Θανατηφόρο τροχαίο με μηχανή

Οτι σάς συμβαίνει - οτι βλέπουν τα μάτια μας στον μοτοσυκλετιστικό χώρο και οχι μόνο.

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Πέμ Μάιος 29, 2008 11:04 pm

Συλλυπητηρια...μεγαλο κριμα για εναν τοσο αυτονοητο κυνδινο. Ας ειναι ο τελευταιος.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Typhoon την Τρί Ιουν 03, 2008 10:11 pm

Ξεψαχνίζοντας κάτι παλιά τεύχη περιοδικών μοτοσυκλέτας, εντόπισα το παρακάτω κείμενο και αντιγράφω:

"2)ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΎΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΚΟΤΕΧΝΊΕΣ
Σε περίπτωση ατυχήματος που οφείλεται σε κακοτεχνία και εν γένει σε "παγίδα" στο οδόδτρωμα , ο παθών βρίσκεται στο κέντρο ενός απίστευτου κυκεώνα:δεν γνωρίζει ποιος ευθύνεται για την κακοτεχνία και συνακόλουθα κατά ποιύ μπορεί να ασκήσει αγωγή για να αποζημιωθεί. Συχνά ο παθών μοτοσυκλετιστήςπροσπαθώντας να ενημερωθεί γίνεται μπαλάκι του τένις μεταξύ των εξής:
α) Της Τοποικής Αυτοδιοίκησης (Δήμος , Νομαρχία)
β) Του ΥΠΕΧΩΔΕ
γ) Της Τροχαίας
δ) Των εργολάβων που εκτελούν έργα για λογαριασμό της Διοίκησης.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις πο υ οι Δήμοι αρνούνται να ενημερώσουν τον παθόντα , ενώ ο Συνήγορος του Πολίτη δεν διαβιβάζει τους φακέλους στις αρμόδιες Εισαγγελίες (όπως θα μπορούσε να κάνει) για την άσκηση διώξεων.
Μπροστά σε αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση το καλύτερο που έχει να κάνει ο παθών μοτοσυκλετιστής είναι να δηλώσει τραυματισμό απο το ατύχημα και να ζητήσει την ποινική δίωξη παντός υπεθύνων. Προσοχή : τραυματισμό συνιστούν και οι μώλωπες και οι εκδορές που έιναι βέβαιο ότι υφίσταται κάθε αναβάτης και όχι μόνο κατάγματα , όπως μερικοί λανθασμένα πιστεύουν (με αποτέλεσμα να σηλώνουν ότι δεν τραυματίστηκαν αν και έχουν ελαφρά τραύματα). Μετά την υποβολή της μύνησης για τραυματισμό κατά παντός υπευθύνου θα γίνει προανάκριση, απο την οποία θα προκύψει η ταυτότητα του υπευθύνου για την παγίδα. Πρέπει όμως ο παθών:

α)Να πάει σε Νοσοκομείο για να εξετασθεί και να βεβαιωθεί ο (έστω ελαφρός) τραυματισμός.
β)Να πάρει φωτογραφίες απο τον τόπο του ατυχήματος και να τις δώσει ("να τις εγχειρίσει") στην Αστυνομία
γ)Να έχει , ει δυνατόν τουλάχιστον έναν μάρτυρα , τον οποίο να εξετάσει ο διενεργών την προανάκριση αστυνομικός.

Σημείωση: στις φωτογραφίες θα πρέπει να φαίνεται καθαρά η παγίδα , την οποία συχνά σπεύδουν να αντικαταστήσουν σύντομα οι υπεύθυνοι(Δήμοι, εργολάβοι)έτσι ώστε να αποφύγουν την πληρωμή αποζημίωσης στον παθόντα.Τέλος , ας υπογραμμμισθεί ότι, αν δεν δηλώσουμε τραυματισμό, είναι πιθανόν να φύγουν οι αστυνομικοί που θα έρθουν χωρίς να ασχοληθούν με το συμβάν, ούτε να το καταγράψουν στο Δελτίο αδικημάτων και συμβάντων.Στην περίπτωση αυτή είναι πολύ δύσκολο να επιτύχουμε την αποζημίωση μας, αφού είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι υπεύθυνοι θα αρνηθούν τα πάντα και εμείς ώς παθόντες δυσχερώς θα μπορέσουμε να αποδείξουμε όσα πρέπει να αποδειχθούν για να αποζημιωθούμε.


Πηγή : Περιοδικό Μοτοσυκλέτας και δράσης 0-300 , τεύχος 126 (1 Αυγούστου 2005), σελίδα 144, Νομικά - του Θεόδωρου Γαζούλη
Ελπίζω οι εκδότες να μην με παρεξηγήσουν που αναδημοσιέυω χωρίς την έγγραφη άδεια τους, είναι για να βοηθήσω.
Άβαταρ μέλους
Typhoon
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 20, 2006 12:07 pm

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Τετ Ιουν 04, 2008 12:45 am

Έχω την εντύπωση οτι κάτι έχει αλλάξει από τα παραπάνω, προς το καλύτερο ευτυχώς, αλλά δεν παύει να είναι μια πολύ μεγάλη διαδικασία η εύρεση του υπέυθυνου.
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες