ΜΕ ΦΟΡΤΙΟ-ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ-ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

ΜΕ ΦΟΡΤΙΟ-ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ-ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Δημοσίευσηαπό apostolospa την Παρ Ιούλ 21, 2006 10:12 pm

ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ?
[ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΟΙ ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ]
ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ....
ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΡΟΧΟΥΣ..
ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ!
ΟΛΟO.. ΖΩΗ!

*Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ, ΤΙΣ ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ.

*ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΠΗΓΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ.

*ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΦΙΛΙΑ,ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ.

http://www.facebook.com/apostolospanagiwths?ref=profile
Άβαταρ μέλους
apostolospa
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2006 6:24 pm
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Κυρ Ιούλ 23, 2006 12:39 pm

Λογικά και ταπεινά σίγουρα θα χρειάζονται ρύθμιση....
Όσο να ναί αλλάζουν πολλά με συνεπιβάτη και βαλιτσούλες.... :oops:
Τώρα αν μας λέγανε και στα σίγουρα καλά θα ήταν..
Καλή ερωτήσουλα ΑποστολοΠαναγιωτάκη...!

Ξέρει κανείς?

Και αν πράγματι χρειάζονται ρύθμιση μπορεί να την κάνει κάποιος μόνος του ή .. ?
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Theo την Κυρ Ιούλ 23, 2006 12:56 pm

.......σας επισυνάπτω μια (ελεύθερη) μετάφραση από το www.roadracinghelp.com σχετικά με το SAG.

Βασική ρύθμιση Ελατηρίου και SAG

Α. Όροι που συνδέονται με την ρύθμιση του στατικού sag, του sag με αναβάτη και του ολικού sag

1.Προφόρτιση: είναι το ποσόν της στατικής φόρτισης που ασκείται στο πηρούνι ή το ελατήριο του αμορτισερ.

2.Ελεύθερο SAG:
είναι η καταναλισκόμενη διαδρομή των αναρτήσεων υπό το βάρος της ίδιας της μοτοσικλέτας

3.Sag με αναβάτη: είναι η καταναλισκόμενη διαδρομή των αναρτήσεων με τον αναβάτη πάνω στην μοτοσικλέτα. Υπολογίζεται με την μέτρηση της διαφοράς όταν η μοτοσικλέτα βρίσκεται σε ηρεμία και όταν ο αναβάτης είναι άνω σε αυτήν σε κανονική θέση οδήγησης (δηλαδή όχι τα πόδια κάτω)

4.Ολικό SAG: η συνδιασμένη καταναλισκόμενη διαδρομή όταν το Ελεύθερο και το Sag με αναβάτη προστίθεντε

5.απόσβεση επαναφοράς: είναι η ρύθμιση στο αμορτισερ ή το πηρούνι που ελέγχει πόσο αργα/γρήγορα η μοτοσικλέτα επανέρχεται.

6.Απόσβεση συμπίεσης: είναι η ρύθμση στο αμορτισερ ή το πηρούνι που ελέγχει πόσο αργα/γρήγορα η μοτοσικλέτα συμπιέζει τις αναρτήσεις της.

7.Κόλλημα (stiction): είναι η μετρούμενη διαφορά των πηρουνιών σε κατάσταση ηλεμίας. Μετράται ώς εξής: Συμπιέζουμε το πηρούνι και αργά το αφήνουμε να επανέλθει. Μετράμε το ελεύθερο μήκος των καλαμιών. Στην συνέχεια ανασηκώνουμε την μηχανή να «τεντωσει» το πηρούνι και το αφήνουμε σιγά να επανέλθει. Μετράμε πάλι το ελεύθερο μήκος των καλαμιών. Η διαφορά στις δυο μετρήσεις είναι το stiction. Υπερβολική τιμή μπορεί να έχει προκληθέι από λανθασμένη τοποθέτηση τροχού, λυγισμένα καλάμια, λυγισμένες γέφυρες καλαμιών. Σε όλες τις περιπτωσεις, πάμε συνεργείο και τα σκάμε.



Β. Ρυθμίσεις

Η σωστή ρύθμιση του sag έχει δυό παραμέτρους. Η πρώτη είναι να επιτύχουμε το sag επιτρέποντας στα ελατήρια να λειτουργούν σε ένα ιδανικό επίπεδο σε σχέση με το σχεδιαστικό φάκελό τους. Η δεύτερη, είναι το να ανακαλύψουμε αν πράγματι έχουμε τα σωστά ελατήρια στην μοτοσικλέτα.
Για σωστή ρύθμιση χρειαζόμαστε 2 άτομα και τον οδηγό της μοτό. Αυτό είναι σημαντικό.

Αρχικά, παιρνουμε ένα δεματικό καλωδίων και το σφίγγουμε στο καλάμι τόσο δυνατά ώστε να είναι μεν σταθερό αλλά να μπορεί να κινηθεί πάνω-κατω όταν πιεστεί.


Γ. Μετρώντας το Ελεύθερο SAG και το SAG με αναβάτη:

Το Ελεύθερο ή Στατικό SAG είναι κρίσιμο. Το στατικό sag διασφαλίζει την επάρκεια της ανάρτησης όταν ο αναβάτης θα αντιμετωπίσει απότομες μεταβολές ή σε γρήγορα κομμάτια όπου η δυνατότητα της μηχανής να κινηθεί στις αναρτήσεις της χωρις να τις καταναλώνει, είναι προσόν. Το Sag με αναβάτη τιθεται ώστε ο αναβάτης να μην υπερφορτώνει τα ελατήρια των αναρτησεων.
Η μέτρηση γίνεται ώς εξής:

Ι. Μέτρηση των πηρουνιών
Ια. Στατικό SAG

• συμπιέστε τα πηρούνια αρκετές φορές και αφήστε τα να ηρεμήσουν
• Τοποθετήστε το δεματικό σε επαφή με την τσιμούχα των καλαμιών
• Με προσοχή (και την χρήση των βοηθών) ανασηκώστε την μηχανή από το τιμονι μέρχι να καταναλωθεί όλη η διαδρομή του πηρουνιού
• Μετρήστε την απόσταση από το δεματικό μέχρι την τσιμούχα. Αυτό είναι το Στατικό SAG του πηρουνιού σας.
• Τυπικές τιμές είναι από 15 έως 35 χιλιοστα (για μηχανές RACING). Το ακριβές για το VARADERO θα πρέπει να το μάθουμε από την HONDA της γειτονιάς μας

Ιβ. Sag αναβάτη
• Σταθεροποιείστε την μοτό κρατόντας την από το πίσω μέρος
• Ο αναβάτης ανεβαίνει στην μοτοσυκλέτα σε κανονική θέση οδήγησης (τα ποδαράκια στα μαρσπιέ)
• Συμπιέζουμε τα πηρούνια αρκετές φορές και τα αφήνουμε να ηρεμήσουν
• Επαναλαμβάνουμε τα αντίστοιχα βήματα όπως παραπάνω με το δεματικό και την μέτρηση (για να το κάνουμε αυτό στο Varadero θα χρειαστούμε για βοηθούς τον Μασίστα και τον Σουγλάκο)
• Τυπικές τιμές sag αναβάτου είναι από 10 έως 30 χιλιοστά (για μηχανές RACING)

ΙΙ. Μέτρηση του αμορτισερ
Ιια. Στατικό SAG

• συμπιέζουμε αρκετές φορές το πίσω μέρος και το αφήνουμε να ηρεμήσει.
• Εντοπίζουμε ένα σταθερό σημείο στο υποπλαίσιο το οποίο βρίσκεται σε ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΘΕΣΗ σε σχέση με τον άξονα του πίσω τροχού. Μετράμε την απόσταση από αυτό το σημείο έως το άνω μέρος του άξονα
• Στην συνέχεια οι βοηθοί μας (Μασίστας και Σουγλάκος) ανασηκώνουν το πίσω μέρος της μοτό μέχρι να εξαντήσουν την διαδρομή του αμορτισερ. Μετράμε πάλι την απόσταση από τα ίδια σημεία. Η διαφορά είναι το Στατικό SAG και οι τυπικές τιμές είναι από 5 έως 15 χιλιοστά. (Για μηχανές RACING)

Ιιβ. SAG Αναβάτη

• ο αναβάτης ανεβαίνει στην μοτγό σε κανονική θέση οδήγησης. Ο Σουγλάκος κρατά σταθερή την μοτό από το τιμόνι και ο Μασίστας μετρά την απόσταση όπως προαναφέρθηκε
• Ο αναβάτης κατεβαίνει. ΠΡΟΣΟΧΗ ο ΣΟΥΓΛΑΚΟΣ κρατά την μοτό σταθερή. Η απόσταση ξαναμετράται και η διαφορά είναι το SAG αναβάτου. Τυπικές τιμες: 20-35 χιλιοστά (Για μηχανές RACING)

ΟΛΙΚΟ SAG

Η άθροιση των δυο SAG (ξαχωριστά για το μπροστινό και το πίσω) μας δίνει το ολικό SAG. Τυπικά οι ιδανικές τιμές είναι μεταξύ 35 και 45 χιλιοστά (Για μηχανές RACING). Ρυθμίστε έτσι ώστε να έχετε το ίδιο ολικό sag εμπρός και πίσω.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΙ ΤΥΠΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ STREET ΜΗΧΑΝΕΣ RACING ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ VARADERO. Θα προσπαθήσω να μάθω τις τιμές για το VARA αν και ως γνωστόν μόνο με το πίσω μπορούμε να παίξουμε.


source : www.varaderoforum.gr





@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

STATIC SAG & RIDER SAG

Ξεκινατε με το μανουαλ της μοτοσυκλετας και βρισκετε το μηκος της διαδρομης του αμορτισερ σας.(αν δεν εχετε μανουαλ ψαχτε στο ιντερνετ και θα το βρειτε σιγουρα το μηκος της διαδρομης του)

Ας υποθεσουμε πως εχετε ον οφ μηχανακι γιατι ολα τα εγχειριδια που βρηκα με ρυθμισεις αναρτησεων κατα καιρους,μιλανε ολα για SS μοτοσυκλετες που η διαδρομες των αναρτησεων τους ειναι maximum τα 120χιλ.

Για παραδειγμα θα πουμε πως το αμορτισερ σας εχει ολικο μηκος διαδρομης 190χιλ.Με ενα κομπιουτερακι το διαιρεις δια του 3 και παιρνεις ενα αποτελεσμα 63,3χιλ

Στην συνεχεια....αν εχεις κεντρικο σταντ,στηνεις την μοτοσυκλετα με αυτο και παιρνεις ενα σταθερο σημειο στην ουρα της μοτοσυκλετας (κατα προτιμηση να περναει απο την νοητη καθετο που περναει απο τον αξονα του πισω τροχου) και μετρας την αποσταση μεταξυ αυτου του σημειου και του αξονα του τροχου.


Αν δεν εχεις κεντρικο,χρειαζεσαι εναν φιλο σου να σου ανασηκωσει την μοτο στο πλαινο σταντ ωστε να εκταθει στο μεγιστο η αναρτηση (να μην παταει κατω η ροδα τελος παντων.

Ας πουμε πως βλεπεις στην μεζουρα σου 465χιλ.Σημειωνεις την μετρηση αυτη.

Μετα κατεβαζεις την μοτο απο το κεντρικο σταντ (ή την αφηνει κατω ο φιλος σου να μην κουραζεται το παλικαρι ).

Την κρατας (χωρις να εχεις ανεβει πανω) εντελως ορθια και ο φιλος σου ή και μονος σου αν την εχεις κοντα σε καναν τοιχο και μπορεις να ακουμπας εκει το τιμονι της ωστε να ειναι εντελως ορθια) πιεζεις μερικες φορες την ουρα της μοτοσυκλετας ωστε να μην εχεις τιποτα κολληματα της αναρτησης και την αφηνεις ελευθερη μετα να επιστρεψει στο υψος που αυτη θελει.

Μετρας εκ νεου απο το σταθερο σημειο που ειχες παρει και την πρωτη μετρηση μεχρι τον αξονα τοτυ τροχου και βλεπεις ενα νουμερο 435.Το σημειωνεις κι αυτο σ εναν χαρτι.

Μετα....ανεβαινεις πανω στην μοτοσυκλετα την οποια κραταει ενας φιλος σου σε ενετλως ορθια θεση,ή ακουμπας σε εναν τοιχο για να μην πεσεις,ανεβαζεις τα ποδια στα μαρσπιε και πιεζεις πανω κατω την αναρτηση μερικες φορες.Στην συνεχεια καθεσαι στην κανονικη σταση οδηγησης σου και ο φιλος σου μετραει εκ νεου την αποσταστη απο τα δυο σημεια που μετρησαμε και πριν.

Βλεπεις ενα νουμερο 390χιλ.

(Καλο θα ηταν οταν ρυθμιζεις τις αναρτησεις,να τις ρυθμιζεις με βαση του οπως σε ενδιαφερει να ειναι η μοτοσυκλετα τις περισσοτερες φορες ή οπως οταν κανεις ταξιδι/βολτες)

Τι εννοω με αυτο?

Εγω ρυθμιζω to SAG για τις βολτες μου.Δηλαδη,χωρις βαλιτσα κεντρικη (ενω καθημερινα την εχω πανω στο μηχανακι) και με φορεμενα τα δερματινα μου (μπουφαν παντελονι μποτες) και το κρανος μου,ωστε να εχω το ιδιο βαρος με οταν θα παω βολτα κι οχι πλασματικο)

Συνεχιζοντας λοιπον με τις μετρησεις,πρεπει τωρα να κανετε παλι υπολογισμους.

Αφαιρειτε λοιπον απο το 465 το 390 και παιρνετε ενα αποτελεσμα 75χιλ

Αυτο ειναι το Rider SAG το οποιο ομως ειναι πολυ.

Το πως καταλαβαινεις οτι ειναι πολυ ειναι απλο αφου επρεπε να εχεις τουλαχιστον 63,3χιλ που ειχαμε βρει πριν οταν διαιρεσαμε δια του 3 την ολικη διαδρομη (και πραγματικη) του αμορτισερ σας.

Αρα σφιγκουμε το ελατηριο (την προφορτιση) και ξανακανουμε απο την αρχη τις μετρησεις για το rider sag.Δηλαδη την μετρηση με εμας πανω στην μοτοσυκλετα,μεχρι να σφιξουμε αρκετα το ελατηριο ωστε να μας δωσει τα χιλιοστα που θελουμε και λιγο ακομα παραπανω θα ελεγα εγω.Δηλαδη να εχουμε μετρηση 60χιλ.

Αν ομως τερματισουμε την προφορτιση του ελατηριου και δεν εχουμε φτασει την επιθυμητη μετρηση,παει να πει πως το ελατηριο δεν καλυπτει το δικο μας βαρος,ή γενικως ειναι πεσμενο και χρειαζομαστε ενα σκληροτερο.

Αυτο μπορουμε να το δουμε ευκολα βρισκοντας το static sag (χωρις εμας πανω) το οποιο θα μας δειξει εαν οντως το ελατηριο τα εχει "παιξει"

Αν δηλαδη αφαιρεσουμε απο το 465 το 435 θα βρουμε 30χιλ αποτελεσμα.
Ως στατικο SAG ομως θελουμε το 21,1 τουλαχιστον το οποιο ειναι το πηλικο της διαιρεσης του 63,3 δια του 3 και παλι.

Αν λοιπον εχουμε σφιξει τελειως το ελατηριο και δεν εχουμε φτασει στα 21,1 χιλιοστα τοτε παει να πει πως το ελατηριο ειναι πεσμενο και χρηζει αλλαγης.

Αν τα πιανει τα 21,1 χιλιοστα ακομα κι αν δεν εχουμε σφιξει τερμα την προφορτιση,παει να πει πως το ελατηριο ειναι μια χαρα αλλα εμεις ειμαστε αρκετα βαριοι για το συγκεκριμενο ελατηριο.(σε ολες τις μοτο πλην των BMW το βαρος ενος μεσου ανθρωπου υπολογιζεται στα 75 κιλα.H BMW υπολογιζει 85 κιλα.

Αν λοιπον εσεις με ολο τον εξοπλισμο σας ειστε 100 κιλα...τι να κανει το ελατηριακι?

Ας υποθεσουμε ομως οτι ολα πανε καλα και οι μετρησεις που θελαμε μας εχουν βγει.

Τοτε εχουμε ρυθμισει την προφορτιση του ελατηριου του αμορτισερ μας σωστα.

Το ιδιο κανουμε και για το μπροστινο μας.(οσοι εχουν δυνατοτητα προφορτισης) απλα εκει αντι για σταθερο σημειο,δενουμε ενα δεματικο (αυτο που δενουμε καλωδια) στην μια μπουκαλα (οχι πολυ σφιχτα ωστε να κινειται οταν το σπρωξει η τσιμουχα του καλαμιου,και κανουμε μια βολτα προσπαθωντας να πιεσουμε αρκετα το μπροστινο μας (σε φρεναρισμα δυνατο ας πουμε)

Γυρναμε σπιτι και σηκωνουμε το μπροστινο της μοτο στον αερα (να μην παταει η ροδα κατω) και μετραμε την αποσταση απο την τσιμουχα του καλαμιου εως το δεματικο.

Αφου εχουμε μαθει και την ολικη διαδρομη της αναρτηση μας απο το μανουαλ,κανουμε τις πραξεις μας οπως και πριν.

Rider sag το ενα τριτο της διαδρομης και static SAG το ενα τριτο του ενα τριτου που βρηκαμε στην προηγουμενη διαιρεση της συνολικης διαδρομης που μας δινει το μανουαλ.

Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ

Η αποσβεση επαναφορας δεν εχει κατι στανταρ οπως ειναι το SAG.Η αποσβεση (οπως και η αποσβεση συμπιεσης) ειναι κατι το τελειως προσωπικο.Αυτο το εχω καταλαβει προσωπικα,οταν και ρυθμισα την αποσβεση οπως μου ελεγε καποιο μανουαλ αναρτησεων που ειχα βρει παλιοτερα.

Ομως η αισθηση που ειχα στον δρομο,δεν ηταν αυτη που ειχα συνηθισει και μου κακοφαινοταν.Ειχα αναπηδησεις του τροχου σε μικροανωμαλιες του οδοστρωματος οι οποιες σε μεγαλυτερες ταχυτητες και μεσα στην στροφη ισως ηταν καταστροφικες.

Κι ετσι αρχισα να πειραζω την αποσβεση ανα στροφη της βιδας και να κανω συνεχως μια γνωστη διαδρομη (παντα την ιδια) μεχρι να βρω το σημειο που με εκανε να νιωθω ασφαλεια,χωρις αναπηδησεις ή γλυστριματα.

Ετσι πετυχα μια ρυθμιση σωστη (ετσι πιστευω τουλαχιστον)

Μετα εκανα καποιους υπολογισμους για να δω αν συμπιπτει σε ποσοστο η προφορτιση με την αποσβεση και δειτε τι βρηκα.

Το αμορτισερ μου εχει πενηντα "κλικ" και η βιδα της αποσβεσης 10 πληρεις στροφες.

Η προφορτιση ρυθμιστηκε (τοτε) στα 35 "κλικ" (απο το εντελως μαλακο) και εφερε το SAG στην σωστη ρυθμιση.
Η αποσβεση επαναφορας μου δουλεψε σωστα στις 7 πληρης στροφες της βιδας.

Εκανα λοιπον μια διαιρεση το 50 με το 35 και πηρα αποτελεσμα 1,43.

Διαιρεσα και το 10 με το 7 και πηρα και παλι ενα αποτελεσμα 1,43.

Να ηταν τυχαιο?...ισως.Ισως ομως και οχι.

Τελος παντων....το οτι συνεπεσαν τα αποτελεσματα των διαιρεσεων ισως να μην λεει κατι,αλλα αυτο που εμενα μου εμεινε απ ολη αυτη την ιστορια,ηταν μια καλορυθμισμενη αναρτηση

Επισης πολυ σημαντικο ειναι να ρυθμισουμε το Balance των αναρτησεων.

Αυτο το πετυχαινουμε με την αποσβεση επαναφορας και συμπιεσεως οταν ηδη εχουμε ρυθμισει σωστα το SAG.

Aν η αναρτηση σας δεν εχει δυνατοτητα ρυθμισης αποσβεσεων,ή εχει μονο την αποσβεση επαναφορας,παιζεις μονο με αυτη.

Συνηθως τα ον-οφ δεν εχουν αυτες τις ρυθμισεις,αλλα εχουν μονο αποσβεση επαναφορας κι αυτο επι το πλειστον μονο στο πισω αμορτισερ.Στην εμπρος αναρτηση ισως δεν εχουν καμμια ρυθμιση (ουτε καν προφορτιση ελατηριου!

Αν λοιπον υπαρχει εστω η αποσβεση επαναφορας του αμορτισερ σας και παιρνωντας σαν δεδομενη την αποσβεση της μπροστινης αναρτησης,(αφου δεν υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης της),ακολουθουμε την εξης διαδικασια.

Κραταμε την μοτοσυκλετα σε ορθια εντελως σταση χωρις να ειμαστε επανω.

Παταμε με το ενα ποδι δυνατα στο μαρσπιε του οδηγου ωστε να αναγκασουμε τις αναρτησεις της μοτοσυκλετας να βυθιστουν αρκετα.

Αυτο που πρεπει να προσεξουμε,εμεις ή καποιος φιλος,ειναι το αν με το πατημα του μαρσπιε,βυθιστηκαν οι αναρτησεις ταυτοχρονα και στο ιδιο υψος.(αυτο ειναι και το ζητουμενο.Δηλαδη να υπαρχει μια ισοροπια κατα την βυθιση και μια ισοροπια κατα την αναδυση των αναρτησεων)

Αν εχουμε την δυνατοτητα ρυθμισης της συμπιεσης,ρυθμιζουμε αναλογα και ξαναδοκιμαζουμε ουτως ωστε κατα την βυθιση της μοτοσυκλετας οταν παταμε δυνατα το μαρσπιε,το ρυγχος και η ουρα της μοτοσυκλετας να βυθιζονται ταυτοχρονα κι οχι πρωτα η ουρα ας πουμε και μετα το ρυγχος,ή το αντιθετο.

Με τον ιδιο τροπο ρυθμιζουμε και την ισοροπια της επαναφορας της συμπιεσης,προσεχοντας αν μετα το δυνατο πατημα στο μαρσπιε η το ρυγχος και η ουρα της μοτοσυκλετας επανερχονται ταυτοχρονα στην αρχικη τους θεση χωρις τραμπαλισμους.

Αν οχι...ρυθμιζουμε την αποσβεση της πισω παντα αναρτησης μεχρι να το πετυχουμε.

Εδω ισως καποιος πει..."μα ετσι μπορει να χαλασουμε την σωστη ρυθμιση της αποσβεσης που ειχαμε κανει πριν απο λιγο".

Σ αυτη την περιπτωση εγω θα προτεινα να μην πειραξετε την αποσβεση και χαλασετε την αισθηση που σας εδινε πριν,ακομα κι αν υπαρχει μια μικροδιαφορα στην επαναφορα των αναρτησεων.

Αν και οταν εχουν ρυθμιστει ολα σωστα (τα SAG εμπρος και πισω) ειναι πολυ πιθανον οι ρυθμισεις που εχετε κανει στην αποσβεση επαναφορας και συμπιεσης να μην χρειαστουν αλλαγες.

Επισης πρεπει να ξερετε πως,αν για οποιονδηποτε λογο δεν σας ικανοποιει η μπροστινη σας αναρτηση και αφου ισως δεν επιδεχεται καμμια ρυθμιση,μπορειτε να αλλαξετε ελατηρια και λαδια ή μονο λαδια και να την φερετε στα μετρα σας.

Τα μανουαλ συνηθως λενε τι λαδι χρησιμοποιηται στα καλαμια της μπροστινης αναρτησης.Ενα ποιο χοντρο λαδι ή η μιξη του υπαρχων με ενα ποσοστο ποιο παχυρευστου λαδιου θα αλλαξει την συμπεριφορα του μπροστινου σας συστηματος αναρτησης σκληραινοντας το.
Μια χρονοβορα διαδικασια βεβαια αλλα αξιζει τον κοπο αν η αναρτηση σας δεν σας ικανοποιει.


source : δεν θυμάμαι......σόρυ τα έχω σε word.
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό sotris την Δευτ Ιούλ 31, 2006 12:04 am

συγνωμη.....ολα αυτα τα κανεις θεοφιλε οταν εχεις συνεπιβατη; και μετα οταν εισαι μονος σου ξαναρυθμιζεις; επειτα με συνεπιβατη παλι τα ιδια;
μια αυξηση της προφορτισης του αμορτισερ φτανει, εξαλου στις σημερινες μοτο γινεται πανευκολα συνηθως απο μια στροφιγγα... :shock: :shock: :shock:
sotris like motoris
enduro action!
Άβαταρ μέλους
sotris
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Ιουν 30, 2006 11:16 pm
Τοποθεσία: pireas

Δημοσίευσηαπό Theo την Δευτ Ιούλ 31, 2006 12:20 am

sotris έγραψε:συγνωμη.....ολα αυτα τα κανεις θεοφιλε οταν εχεις συνεπιβατη; και μετα οταν εισαι μονος σου ξαναρυθμιζεις; επειτα με συνεπιβατη παλι τα ιδια;
μια αυξηση της προφορτισης του αμορτισερ φτανει, εξαλου στις σημερινες μοτο γινεται πανευκολα συνηθως απο μια στροφιγγα... :shock: :shock: :shock:



Προφανώς και έχεις απόλυτο δίκιο ........

Απλά είπα με τη ευκαιρία να μεταφέρω και αυτά εδώ που τα έχω διαβάσει και δανιστεί από αλλού γιατί τα θεωρώ πολύ χρήσιμα.....
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό sotris την Δευτ Ιούλ 31, 2006 12:29 am

πληροφορημενο σε βρισκω..στο επαρκο! ζαλιστηκα λιγο με το κατεβατο.αυτο ειναι..αν εβαζες μερικες εικονες η σχεδιαγραμματα θαταν καλυτερα πιστευω... :) :) :)
sotris like motoris
enduro action!
Άβαταρ μέλους
sotris
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Ιουν 30, 2006 11:16 pm
Τοποθεσία: pireas

Δημοσίευσηαπό Theo την Δευτ Ιούλ 31, 2006 9:33 am

sotris έγραψε:πληροφορημενο σε βρισκω..στο επαρκο! ζαλιστηκα λιγο με το κατεβατο.αυτο ειναι..αν εβαζες μερικες εικονες η σχεδιαγραμματα θαταν καλυτερα πιστευω... :) :) :)


την επόμενη φορά που θα τα πούμε θα μαστορέψουμε λίγο μέσα στο στενό αν σε ενδιαφέρει σε ένα TDM 900 έτσι για να τα δούμε και στην πράξη.
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό sotris την Δευτ Ιούλ 31, 2006 10:36 am

καλη ιδεα! workshop στο στενο! θα ενδοιαφερθουν και οι tdmακιες του καφε..οκ μεσα... :-) :-) :-)
sotris like motoris
enduro action!
Άβαταρ μέλους
sotris
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Ιουν 30, 2006 11:16 pm
Τοποθεσία: pireas

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Αύγ 01, 2006 11:37 am

sotris έγραψε:καλη ιδεα! workshop στο στενο! θα ενδοιαφερθουν και οι tdmακιες του καφε..οκ μεσα... :-) :-) :-)



πότε?

:-D
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό sotris την Τρί Αύγ 01, 2006 2:30 pm

την τεταρτη 2......εγγραφες αρχισαν! :D :D :D
sotris like motoris
enduro action!
Άβαταρ μέλους
sotris
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Ιουν 30, 2006 11:16 pm
Τοποθεσία: pireas


Επιστροφή στο ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron