golis έγραψε:Το έχω δει εδώ και κάνα δίμηνο το site.
Αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη στους κλασοκαπότιδες...
PortisHead έγραψε:Επεσε χτες το ματι μου σε καποιο αρθρο ενος περιοδικου
για εναν ανεξάρτητο οργανισμο ελέγχου κρανων για μοτοσυκλετες.
Ειναι εντυπωσιακο πως καποια ARAI περνουν 3 αστερια
και καποια Lazer sto 1/6 τις τιμής 5 αστερια.
Δειτε το σχετικο video (κατω δεξια στην κεντρικη σελιδα)
που εξηγει τον προηγμενο τροπο που γίνονται τα tests
(και οχι οπως βολευει την εκαστοτε εταιρεια)
και τη λίστα με όλες τις αξιολογήσεις
(επιλέξτε View All Results για να τα δειτε όλα...εχει και ταξινόμιση)
mechie έγραψε:Ένα από τα σημεία που διάλεξαν λοιπόν είναι ακριβώς στο πλάι του κράνους και κάτω από το αυτί, που τα Arai είναι πιο λεπτά και λόγω του τρόπου που στερεώνεται η ζελατίνα αλλά και γιατί από τις μελέτες της εταιρίας, αυτό το σημείο ΔΕΝ χτυπάει ποτέ γιατί ο ώμος του αναβάτη το καλύπτει στις πτώσεις... .
mechie έγραψε: άρα ότι κράνος περνάει από Αμερική, είναι ασφαλές. "Τέλος".
mechie έγραψε:
Μη μου πεις τώρα ότι οι Arai και SHOEI που "ντύνουν" το μισό grid όλων των αγώνων παγκόσμια είναι κακές...
Kiriakost έγραψε:Βρε φιλαράκι .... τι σε κάνει να πιστεύεις , οτι τα υλικά από τις πίστες φτάνουν πραγματικά στα χέρια σου.
mechie έγραψε:Μπορεί η τεχνολογία να μην περνάει άμεσα σε εμένα, αλλά η οποιαδήποτε σημερινή φόρμα, το οποιοδήποτε σημερινό κράνος, το οποιοδήποτε λάστιχο, είναι τόσο πολύ καλύτερο από το αντίστοιχου επιπέδου του πριν από 5 μόλις χρόνια που δεν τίθεται σύγκριση. Οι αγώνες περνάνε στο δρόμο. Όχι στο 100%, όχι στον ίδιο χρόνο, αλλά περνάνε.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες