Πρώτη εντύπωση ΄΄ ρε συ είναι ποιο ψηλό από όσο φαίνεται ΄΄ και ήρθε η ώρα να το φέρουμε εν ζωή . Το τετρακύλινδρο γουργούρισμα του κινητήρα αμέσως σε προδιαθέτει ότι η εμπειρία θα είναι μοναδική .
Τσεκάρισμα οργάνων και χειριστηρίων και ένας ανεφοδιασμός ( το εργαλείο θέλει αμόλυβδη 95 οκτανίων και άνω ) παράτειναν την αγωνιά μου μέχρι την μαγική στιγμή που βγήκα σε Εθνικό Οδικό δίκτυο .
Χώθηκα στο φαιρινγκ και χούφτωσα το γκάζι μέχρι τις 6 χιλιάδες στροφές, μια απόλυτη ηρεμία , στις 8000 ένα καμπανάκι για το τι έπεται να επακολουθήσει και πότε έχω φτάσει στις 15500 που φωνάζει το Shift light και έχω χτυπήσει κόφτη δεν το έχω πάρει πρέφα .... αλλαγή ταχύτητας και τα χιλιόμετρα μεγαλώνουν γεωμετρικά με γοργούς ρυθμούς.
Μερικά δευτερόλεπτα έχουν περάσει και κοντεύω να φτάσω την τελική του .... ουπς Ηλία το παράκανες και πέφτω με δύναμη στα φρένα . Γλυκά αλλά συγχρόνως δυνατά με επιβραδύνουν με δύναμη και σιγουριά .
Κάνω μια στάση για να συγκεντρώσω την σκέψη μου και να αξιολογήσω το νέο μου παιχνιδάκι . ωωωωωω φοραει Dunlop qualifier και ένα χαμόγελο σχηματιστικέ στο πρόσωπο μου .
Οκ πρώτο συμπέρασμα έχει δύναμη από 8000 στροφές και επάνω και φρενάρει απίστευτα γρήγορα και δυνατά και ο συνδυασμός ελαστικού και αναρτήσεων σου προδιαθέτει ασφάλεια .
Βγαίνω από εθνικό δίκτυο και ψάχνω να βρω στροφιλικη Χιχι σύντομα είχα φτάσει στην αγαπημένη μου περιοχή που γνωρίζω από μικρό παιδί και αφού κάνω μερικούς αναγνωριστικούς γύρους αρχίζω να βουτώ στην στροφή . ΑΠΡΟΘΥΜΟ
Εεεεεε τι έγινε κάτι δεν πάει καλά δεν γίνεται να μην στρίβει , επιμονή ,επιμονή αλλά αυτό ακόμα απρόθυμο . Επιστροφή στην βάση , μελέτη του owners manual και έλεγχος ρυθμίσεων αναρτήσεων , όλα ΟΚ , έλεγχος πιέσεων στα ελαστικά , 3 psi λιγότερα εμπρός πίσω , χιχι το βρήκαμε λέω , βουρ στο βενζινάδικο και καπάκι έλεγχος με το ειδικό όργανο που έχω .
Μια μικρή βόλτα να ζεσταθούν τα ελαστικά και πάλι επιστροφή στο σημείο αναφοράς . Μετά τον δεύτερο γύρο το μοτορι δεν είχε σχέση με αυτό που οδήγησα πριν 2 ώρες . Έμπαινε στην στροφή σαν τρένο και έβγαινε σαν τρένο , μετά από μια 1ωρα δοκιμής είχα κατεβάσει τον χρόνο μου αρκετά και έμπαινα και έβγαινα με περισσότερα χλμ από πριν .
Ο λόγος , όλο το αγωνιστικό στήσιμο της μηχανής αλλά κυρίως το ηλεκτρονικό γκάζι που δίνει τα άλογα όπως πρέπει χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό ακόμα και όταν το στύβεις . Μόλις το συνηθίσεις μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για δυναμικές βόλτες.
Το μοτέρ είναι φοβερά πρόθυμο μετά τις 8000 στροφές με ένα υπέροχο ήχο να κελαηδεί στα αυτιά σου και να μην θες να πέσεις κάτω από τις 10000 στροφές σε καμιά περίπτωση . Θέλω να το ΑΚΟΥΩ

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Hj8pj5uOMN8[/youtube]
Τα φρένα υπέροχα όπως μας έχει συνηθίσει άλλωστε η Yamaha τόσα χρόνια και οι αναρτήσεις σκληρές ακόμα και στην normal θέση . Ένα πλήρες ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω και ένα πλήρες USD εμπρός με αναλυτικό manual είναι ο ορισμός της απόλαυσης στην πίστα και απόλυτη κούραση για τους απαίσιους ελληνικούς δρόμους με τα ατελείωτα σαμαρακια και λακκούβες .
Συμπέρασμα δεύτερο : το Yamaha R6 είναι υπέροχο για αυτό που κατασκευαστικέ , ατελείωτες στροφές σε καλό δρόμο .
Αφού το λαμπάκι της ρεζέρβας άναψε και μέτρησα 180χλμ σε 14 λίτρα ,είπα καιρός να το δω τι κάνει και μέσα στην πόλη , στην κίνηση βρε αδελφέ . Όπως είπαμε ο ήχος υπέροχος και σε προδιαθέτει να κινείσαι σε υψηλές στροφές , οι καθρέπτες σε μέτριο σημείο αν και παραλίγο να μαζέψω μερικούς και το τιμόνι κόβει ελάχιστα με αποτέλεσμα οι στενοί ελιγμοί είναι πολύ δύσκολοι . Η οδήγηση με δεύτερο άτομο


Συμπέρασμα τρίτο : αν το θες για μέσα στην πόλη , αγόρασε άλλο μοτορι .
Το Yamaha R6 του 2007 είναι ένα Super Sport κατασκευασμένο για γρήγορη οδήγηση μέσα στην πίστα και για γρήγορες βόλτες σε καλό δρόμο . Απευθύνεται σε ψαγμένους οδηγούς που θέλουν ένα σοβαρό παιχνίδι για να τους προσφέρει στιγμές απόλαυσης σε μεγάλες δόσεις . Αλώστε για αυτό η Yamaha το έχει εξοπλίσει με τεχνογνωσία κατευθείαν από το Moto Gp .
Προσωπικά μου άρεσε αρκετά για το συνολικό στήσιμο του αλλά κυρίως για τα αισθήματα που μου ξυπναγε μέσα μου , με χάλασε ότι το lap timer δεν ενεργοποιείτε από κάποιο χειριστήριο στο χέρι αλλά από το καντράν και ότι για μέσα στην πόλη είναι πολύ σκληρό κατά τα άλλα ένα μελλοντικό μοτορι για την συλλογή μου

