Η εξάτμιση είναι ο τελικός αγωγός των καυσαερίων προς το περιβάλλον. Η βασική της αποστολή είναι η μείωση του θορύβου που δημιουργείται λόγω της εξαγωγής των αερίων με υψηλή πίεση. Αυτό το επιτυγχάνει αυξάνοντας τις απώλειες ροής που εμφανίζονται κατά την κίνηση των αερίων, αλλά αυτές οι απώλειες μειώνουν ταυτόχρονα και την απόδοση του κινητήρα. Ετσι, πρέπει να επιτευχθεί η χρυσή τομή. Η ιδανική εξάτμιση θα ήταν ένας απλός σωλήνας με πολύ μεγάλο μήκος, αλλά η τοποθέτηση του σε όχημα και μάλιστα μοτοσικλέτα είναι απλώς αδύνατη. Ετσι, λοιπόν, το μήκος της εξάτμισης αυξάνεται κατασκευάζοντας ένα λαβύρινθο εντός του τελικού.Αυτός ο λαβύρινθος έχει τη μορφή αγωγών και διαφραγμάτων που ανακλούν τα αέρια, αλλάζοντας τους κατεύθυνση και μειώνοντας ταυτόχρονα την πίεση. Επειδή τα καυσαέρια κινούνται παλμικά, η σχεδίαση της εξάτμισης πρέπει να είναι τέτοια, ώστε η ανάκλαση τους να μην αντιτίθεται σε αυτήν την κίνηση, αλλά να τη βοηθά.