Να δούμε πιο κράνος φοράμε οι περισσότεροι στο motocikleta.gr πέστε μας και μερικά λόγια γιατί το πήρατε τι σας έκανε εντύπωση κλπ κλπ Μπορείτε να ψηφίσετε μέχρι δύο κράνη μιας και που κανένας η σχεδόν κανένας δεν έχει μόνο ένα η έχει το καινούργιο για ταξίδια και το παλαιότερο για την πόλη.
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Εγω εχω το SHOEI XR1000 TC3 Με καλύπτει πολύ καλά και από θέμα θορύβου και από θέμα σταθερότητας στα πολλά χιλιόμετρα αλλά το θέμα είναι να νιώθεις άνετα όταν το φοράς και εγώ νιώθω πολύ άνετα με το συγκεκριμένο κράνος!!!! Το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν βγαίνει η επένδυση βγαίνουν μόνο τα πλαϊνά
για την τέλεια εφαρμογή στο κεφάλι, γιατι είναι αθόρυβο και καλή αεροδυναμική συμπεριφορά. εγγιμένη πιότητα εταιρίας.
το επόμενο μάλον θα είναι το XR1000 που έχει την ίδια εφαρμογή και σε όλα τα άλλα νομίζω πως είναι ένα κλικ πάνω. (θα είμαι σιγουρος μετά την δοκιμή όταν με το καλό αλλάξω και αν)
Ποιότητα βαφής πολύ καλή Αεροδυναμική πολύ καλή Ζελατίνα φιμέ 75%, δεν βαστάει πολύ ως αντιθαμβωτική. Η κανονική της ζελατίνα λένε είναι πολύ καλή ως αντιθαμβωτική αλλά εγώ φοράω την φιμέ και δεν έχω προσωπική γνώμη. ΔΡΟΣΕΡΟ! το καλοκαίρι! Επίπεδο θορύβου: ΧαΜΗΛΑ Αξία/τιμή/ποιότητα: Πολύ καλή. Το συστήνω.
ΕΠόμενό μου κράνος: Με βλέπω να πειραματίζομαι προς Suomy μεριά.
Moderator of Motocikleta.Gr
Moto Guzzi Breva V1100 2006 Moto Guzzi Le Mans V11 2003 Moto Guzzi World Club The way the "V" is meant to be...
Έχω το RSF2 της shark το οποίο είναι πολύ σταθερό και αθόρυβο (μέχρι τα 275 που το χω πάει), η εφαρμογή του είναι θέμα κρανίου αλλά το φινίρισμά του είναι ...χμμ ....άλλα λόγια να αγαπιόμαστε! Πολύ ευαίσθητο σε ακουμπήματα (ούτε καν χτυπήματα) ξεφλουδίζει εύκολα. Το εσωτερικό του, αν και δεν το έχω χρησιμοποιήσει συνεχόμενα από τότε που το πήρα, είναι ακόμα σε άριστη κατάσταση. Κόστος αγοράς 270Ε το 2004. Γνωστός με το ίδιο κράνος την έβγαλε χιουχιου μετά από πτώση οπότε το θεωρώ και αρκετά ασφαλές. Το επόμενο θα είναι AGV Stealth ή Shoei ΧR1000
To motocikleta ντεν φοράει κράνος. Το anabati όμως φοράει πάντα! Shoei X-Spirit. Το κορυφαίο κράνος της εταιρείας με πολύ καλή εφαρμογή και υλικά, σταθερό και αεροδυναμικό με πολύ καλό εξαερισμό. Η ζελατίνα δεν διακρίνεται για τις αντιθαμβωτικές της ιδιότητες, αλλά με ένα pinlock το πράγμα διορθώνεται. Αρκετά θορυβώδες, αλλά ούτως ή άλλως όποιος δεν φοράει ωτασπίδες πάνω στην μηχανή θα το μετανοιώσει με τον καιρό...
Things are more like they are now than they have ever been...
Εγώ έχω ένα shoei X spirit για τα ταξίδια ,όπου είναι αρκετά αεροδυναμικό αλλά λίγο θορυβώδες όταν κατεβαίνει η ζελατίνα της μηχανής, και ένα ARAI qantum f αυτό είναι αρκετά θορυβώδες αλλά μου αρέσει η αίσθηση από τα εσωτερικά του . Μέσα στη πόλη έχω ένα nolan n 32
Αυτό που έχω δει και θέλω να πάρω έτσι για πλάκα είναι ένα κράνος σε στιλ Γερμανικό του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου
Συνημμένα
5746.jpg (11.57 KiB) 13659 προβολές
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Γεια χαρά!Εγώ είμαι σχετικά νέα μηχανόβια. Πήρα πριν 2 χρόνια το Nolan Ν31 Clasic N-Com. πολύ άνετο και σταθερό στο κεφάλι μου, όμως λίγο θορυβώδες μετά από μερικά χιλιόμετρα και πάνω. Έχει εσωτερική αντιθαμβωτική ζελατίνα που βγαίνει εύκολα με 2 κλιπς στα πλαινά της εξωτερικής [πρέπει να αφαιρεθεί η εξωτερική πρώτα βέβαια] και έχει επιπλέον μισή εξωτερική φιμέ ζελατίνα για τον ήλιο που είναι αρκετά βολική γιατί την ανεβάζω ανα πάσα στιγμή ανάλογα με την ορατότητα χωρίς να ρισκάρω να έρθει σκόνη στο εσωτερικό του κράνους. Μέτριας αεροδυναμικής [στα πάααρα πολλα χιλιόμετρα τρέμει..αλλά μιλάμε για πάρα πολλά] κάτι που το καθιστά μάλλον κράνος πόλης ή για μικρά χαλαρά ταξίδια. Το σύστημα Ν-Com για ενδοεπικοινωνία δεν μου έχει χρειαστεί μέχρι τώρα, αλλά σε κάποιον που πάει με παρέα μοτοσυκλετιστών είναι πραγματικά θησαυρός. Το καλοκαίρι δεν είναι υπερβολικά ζεστό.Θα έλεγα ότι έχει αρκετά καλό αερισμό. Επίσης έχει αφαιρούμενη επένδυση, η οποία αν και 2 χρόνια σε χρήση, ακόμα κρατάει σταθερά το κεφάλι μου όπως την πρώτη μέρα που το φόρεσα!
Μέτρο σύγκρισης δεν μπορώ να έχω διότι είναι το πρώτο μου κράνος, όμως δεν με κουράζει καθόλου μέσα στην πόλη.
Εγώ έχω το IXS HX403 Το πρώτο μου κράνος, το διάλεξω κυρίως γιατί ταίριαζε με την τότε μοτό και μου άρεσε εμφανισιακά Η βαφή είναι αρκετά ωραία και καλή, η ποιότητα των πλαστικών είναι σε πολύ χαμηλό επίπεδο, οι αεροτομές κάνουν δουλειά αλλά μέχρι τα 220-230χαω. Θόρυβος δεν με πειράζει αλλά είναι λιγάκι (όταν κοιτάς δεξιά-αριστερά ακους διάφορα περίεργα). Αρκετά ελαφρύ όχι πούπουλο όμως, οι αεραγωγοι είναι μόνο για μόστρα (δεν κάνουν τίποτα απολύτως). Ψάχνομαι για καινούργειο τώρα και μάλλον θα πάω για τα γνωστά "καλά"
απο τα λιγα χιλιομετρα που προλαβα να κανω με το s800 της shark μου αρεσαν τα εξης. 1 σταθερο στα πολλα χλμ. (οδηγαω ενα χτχ) 2 ποιοτητα στα υλικα 3 εκατσε πολυ καλα στην κεφαλα μου 4 εχει πολυ φθηνα ανταλακτηκα και μπορεις να τα αλλαξεις ολα 5 η ζελατινα ειναι ελαφρος φιμε
το μοναδικο που δεν μου αρεσε ειναι οτι κανει λιγο βαβουρα στα πολλα....αλλα και παλι δεν εχω εμπειρια με αλλο κρανος το s800 ειναι απο την μεσαια σειρα της shark το κοστος ειναι 240.... ευρα απο το μοτοδυκτιο αυτο που εχω εγω οπως θα δειτε στη φωτο ειναι το s800 special edition η διαφορα του με τα απλα s800 ειναι η αεροτομη η ζελατινα σε ελαφρη φιμε και υπαρχει μονο στο χρωμα της φωτογραφιας. μου αρεσε παρα πολυ και ειναι πολυ καλο για τα λεφτα του......νομιζω!!
Καλημέρα! Εγώ ως νέος οδηγός στα μικρά κυβικά έχω προτιμήσει το SHARK S500, ως μία οικονομική αλλά συνάμα αξιόπιστη λύση. Έχει αρκετά καλή συμπεριφορά μέσα στην πόλη και αν και δεν είναι και κάποιο ελαφρύ κράνος δεν με κουράζει. Η ζελατίνα δεν είναι και η καλύτερη αντιθρομβωτική αλλά με ένα μικρό κλικ στο φανάρι γλιτώνεις τα όποια έντονα θαμπώματα και "τυφλές" εκκινήσεις...
ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΡΑΝΗ ΤΑ KBC, ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΠΙΑ, ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΘΑ ΜΕ ΕΙΧΕΣ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΝΑ ΧΑΡΑΜΙΣΩ 200 ΕΥΡΩ ΣΕ ΕΝΑ (Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ) ΚΡΑΝΟΣ, ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ ΦΤΗΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΒΑΛΑΩ ΚΑΙ ΚΑΝΑ R1, ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΕΛΙΚΑ.
NEXT TIME ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΚΑΤΙ ΣΕ SHOEI Ή ARAI, ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΦΤΗΝΟ...