XTR-X 660, κωδικοί διάγνωσης,Εrror codes,TPS Adjustment

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

XTR-X 660, κωδικοί διάγνωσης,Εrror codes,TPS Adjustment

Δημοσίευσηαπό Typhoon την Πέμ Νοέμ 27, 2008 8:57 pm

Αντιγραφή απο http://www.yam-xt.com/tech.html για να μην σας ψαρώνουν οι μάστορες και να μην πελαγώνετε αν αλλάξετε φίλτρο - εξάτμιση και δεν βρίσκεται ζιγκλέρ και βελόνες για να ρυθμίσετε (είμαστε και κάποιας ηληκιάς, δεν γεννηθήκαμε όλοι μετά τους ψεκασμούς..)

To access DIAG mode :

switch off Engine Run switch, switch OFF Key switch. Press both SELECT & RESET buttons and then switch ON Key switch. Keep SELECT & RESET buttons pressed for at least 8 seconds. Display then changes to "DIAG". Release SELECT & RESET buttons. Select Diag mode by pressing again both SELECT & RESET buttons. Select code below by pressing SELECT (up) or RESET (down).

Diag Code Number

Part I : Sensors

01 : Throttle position - must be from 15-17 (closed) to 97-100 (opened)
02 : Atmospheric pressure given in mmHg (normal is 760 - average weather)
03 : Differential pressure between air and intake pipe
05 : Air intake temperature (in Celcius)
06 : Cooling liquid temperature (in Celcius)
07 : Absolute speed (must be 000 in garage). Check with rear weel.
08 : Lean angle safety switch control - must be from 0.4-1.4 (upright) to 3.8-4.2 (horizontal). DISMOUT THE SWITCH FOR CHECKING !!!Ο περίφημος αισθητήρας που λέει εάν το μηχανάκι έχει πέσει(αν το παίρνεις μεταχειρισμένο το μηχανάκι βοηθάει να σχηματίσεις άποψη)
09 : Battery voltage - must be above 12.0
20 : Side stand switch - displays ON or OFFΑυτό πρέπει να είναι για να απενεργοποιείς τον αιθητήρα του σταντ και σε συνδυασμό με τον επόμενο κωδικό να μην σβήνει όταν κατεβάζεις σταντ με σχέση στο κιβώτιο , ή όταν ξεκινάς με κατεβασμένο στάντ (αλήθεια δεν ξέρω ποιός ο λόγος να πειράξεις μια τέτοια ρύθμιση ασφαλείας...)
21 : Neutral gear switch - displays ON or OFF

Βάζεις το κλειδί στο διακόπτη γυρνάς στο ΟΝ , αλλά δεν παίρνει μπροστά και σου εμφανίζεται ένα μικρό 19 στην οθόνη...Τι κάνεις?
Α: Το σταυρό σου
Β: Την πάπια, σίγουρα θα ξέρουν στην αντιπροσωπεία..
Γ: Ώπα , κόλλησε ο διακόπτης ασφαλείας του σταντ -Error Number 19 : Sidestand sensor error - DIAG mode 20- (πχ απο βραχυκλωμα, ή λάσπη)κάτσε να τον καθαρίσω, ή να τον αποσυνδέσω για να πάω στην δουλειά μου.

Σωστή απάντηση: Γ.

Διαβάστε:Error Codes

Error Number 11 : Cylinder identification sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 12 : Crankshaft posiiton sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 13 : Air intake pressure sensor error - DIAG mode 03
Error Number 14 : Air intake duct error - DIAG mode 03
Error Number 15 : Throttle position sensor error - DIAG mode 01
Error Number 19 : Sidestand sensor error - DIAG mode 20
Error Number 20 : Air pressure sensors error - DIAG mode (none)
Error Number 21 : Coolant temperature sensor error - DIAG mode 06
Error Number 22 : Air intake temperature sensor error - DIAG mode 05
Error Number 23 : Ambient air pressure sensor error - DIAG mode 02
Error Number 24 : O2 (lambda) sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 30 : The bike went down - DIAG mode 08
Error Number 33 : Coil 1 open circuit - DIAG mode 30
Error Number 34 : Coil 2 open circuit - DIAG mode 31
Error Number 41 : Tilt sensor error - DIAG mode 08
Error Number 42 : Speed sensor error / Neutral sensor in short-circuit - DIAG mode 07-21
Error Number 43 : Battery voltage control error - DIAG mode (none)
Error Number 44 : EEPROM read/write error - DIAG mode 60
Error Number 50 : ECU memory error - DIAG mode (none)
Error Er-1 : ECU link error
Error Er-2 : ECU link error
Error Er-3 : ECU link error
Error Er-4 : ECU link error

Following ERROR codes DO NOT allow engine to run :
11-12-19-30-41-50 and Er-1 to Er-4
Error code 11 allow engine to continue running only if fault appears after engine start.

Οι παρακάτω κωδικοί είναι κάτι σαν το λεγόμενο safe mode που έχουν τα αυτοκίνητα.Έχεις βάλει φίλτρο εξάτμιση και έχεις ρυθμίσει πλούσιο το μίγμα.Για κάποιο λόγο κάποιος αισθητήρας μπερδέυτηκε οπότε το σύστημα κάνει reset τις ρυθμίσεις σου στις default τιμές. Το μηχανάκι δουλεύει , αλλά προσοχή, όπου νά ' ναι θα σου κάψει τις βαλβίδες εξαγωγής , γιατί το μίγμα έγινε πάλι φτωχό(όπως ήταν στην νορμάλ κατάσταση, πριν επέμβεις και το κανιβαλίσεις...)
Following ERROR codes DO allow engine to run but need immediate check because default values are taken by the ECU: 13-14-20-21-22-23-24-24-42-43-44


Και φυσικά το άλλο περιβόητο θέμα με τα ΧΤ (ειδικά μέχρι το 2006) και τα σβησίματά τους όπου κι όποτε τους τάβλωνε...Ρυθμίστε το ΤΡS σύμφωνα με τις οδηγίες τις Yamaha (κι όχι με του κάθε μηχανικού...- Ε , έτσι είναι αυτά τα μονοκύλινδρα -Ανέβασε στροφές του ρελαντί και θα στρώσει - Μη ρίχνεις ξερογκαζία στις αλλαγές μπουκώνει -Τι τον ήθελαν τον ψεκασμό, μια χαρά δεν ήταν και τα καρμπυρατερ που ήξερα και να τα ρυθμίζω...


Throttle Postition Sensor Adjustment:

For this modification you need to put the bike into Diagnostic Mode:

To access DIAG mode:

Switch off Engine Run switch, switch OFF Key switch. Press both SELECT & RESET buttons and then switch ON Key switch. Keep SELECT & RESET buttons pressed for at least 8 seconds. Display then changes to "DIAG". Release SELECT & RESET buttons. Select Diag mode by pressing again both SELECT & RESET buttons. Select code below by pressing SELECT (up) or RESET (down).

On the digital display select 01 (throttle position) and make a note of the number on the screen. It should be between 15 - 17.

Now locate the throttle sensor, its on the left hand side of the bike behind the cylinder.

Slacken the two bolts on the sensor

If you rotate the sensor clockwise/ anti clockwise you will see the number of the digital display increase and decrease.

Increase the value to 26 (max is 27).

DISCLAIMER: YOU DO THIS AT YOUR OWN RISK AND MAY VOID THE MANUFACTURERS WARRANTY.


Προσωπικά χθές το ανακάλυψα το site και δεν έχω δοκιμάσει ακόμη να πειραματιστώ, όποιος έχει δοκιμάσει κάτι μας λέει αν λειτουργεί ή όχι.

Όσοι το αντιγράψετε και το μεταφέρετε σ άλλο forum βάλτε τουλάχιστον την πηγή (http://www.yam-xt.com/tech.html) έτσι για την τιμή των όπλων...
Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
Typhoon
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 20, 2006 12:07 pm

Re: XTR-X 660, κωδικοί διάγνωσης,Εrror codes,TPS Adjustment

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Νοέμ 28, 2008 10:36 am

Πολύ χρήσιμο το άρθρο Typhoon. Ίσως ήταν καλή ιδέα να δημιουργούσαμε ένα τόπικ με τις επεξηγήσεις των error codes.

Καλό διάβασμα και αν καταλήξεις πουθενά πες και μας!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: XTR-X 660, κωδικοί διάγνωσης,Εrror codes,TPS Adjustment

Δημοσίευσηαπό Tassos την Παρ Νοέμ 28, 2008 2:20 pm

Κάποιες διορθώσεις (είχα στο παρελθόν ΧΤ660R και έχω πειραματιστεί με τα παραπάνω):

Typhoon έγραψε:Βάζεις το κλειδί στο διακόπτη γυρνάς στο ΟΝ , αλλά δεν παίρνει μπροστά και σου εμφανίζεται ένα μικρό 19 στην οθόνη...Τι κάνεις?
Α: Το σταυρό σου
Β: Την πάπια, σίγουρα θα ξέρουν στην αντιπροσωπεία..
Γ: Ώπα , κόλλησε ο διακόπτης ασφαλείας του σταντ -Error Number 19 : Sidestand sensor error - DIAG mode 20- (πχ απο βραχυκλωμα, ή λάσπη)κάτσε να τον καθαρίσω, ή να τον αποσυνδέσω για να πάω στην δουλειά μου.
Σωστή απάντηση: Γ.


Τα error codes δεν τα βγάζει την οθόνη στα καλά καθούμενα, αλλά τα κρατάει στη μνήμη και πρέπει να μπεις στο diagnostic mode για να τα δείς.

Θα σου πρότεινα να μην πειραματιστείς με το TPS αν δεν έχεις καυσαναλυτή πρόχειρο (δηλαδή μόνο στο συνεργείο). Μπορείς να δοκιμάσεις να πειράξεις προς τα πάνω λίγο τη ρύθμιση CO, αλλά μην περιμένεις δραματκές διαφορές. Τα μπέρδεμα στα χαμηλά και η τραχιά λειτουργία του κινητήρα στο μικρό ανοιξε - κλείσε του γκαζιού είναι χαρακτηριστικά στον κινητήρα αυτόν: μάθε να ζείς με αυτά ή άλλαξε μηχανάκι.

Αν όμως σου σβήνει στα φανάρια (που δεν είναι φυσιολογικό για σωστά ρυθμισμένο κινητήρα), να τσεκάρεις μήπως ο εγκέφαλος ή το TPS περιλαμβάνονται στις παρτίδες που έκανε ανάκληση η Yamaha.

Οι παραπάνω απόψεις μου ισχύουν για τα μοντέλα πριν το 2007, καθώς τότε μπήκε και αισθητήρας λ στους λαιμούς των εξατμίσεων, οπότε και δεν ξέρω πώς οι παραπάνω ρυθμίσεις επηρεάζουν τη λειτουργία του κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες