ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τελική[ 0.0]
κυβικά[1063.0]
Ισχύς[65.0/5500.0],
ροπή[9kg.m/4.500]
Χρόνοι [4]
Τύπος κιν.[αερόψυκτος, 1 ΕΕΚ, V 75, διαμ. x διαδρ.(mm): 95 x 75,2 Mikuni BSR37 ,
Ηλεκτρονική,Μίζα,5 ταχύτητες, αλυσίδα]
Πλαίσιο[Ατσάλινο ανοιχτό, με σωλήνες στρογγυλής διατομής]
μεταξόνιο[1530.0],
κάστερ[25.0],
ίχνος[106],
ύψος[812.0],
βάρος[229.5],
ρεζερβουάρ[205,8],
ανάρτηση[Εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι 43mm, διαδρ. 130mm, προφόρτιση Πίσω: Μονό αμορτισέρ, διαδρ. 113mm, προφόρτιση],
φρένα[Eμπρός: Δύο δίσκοι 298mm με δαγκάνες 4 εμβόλων Πίσω: Δίσκος 267mm με δαγκάνα 1 εμβόλων], ελαστικά[120/70-17 , 170/60-17]
σέρβις[Ρύθμιση βαλβίδων:10.000km , Διάκενο βαλβίδων ΕΙΣ/ΕΞ(mm): 0,07-0,12/0,12-0,17, Αλλαγή λαδιού: Στα 5.000km Ποσότητα λαδιού/ τύπος: 3,6lt / SAE 10W40]
Τέστ απο ΜΟΤΟ
Ισχύς στον τροχό: 54,5HP/5.500 Ροπή στον τροχό: 7,8kg.m/2.300 Τελική: 180km/h Επιτάχυνση (0-400): 13,1" Μέση κατανάλωση: 12,5km/lt