Μπαααα χονδα??? και σι μπι 600?? αυτο ειναι καθαρα μονο για πιστα τπτ αλλο...
κατω απο τις 9000στροφες ειναι ψοφιο, ακομα και glx 50 εξαβολτα το περνανε....
μετα τις 9500 σκοτωνει... αλλα τι να το κανεις, να κυκλοφορεις συνεχεια στις 10000- 13000 μμμμ μπα
απο εμφανιση οκ.
αυτο με το gsxr και τα πλαισια ακουστικε στα 1000αρια, στα 600 δεν ακουσαμε τπτ... Τελος παντων
μπορεις να δεις και για gsxr του 2004 το προηγουμενο δλδ που ειναι πολυ σουπερ...
Make Suzuki
Year 2003
Model GSX-R 600
Engine 4-stroke,four-cylinder, liquid-cooled, DOHC,16-valve, TSCC
Displacement 599 cc
Bore/Stroke 67.0 x 42.5mm.
Compression 12.2:1
Top speed 250.0 km/h
Torque 6.5 kgm @ 9,500 rpm
Horsepower 98 hp @ 11,900 rpm
Ignition Digital/transistorized
Weight 163 kg
Fuel system Fuel Injection
Gearbox 6 speed
Frame -
Clutch -
Suspension travel (f.) -
Suspension travel (r.) -
Front brakes Dual hydraulic disc
Front brakes (dim.) -
Rear brakes Single hydraulic disc
Rear brakes (dim.) -
Front tyre (dim.) 120/70 ZR 17
Rear tyre (dim.) 180/55 ZR 17
Fuel tank capacity 18 l.
Reserve tank -
Seat height 830 mm.
Wheelbase 1,410 mm.
Width 715 mm.
Height 1,135 mm.
Length 2,040 mm.
αλλα νταξ τα βρηκαμε... σημασια εχει αφου σου αρεσει ... ε τοτε δεν εχει και πολλες σκεψεις...
καντο μια βολτα να το δεις...αν σου καθεται καλα, μαρκα απο μαρκα εχουν μεγαλες διαφορες.
Οπως και να εχει ειναι πολυ καλη επιλογη!!! Και αξιοπιστη ετσι?
98 άλογα μόνο?
Και δε νομίζω να ειναι πιο αξιόπιστο απ το χοντα.
Και αυτο για τις 9000 στροφές δεν ισχύει.Απλά εκει τα δίνει ολα.Άλλο είναι ψόφιο μέχρι εκεί και αλλο μετα τις 9000 πυροβολάει και οποιον πάρει ο χάρος
Και ολα τα σουπερσπορτ 600 ετσι δουλεύουν >:D<
Με ένα ζευγάρι λασπωμένες μπότες
σάλταρα πάνω απ την χλωμή μου μοίρα
Και εκείνη ανήμπορη να με γραπώσει
με έβριζε και έσκουζε σαν γερασμένη σκύλα...