Τελικά όλα είναι σχετικά...

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

Τελικά όλα είναι σχετικά...

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Σεπ 04, 2008 4:50 pm

Ξάπλωσα να κοιμηθώ και ως συνήθως πήρα ένα μοτοπεριοδικό να διαβάσω. Με μεγάλο ενδιαφέρον διάβασα ένα άρθρο-συγκριτικό των μεγάλων γυμνών μοτοσικλετών.

Αυτές είναι:

Yamaha FZ1
Honda CB1000R
Triumph 1050 Speed Triple
Aprilia 1000 Tuono

Το Kawasaki Z1000 δεν συμπεριλήφθηκε στο συγκριτικό γιατί δεν ήταν διαθέσιμο από την αντιπροσωπεία.


Νικητής του συγκριτικού βγήκε το Honda CB1000R. Ομολογώ προς μεγάλη μου έκπληξη. Οι περισσότεροι από εσάς ξέρετε για την αγάπη μου για τις ιταλικές μοτοσικλέτες ή τέλος πάντων για τίς ευρωπαικές. Όμως προσπαθώ να είμαι πραγματικά αντικειμενικός. ΔΙΑΒΑΣΤΕ

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας το σκεπτικό μου και να ακούσω και άλλες απόψεις.

Και ξεκινάω.

Το Aprilia σύμφωνα με το άρθρο (και με φίλους/γνωστούς που το κατέχουν) έχει κορυφαία φρένα, κορυφαίες αναρτήσεις, ψαλίδι υπόδειγμα στη συμπεριφορά, πλαίσιο που το ζηλεύουν όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Ο δύναμή του κατεβαίνει στο δρόμο χωρίς εξάρσεις, κατεβαίνει χωρίς βία, χωρίς να τρομάζει. Δυσκολεύεται όμως μέσα στη πόλη λόγω του ύψους της μοτοσικλέτας/τιμονιού και της αίσθησης βάρους. Επίσης έχει συγκριτικά με τον ανταγωνισμό τις καλύτερες τουριστικές δυνατότητες και την καλύτερη προστασία από αέρα.

Το Honda δεν έχει καλύτερα φρένα (μετρήθηκε στο συγκριτικό).
Δέν έχει καλύτερες αναρτήσεις, ψαλίδι, πλαίσιο.
Δεν έχει εξίσου τουριστικές δυνατότητες.
Έχει όμως μεγαλύτερο κόψιμο τιμονιού και είναι πολύ ευκολότερο μέσα στη πόλη.


Το SuperDuke εκθιάζεται στο άρθρο όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια και απ'ότι όλοι μας καταλαβαίνουμε δικαιολογημένα. Απίστευτο στήσιμο, περιφερειακά, θέση οδήγησης. Καβαλάς και είναι η μόνη μηχανή που σε προκαλεί να κάνεις τρέλες, παιχνίδια κτλ. Όμως στερείται άνεσης στο ταξίδι και γενικά είναι πιο απόλυτο σε σχέση με το HOnda.


Το Triumph Speed Triple απολαμβάνει και αυτό πολύ καλές κριτικές, σε ότι αφορά την απόδοση, τον κινητήρα, το πλαίσιο, τις αναρτήσεις, τα φρένα. Στους περισσότερους από τους παραπάνω τομείς μάλιστα είναι καλύτερο σε σχέση με το Honda (δείτε τους αριθμούς στο συγκριτικό).

Το Yamaha δεν τα πάει τόσο καλά, γιατί αν και πορώνει με τον βαρβάτο κινητήρα (από R1) επειδή δουλεύει καλύτερα ψηλά, δεν θεωρείται οτι προσφέρει αυτό που θα έπρεπε να προσφέρει ένα γυμνό. Δηλαδή δύναμη ροπή χαμηλά.


ΣΥΚΓΚΕΡΙΜΕΝΑ στο άρθρο αναφέρεται ευθέως και ξεκάθαρα πως το Aprilia και το Truimph έχουν απίστευτη ποιότητα και περιφερειακά, πως έχουν "χαρακτήρα" και "χρώμα" και "προσωπικότητα", ενώ όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, το Honda είναι μεν μοντέρνο και σύγχρονο αλλά στερείται χαρακτήρα και "χρώματος" (ξαναλέω πως μπορείτε να τα διαβάσετε στο άρθρο).


Για να μην πολυλογώ το ζουμί είναι πως το HOnda αν και δεν έχει σπουδαία κάλυψη από αέρα, αν και δεν έχει σπουδαία φρένα (πολύ καλά όμως), αν και δεν ξεχωρίζει από ποιότητα κατασκευής (πολύ καλή όμως), αν και δεν ξεχωρίζει από στήσιμο (καλό όμως), αν και δεν προσφέρει τουριστικές δυνατότητες όπως άλλα, αν και δεν έχει τον "χαρακτήρα" ή και το "χρώμα" που έχουν άλλες μοτοσικλέτες (του συγκριτικού), εν τούτοις πέρνει την ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ, υπερτερώντας μόνο στην οικονομία και στην ευκολία μέσα στη πόλη.


Γενικά διαβάζοντας το άρθρο αυτό που συνεχώς επαναλαμβάνεται είναι το πόσο εύκολο είναι μέσα στη πόλη, το πως έχει χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλή τιμή αγοράς.

Δεν υπάρχει άτομο που κατέβηκε από το ΚΤΜ και δεν είχε χαμόγελο μέχρι τα αυτιά (όπως αναφέρεται στο άρθρο) (και όπως λένε όλοι όσοι το οδήγησαν), όμως είναι 2,5 χαρτιά πιο ακριβό....


Θα με ενδιέφεραν οι γνώμες σας.


Γενικά όπως το αντιλήφθηκα εγώ, το ρεζουμέ του άρθρου είναι:

Το HOnda μπορεί να κάνει λίγο απ'όλα. Έχει καλούτσικες αναρτήσεις (όμως τα άλλα έχουν καλύτερες), έχει καλό πλαίσιο (όμως τα άλλα καλύτερο), έχει καλά και συνδυασμένα φρένα (όμως φρέναρε με την μεγαλύτερη απόσταση από τα περισσότερα, ΟΚ αυτό δεν σημαίναι και πολλά), έχει καλή θέση (αλλά όχι την καλύτερη), για ταξίδι δεν πολύ λέει (στο συγκριτικό τουλάχιστον άλλο 1-2 τα πάνε καλύτερα, σε συνδυασμό με καλύτερο πακέτο περιφερειακών και με πολύ περισσότερο αίσθηση "οτι οδηγείς ΜΗΧΑΝΗ", όπως λέει το άρθρο) αλλά παρόλα αυτά (τιμή/κατανάλωση) πέρνει την πρώτη θέση.

Διαβάζοντας το άρθρο, πιο πολύ σου κεντρίζεται η περιέργεια να οδηγήσεις τα KTM, APrilia, Triumph, παρά αυτό, εσείς τι λέτε; Τι γεύση σας μένει στο τέλος;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό georgek την Πέμ Σεπ 04, 2008 5:29 pm

Εμενα μου φαινεται υπερβολικα υποπτο που δεν βρηκαν για τεστ τον ΒΑΣΙΛΙΑ της κατηγοριας σε πωλησεις.Αυτα τα "δεν ηταν διαθεσιμο" ας τα πουν αλλου.Λυπαμαι που το συγκεκριμενο περιοδικο (του οποιου τακτικος αναγνωστης υπηρξα απο το τευχος 11 μεχρι πριν 3 χρονια) λειτουργει ετσι.
Κανω φασαρια...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό golis την Πέμ Σεπ 04, 2008 6:45 pm

Κατ αρχάς όποιος ψωνίζει μηχανή με βάση τα τεστ στα Ελληνικά περιοδικά,είναι κορόιδο.
Δεύτερον έαν σου κάνει κλικ εσένα,όλα τα άλλα είναι περιττά.
Τέλος να πω και εγώ την ταπεινή μου γνώμη απο ενα μισάωρο τεστ ράιντ που έκανα το CB 1000 R.

Αυτά που μου έκαναν εντύπωση :

- ΦΡΕΝΑ !!!
Ήξερα το honda abs γιατί έχω οδηγήσει αρκετά χλμ το CBF 1000 ABS+CBS φίλου,
οπότε ξεκάθαρα λέω ότι τέτοια φρένα γαμούνε σε απόδοση μέσα στην πόλη.
Τι να τις κάνω τις άγκυρες με τα μονομπλόκ στα δυο μου δάκτυλα,
όταν είμαι μέσα στα στενά της πόλης με την μηδέν πρόσφυση και τους 38 βαθμούς θερμοκρασίας ?

- Κόψιμο τιμονιού.
(Δεν ξέρω αυτό αν θα έχει επίπτωση σε σταθερότητα στα πολλά χλμ.)

- Δεν έβρασε το σύμπαν.
(30 λεπτά με 1000 4inline στην Αλεξάνδρας μεσημεριάτικο,περίμενα να καεί το πελεκούδι.
Το CBF του φίλου και στην εθνική ακόμα,μου έκαιγε τα καλάμια,αυτό όχι.

- Μαζεμένο.
(Παίζεις για πλάκα με το πίσω λάστιχο,αρκεί να έχεις μπαμπά λαστιχά...)

- Γνώριμη θέση οδήγησης γυμνού.
(Ίσως ήθελε λίγο πιο φαρδύ τιμόνι.)

- Κιβώτιο ταχυτήτων.
Honda = βιλούδο.

- Όγκος.
Χωράει παντού,αρκεί να ξηλώσεις του καθρέπτες.

- Ήχος.
Μιά χαρά για μαμά εξάτμιση.


Τι δεν μου έκανε κούκου :


- Τα όργανα.
Την ήμερα στο φως είναι δυσανάγνωστα και με μικρά ψηφία.Δεν ξέρω τι γίνεται τη νύκτα.

- Το μπροστινό.
Μου θύμισε CBF σε αίσθηση.Μαλακό για τα γούστα μου.Ήθελε σφίξιμο μάλλον.

- Διακόπτες και λοιπά περιφερειακά.
Απλά Διαχρονική Honda.... (Transalp+etsi)

- ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΟΥΖΕΣ !!!
Ξεχάστε το καρύδωμα στο γκάζι για power wheelies.Μόνο με συμπλεκτιά κι αυτό με το ζόρι...

- Αέρας.
Μου φάνηκε ανύπαρκτη η προστασία απ τον αέρα.Είπαμε γυμνό,αλλά όχι κι έτσι.

-Πίσω ανάρτηση.
Πάλι λόγω συνήθειας ίσως μου φάνηκε μαλακή,αλλά τουλάχιστον απορροφούσε σωστά τις ανωμαλίες.

Να αναφέρω επίσης την άτσαλη συμπεριφορά που είχε στα απανωτά κ γρήγορα κατεβάσματα.
Δεν έχει μονόδρομο συμπλέκτη ή κάνω λάθος ?
Τα φρένα είναι καλά στην σκατόΑθήνα,δεν νομίζω όμως ότι θα αποδώσουν το ίδιο στ ζμπίστα.
Μέσα στην μπίστα δεν νομίζω να μπορέσει να σταθεί αξιοπρεπώς χωρίς παρεμβάσεις στις αναρτήσεις...

Honda είναι(όπου Honda βλέπε τίμιο),άρα είναι ένα τίμιο naked.
(αλήθεια όμως,θέλουμε να είναι ένα naked τίμιο... ?)


Δυστυχώς λόγω χρόνου,δεν το πίεσα όσο θα ήθελα σε γλήγορη οδήγηση.
Μέχρι 160 είδα στο κοντέρ κι αυτά με Ζητά στους καθρέπτες... Επιφυλάσσομαι...
Μια πρώτη εκτίμηση όμως την έχω:

ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ για μεσ την πόλη.


[smilie=beer.gif]
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό bros400pgm την Πέμ Σεπ 04, 2008 7:34 pm

Και ο Δρακος εβγαλε φωτιες.....................................αρκουμε στις αποψεις του κ.Καβουροδεινοσαυρου
και επαναλάμβανω και εγω:

ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΟΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΤΟ ΜΟΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΔΕΛΑΣ :smt003 :smt003
δειξτους ποιος ειναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:55 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΚΟΣΜΑΣ
Μοντέλο: APRILIA MILLE FACTORY
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Σεπ 04, 2008 11:35 pm

golis έγραψε:Κατ αρχάς όποιος ψωνίζει μηχανή με βάση τα τεστ στα Ελληνικά περιοδικά,είναι κορόιδο.
Δεύτερον έαν σου κάνει κλικ εσένα,όλα τα άλλα είναι περιττά.
Τέλος να πω και εγώ την ταπεινή μου γνώμη απο ενα μισάωρο τεστ ράιντ που έκανα το CB 1000 R.

Αυτά που μου έκαναν εντύπωση :

- ΦΡΕΝΑ !!!
Ήξερα το honda abs γιατί έχω οδηγήσει αρκετά χλμ το CBF 1000 ABS+CBS φίλου,
οπότε ξεκάθαρα λέω ότι τέτοια φρένα γαμούνε σε απόδοση μέσα στην πόλη.
Τι να τις κάνω τις άγκυρες με τα μονομπλόκ στα δυο μου δάκτυλα,
όταν είμαι μέσα στα στενά της πόλης με την μηδέν πρόσφυση και τους 38 βαθμούς θερμοκρασίας ?

- Κόψιμο τιμονιού.
(Δεν ξέρω αυτό αν θα έχει επίπτωση σε σταθερότητα στα πολλά χλμ.)

- Δεν έβρασε το σύμπαν.
(30 λεπτά με 1000 4inline στην Αλεξάνδρας μεσημεριάτικο,περίμενα να καεί το πελεκούδι.
Το CBF του φίλου και στην εθνική ακόμα,μου έκαιγε τα καλάμια,αυτό όχι.

- Μαζεμένο.
(Παίζεις για πλάκα με το πίσω λάστιχο,αρκεί να έχεις μπαμπά λαστιχά...)

- Γνώριμη θέση οδήγησης γυμνού.
(Ίσως ήθελε λίγο πιο φαρδύ τιμόνι.)

- Κιβώτιο ταχυτήτων.
Honda = βιλούδο.

- Όγκος.
Χωράει παντού,αρκεί να ξηλώσεις του καθρέπτες.

- Ήχος.
Μιά χαρά για μαμά εξάτμιση.


Τι δεν μου έκανε κούκου :


- Τα όργανα.
Την ήμερα στο φως είναι δυσανάγνωστα και με μικρά ψηφία.Δεν ξέρω τι γίνεται τη νύκτα.

- Το μπροστινό.
Μου θύμισε CBF σε αίσθηση.Μαλακό για τα γούστα μου.Ήθελε σφίξιμο μάλλον.

- Διακόπτες και λοιπά περιφερειακά.
Απλά Διαχρονική Honda.... (Transalp+etsi)

- ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΟΥΖΕΣ !!!
Ξεχάστε το καρύδωμα στο γκάζι για power wheelies.Μόνο με συμπλεκτιά κι αυτό με το ζόρι...

- Αέρας.
Μου φάνηκε ανύπαρκτη η προστασία απ τον αέρα.Είπαμε γυμνό,αλλά όχι κι έτσι.

-Πίσω ανάρτηση.
Πάλι λόγω συνήθειας ίσως μου φάνηκε μαλακή,αλλά τουλάχιστον απορροφούσε σωστά τις ανωμαλίες.

Να αναφέρω επίσης την άτσαλη συμπεριφορά που είχε στα απανωτά κ γρήγορα κατεβάσματα.
Δεν έχει μονόδρομο συμπλέκτη ή κάνω λάθος ?
Τα φρένα είναι καλά στην σκατόΑθήνα,δεν νομίζω όμως ότι θα αποδώσουν το ίδιο στ ζμπίστα.
Μέσα στην μπίστα δεν νομίζω να μπορέσει να σταθεί αξιοπρεπώς χωρίς παρεμβάσεις στις αναρτήσεις...

Honda είναι(όπου Honda βλέπε τίμιο),άρα είναι ένα τίμιο naked.
(αλήθεια όμως,θέλουμε να είναι ένα naked τίμιο... ?)


Δυστυχώς λόγω χρόνου,δεν το πίεσα όσο θα ήθελα σε γλήγορη οδήγηση.
Μέχρι 160 είδα στο κοντέρ κι αυτά με Ζητά στους καθρέπτες... Επιφυλάσσομαι...
Μια πρώτη εκτίμηση όμως την έχω:

ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ για μεσ την πόλη.


[smilie=beer.gif]


Φίλε Golis,

πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου και κριτικές για την οδηγική εμπειρία του HOnda. Θα μπορούσε ο καθένας μας να ποστάρει τις εντυπώσεις του για το συγκεριμένο μηχανάκι, εφόσον το κάνει test ride. Σε άλλον θα αρέσει πολύ, σε άλλον έτσι κι έτσι και σε άλλον λιγότερο...

Όμως εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ και όχι απλά ένα τεστ.

Επίσης παιδιά και γω συμφωνώ πως δεν αξίζει μόνο ένα άρθρο για να καθορίσει την αγορά μοτοσικλέτας.

Όμως δεν έγραψα το παραπάνω πόστ για να θίξουμε το αν αξίζει να αγοράζουμε μοτοσικλέτες με βάση τα άρθρα, αλλά να εστιάσουμε στο ποιά είναι η ουσία του άρθρου.

Είδα 4 1000άρες γυμνές μοτοσικλέτες, η κάθε μία με τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της. Με βάση τα γραφόμενα ξεχωρίζει κανείς τις ιδιαίτερες αρετές του Triumph, του Aprilia και του SuperDuke. Οι κριτικές του Honda σου αφήνουν μια μέτρια γεύση. Παρόλα αυτά κρίνεται νικητής του άρθρου.
Κυριώτεροι παράγοντες που το οδήγησαν σε νικητη;

- τιμή
-κατανάλωση
-ευκολία μέσα στη πόλη


Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Σεπ 05, 2008 9:58 am

@golis...!
... μεγαλε, πανε παρε κανα mana εσυ να βλεπεις και τα Z στο καθρεπτη σου... :smt080
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό lord την Παρ Σεπ 05, 2008 10:59 am

με τετοια αρθρα το μοτο εχει χασει πολλους αναγνωστες.....


οτι να ναι!
:smt011
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό tntyliss την Παρ Σεπ 05, 2008 11:18 am

Ωραίο το θέμα σου φίλε Δημήτρη.Το εχω προσέξει κι εγώ πολλές φορές.
Η άποψή μου είναι η εξής. Η Honda είναι η μεγαλήτερη εταιρεία στο χώρο.Και γενικά καθε εταιρεία έχει την δική της δύναμη. Αυτά τα περιοδικά ζούν απο τις διαφημίσεις και τα λεφτά τους τα βγάζουν κυρίως απο τις μεγάλες εταιρείες. Δεν λέω οτι πάντα βγάζουν και θα βγάζουν Honda ή Yamaha πρώτες αλλά αν η διαφορά δεν είναι πολύ μεγάλη, πιστεύω οτι θα προτιμήσουν να δώσουν τα πρωτεία σε μια εταιρεία που είναι "καλός πελάτης". Αυτό μόνο μπορώ να υποθέσω.
Άβαταρ μέλους
tntyliss
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 22, 2008 1:40 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός, Κύπρος
Ονομα χρήστη: Χρίστος
Μοντέλο: Benelli Tornado 1130 KTM adventure 950
V-strom 650
Κυβικά: 1130

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Σεπ 05, 2008 11:29 am

tntyliss έγραψε:Ωραίο το θέμα σου φίλε Δημήτρη.Το εχω προσέξει κι εγώ πολλές φορές.
Η άποψή μου είναι η εξής. Η Honda είναι η μεγαλήτερη εταιρεία στο χώρο.Και γενικά καθε εταιρεία έχει την δική της δύναμη. Αυτά τα περιοδικά ζούν απο τις διαφημίσεις και τα λεφτά τους τα βγάζουν κυρίως απο τις μεγάλες εταιρείες. Δεν λέω οτι πάντα βγάζουν και θα βγάζουν Honda ή Yamaha πρώτες αλλά αν η διαφορά δεν είναι πολύ μεγάλη, πιστεύω οτι θα προτιμήσουν να δώσουν τα πρωτεία σε μια εταιρεία που είναι "καλός πελάτης". Αυτό μόνο μπορώ να υποθέσω.


Και γω προς τα εκεί καταλήγω φίλε μου. Κρίμα όμως, ε;
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό tntyliss την Παρ Σεπ 05, 2008 11:48 am

Dimitris έγραψε:
tntyliss έγραψε:Ωραίο το θέμα σου φίλε Δημήτρη.Το εχω προσέξει κι εγώ πολλές φορές.
Η άποψή μου είναι η εξής. Η Honda είναι η μεγαλήτερη εταιρεία στο χώρο.Και γενικά καθε εταιρεία έχει την δική της δύναμη. Αυτά τα περιοδικά ζούν απο τις διαφημίσεις και τα λεφτά τους τα βγάζουν κυρίως απο τις μεγάλες εταιρείες. Δεν λέω οτι πάντα βγάζουν και θα βγάζουν Honda ή Yamaha πρώτες αλλά αν η διαφορά δεν είναι πολύ μεγάλη, πιστεύω οτι θα προτιμήσουν να δώσουν τα πρωτεία σε μια εταιρεία που είναι "καλός πελάτης". Αυτό μόνο μπορώ να υποθέσω.


Και γω προς τα εκεί καταλήγω φίλε μου. Κρίμα όμως, ε;


Γι'αυτό δεν είναι για να εμπιστεύεσαι αυτά τα τέστ. Κρίμα όμως, έχεις δίκαιο. Ωραία θα ήταν να έχεις την ειλικρινή γνώμη κάποιου ανθρώπου που έχει οδηγήσει σε μια μέρα όσες μηχανές θα οδηγήσει ο απλός αναβάτης σε όλη του την ζωή.
Άβαταρ μέλους
tntyliss
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 22, 2008 1:40 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός, Κύπρος
Ονομα χρήστη: Χρίστος
Μοντέλο: Benelli Tornado 1130 KTM adventure 950
V-strom 650
Κυβικά: 1130

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Παρ Σεπ 05, 2008 1:04 pm

Καταρχην τα εύσημά μου Δημήτρη για το συγκεκριμένο πόστ. Απο τις μηχανές του Test ride έχω οδηγήσει το FZ1 και το SD. Για τις υπόλοιπες μέχρι να οδηγήσω δεν έχω άποψη. Προσωπικά ειμαι απλά μαγεμένος απο το SD990 και απογοητευμένος απο το FZ1. Διαβάζοντας το άρθρο σαφέστατα θα ήθελα να οδηγήσω τις υπόλοιπες μηχανές και ιδιαίτερα το Speed triple το οποίο μάλλον είναι πολύ καλύτερο all around (και κακάσχημο όμως κατα το γούστο μου).

Στο συγκεκριμένο τέστ γίνεται κατα την ταπεινή μου άποψη το σύνηθες λάθος/συμβιβασμός να γίνεται επιλογή μηχανών κυρίως με βάση το design και ίσως το κόστος. Τα Triple, Z1000, FZ1 και το HONDA έχουν φτιαχτεί με άλλο προσανατολισμό. Επίσης TO SD και μάλλον (δεν το έχω οδηγησει ακομα) το Tuono ειναι ειδικές ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ μηχανές που δεν έχουν φτιαχτεί για να λιώσουν το κέντρο του ελαστικου μέσα στο κέντρο με τη μέση ωριαία των βια 50 χιλιομέτρων.

Η σύγκριση των μηχανών είναι κατα την γνώμη απλώς άκυρη, γίνεται όμως γιατι πολύ απλά οι περισσότεροι αναβάτες θα πάρουν το SD για την καφετέρια και το FZ1 για έχει μοτέρ απο R1. Σε αυτούς απευθύνεται αυτό το άρθρο και κάπου εκεί θα γίνει σύγκριση των friendly φρένων του Honda με τα ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΦΡΕΝΑ του SD, απλά οτι καλύτερο έχει οδηγήσει ως τώρα στον τομέα.

Ας μην κατηγορούμε εύκολα τα περιοδικά καθώς οι 9 στους 10 αναγνώστες δεν θα μπουν στον κοπο να κάνουν καν test ride και όντως θα σκέφτονται να πάρουν TDM 900 ή dorsoduro, ΧΤΧ ή SD690 ? Τα περιοδικά αντικατοπτρίζουν τους αναγνώστες, το επίπεδο και τα ερωτήματά τους, βοηθούν όμως και στο να γίνεται ο απαραίτητος ντόρος στην αγορα. Κάπου εκεί λοιπόν θα βγει σε καλό για τον αναβάτη που αποφασίζει τι θα αγοράσει απο τα περιοδικά και μόνο, η ανάδειξη του HONDA καθώς θα πάρει ένα ασφάλέστατο, όμορφο για την καφετέρια και χωρίς εξάρσεις στην απόδοση γυμνό που θα τον γλυτώσει περισσότερες φορές απο τις ίδιες του τις χαζομάρες.

Τι κάνουμε εμείς? Απλά επιλέγουμε να διαβάζουμε άρθρα και αρθρογράφους που μας εκφράζουν. Θα ήταν άδικο να χαρακτηρίσουμε αρνητικά τον περιοδικο τύπο καθώς μέσα υπάρχουν πολλά και ενδιαφέροντα άρθρα άσχετα αν το συγκεκριμένο άρθρο ειναι για εμένα απλώς ατυχές ως προς την επιλογή των μηχανών και μάλλον λάθος κατά την επιλογή του νικήτη.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Σεπ 05, 2008 1:24 pm

Δημητρη μου το ερωτημα σου το εχεις απαντησει μονος σου

για να βγει ο νικητης σε μια συγκριση το πρωτο που κανουμε ειναι να ορισουμε τα κριτιρια

το περιοδικο ορισε ως κριτιρια την οικονομία και την ευκολία μέσα στη πόλη

κατι που ολα τα αλλα υστερουσαν

αν οριζε την ιποδυναμη ισως να κερδιζε καποιο αλλο , αν οριζε το πλαισιο ισως καποιο αλλο

αρα το θεμα ειναι καθαρα τα κριτιρια που οριζει ο καθε ενας μας οταν αγοραζει

αν εμεις δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε τις αναγκες μας και να αγορασουμε αυτο που χρειαζομαστε και βασιζομαστε σε ενα περιοδικο ή τριτο να μας πει τι χρειαζομαστε τοτε εμεις εχουμε το προβλημα και οχι ο τριτος .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό tntyliss την Παρ Σεπ 05, 2008 1:36 pm

Tdmrider έγραψε:Καταρχην τα εύσημά μου Δημήτρη για το συγκεκριμένο πόστ. Απο τις μηχανές του Test ride έχω οδηγήσει το FZ1 και το SD. Για τις υπόλοιπες μέχρι να οδηγήσω δεν έχω άποψη. Προσωπικά ειμαι απλά μαγεμένος απο το SD990 και απογοητευμένος απο το FZ1. Διαβάζοντας το άρθρο σαφέστατα θα ήθελα να οδηγήσω τις υπόλοιπες μηχανές και ιδιαίτερα το Speed triple το οποίο μάλλον είναι πολύ καλύτερο all around (και κακάσχημο όμως κατα το γούστο μου).

Στο συγκεκριμένο τέστ γίνεται κατα την ταπεινή μου άποψη το σύνηθες λάθος/συμβιβασμός να γίνεται επιλογή μηχανών κυρίως με βάση το design και ίσως το κόστος. Τα Triple, Z1000, FZ1 και το HONDA έχουν φτιαχτεί με άλλο προσανατολισμό. Επίσης TO SD και μάλλον (δεν το έχω οδηγησει ακομα) το Tuono ειναι ειδικές ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ μηχανές που δεν έχουν φτιαχτεί για να λιώσουν το κέντρο του ελαστικου μέσα στο κέντρο με τη μέση ωριαία των βια 50 χιλιομέτρων.

Η σύγκριση των μηχανών είναι κατα την γνώμη απλώς άκυρη, γίνεται όμως γιατι πολύ απλά οι περισσότεροι αναβάτες θα πάρουν το SD για την καφετέρια και το FZ1 για έχει μοτέρ απο R1. Σε αυτούς απευθύνεται αυτό το άρθρο και κάπου εκεί θα γίνει σύγκριση των friendly φρένων του Honda με τα ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΦΡΕΝΑ του SD, απλά οτι καλύτερο έχει οδηγήσει ως τώρα στον τομέα.

Ας μην κατηγορούμε εύκολα τα περιοδικά καθώς οι 9 στους 10 αναγνώστες δεν θα μπουν στον κοπο να κάνουν καν test ride και όντως θα σκέφτονται να πάρουν TDM 900 ή dorsoduro, ΧΤΧ ή SD690 ? Τα περιοδικά αντικατοπτρίζουν τους αναγνώστες, το επίπεδο και τα ερωτήματά τους, βοηθούν όμως και στο να γίνεται ο απαραίτητος ντόρος στην αγορα. Κάπου εκεί λοιπόν θα βγει σε καλό για τον αναβάτη που αποφασίζει τι θα αγοράσει απο τα περιοδικά και μόνο, η ανάδειξη του HONDA καθώς θα πάρει ένα ασφάλέστατο, όμορφο για την καφετέρια και χωρίς εξάρσεις στην απόδοση γυμνό που θα τον γλυτώσει περισσότερες φορές απο τις ίδιες του τις χαζομάρες.

Τι κάνουμε εμείς? Απλά επιλέγουμε να διαβάζουμε άρθρα και αρθρογράφους που μας εκφράζουν. Θα ήταν άδικο να χαρακτηρίσουμε αρνητικά τον περιοδικο τύπο καθώς μέσα υπάρχουν πολλά και ενδιαφέροντα άρθρα άσχετα αν το συγκεκριμένο άρθρο ειναι για εμένα απλώς ατυχές ως προς την επιλογή των μηχανών και μάλλον λάθος κατά την επιλογή του νικήτη.



Συμφωνώ μαζί σου φίλε. Και βέβαια υπάρχουν πολύ καλά άρθρα στα περιοδίκα. Αυτά που είπα αφορούν αυτά τα συγκριτικά, που οπως λές κι εσύ, είναι ουσιαστικά άκυρα. Και μάλλον το ξέρουν οι αρθρογράφοι όπως το ξέρεις κι εσύ.Άρα γιατί δίνουν πρώτη θέση και δεν λένε οτι η κάθε μηχανή έχει την δική της χάρη και απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό.
Άβαταρ μέλους
tntyliss
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 22, 2008 1:40 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός, Κύπρος
Ονομα χρήστη: Χρίστος
Μοντέλο: Benelli Tornado 1130 KTM adventure 950
V-strom 650
Κυβικά: 1130

Δημοσίευσηαπό Dakota την Παρ Σεπ 05, 2008 1:41 pm

rc31 έγραψε:το περιοδικο ορισε ως κριτιρια την οικονομία και την ευκολία μέσα στη πόλη



Για αυτό άλλωστε δεν αγοράζεις street fighter?

Να μην τραβήξεις μια σούζα πηγαίνοντας στην Λαϊκή? :smt069

:Hangman:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Σεπ 05, 2008 1:45 pm

Dakota έγραψε:
rc31 έγραψε:το περιοδικο ορισε ως κριτιρια την [color=yellow]οικονομία και την ευκολία μέσα στη πόλη[/color



Για αυτό άλλωστε δεν αγοράζεις street fighter?

Να μην τραβήξεις μια σούζα πηγαίνοντας στην Λαϊκή? :snipe:

:Hangman:


Δεν ειναι αυτος ο λογος

Ψαχνω ενα μοτορι με τα εξης κριτηρια

1. Να ειναι αρκετα δυνατο με ροπη
2. Να περνει βαλιτσες
3. Να ταξιδευει σχετικα ανετα
4. Να καιει οσο το Bros ( ευκολο αυτο αφου το bros καει τα αντερα του)
5. Να μου αρεσει εμφανισιακα .
6. και να μπορω να το μοιραζομαι με το ετερον ημιση .

νομιζω οτι ζηταω πολλα , αλλα εξισου νομιζω οτι το εχω βρει . Ακομα δεν λεω ποιο , οταν συγουρευτω θα το δειτε :smt029
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dakota την Παρ Σεπ 05, 2008 1:46 pm

Super Duke να δω με βαλίτσες ............................... [smilie=catitiz_pdt_45.gif]
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό golis την Παρ Σεπ 05, 2008 2:13 pm

ΠΑΡΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ Ρό 1 !
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Επόμενο

Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες