Ακριβα κρανη δεν σημαινει και καλα κράνη

Οτι πρέπει να γνωρίζουμε για τα κράνη

Ακριβα κρανη δεν σημαινει και καλα κράνη

Δημοσίευσηαπό PortisHead την Παρ Σεπ 26, 2008 11:01 am

Επεσε χτες το ματι μου σε καποιο αρθρο ενος περιοδικου
για εναν ανεξάρτητο οργανισμο ελέγχου κρανων για μοτοσυκλετες.

Ειναι εντυπωσιακο πως καποια ARAI περνουν 3 αστερια
και καποια Lazer sto 1/6 τις τιμής 5 αστερια.

Δειτε το σχετικο video (κατω δεξια στην κεντρικη σελιδα)
που εξηγει τον προηγμενο τροπο που γίνονται τα tests
(και οχι οπως βολευει την εκαστοτε εταιρεια)
και τη λίστα με όλες τις αξιολογήσεις
(επιλέξτε View All Results για να τα δειτε όλα...εχει και ταξινόμιση)

[url]http://sharp.direct.gov.uk/[/url]
*** Louder Pipes Save Lifes ***
Άβαταρ μέλους
PortisHead
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 9:14 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Αμφιάλη

Δημοσίευσηαπό golis την Παρ Σεπ 26, 2008 11:06 am

Το έχω δει εδώ και κάνα δίμηνο το site.
Αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη στους κλασοκαπότιδες...
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό PortisHead την Παρ Σεπ 26, 2008 11:11 am

golis έγραψε:Το έχω δει εδώ και κάνα δίμηνο το site.
Αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη στους κλασοκαπότιδες...


Ναι αλλα ρε συ...μεχρι τωρα τα test γινοντουσαν απο την εκαστοτε εταιρεια
και οτι δεν την βολευε,θα μπορουσε ανετα να το κουκουλωσει.
Εδω μιλαμε για ανεξαρτητο φορέα.
*** Louder Pipes Save Lifes ***
Άβαταρ μέλους
PortisHead
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 9:14 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Αμφιάλη

Re: Ακριβα κρανη δεν σημαινει και καλα κράνη

Δημοσίευσηαπό prodigy την Παρ Σεπ 26, 2008 11:31 am

PortisHead έγραψε:Επεσε χτες το ματι μου σε καποιο αρθρο ενος περιοδικου
για εναν ανεξάρτητο οργανισμο ελέγχου κρανων για μοτοσυκλετες.

Ειναι εντυπωσιακο πως καποια ARAI περνουν 3 αστερια
και καποια Lazer sto 1/6 τις τιμής 5 αστερια.

Δειτε το σχετικο video (κατω δεξια στην κεντρικη σελιδα)
που εξηγει τον προηγμενο τροπο που γίνονται τα tests
(και οχι οπως βολευει την εκαστοτε εταιρεια)
και τη λίστα με όλες τις αξιολογήσεις
(επιλέξτε View All Results για να τα δειτε όλα...εχει και ταξινόμιση)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=G1W1stE3yLI[/youtube]
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Σεπ 26, 2008 12:16 pm

Πωπω θάψιμο! Το Vemar (Που έχω) και τα Suomy (που τα γουστάρω) τα θάβει. Όπως και τα ARAI.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό mechie την Σάβ Σεπ 27, 2008 10:49 pm

H Arai έδωσε εξηγήσεις σχετικά με το θέμα: Το τεστ έχουν εξηγήσει ακριβώς πως γίνεται, πάντως είναι κατώτερων προδιαγραφών από το Αμερικάνικο SNELL και τα Ευρωπαϊκά γιατί υπάρχει ένας νόμος που δεν κατάλαβα πως και γιατί αλλά περιορίζει το Βρετανικό Υπουργείο Μεταφορών έτσι ώστε το τεστ του να μην είναι πιο αυστηρό από το ECE και να μην γίνεται στα ίδια σημεία. Ένα από τα σημεία που διάλεξαν λοιπόν είναι ακριβώς στο πλάι του κράνους και κάτω από το αυτί, που τα Arai είναι πιο λεπτά και λόγω του τρόπου που στερεώνεται η ζελατίνα αλλά και γιατί από τις μελέτες της εταιρίας, αυτό το σημείο ΔΕΝ χτυπάει ποτέ γιατί ο ώμος του αναβάτη το καλύπτει στις πτώσεις... Και το έκαναν πιο λεπτό για να έχει άνεση το κράνος. Αυτό μπορώ να το βεβαιώσω (την άνεση) γιατί σε αρκετά άλλα κράνη που έχω βάλει, μου λυγίζουν το πτερύγιο του αυτιού προς τα κάτω φορώντας το, επειδή είναι πολύ "φουσκωμένα" από μέσα. Πάντως αυτό είναι το σημείο που χαντακώνει τα Arai. Πιθανότατα να ισχύει το ίδιο και για τα SHOEI γιατί και αυτά δεν κολλάνε στο αυτί, άρα μάλλον είναι πιο λεπτά επίσης. Πάντως οι ίδιοι οι υπεύθυνοι παραδέχτηκαν ότι το Αμερικάνικο τεστ είναι πιό δύσκολο, άρα ότι κράνος περνάει από Αμερική, είναι ασφαλές. "Τέλος".
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό After την Κυρ Σεπ 28, 2008 12:18 am

mechie έγραψε:Ένα από τα σημεία που διάλεξαν λοιπόν είναι ακριβώς στο πλάι του κράνους και κάτω από το αυτί, που τα Arai είναι πιο λεπτά και λόγω του τρόπου που στερεώνεται η ζελατίνα αλλά και γιατί από τις μελέτες της εταιρίας, αυτό το σημείο ΔΕΝ χτυπάει ποτέ γιατί ο ώμος του αναβάτη το καλύπτει στις πτώσεις... .


Ειλικρινα πιστευεις αυτο που εγραψες?Πες ειλικρινα

Ειναι ποτε δυνατον οταν πεσεις κατω, να ξερεις που και πως θα χτυπησεις?

Επειδη ειχα ακριβως πτωση οπως την περιγραφεις, πρωτα βρηκε ο ωμος μου(που εσπασε), και μετα για 10 μετρα το κεφαλι μου τριβοταν με το πλαι στην γωνια του πεζοδρομιου, ευτυχως που δεν ειχε καποιο στυλο/καγκελο εκει αλλιως θα ημουν μαλλον νεκρος
Τεσπα, το θεμα ειναι το εξης, ποτε δεν ξερεις πως θα καταληξει ενα ατυχημα
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Σεπ 28, 2008 12:28 am

mechie έγραψε: άρα ότι κράνος περνάει από Αμερική, είναι ασφαλές. "Τέλος".


Γούτσου γούτσου και νιάου ... :smt016

Διαπιστώσεις αναπόδειχτες , δεν χωράνε την λέξη ΤΕΛΟΣ ..





Το μάρκετινγκ χρησιμοποιεί τα κεφάλια των οδηγών αγώνων , ως βιτρίνα .
Κάποιοι άλλοι χρησιμοποιούν τα τεστ ως βιτρίνα.
Και ο μόνος σκοπός το χρήμα και οι πωλήσεις .

Και εμείς είμαστε τα θύματα και τα κορόιδα ... αγοραστές - καταναλωτές


Αγαπητέ φίλε μου , ακόμα και σήμερα , δεν γνωρίζω ούτε μια περίπτωση αποζημίωσης σε ατύχημα από προβληματικό κράνος.

Οι κατασκευαστές πετάνε το μπαλάκι της ευθύνης στα κορόιδα ... και ΤΕΛΟΣ .





Η λογική λέει να είσαι άπιστος και πάντα να ερευνάς .
Αυτο σημαίνει ότι δεν κλείνεις ποτέ τα μάτια σου , και ποτέ δεν φωνάζεις ΤΕΛΟΣ .

Προσωπικά εύχομαι , να συνεχίσουν να μελετούν το θέμα , 45 δάσκαλοι και εξήντα μαθητάδες.

Μπας και βρεθεί η λύση , στην οποία τα δελτία ειδήσεων θα λένε , ότι σκοτώθηκε διοτι ξεπέρασε την αναγραφόμενη ταχύτητα κρούσης του κράνους του.





Δεν πρέπει να ξεχνάμε , ότι οι ανοχές του σώματος μας είναι συγκεκριμένες , ακόμα και εάν αναπτυχθεί υπερτεχνολογία στην αντοχή υλικών , το αποτέλεσμα θα είναι , ότι θα μας προστατεύει μέχρι έναν εφικτό βαθμό , και η ανώτατη κλίμακα τερματίζει στην σωματική μας αντοχή ως ανθρώπινη μονάδα .






Τωρα γυρνάει το κέρμα ανάποδα , και ερχόμαστε στο θέμα φυσική κατάσταση ,
η οποία , εάν κρίνω από τα κοψίδια που καταναλώνονται στις εξόδους μας , θα έλεγα ότι είμαστε όλοι τόσο σκληροτράχηλοι, σαν οδοντόκρεμες .

Συμπέρασμα , δεν χρειαζόμαστε καλά κράνοι , αλλά σωληνάρια . :smt016


.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό mechie την Κυρ Σεπ 28, 2008 12:29 am

Φίλε After κατ' αρχήν περαστικά σου, ελπίζω να μην σου άφησε κανένα πρόβλημα το ατύχημα και να μην το ξαναπάθεις. Εγώ πιστεύω ότι η Arai δεν είναι σαβουρομάρκα όπως την παρουσιάζει αυτό το τεστ. Επίσης γνωρίζω καλά ότι το Chaser που φοράω ταιριάζει τέλεια στο κεφάλι μου, δε με πιέζει, δε με ενοχλεί, εφάπτεται παντού στο κρανίο και είναι άνετο. Από εκεί και πέρα, αυτό που έγραψα είναι η άποψη της Arai, όχι η δικιά μου, μια που εγώ δοκιμές δεν έχω κάνει και ελπίζω να μην κάνω. Την άποψη τους πάντως επιβεβαιώνεις και εσύ! Το κεφάλι σου σύρθηκε με το πλάι, δεν χτύπησε. Άρα αυτό που λέει η εταιρία δεν είναι απαραίτητα λάθος. Δεν είπαν ότι ΔΕΝ θα χτυπήσει ποτέ κανείς στο πλάι, είπαν ότι στατιστικά δεν είναι πολύ πιθανό. Φυσικά και μπορεί να χτυπήσει κανείς με χιλιάδες τρόπους, σε χιλιάδες σημεία, με απρόβλεπτες συνέπειες. Μακριά από εμάς...
Τώρα όποιος πιστεύει ότι το θερμοπλαστικό Lazer με τα 5 αστέρια δεν θα σπάσει με το χτύπημα και σύρσιμο όπως το περιγράφεις, με 'γειά του. Προσωπικά το δοκίμασα σε μαγαζί (και τα πιο καλά μοντέλα της Lazer, μεταξύ των οποίων και ένα Carbon) αλλά δε μου κάνουν σαν σχήμα και φορώντας τα μου γυρνάει το πτερύγιο του αυτιού προς τα κάτω.

Kiriakost απλά λέω ότι είναι πιο αυστηρό το τεστ και μόνο αυτό. Αν αρχίσουμε τα περι διαπλοκής, τα ποιός πληρώνει ποιά αρχή για το τι, άκρη δε θα βγάλουμε εκτός και αν βρεθεί ο Highlander και πέσει με κάθε κράνος και με κάθε δυνατό τρόπο σε κάθε δρόμο και εμπόδιο και μας πει ποιό πόνεσε λιγότερο. Αναγκαστικά πρέπει να δεχτούμε ΚΑΠΟΙΟ στάνταρ ασφάλειας σαν βάση και το πιο αυστηρό σήμερα είναι το Αμερικάνικο. Αλλιώς, γιατί να πιστέψω τους Άγγλους; Λέει πουθενά ότι είναι πιο φερέγγυοι; Εδώ οι ίδιοι παραδέχτηκαν ότι το τεστ ήταν κακοσχεδιασμένο λόγω νομικών προβλημάτων! Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ ασφαλές το κράνος που ταιριάζει στο κεφάλι του καθ' ενός από εμάς καλύτερα, έχει περισσότερες πιθανότητες να τον σώσει έστω και μόνο λόγω καλής εφαρμογής.

Μη μου πεις τώρα ότι οι Arai και SHOEI που "ντύνουν" το μισό grid όλων των αγώνων παγκόσμια είναι κακές... Εννοείται ότι και οι άλλες εταιρίες βγάζουν εξίσου καλά προϊόντα (πχ ο βρόντακας West φοράει Airoh που δεν θεωρείται glamorous μάρκα και έχει επιβιώσει).
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Σεπ 28, 2008 1:16 am

mechie έγραψε:
Μη μου πεις τώρα ότι οι Arai και SHOEI που "ντύνουν" το μισό grid όλων των αγώνων παγκόσμια είναι κακές...


Βρε φιλαράκι .... τι σε κάνει να πιστεύεις , οτι τα υλικά από τις πίστες φτάνουν πραγματικά στα χέρια σου.

Οι εταιρείες αγώνων , παραδέχονται ότι όλα ότι χρησιμοποιούν , κινητήρες λάστιχα καύσιμα λιπαντικά , προστασία αγωνιζόμενου , έχουν την ταμπέλα " εργοστασιακά " , και όταν τελειώνει ο αγώνας , μαζεύουν ακόμα και την σκόνη απο τα τσιμπράγκαλα τους , για να μην πέσουν τα μυστικά στα χέρια του εχθρού - αντιπάλου.

Ο απλός καταναλωτής , έχει πρόσβαση στα εμπορικά αντικείμενα , τα οποία έχουν συμπιεσμένο κόστος και βασική απόδοση .

Δεν θα προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη , απλά σου μεταφέρω το δικό μου σκεπτικό.
Το οποίο βγαίνει απο λογικά συμπεράσματα , απο όσα βλέπω γύρω μου.

.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό mechie την Κυρ Σεπ 28, 2008 1:44 am

Kiriakost έγραψε:Βρε φιλαράκι .... τι σε κάνει να πιστεύεις , οτι τα υλικά από τις πίστες φτάνουν πραγματικά στα χέρια σου.

Το ότι άνθρωπος που έχω γνωρίσει, μέσα στο χώρο, μου είπε ότι η SHOEI σε κάποια φάση που είχε πάει σε παρουσίαση μοτοσικλετών μετά το τέλος του πρωταθλήματος motogp, αντικατέστησε ένα χτυπημένο δικό του Xspirit με ένα που είχαν στο motorhome και προοριζόταν για τους οδηγούς. Αν δεν ήταν ίδιο με τα "δικά μας" δε νομίζω να το έδιναν έτσι απλά. Λες να μου πούλησε φούμαρα; Μπορεί, αλλά τι είχε να κερδίσει; Δεν ξέρω αν άλλες μάρκες το κάνουν αυτό, αλλά όταν η Arai και η SHOEI λένε ότι το RX7 και το Xspirit είναι τα ίδια με αυτά που φοράνε οι οδηγοί, όταν το λένε οι ίδιοι οι οδηγοί και όταν καμία άλλη μάρκα δεν το λέει για τα δικά της κράνη, τείνω να τους πιστέψω. Η AGV ας πούμε πουλάει GP-Tech με βάψιμο Rossi. Η Arai πουλάει το RX-7 του Hayden. To ίδιο. Πες με κορόιδο, αλλά διάψευση δεν έχω ακούσει.

Δεν διαφωνώ ότι πολλές φορές το marketing υπερισχύει του προϊόντος... Αλλά εξίσου παράλογο είναι το να προσπαθεί κάποιος να με πείσει ότι όλες αυτές οι εταιρίες ξοδεύουν εκατομμύρια για να με κοροϊδέψουν απλά, προσλαμβάνουν τους καλύτερους από τα πανεπιστήμια του κόσμου και εφευρίσκουν χιλιάδες πράγματα, απλά για να μου τα πάρουν στο ταμείο, χωρίς ποτέ να μου δώσουν το αποτέλεσμα των ερευνών. Μπορεί η τεχνολογία να μην περνάει άμεσα σε εμένα, αλλά η οποιαδήποτε σημερινή φόρμα, το οποιοδήποτε σημερινό κράνος, το οποιοδήποτε λάστιχο, είναι τόσο πολύ καλύτερο από το αντίστοιχου επιπέδου του πριν από 5 μόλις χρόνια που δεν τίθεται σύγκριση. Οι αγώνες περνάνε στο δρόμο. Όχι στο 100%, όχι στον ίδιο χρόνο, αλλά περνάνε.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό After την Κυρ Σεπ 28, 2008 9:29 am

Εννοειται οτι οι arai & shoei ειναι καταξιωμενες μαρκες

Μα το θερμοπλαστικο ειναι πιο σκληρο απο το carbon/kevlar, αλλα αλλο η σκληροτητα και αλλο η δυνατοτητα αποροφησης κρουσης
Εκει χανει το θερμοπλαστικο, οπως φυσικα και στο βαρος

Εγω δεν ειπα οτι ειναι αξιοπιστο το τεστ, αλλα για το οτι δεν μπορει να ξερει ποτε κανεις πως θα χτυπησει :partyman:
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό iznogood την Κυρ Σεπ 28, 2008 11:16 am

mechie έγραψε:Μπορεί η τεχνολογία να μην περνάει άμεσα σε εμένα, αλλά η οποιαδήποτε σημερινή φόρμα, το οποιοδήποτε σημερινό κράνος, το οποιοδήποτε λάστιχο, είναι τόσο πολύ καλύτερο από το αντίστοιχου επιπέδου του πριν από 5 μόλις χρόνια που δεν τίθεται σύγκριση. Οι αγώνες περνάνε στο δρόμο. Όχι στο 100%, όχι στον ίδιο χρόνο, αλλά περνάνε.

+1
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό mechie την Κυρ Σεπ 28, 2008 12:16 pm

[quote="After"]Εννοειται οτι οι arai & shoei ειναι καταξιωμενες μαρκες

Μα το θερμοπλαστικο ειναι πιο σκληρο απο το carbon/kevlar, αλλα αλλο η σκληροτητα και αλλο η δυνατοτητα αποροφησης κρουσης
Εκει χανει το θερμοπλαστικο, οπως φυσικα και στο βαρος

Εγω δεν ειπα οτι ειναι αξιοπιστο το τεστ, αλλα για το οτι δεν μπορει να ξερει ποτε κανεις πως θα χτυπησει :partyman:[/quote]
Να σου πω συγγνώμη γιατί παρασύρθηκα και πωρώθηκα... Το τεστ είναι αξιόπιστο με την έννοια ότι αν το Arai και ένα άλλο κράνος τύχει και χτυπήσουν με τον τρόπο που δοκιμάστηκαν στο σημείο που δοκιμάστηκαν, το κράνος με τα πιο πολλά αστέρια θα παρέχει καλύτερη προστασία. Αλλά μια που ο υποψήφιος πελάτης βλέπει αστέρια, όχι μεθοδολογία δοκιμής και δεν ενδιαφέρεται να μάθει τι είναι το κάθε κράνος και αν η δοκιμή ανταποκρίνεται σε πραγματικές συνθήκες στατιστικά, τα αστέρια είναι παραπλανητικά. Το Αμερικάνικο τεστ περιλαμβάνει κρούσεις σε οποιοδήποτε τυχαίο σημείο του κράνους με συγκεκριμένο φορτίο και για αυτό το θεωρώ πιο αξιόπιστο από το Ευρωπαϊκό και το Αγγλικό που δοκιμάζουν τα κράνη σε συγκεκριμένες περιοχές και μόνο.

Το θερμοπλαστικό είναι πιθανά πιο σκληρό, αλλά δεν έχει την ελαστικότητα που πρέπει για να απορροφήσει κρουστική δράση χωρίς να σπάσει. Εξάλλου, όπως απέδειξαν και οι μελέτες στα αυτοκίνητα, το σκληρό κέλυφος σημαίνει ότι μεταφέρεται μεγαλύτερη δύναμη στο εσωτερικό... Δηλαδή εν προκειμένω στο αφρολέξ και στο κεφάλι μας! Από τη μία αυτό, από την άλλη το ότι πιθανά θα σπάσει το κράνος με το πρώτο χτύπημα και δεν θα μας προστατεύσει στο σύρσιμο... Ανατριχιάζω και που το σκέφτομαι.

Το MCN που ξεκίνησε όλη την ιστορία, τώρα ανασκευάζει.... Κάπου είχα δει και μιά σελίδα που έδειχνε ακριβώς ποιά περιοχή εξετάζει η ΕΕ και ποιά το SHARP βαμμένες σε ένα κράνος, αλλά δε θυμάμαι, αν τη βρω ξανά θα την ποστάρω.

www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsres ... EPI-102967

http://issuu.com/motorcyclenews/docs/mc ... ayout=grey
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Σεπ 28, 2008 7:17 pm

Ευτυχώς που έβαλες την πηγή , και μου λύθηκαν πολλές απορίες για την αξιοπιστία του άρθρου.


Το νόημα του κειμένου , απο της δικιά μου ανάγνωση - μετάφραση,
αποκαλύπτει οτι ο δημοσιογράφος αποκλειστικά φημολογεί.

Αναφέρει γενικά το θέμα , βάζει την γνώμη ενός τυχαίου γιατρού , και τέλος αναφέρει για κάποιον ομιλητή απο την SHARP , που τους παρέθεσε την περιγραφή λεπτομερειών του τεστ.

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙΠΟΤΑ ...... Οι Αμερικάνοι έχασαν την κυριαρχία της προώθησης στο μάρκετινγκ προϊόντων βάση των δικών τους συμφερόντων , και τώρα γαβγίζουν ανώνυμα .

Δεν θα υπερασπιστώ καμιά πλευρά , απλά μου αρέσει να βλέπω πίσω από το κάθε ψευτοδίλημμα , και να παρατηρώ ποιος κερδίζει και ποιος ζημιώνεται ......

Αυτος που ζημιώνεται , έχει πάντα το κίνητρο στο να σαμποτάρει το θέμα .


Τελος ως πολίτης του Ευρωχωριού ... Προτιμώ όλες οι παραπλήσιες συγκρίσεις , να γίνονται απο τα δικά μας Ευρωπαϊκά μυαλά , τα οποία μέχρι στιγμής δείχνουν,
ότι τα καταφέρνουν πολύ καλά .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό mechie την Δευτ Σεπ 29, 2008 10:26 am

Χωρίς διάθεση για αντιπαράθεση, όπως το διάβασα εγώ έβγαλα το συμπέρασμα ότι κάποιος δημόσιος υπάλληλος, ανάμεσα στο τσαγάκι με λεμόνι και το danish κουλουράκι, πήρε μιά πολύ σοβαρή έκθεση από ένα σοβαρό οργανισμό με σοβαρά στατιστικά για τα ατυχήματα με τη μοτοσικλέτα, δεν κατάλαβε τι διάβασε, παρερμήνευσε το κείμενο, είδε και τις φωτογραφίες από τα γρατσουνισμένα κράνη και συνέστησε στο Βρετανικό Υπουργείο Μεταφορών λάθος δεδομένα για τεστ. To MCN είναι Βρετανική εφημερίδα, θυμίζω. Αυτοί έφεραν πρώτοι το θέμα με το Υπουργείο τους και το SHARP στη δημοσιότητα, αυτοί ανακάλυψαν κάποιους μήνες μετά ότι τελικά το τεστ είναι με λάθος συντελεστές βάρους σε κάθε κρούση, για την έκδοση της βαθμολογίας. Ευρωχωριό είναι η Βρετανία. Συμφέροντα ανάμεσα σε Βρετανούς και Βρετανούς; Μπορεί, δεν αποκλείω τίποτα.
Αν αλλάξουν απλά σε ένα spreadsheet το με τι ποσοστό συμμετέχει το κάθε χτύπημα στα αστεράκια, το τεστ γίνεται πιο κοντά στην αναφορά, παίρνει πραγματικά στατιστικά δεδομένα και τότε όντως θα είναι αξιόπιστο. Πάντως το γεγονός ότι από τον Ιούνιο μέχρι σήμερα δεν έχει ανανεωθεί η βάση δεδομένων του, δείχνει ότι και οι ίδιοι το σταμάτησαν, μέχρι να διορθώσουν ότι πρέπει να διορθωθεί.
Εννοείται, όπως και στο Ελληνικό Δημόσιο, όταν γίνει στραβή, όλοι είναι ανώνυμοι και κανείς δεν έκανε τίποτα... Σοβαρά περίμενες να διαβάσεις ότι ο "John Doe" έκανε το λάθος;


Ποιά άλλη Ευρωχώρα έχει ασχοληθεί με δικά της τεστ; Ποιοί εγκέφαλοι; Σαφώς και υπάρχουν καλά μυαλά, αλλά ποιός τα χρησιμοποίησε για τέτοιο θέμα;
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Δευτ Σεπ 29, 2008 5:15 pm

Το μόνο που έχω να πω είναι , ότι τελικά , όπως και να έχει , κάτι καλό θα βγει από την όλη ιστορία.


Και τέλος , εφόσον το ίδιο τεστ , έγινε σε κάποια μοντέλα , τα αποτελέσματα έχουν βάση.

Τι θα πει , δεν δοκιμάστηκαν σε χτύπημα στα πλάγια ?

Τα αποτέλεσμα εάν γινότανε και αυτή η δοκιμή ,
δεν θα επηρέαζε την κατάταξη της πρώτης δοκιμής .

Απλά θα μας έβαζε περισσότερο υλικό για κριτική στο τραπέζι .


Και τώρα για να διασκεδάσω τις εντυπώσεις , πως θα ένοιωθε κάποιος με ένα ARAI , εαν το τεστ έδειχνε , 40% προστασία σε μετωπικό χτύπημα & 70% προστασία σε πλαϊνό ??

Θα ένοιωθε χαρούμενος ?
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Επόμενο

Επιστροφή στο ΚΡΑΝΟΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες