Όσοι δεν εμφανίζονται και πολύ πρόθυμοι στη χρήση κράνους, θα πρέπει να σπάσουν το κεφάλι τους (αν δεν τους προλάβει καμμιά λαμαρίνα ή καν΄να πεζοδρόμιο) για να εμπλουτίσουν τη δικαιολογοτεχνία τους. Στερεότυπικες εκφράσεις του τύπου " ... το αισθάνομαι πολύ βαρύ στο κεφάλι μου..." ή "... που να το κουβαλάω όταν δεν το φοράω;..." σε λίγο καιρό θα πέφτουν στο κενό.
Η ιταλική Tucano Urbano ήδη διαφημίζει και προτίθεται να διαθέσει στην αγορά, μόλις πάρει τη σχετική έγκριση τύπου, ένα ...φουσκωτό κράνος. Συγκεκριμένα, το εξωτερικό τμήμα θα διαθέτει 12 θαλάμους που θα πληρώνονται με αέρα στα 12 bar, ώστε να προσφέρει ένα ικανό στρώμα προστασίας απέναντι σε μια πιθανή πρόσκρουση, ένω ένα εσωτερικό τμήμα με αέρα στα 1,5 bar θα παρέχει την απαιτούμενη άνεση. Όταν δεν χρησιμοποιείται μπορεί να μεταφέρεται ξεφούσκωτο στη θήκη του με μέγεθος όσο ένα πακέτο τσιγάρα ( 20άρι;.. 25άρι;...θα σας γελάσω).
Καταλαβαίνω ότι η εποχή της γενίκευσης και καθιέρωσης τέτοιων εναλλακτικών μοτοπροιόντων αργεί πολύ ακόμα, ωστόσο νεωτερισμοί σαν το συγκεκριμένο κράνος μας δίνουν μια ιδέα του πραγμάτων που θα έρθουν. Kυρίως κάνουν την ανάληψη της σπουδαιότερης ευθύνης κάθε δικυκλιστή απέναντι στον εαυτό του και τους ανθρώπους του, πιο φιλική για τους τελευταίους αντιρρησίες της χρήσης κράνους...
Fiberglass είπατε;... Carbon Kevlar;... très banal! Air!
Πολύ ενδιαφέρουσα κατάσταση! Θα δούμε. Βέβαια θα είναι λίγο ρουλέτα. Αν ξεχαστείς και βγείς με αυτό έξω από τη πόλη...για καμιά βόλτα...μπορεί να πέσει πάνω του καμιά μέλισσα...και να ακουστεί ένα .."ΜΠΑΜ"......
Moderator of Motocikleta.Gr
Moto Guzzi Breva V1100 2006 Moto Guzzi Le Mans V11 2003 Moto Guzzi World Club The way the "V" is meant to be...