ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΥΨΗΛΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ PIAGGIO ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΤΗΣ ΣΚΟΥΤΕΡ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑ «ΣΚΟΥΤΕΡ ΜΕ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ» , ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΥΛΛΗΨΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΘΕΡΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΧΑΜΗΛΩΝ ΡΥΠΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΜΗΔΕΝΙΚΩΝ ΡΥΠΩΝ, ΓΕΝΝΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΝΙΚΗΤΗΣ. ΤΟ MP3 HyS, ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΤΗΣ PIAGGIO ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΧΡΗΣΗ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΕΝΩ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ , ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ
Piaggio MP3,ΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΡΙΤΡΟΧΟ ΣΚΟΥΤΕΡ.
ΤΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ.
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΙΟ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΩΝ ΖΩΝΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΙΣΟΔΟΥ. ΕΤΣΙ, ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΗΔΕΝΙΚΩΝ ΡΥΠΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ.
ΟΙ ΘΕΡΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ, ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ , ΑΛΛΗΛΟΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ: ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ, ΟΜΩΣ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΡΥΠΟΥΣ (ΑΝ ΚΑΙ Η ΟΔΗΓΙΑ Euro 3 ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ). ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΡΥΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ, ΟΜΩΣ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΝΤΑΙ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ.
ΜΕ ΤΟ Piaggio MP3 HyS ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΓΙΑ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ.
ΤΟ MP3 HyS ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ PIAGGIO. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ, ΠΟΥ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ.
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ HyS ΔΕΝ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΕΡΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ. ΤΟ MP3 HyS ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΕ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ Piaggio MP3, ΕΝΩ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΖΩΝΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΣΕ ΕΝΑ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΗ, ΕΥΚΟΛΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑΝ
ΤΟ Piaggio MP3 HyS ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΜΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ» ΤΥΠΟΥ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ, ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΙΣΧΥ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ.
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΡΜΟΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ, Ο «ΘΕΡΜΙΚΟΣ» ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΔΗΛ. Ο ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΜΕ ΑΡΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ , ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ, ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΜΙΖΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ride-By-Wire, ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΕΥΧΡΗΣΤΙΑ ΣΕ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, Ο ΘΕΡΜΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΠΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΝ ΤΗΝ «ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΨΥΧΗ» ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΓΙΑ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ.
Η «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ» ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΣΤΟ Piaggio MP3 HyS ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΚΕΙ: ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΞΤΡΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ (Π.Χ. ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ), Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΘΕΡΜΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΤΑ 85% ΓΙΑ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕΤΡΑ, ΚΥΡΙΩΣ, ΔΗΛ., ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕΣΩ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕΧΡΙ 60 km/l), ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΑ 40 g/km ΜΟΛΙΣ (ΤΙΜΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ 65% ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ 35% ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ).
ΤΟ HyS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ «ΚΟΙΝΟ» ΕΚΛΕΠΤΥΣΜΕΝΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΚΟΥΤΕΡ, ΤΟ Piaggio MP3 HyS ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΑΘΟΡΥΒΟ, ΧΑΡΗ ΣΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΑΡΚΕΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΘΕΡΜΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟ MP3 HyS ΣΕ ΕΝΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΚΟΥΤΕΡ, ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΜΗΔΕΝΙΚΩΝ ΡΥΠΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ. ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΕΞΑΛΕΙΦΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ: Ο ΘΕΡΜΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΞΑΝΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ, ΕΝΩ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΤΕ ΣΕ ΖΩΝΕΣ ΟΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ. ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΟΡΤΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΜΕ ΡΕΥΜΑ, ΧΑΡΗ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΕΛΕΓΧΟΥ.ΕΤΣΙ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ, ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΡΟΣΙΤΗ
ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΤΟ ΣΥΤΗΜΑ HyS ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΔΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ.
Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕΣΩ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΔΥΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΕΝ).
ΤΟ HyS ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ (ΘΕΡΜΙΚΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ) ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ride-By-Wire: ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑ ΡΟΠΗ , ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΓΚΑΖΙ Ή ΦΡΕΝΟ, ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ (Π.Χ. ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ), ΚΑΤΑΝΕΜΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ. ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΔΗΣΗΣ, ΤΟ ΣΥΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΝΑΚΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΡΕΥΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.
Ο ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΚΟΥΤΕΡ.
ΣΤΗΝ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΤΟ ΣΥΤΗΜΑ HyS ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ, ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ.
ΤΕΛΟΣ, ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΕΝ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΞΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ride-By-Wire ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΣΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ «ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΕΙ» ΤΟΝ ΘΕΡΜΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ, ΜΕ ΠΡΟΦΑΝΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ.
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ… ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΗ. ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ, ΤΟ Piaggio MP3 HyS ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟ ΜΕ ΤΑ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ» ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΗΛΘΕ. ΤΟ MP3 HyS ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΤΟ Piaggio MP3, ΤΟ ΤΡΙΤΡΟΧΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ «ΚΡΥΜΜΕΝΕΣ» ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΑ, ΟΠΟΥ ΧΩΡΑΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. Ο ΟΔΗΓΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗ ΣΤΑΘΜΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΛΥΧΝΙΑ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ. Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΤΥΠΙΚΟΥ ΚΑΛΩΔΙΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ, ΜΕ ΣΒΗΣΜΕΝΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ, ΣΕ ΠΡΙΖΑ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 3 ΩΡΕΣ.
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ
ΟΠΤΙΚΑ, ΤΟ Piaggio MP3 Hybrid ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΗΘΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΟΠΩΣ Η ΝΕΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Pearl White ΛΕΥΚΟ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΕΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΝΕΣΗ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΒΑΦΗ ΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ.
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΙΚΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΑΝΕΛ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΦΛΑΣ ΣΤΑΣΗΣ, ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ COMPUTER ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΠΑΡΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΟΤΑΝ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΟΥ.
ΔΥΟ ΝΕΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ: ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΝΑ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΠΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΤΟ MP3 Hybrid ΓΛΙΣΤΡΑΕΙ ΑΘΟΡΥΒΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΖΩΝΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΑΚΡΟ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ “Hy Tech” ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ.
ΤΟ ΝΕΟ Piaggio MP3 Hybrid ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΑ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΑ ΧΑΡΗ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΕΤΡΑΠΛΗ ΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.
ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ MP3, ΤΟ MP3 Hybrid ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΝΑ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ STAND ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ MP3 Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΙΟΥ Ή ΑΠΛΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΝΤΑΣ, ΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Hybrid (ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ) ΕΙΤΕ ΣΤΟ mode Electric (ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ).