Νέο scooter Vespa S

Συντονιστές: Dimitris, Συντονιστές

Νέο scooter Vespa S

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Δεκ 04, 2007 10:47 pm

Η γοητεία της σπορ Vespa Primavera, που άνθισε τη δεκαετία του '70, ξαναζεί μέσα από τις γραμμές της καινούργιας Vespa S. Με αυτή επανέρχεται στη σημερινή εποχή το πιο νεανικό και σπορ πνεύμα της Vespa. Μικρά, ευέλικτα, δυναμικά, με καθαρή σπορ εμφάνιση, είναι τα σκούτερ που κινούν την νέα γενιά.








Σπορ διάθεση, δυναμισμός και νέα εικόνα, είναι τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν την νέα Vespa S. Οι γραμμές είναι ξεχωριστές, διαχρονικές. Μία απλή έκδοση του μύθου που υπογραμμίζει την ουσία και το νεανικό πνεύμα της Vespa.

Στη Vespa S το τιμόνι φιλοξενεί έναν καινούργιο ορθογώνιο προβολέα. Ένα σχήμα που ήδη έχει εμφανιστεί στη Vespa: μία ρητή αναφορά στην 50 Special, εικόνα των teenager της θρυλικής δεκαετίας του ’70. Η μπροστινή μάσκα ανανεώνεται και τονίζεται περισσότερο, φιλοξενώντας μία νέα σχάρα η οποία παραπέμπει σε μια πιο επιθετική γραμμή.

Το φτερό, μειωμένο στο ελάχιστο για να αναδειχθεί το περίγραμμα της ανάρτησης, αλλάζει σχήμα και στολίζεται με ένα χρωμιωμένο στοιχείο, οι μειωμένες διαστάσεις του τονίζουν τον τροχό και το τελείωμα της ζάντας από ελαφρύ κράμα μετάλλου: μια παραπομπή στις επιδόσεις της Vespa S και στα τεχνολογικά της χαρακτηριστικά.

Αυτό που ανανεώνεται στο μεγαλύτερο μέρος είναι η μπροστινή μάσκα και είναι αυτή που χαρακτηρίζει όλο το σχεδιασμό. Η δομή της γίνεται δύο διαστάσεων υπογραμμίζοντας την καθαρότητα των γραμμών που πάντα χαρακτήριζαν τη Vespa. Το κενό γίνεται πρωταγωνιστής και η μάσκα με την απλότητά της και τον ελάχιστο όγκο της γίνεται το χαρακτηριστικό σημείο.

Η μπροστινή ανάρτηση με υδραυλικό αμορτισέρ διπλής λειτουργίας ξεχωρίζει για το πλευρικό μονόμπρατσο '’αεροναυτικής προέλευσης’’. Είναι ένα από τα πιο αυθεντικά σημεία της Vespa: μία τεχνική λύση που, με τις συνεχείς ανανεώσεις, συνοδεύει τη Vespa από το πρώτο μοντέλο. Στη Vespa S η κίνηση του κρεμαστού μονόμπρατσου αρθρώνεται επάνω στα ράουλα που μειώνουν στο ελάχιστο την τριβή λειτουργίας.

Στο πίσω μέρος η καινούργια Vespa είναι εξοπλισμένη με μία ανάρτηση που φέρει ένα μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής δράσης που, στην έκδοση των 125, έχει προφόρτιση που ρυθμίζεται σε 4 θέσεις για άριστη γεωμετρία και άνεση στην οδήγηση για τον οδηγό και το συνοδηγό.
Η διάμετρος του μπροστινού τροχού είναι 11” και εξασφαλίζει στη Vespa S σταθερότητα και μία εμφανή αίσθηση ασφάλειας κατά την οδήγηση. Τα ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο είναι 110/70 στον μπροστινό τροχό και 120/70 στον πίσω τροχό των 10”. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από τον κλασικό συνδυασμό δισκόφρενο / ταμπούρο. Το μπροστινό δισκόφρενο, από ατσάλι, με διάμετρο 200 χλστ και δαγκάνα δύο εμβόλων συνεργάζεται με το πίσω ταμπούρο με διάμετρο 110 χλστ. Το ρεζερβουάρ των 8,6 λίτρων βρίσκει χώρο μέσα στο πλαίσιο χωρίς να επηρεάζει στο ελάχιστο τη χωρητικότητα του χώρου κάτω από τη σέλα.

Αξεσουάρ και χρώματα
Όπως πάντα η Vespa ξεχωρίζει για τις δυνατότητες να είναι μοναδική. Η γκάμα των αξεσουάρ που έχει σχεδιαστεί για τη S περιλαμβάνει:

· Βαλιτσάκι 32 λίτρων, στο χρώμα του οχήματος
· Ανεμοθώρακας
· Πίσω σχάρα χρωμίου
· Αυτοκόλλητα διαφόρων σχεδίων
· Κουκούλα οχήματος
· Προστασία ποδιών “Mango”
· Δερμάτινη τσάντα
· Συναγερμός
· Ηλεκτρονικό αντικλεπτικό δισκόπλακας
· Κράνη Vespa “Europe”
· Αντικλεπτική αλυσίδα
· Ταπέτο ανεμοθώρακα
Η αυθεντική νέα Vespa S παρουσιάζεται σε τρία χρώματα που αναδεικνύουν τη ζωντάνια των γραμμών της: Λευκό “bianco ottico”, Κόκκινο “rosso dragon” και Μαύρο “nero lucido”.
Συνημμένα

Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό vendetta την Τρί Ιαν 01, 2008 11:34 pm

χρονια πολλα προσωπικα εμενα δεν μου αρεσει
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vendetta
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 6:40 am

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τετ Ιαν 02, 2008 2:13 pm

vendetta έγραψε:χρονια πολλα προσωπικα εμενα δεν μου αρεσει


Εχεις απαραδεκτο γουστο... :wink:
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό mechie την Τετ Ιαν 02, 2008 7:22 pm

Ο τετράγωνος προβολέας την κάνει να φαίνεται σχεδιαστικό απομεινάρι των κιτσάτων ΄70 και όχι ένα σύγχρονο μοντέλο, ή έστω ευχάριστα ρετρό.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Ιαν 02, 2008 9:40 pm

mechie έγραψε:Ο τετράγωνος προβολέας την κάνει να φαίνεται σχεδιαστικό απομεινάρι των κιτσάτων ΄70 και όχι ένα σύγχρονο μοντέλο, ή έστω ευχάριστα ρετρό.



Εδώ συμφωνούμε, στρογγυλός ή οβάλ. Μέχρι εκεί.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Ιαν 03, 2008 7:41 pm

Ρε παιδιά συμφωνώ και γω με τον προβολέα, μπορεί να είναι ρετρό, αλλά όχι ωραίο ρετρό..
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100


Επιστροφή στο PIAGGIO

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες