Triumph Tiger 675

Συντονιστής: Συντονιστές

Triumph Tiger 675

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Απρ 08, 2008 1:19 pm

Πληθαίνουν οι φήμες σχετικά με την παρουσίαση του Triumph Tiger 675, αφού εκτός από τους προφανείς λόγους της ανταγωνιστικότητας στην αγορά, η Βρετανική εταιρεία προσβλέπει επίσης και στην απόσβεση του κόστους που δαπανήθηκε για την εξέλιξη του τρικύλινδρου μοτέρ της Daytona.


Από την στιγμή που «αναγεννήθηκε» η Triumph ακολούθησε τον «modular» τρόπο κατασκευής μοτοσικλετών, χρησιμοποιώντας κοινά εξαρτήματα και επί μέρους στοιχεία για τα περισσότερα μοντέλα της γκάμας της.

Η τακτική αυτή αποδείχτηκε ιδιαίτερα επιτυχημένη για την εταιρεία, αφού κατάφερε να εδραιωθεί –αρχικά- στην αγορά, παρουσιάζοντας στην συνέχεια άκρως ανταγωνιστικές και σε μερικές περιπτώσεις, κορυφαίες μοτοσικλέτες.

Μέχρι στιγμής, το νέο τρικύλινδρο μοτέρ των 675κ.εκ., κινεί τα Daytona και τα Street Triple, τα οποία διαγράφουν μια πολύ επιτυχημένη πορεία στην αγορά. Η κατηγορία όμως που σίγουρα θα εκτινάξεις τις πωλήσει στα ύψη, δεν είναι άλλη από αυτή των μεσαίων πολυχρηστικών μοτοσικλετών, στη οποία ανήκει και το Tiger.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το Tiger 675 θα μοιράζεται τα περιφερειακά του 1050, ενώ ενδεχομένως θα υπάρξουν και κάποιες αλλαγές στην σχεδίαση του, το εύρος των οποίων δεν έχει ακόμα αποσαφηνιστεί Αλλαγές θα υποστεί και ο κινητήρας προσαρμόζοντας την απόδοση του στον χαρακτήρα του μοντέλου, χωρίς ωστόσο να αναφέρεται κάτι σχετικό με την ισχύ του.

Ενδεικτικό είναι πάντως, πως ως κύριοι ανταγωνιστές του Tiger 675, «φωτογραφίζονται» τα Suzuki DL650 και το νέο BMW F650GS.

http://www.mototriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=69027
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Triumph Tiger 675

Δημοσίευσηαπό nfot την Τρί Απρ 08, 2008 5:26 pm

rc31 έγραψε:...
Ενδεικτικό είναι πάντως, πως ως κύριοι ανταγωνιστές του Tiger 675, «φωτογραφίζονται» τα Suzuki DL650 και το νέο BMW F650GS. ..


Καλα, ειναι σοβαροι; Ανταγωνιστες τα παραπανω; Ακομη και χωρις να εχει βγει, κρινοντας απο το τρικυλινδρο διαμαντι του street και απο το σχεδιο του Tiger 1050, το Tiger 675 θα ειναι μονοδρομος στην κατηγορια.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Απρ 08, 2008 10:38 pm

Για να δούμε...αν και δεν μ'αρέσει η συγκεκριμένη κατηγορία (ΟΝ/off).
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό atom_smasher την Τετ Απρ 09, 2008 12:18 am

:supz: breva..tiger...breva..tiger...breva..tiger...xm.
atom_smasher
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί Μάιος 15, 2007 6:41 pm
Τοποθεσία: Copenhagen
Ονομα χρήστη: Πάνος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό asxetos την Τετ Απρ 09, 2008 10:23 am

Θα μπορεί ομως να μπαίνει χώμα γιατι πχ το Vstom δεν μπορεις να το πείς on-off , αυτο ειναι on - on .

Αχ ενα ηταν το On -Off αλλα η Honda στον κοσμο της.....Africa Twin!
Άβαταρ μέλους
asxetos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2007 5:03 am

Δημοσίευσηαπό nfot την Τετ Απρ 09, 2008 10:18 pm

asxetos έγραψε:Θα μπορεί ομως να μπαίνει χώμα γιατι πχ το Vstom δεν μπορεις να το πείς on-off , αυτο ειναι on - on .

Αχ ενα ηταν το On -Off αλλα η Honda στον κοσμο της.....Africa Twin!


Ποιος Αλεκος; On Off το Αφρικα; Τεραστιο και βαρυ ναι.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Απρ 10, 2008 12:24 am

nfot έγραψε:
asxetos έγραψε:Θα μπορεί ομως να μπαίνει χώμα γιατι πχ το Vstom δεν μπορεις να το πείς on-off , αυτο ειναι on - on .

Αχ ενα ηταν το On -Off αλλα η Honda στον κοσμο της.....Africa Twin!


Ποιος Αλεκος; On Off το Αφρικα; Τεραστιο και βαρυ ναι.


Πιστεύω οτι το Africa ήταν καλό On/Off. Μπορεί να ήταν τεράστιο και βαρύ αλλά μπορούσε να ταξιδέψει σε χωματίνες διαδρομές και να το ζορίσεις. Ως εκεί. Γιατί τα Οn/Off δεν είναι φτιαγμένα για enduro αλλά απλά για ταξίδια όπου αν χρειαστεί να ταξιδέψεις χώμα για μεγάλες αποστάσεις να μην το πολυσκεφτείς. Και νομίζω το Africa το διέθετε αυτό το χαρακτηριστικό.
Το Varadero και Vstrom έχουν πιο ασφάλτινο προσανατολισμό.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό TREKGS την Παρ Απρ 11, 2008 2:37 pm

Ρε Δημητρη,

off topic

Τι μου θυμισες τωρα....το Africa το ειχα για αρκετο καιρο.Ειναι οπως τα λες τα πραγματα.Μετανοιωσα που αναγκαστηκα να το αποχωριστω.Ειναι ισως απο της πιο
αξιοπιστες μηχανες με απιστευτη αντοχη παγκοσμιως.Δεν νομιζω ποτε η χοντα να
φτιαξει κατι παρομοιο δεν συμφερει η παραγωγη μιας μηχανης που η μονη μηχανικη
της φθορα ειναι η τρομπα της βενζινης καθε 30000χιλ.
ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΖΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ
Άβαταρ μέλους
TREKGS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:23 pm
Τοποθεσία: ΛΕΜΕΣΟΣ-ΚΥΠΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό TREKGS την Παρ Απρ 11, 2008 3:10 pm

Οσον αφορα τα on-off συμφωνω πως δεν ειναι enduro σιγουρα.Ειναι μια μηχανη που ταξιδευει και στο χωμα.Το βαρος δεν ειναι προβλημα για οδηγηση μεσα στα ορια της καθε μοτοσυκλετας.Οι πλειστοι κατασκευαστες ομως περιοριζονται σε μπροστηνη μεγαλη ζαντα σε σχεση με πισω.Αυτο και μονο δεν κανει την μηχανη on-off χρειαζονται πιο σκληρες ριθμυζομενες αναρτησεις με μεγαλη διαδρομη ,αρκετη ροπη οχι ομως υπερβολικη,δυνατο και ακαμπτο χωροδικτυομα ομαλο συστημα φρενων μπροστα κ.α.

Ο τρικυλντρος αποτελει καλο συμβιβασμο μεταξυ της in-line four kai
v-twin μηχανης αφου εχει πιο ωφελιμο engine-brake απο την τετρακυλινδρη,αρκετη
ροπη αλλα και καλυτερη συμπεριφορα στον δρομο απο την V-twin σε ποιο ψηλες στροφες.
Η triumph βρισκεται σε καλη πορεια.

Νομιζω πως μαλλον το νεο tiger δεν θα εχει της επιδοσεις του Daytona και Street Triple.
ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΖΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ
Άβαταρ μέλους
TREKGS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:23 pm
Τοποθεσία: ΛΕΜΕΣΟΣ-ΚΥΠΡΟΣ

Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Απρ 30, 2008 9:55 am

Το «μικρό» Tiger για το οποίο υπήρξε έντονη φημολογία τους προηγούμενους μήνες, είναι γεγονός. Σύμφωνα με πληροφορίες από ανθρώπους της Triumph, το Tiger Cub των 675 κ.εκ. βρίσκεται στο στάδιο των τελικών δοκιμών και η παρουσίασαν του αναμένεται κάπου μέσα στο καλοκαίρι


Το «τιγράκι» θα διατηρήσει τον ασφάλτινο χαρακτήρα και την φιλοσοφία του μεγάλου αδελφού των 1050κ.εκ., χρησιμοποιώντας όμως ως δομικό στοιχείο το πλαίσιο των Street Triple και Daytona 675.

Διαφορετικό θα είναι το ψαλίδι και οι αναρτήσεις, οι οποίες θα έχουν φυσικά μεγαλύτερη διαδρομή από αυτές των street μοντέλων, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο και το μεταξόνιο ώστε το Tiger Cub να εμφανίζει μεγαλύτερη σταθερότητα στον δρόμο.

Οι τροχοί θα είναι διαμέτρου 17 ιντσών και θα φέρουν αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά, ενώ σε ότι αφορά στα φρένα, το πιθανότερο είναι να μεταφερθεί αυτούσια η διάταξη του Street Triple.

Το μηχανικό σύνολο το οποίο θα εφαρμοσθεί στο νέο Tiger δεν είναι άλλο από το τρικύλινδρο μοτέρ των 675κ.εκ. που κινεί τα Daytona και Street Triple, με διαφοροποιημένη όμως απόδοση για πιο «ροπάτη» λειτουργία κυρίως στις χαμηλές στροφές.

Παρ΄ όλα αυτά στην Triumph κάνουν λόγο για ονομαστική απόδοση της τάξεως των 100 ίππων, γεγονός που αν επαληθευθεί τοποθετεί το Tiger Cub στην κορυφή μεταξύ του ανταγωνισμού, που περιλαμβάνει –σύμφωνα με τους Βρετανούς- μοντέλα όπως τα Suzuki DL650, Ducati Multistrada 620 και Kawasaki Versys 650.

Τέλος, η σχεδίαση μοιάζει σε τέτοιο βαθμό με αυτή του Tiger 1050, που οι άνθρωποι της Triumph ισχυρίζονται πως δοκίμαζαν το μοντέλο σε δημόσιους δρόμους επί μακρόν, χωρίς κανένας να αντιληφθεί πως πρόκειται για μία νέα μοτοσικλέτα στην γκάμα της Triumph.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό mixalakis την Παρ Μάιος 02, 2008 3:38 pm

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά!
Να δούμε τι θα γίνει.

Ποιά είναι η πηγή σου αν επιτρέπεται;
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:55 pm
Μοντέλο: Triumph Tiger 1050
Κυβικά: 1050

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Μάιος 05, 2008 10:14 am

αν θυμαμαι καλα το διαβασα απο mototriti
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Triumph Tiger 675

Δημοσίευσηαπό skiathian την Δευτ Μάιος 05, 2008 3:41 pm

nfot έγραψε:
rc31 έγραψε:...
Ενδεικτικό είναι πάντως, πως ως κύριοι ανταγωνιστές του Tiger 675, «φωτογραφίζονται» τα Suzuki DL650 και το νέο BMW F650GS. ..


Καλα, ειναι σοβαροι; Ανταγωνιστες τα παραπανω; Ακομη και χωρις να εχει βγει, κρινοντας απο το τρικυλινδρο διαμαντι του street και απο το σχεδιο του Tiger 1050, το Tiger 675 θα ειναι μονοδρομος στην κατηγορια.


Αγαπητοι μου πολλοι προσπαθησαν να φτασουν το vstrom αλλα κανεις μεχρι σημερα δεν τα καταφερε.(Βλεπε Kawasaki Versys,Honda Transalp κλπ,κλπ). :smt022
Άβαταρ μέλους
skiathian
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 20, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Re: Triumph Tiger 675: Σύντομα στον δρόμο

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Δευτ Μάιος 05, 2008 5:40 pm

rc31 έγραψε:...Παρ΄ όλα αυτά στην Triumph κάνουν λόγο για ονομαστική απόδοση της τάξεως των 100 ίππων, γεγονός που αν επαληθευθεί τοποθετεί το Tiger Cub στην κορυφή μεταξύ του ανταγωνισμού, που περιλαμβάνει –σύμφωνα με τους Βρετανούς- μοντέλα όπως τα Suzuki DL650, Ducati Multistrada 620 και Kawasaki Versys 650.

...



Συγνώμη αλλά το TDM 900 και τα BMW γιατί τα αφήνεις χώρια ?
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Re: Triumph Tiger 675

Δημοσίευσηαπό mixalakis την Δευτ Μάιος 05, 2008 5:42 pm

skiathian έγραψε:
nfot έγραψε:
rc31 έγραψε:...
Ενδεικτικό είναι πάντως, πως ως κύριοι ανταγωνιστές του Tiger 675, «φωτογραφίζονται» τα Suzuki DL650 και το νέο BMW F650GS. ..


Καλα, ειναι σοβαροι; Ανταγωνιστες τα παραπανω; Ακομη και χωρις να εχει βγει, κρινοντας απο το τρικυλινδρο διαμαντι του street και απο το σχεδιο του Tiger 1050, το Tiger 675 θα ειναι μονοδρομος στην κατηγορια.


Αγαπητοι μου πολλοι προσπαθησαν να φτασουν το vstrom αλλα κανεις μεχρι σημερα δεν τα καταφερε.(Βλεπε Kawasaki Versys,Honda Transalp κλπ,κλπ). :smt022


Πολύ φοβάμαι ότι αν το μικρό τιγράκι έχει τις προδιαγραφές που ακούγονται και μια λογική τιμή (πιθανότατα λίγο παραπάνω από το street triple) θα το ξεπεράσει άνετα το v-strom.
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:55 pm
Μοντέλο: Triumph Tiger 1050
Κυβικά: 1050

Δημοσίευσηαπό atom_smasher την Δευτ Μάιος 05, 2008 6:20 pm

(δυσκολο να εχει κοντα στο street e?θα με βολευε!!)
atom_smasher
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί Μάιος 15, 2007 6:41 pm
Τοποθεσία: Copenhagen
Ονομα χρήστη: Πάνος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Ιουν 24, 2008 3:03 pm

Ορίστε και μερικές φωτο που μάλλον προσεγγίζουν την πραγματικότητα. Με 105 αλογάκια θα χαιρετήσει τον ανταγωνισμό και εγώ το TDM !!!
Συνημμένα


Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Επόμενο

Επιστροφή στο TRIUMPH

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες