs,κι αν δει οτι δεν το μπορει(πολυ σπανιο)το απενεργοποιει εστω και με πατεντα.. Drogar-Mark-14(LBG).gif
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό lord την Παρ Οκτ 26, 2007 2:21 pm

iznogood έγραψε:Ακομα καλυτερα να περιμενετε να βγαλουν και αυτοματο πιλοτο... :smt081


εσυ εισαι oldschool σαν εμενα ε?
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Οκτ 26, 2007 2:42 pm

Οσο περισσοτερο στηριζεσαι στα ηλεκτρονικα τοσο πιο ανεκπαιδευτος οδηγος γινεσαι.

Παλια σχολη? δε ξερω! Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι αν μαθεις με Abs καλυτερα να μην ανεβεις σε "αντρικη" μηχανη. Θα σκοτωθεις στη πρωτη στροφη μια και θα το "τσαρουχωσεις" αντι να το "ακουσεις". Και δεν το λεω μονο εγω, το παραδεχεται και ο After. Δεν εγινε καλυτερος οδηγος, απλα αφηνει το abs να κανει τη δικη του δουλεια.
After έγραψε:Ισα ισα, ενω πριν για μενα το φρεναρισμα πριν την στροφη ηταν προβλημα, τωρα με την σιγουρια του abs δαγκωνω την μανετα χωρις φοβο, με αποτελεσμα να κερδιζω εκει που πριν εχανα
ABS δαγκωτο!!!!!


Η μηχανη ειναι αισθηση και ευτυχως που υπαρχουν ακομη μερικες!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Παρ Οκτ 26, 2007 3:30 pm

iznogood έγραψε:Οσο περισσοτερο στηριζεσαι στα ηλεκτρονικα τοσο πιο ανεκπαιδευτος οδηγος γινεσαι.

Παλια σχολη? δε ξερω! Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι αν μαθεις με Abs καλυτερα να μην ανεβεις σε "αντρικη" μηχανη. Θα σκοτωθεις στη πρωτη στροφη μια και θα το "τσαρουχωσεις" αντι να το "ακουσεις". Η μηχανη ειναι αισθηση και ευτυχως που υπαρχουν ακομη μερικες!


Συμφωνώ, αλλά όταν μια υγειής επιχείρηση στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεών της τότε αναγκαστικά απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό, άρα στο μέσο αναβάτη... Οπότε κάποια πράγματα είναι απαραίτητα γι'αυτόν. Το καλύτερο θα ήταν νομίζω ο υποψήφιος αγοραστής να έχει την επιλογή. ABS, CBS, ESP, αυτόματος πιλότος, F16 mode, sleeping mode, auto counter-steering, FBI, CIA, KGB, souxou mouxou klp...
Ανάλογα λοιπόν με τις ανάγκες του ο καθένας να επιλέγει και το απαραίτητο.........βοήθημα! smt043
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Παρ Οκτ 26, 2007 3:56 pm

τα ειμπιες σώζουν ζωές. Είχα και χωρίς (έχω και χωρίς) έχω και με και ένα θα πω.

Όσο άντρας και να είσαι θα ερθει η στιγμή όπου θα γλυστρίσεις από τον χ άσχετο παράγοντα και αν έχεις ειμπιες μπορεί να αποφύγεις τα χειρότερα, πολύ πιθανόν να μέινεις όρθιος (μου συνέβη) δε θα κλειδώσει ο τροχός μπροστά, δε θα γυρίσει το τιμόνι, δε θα φοβάσαι τη γλύστρα.

Με τα ειμπιες δε χάνεις σε προσοχή γιατί πρέπει να προσέχεις την απόσταση από τον μπροστά σε περίπτωση που χρειαστεί να μπει το ειμπιες μεγαλώνει ο χρόνος και η απόσταση μέχρι να σταματησεις

Για οδήγηση επιδοσεων δε το συζητώ δε βρισκόμαστε σε επίπεδο να μας καθυστερεί το γυρολόγιο το ειμπιες.

ΑΒS πάντα εφόσον είναι διαθέσιμο και προτιμότερα με διακόπτη απενεργοποίησης
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό After την Σάβ Οκτ 27, 2007 11:21 am

iznogood έγραψε:Οσο περισσοτερο στηριζεσαι στα ηλεκτρονικα τοσο πιο ανεκπαιδευτος οδηγος γινεσαι.

Παλια σχολη? δε ξερω! Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι αν μαθεις με Abs καλυτερα να μην ανεβεις σε "αντρικη" μηχανη. Θα σκοτωθεις στη πρωτη στροφη μια και θα το "τσαρουχωσεις" αντι να το "ακουσεις". Και δεν το λεω μονο εγω, το παραδεχεται και ο After. Δεν εγινε καλυτερος οδηγος, απλα αφηνει το abs να κανει τη δικη του δουλεια.
After έγραψε:Ισα ισα, ενω πριν για μενα το φρεναρισμα πριν την στροφη ηταν προβλημα, τωρα με την σιγουρια του abs δαγκωνω την μανετα χωρις φοβο, με αποτελεσμα να κερδιζω εκει που πριν εχανα
ABS δαγκωτο!!!!!


Η μηχανη ειναι αισθηση και ευτυχως που υπαρχουν ακομη μερικες!


Δεν τονισα, οτι μιλαω για ορειακες καταστασεις, και ρυθμο σχεδον αγωνιστικο
Αρα οχι μονο δεν μου εκοψε αισθηση, αλλα με βοηθα στο να πηγαινω γρηγορα με μεγαλυτερη ασφαλεια

Και οπως λεει και ο ofanis, ΟΛΟΙ εχουμε πεσει απο φρεναρισμα
Δεν πρεπει να βαλουμε ενα τελος σε αυτα τα ηλιθια και πολυ επωδυνα ''ο ωμος μου το ξερει'' πεσιμετα
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό iznogood την Σάβ Οκτ 27, 2007 9:51 pm

Παιξτε Playstation, το ιδιο ειναι... [smilie=snork_okok.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό skiathian την Κυρ Οκτ 28, 2007 1:20 pm

Εχω ενα VSTROM με ΑΒS.Σε χρηση ON και σε βρεγμενο οδοστρωμα ειναι τελειο.Οταν ομως μπαινω σε χωμα τοτε εχω συνεχη ενεργοποιηση του ABS ειδικα στον πισω τροχο αναγκαζοντας με να αποσυνδεω την σχετικη ασφαλεια.(Σκεφτομαι να βαλω διακοπτη απενεργοποιησης)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.....ΝΑΙ στο ABS,αλλα με τον σχετικο διακοπτη(αν βεβαια οι διαδρομες περιλαμβανουν και βολτες σε χωματοδρομους).
Άβαταρ μέλους
skiathian
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 20, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο ΦΡΕΝΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες