Arai Whisper Kit

Οτι πρέπει να γνωρίζουμε για τα κράνη

Arai Whisper Kit

Δημοσίευσηαπό mechie την Σάβ Μαρ 22, 2008 7:33 pm

Καλά, ξέρω τι σκέφτεστε. Τι πίνω και δε σας δίνω. Όμως δεν είναι και τόσο περίεργη η απαίτησή μου! Τι ζητάω ο άμοιρος, απλά ένα κράνος που να εφαρμόζει τέλεια (το έχω) και να μη μου σπάει τα νεύρα σε κάθε βόλτα με το θόρυβό του (εδώ σε θέλω...). Δεν είχα βάλει ποτέ άλλο κράνος πέρα από το δικό μου και να οδηγήσω, οπότε δεν είχα μέτρο σύγκρισης μέχρι πρόσφατα. Δανείστηκα το Xr1000 ενός φίλου και πήγα μιά βόλτα. Με τους αεραγωγούς ανοιχτούς, καμία διαφορά. Τους κλείνω λοιπόν και... Το πάνω μισό του κράνους "ησύχασε" αλλά από κάτω, στο χείλος, οι στροβιλισμοί δημιουργούσαν το ίδιο ακριβώς ηχητικό πρόβλημα. Η Shoei έχει whisper kit, η Arai όπως ξέρετε όχι. Ε και τι μας εμποδίζει δηλαδή από το να το βάλουμε;
Η απάντηση εδόθη σήμερα. Τα μαξιλάρια του Arai έχουν μιά (λίγο ψεύτικη) ταινία κοντά στο χείλος και όχι σε όλη την περιφέρεια. Πήρα λοιπόν ένα Shoei Whisper Kit και το έσπρωξα μέσα, με λίγο πίεση μπήκε (δε ξέρω αν θέλει και στα Shoei λίγο ζόρι). Στο βάλε-βγάλε από το κεφάλι είναι λίγο στενό και με δυσκολεύει αλλά ελπίζω ότι θα ανοίξει με τη χρήση. Το βασικό είναι να κόψει τη φασαρία...
Αν δεν δουλέψει, με βλέπω για Schuberth, ακριβό-ξακριβό η ακοή μου το αξίζει. Ακόμα και με ωτοασπίδες, δε σώζεται η κατάσταση ως έχει. Για να δούμε τώρα...
Όπως θα δείτε και στη φωτό, αν και δεν είμαι πόντιος, στην αρχή το έβαλα ανάποδα, [smilie=lame.gif] Η σωστή θέση είναι με το διχτάκι έξω από το δέρμα.

Και σε λιγάκι θα το πάω και βόλτα να ακούσω. Ή μάλλον, ελπίζω να ΜΗΝ ακούω :D
Συνημμένα


the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό BUSA MAKIS την Σάβ Μαρ 22, 2008 10:14 pm

Δες αυτό.
Το έχω βάλει στο κράνος μου ένα AGV.

http://www.polo-motorrad.de/group/1088/ ... ils.0.html
Άβαταρ μέλους
BUSA MAKIS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2006 5:07 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο: SUZUKI HAYABUSA
Κυβικά: 1300

Δημοσίευσηαπό mechie την Κυρ Μαρ 23, 2008 1:59 am

Μάκη το Windjammer το είχα δει σε Αγγλικό site αλλά με χαλάει που φαίνεται τόσο πολύ το neoprene όταν είναι επάνω στο κράνος. Το Shoei δεν δείχνει καθόλου. Και το θέλω μόνιμα επάνω, όχι απλά να το βάλω στο ταξίδι, να το βγάλω στην πόλη.

Και μετά τη βόλτα, να σας πω και πως μου φάνηκε. Όταν πήγαινα, η κατάσταση ήταν... Λίγο καλύτερη. Το κράνος θολωνει πιό εύκολα (ακόμα και το pinlock) αλλά μόνο σταματημένο είναι πρόβλημα. Από φασαρία... Δεν είχε κόψει αρκετή και εκνευρίστηκα. Επίσης είναι ακόμα σφιχτό και το νιώθω. Βέβαια, τα Shoei είναι πιο "ανοιχτά" από κάτω, οπότε εκεί κάθεται πιο σωστά το kit, οκ μην ξεχνιέμαι ότι δεν είναι φτιαγμένο για αυτό το κράνος.
Στην επιστροφή, έβαλα το κράνος και μετά τράβηξα το δερμάτινο κομμάτι λίγο κάτω στο σβέρκο, γιατί βάζοντάς το, τραβιέται "μέσα" και κάθεται πάνω από το μαξιλάρι. Ο θόρυβος μειώθηκε πολύ, έφτασα τα 180 και δεν ένιωθα άσχημα (απο ακουστικής μιλάμε, έτσι; ) ενώ πριν στα 180, απλά κουφαινόμουν, δεν άκουγα ούτε τη μοτοσικλέτα να δουλεύει, μόνο αέρα. Το κράνος ποτέ δε θα γίνει απόλυτα ήσυχο φυσικά, οτιδήποτε και αν είναι εκτεθειμένο στον αέρα ακούγεται, αλλά πλέον είναι σε ανεκτά επίπεδα.


Η δεύτερη παρατήρηση που έκανα, είναι ότι για το ηχητικό κομμάτι, φταίει το μπόι μου (185-187 κάτι) και φταίει και η διαμόρφωση του αέρα από το fairing του bandit αλλά ΚΑΙ η στάση που κάθομαι! Περίεργο ε; Όταν κάτσω με τον κορμό ελαφρά λυγισμένο και το κράνος κάθετο στον αέρα (ελαφρά σκυμμένο κεφάλι εμπρός), ακούγεται πολύ. Αν κάτσω καμαρωτός, με το κεφάλι τεντωμένο όρθιο, είναι πιο ήσυχα, αλλά δεν βολεύομαι να φτάσω το τιμόνι. Είναι το κάρμα μου που με τιμωρεί που δεν πήρα on-off, ΛΟΛ.
Η τρίτη παρατήρηση, είναι πως ΟΚ, κάτι γίνεται σε μικρές διαδρομές εντός πόλης, αλλά δε ξέρω αν δεν ανοίξει το δερματάκι και το διχτάκι αν θα το ανεχτώ για πολλές ώρες διαδρομή, θα δείξει. Η εξυπνάδα των μηχανικών της Schuberth πάντως, είναι που το αντίστοιχο kit στο S1 είναι από βελούδο, οπότε γλιστράει πιο καλά επάνω στο δέρμα, είναι πολύ πιο απαλό και άνετο. Αλλά στη σελίδα τους, δεν φαίνεται να υπάρχει σαν αξεσουάρ να το παραγγείλει κανείς. Άσε που πόσο θα έχει...

Πάντως βελτίωση υπήρξε και με έκανε πολύ χαρούμενο. Είναι λιγότερος ο θόρυβος, σχεδόν ίδιος με πριν το kit φορώντας ωτοασπίδες! Πιστεύω ότι σε Large κράνος και πάνω, θα είναι τέλειο, εκτός αν έχει κάποιος χοντρό λαιμό. Στο medium το δικό μου, είναι οριακό.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Κυρ Μαρ 23, 2008 5:51 pm

mechie έγραψε:Μάκη το Windjammer το είχα δει σε Αγγλικό site αλλά με χαλάει που φαίνεται τόσο πολύ το neoprene όταν είναι επάνω στο κράνος. Το Shoei δεν δείχνει καθόλου. Και το θέλω μόνιμα επάνω, όχι απλά να το βάλω στο ταξίδι, να το βγάλω στην πόλη.

Και μετά τη βόλτα, να σας πω και πως μου φάνηκε. Όταν πήγαινα, η κατάσταση ήταν... Λίγο καλύτερη. Το κράνος θολωνει πιό εύκολα (ακόμα και το pinlock) αλλά μόνο σταματημένο είναι πρόβλημα. Από φασαρία... Δεν είχε κόψει αρκετή και εκνευρίστηκα. Επίσης είναι ακόμα σφιχτό και το νιώθω. Βέβαια, τα Shoei είναι πιο "ανοιχτά" από κάτω, οπότε εκεί κάθεται πιο σωστά το kit, οκ μην ξεχνιέμαι ότι δεν είναι φτιαγμένο για αυτό το κράνος.
Στην επιστροφή, έβαλα το κράνος και μετά τράβηξα το δερμάτινο κομμάτι λίγο κάτω στο σβέρκο, γιατί βάζοντάς το, τραβιέται "μέσα" και κάθεται πάνω από το μαξιλάρι. Ο θόρυβος μειώθηκε πολύ, έφτασα τα 180 και δεν ένιωθα άσχημα (απο ακουστικής μιλάμε, έτσι; ) ενώ πριν στα 180, απλά κουφαινόμουν, δεν άκουγα ούτε τη μοτοσικλέτα να δουλεύει, μόνο αέρα. Το κράνος ποτέ δε θα γίνει απόλυτα ήσυχο φυσικά, οτιδήποτε και αν είναι εκτεθειμένο στον αέρα ακούγεται, αλλά πλέον είναι σε ανεκτά επίπεδα.


Η δεύτερη παρατήρηση που έκανα, είναι ότι για το ηχητικό κομμάτι, φταίει το μπόι μου (185-187 κάτι) και φταίει και η διαμόρφωση του αέρα από το fairing του bandit αλλά ΚΑΙ η στάση που κάθομαι! Περίεργο ε; Όταν κάτσω με τον κορμό ελαφρά λυγισμένο και το κράνος κάθετο στον αέρα (ελαφρά σκυμμένο κεφάλι εμπρός), ακούγεται πολύ. Αν κάτσω καμαρωτός, με το κεφάλι τεντωμένο όρθιο, είναι πιο ήσυχα, αλλά δεν βολεύομαι να φτάσω το τιμόνι. Είναι το κάρμα μου που με τιμωρεί που δεν πήρα on-off, ΛΟΛ.
Η τρίτη παρατήρηση, είναι πως ΟΚ, κάτι γίνεται σε μικρές διαδρομές εντός πόλης, αλλά δε ξέρω αν δεν ανοίξει το δερματάκι και το διχτάκι αν θα το ανεχτώ για πολλές ώρες διαδρομή, θα δείξει. Η εξυπνάδα των μηχανικών της Schuberth πάντως, είναι που το αντίστοιχο kit στο S1 είναι από βελούδο, οπότε γλιστράει πιο καλά επάνω στο δέρμα, είναι πολύ πιο απαλό και άνετο. Αλλά στη σελίδα τους, δεν φαίνεται να υπάρχει σαν αξεσουάρ να το παραγγείλει κανείς. Άσε που πόσο θα έχει...

Πάντως βελτίωση υπήρξε και με έκανε πολύ χαρούμενο. Είναι λιγότερος ο θόρυβος, σχεδόν ίδιος με πριν το kit φορώντας ωτοασπίδες! Πιστεύω ότι σε Large κράνος και πάνω, θα είναι τέλειο, εκτός αν έχει κάποιος χοντρό λαιμό. Στο medium το δικό μου, είναι οριακό.


Μπράβο ρε Γιάννη! Ευτυχώς φαίνεται ψιλοέλυσες το πρόβλημα του θορύβου!

Αυτό που λες σχετικά με τη στάση του σώματος φυσικά και παίζει ρόλο, αφού ο αέρας αλλιώς ακούγεται όταν σκάει στο στήθος σου, αλλιώς στο λαιμό κι αλλιώς στο κεφάλι σου. Το έχω παρατηρήσει κι εγώ και για κάποιο περίεργο λόγο όταν κι εγώ κάθομαι πιο όρθιος στο VFR είναι πιο ήσυχο το περιβάλλον.
Μάλλον παίζει ρόλο το ότι όταν σκύβουμε αναγκαστικά πλησιάζουμε τη ζελατίνα και ο αέρας μας χτυπάει με περισσότερη δύναμη αφού μόλις που έχει "σκάσει" σ'αυτή και "εκτινάσσεται¨"
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Μαρ 24, 2008 12:54 am

Acanthor έγραψε:Μάλλον παίζει ρόλο το ότι όταν σκύβουμε αναγκαστικά πλησιάζουμε τη ζελατίνα και ο αέρας μας χτυπάει με περισσότερη δύναμη αφού μόλις που έχει "σκάσει" σ'αυτή και "εκτινάσσεται¨"

Ακριβώς!

Δοκίμασε να φέρεις τη μύτη σου στο ύψος της κορυφής της ζελατίνας, έχοντάς τη περίπου 20mm μακριά της, αλλά στο ίδιο ύψος. Το πιθανότερο είναι να βρείς το "ήσυχο" σημείο. Σε αυτή τη θέση επικρατεί ηρεμία. Είναι η ιδανική. Αλλά δυστυχώς είναι σχεδόν ακατόρθωτο να δημιουργηθεί τέτοια θέση. Εκτός αν τοποθετήσεις ζελατίνα-έκτρωμα, που θα είναι τόσο μεγάλη, ώστε να φτάνει στο ύψος της μύτης σου, σε απόσταση 20mm, καθώς εσύ κάθεσαι στη φυσιολογική σου στάση.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Δευτ Μαρ 24, 2008 7:55 am

Είναι γνωστό τις πάσης !πως τα ARAI κάνουν θόρυβο προσωπικά (όταν είχα ARAI ) έβαζα ωτοασπίδες στο ταξίδι ΚΑΙ ΜΟΝΟ, για να αντιλαμβάνομαι ώμος το τι γίνεται γύρο μου έβαζα κάτι ωτοασπίδες από σφουγγάρι που απλά χαμήλωναν τη στάθμη του θορύβου κατά πάρα πολύ !!! έτσι και τον θόρυβο δεν είχα και καταλάβαινα τι συμβαίνει γύρο μου
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό mechie την Δευτ Μαρ 24, 2008 10:39 am

Δοκίμασα να βγάλω το δερματάκι αλλά να αφήσω την κουρτίνα στο σαγώνι, για μεγαλύτερη άνεση. Τελικά, το δερματάκι στο σβέρκο είναι αυτό που κάνει όλη τη δουλειά. Σκέφτηκα να δω μήπως μπορώ να βγάλω το μαξιλάρι της Arai και να αφήσω μόνο το δερματάκι στο σβέρκο, αλλά είπα να μη χαλάσω το κράνος. Από τη μία δεν έχω άλλο, από την άλλη αν δω ότι ακόμα και με αυτή τη μετατροπή δεν βολεύομαι, παίρνω Schuberth και "τέλος". Το Arai θα μείνει για τα πολύ κοντινά και κανένα track day...


Από ωτοασπίδες:
Έχω σφουγγαράκια για την πόλη και σιλικόνης για το ταξίδι. Μόλις τις συνηθίσεις, καταλαβαίνεις οτι δεν χάνεις το περιβάλλον ούτε με τις σιλικόνες, τις δοκίμασα και μέσα στην Αθήνα και είναι μιά χαρά. Αλλά επειδή ακριβώς είναι σαν πλαστελίνη, πιάνουν βρώμα από τα χέρια όταν τις πλάθεις για να τις βάλεις, οπότε για τα καθημερινά δε βολεύουν, αν πρέπει να βάλεις και βγάλεις το κράνος 5-6 φορές. Έχω δει σφουγγαράκια που λένε για -35db θόρυβο, μόλις ξαναβρεθώ σε φαρμακείο που πουλάει θα πάρω να τα δω και αυτά. Μέχρι τώρα, τα καλύτερα που έχω βάλει ήταν της 3Μ κάποια που είναι κωνικά, 2 ζεύγη στη συσκευασία, σε φακελάκι. Πήρα κάποια άλλα μετά της 3Μ, που ήταν 10 μέσα στη συσκευασία, αλλά δεν ήταν καθόλου καλά, έχαναν την ελαστικότητά τους πολύ γρήγορα, ήταν σαν μπαλλάκια αυξανόμενου μεγέθους ενωμένα.

Σωτήρη αν με το fairing που έχεις χρειάζεται και ωτοασπίδες, αλίμονο σε εμάς τους σχετικά γυμνούς...

Δημήτρη σε ένα Vstrom, Caponord, GS ή κάτι τέτοιο, η ζελατίνα είναι στο ύψος που λέμε, χωρίς να φαίνεται άσχημη. Όπως και στα τουριστικά όπως του Σωτήρη. Στα λοιπά street όντως δεν ταιριάζει κάτι τόσο ψηλό.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0


Επιστροφή στο ΚΡΑΝΟΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες