Ο ήχως έχει πιο βαρύ παλμό στο ρελαντί σε αντίθεση με την εργοστασιακή που δεν καταλαβαίνεις καν ότι δουλεύει ο κινητήρας. Όσο για ψηλά ακούγεται όπως πρέπει να ακούγεται ένα 600αρι sport

Στο θέμα απόδοσης έφυγε το σκαλοπάτι (κόλλαγε για λίγο και μετά έδινε πάλι) στην περιοχή των 4-6.000σαλ. Πράγμα που σε κάνει να νομίζεις ότι έχασε στα χαμηλά άλλα στην πραγματικότητα τραβάει καλύτερα. Επίσης πρόσεξα μια πιο γρήγορη ευστροφία μετά της 13.000σαλ.
Όσο για εμφάνιση τι να συζητήσω? Το εργοστασιακό ήταν πολύ ξεκάρφωτο και τεράστιο...
Μετριμένα σε μανάβικο της γειτονιάς έχασε σχεδόν κάτω απο 1,5κιλό
Πάρτε και βίντεο που έφτιαξα βραδυάτικα
![yahoo.gif [smilie=yahoo.gif]](http://motocikleta.gr/distribution/images/smilies/yahoo.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=oZb5F3z024k