Ίσως ο σκορπιός, το έμβλημα της εταιρείας βελτιώσεων αυτοκινήτων Abarth δηλαδή, στους νεότερους να φαντάζει παράταιρος σε μία μοτοσυκλέτα, η σχέση του όμως με τους δύο τροχούς πηγαίνει πολύ πιο πίσω από τις Yamaha MotoGP με τα χρώματα της Fiat, της οποίας τα αυτοκίνητα βελτίωνε παραδοσιακά η Abarth. Ο ιδρυτής της, Karl Abarth, ξεκίνησε με τους δύο τροχούς, που ήταν η "πρώτη του αγάπη", πριν ασχοληθεί με τη βελτίωση των μικρών Fiat. Eίχε μάλιστα κατασκευάσει εξ ολοκλήρου μία ...
μονοκύλινδρη, δίχρονη, υγρόψυκτη μοτοσυκλέτα το 1929, με την οποία συμμετείχε σε αγώνες. Ο σκορπιός πάντως επανήλθε στο προσκήνιο του κόσμου της μοτοσυκλέτας, στο πρόσφατο Motor Show της Bologna, με την παρουσίαση αυτής της όμορφης version της Yamaha FZ1 με το χαρακτηριστικό “Abarth Asseto Corse”. Πέρα από τα χρώματα και τα γραφικά της Abarth, η μοτοσυκλέτα, πιστή στην παράδοση των βελτιώσεων του ιταλικού οίκου, είναι εφοδιασμένη με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins και στα δύο της άκρα, σφυρήλατες ζάντες Marchesini, ακτινικές monobloc δαγκάνες της Brembo, δίσκους Braking, χειριστήρια Rizoma και τελικό Akrapovic. Αποτελεί απλά μια πρόταση για διερεύνηση της υποδοχής που θα της επιφυλάξει το κοινό, και ενώ δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση από πλευράς Yamaha, δεν θα ήταν καθόλου αναπάντεχη τελικά η επίσημη παρουσίασή της -ίσως μάλιστα μιας μικρής οικογένειας μοντέλων Yamaha Abarth περιορισμένης παραγωγής, ώστε μετά τις διάφορες Factory, R, RR και Veloce εκδόσεις να έχουμε και μια μοτοσυκλέτα Abarth.
http://www.motomag.gr/index.php?option= ... &Itemid=35