To Multistrada του 2007 Με παραπάνω δύναμη θα εμφανιστεί το 2007 η νέα σειρά Multistrada της Ducati, με τον νέο Desmo κινητήρα των 1100 κυβικών εκατοστών να αποτελεί τη μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Το πλαίσιο παραμένει το ίδιο και η συντήρησή του γίνεται οικονομικότερη.
Ο νέος κινητήρας των 1.078, για την ακρίβεια, κυβικών εκατοστών δεν παρέχει μόνο 95 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 10.5 kgm ροπής στις 4.750 σ.α.λ., αλλά έχει και το προνόμιο ενός πιο ήσυχου δουλέματος του συμπλέκτη, μειωμένους κραδασμούς στο τιμόνι και έναν νέο πρόγραμμα συντήρησης που μπορεί να φανεί ικανό να μείωση το κόστος κατά το ήμισυ!!
To 1100 διατηρεί το ίδιο πλαίσιο με τα προηγούμενα μοντέλα, ενώ διαθέτει επίσης μπροστινό πιρούνι Marzochi και Sachs πίσω ανάρτηση. Έχει επιπλέον έχει εξοπλισθεί με ένα «ταξιδιωτικό» σύστημα ελέγχου των καυσίμων με ειδικές ενδεικτικές λυχνίες που ενημερώνουν για τη στιγμή που θα χρειαστεί να γυρίσει σε ρεζέρβα, αλλά και ένα σύστημα όπου αυτόματα σβήνει τους προβολείς μετά από 60 δευτερόλεπτα αν ο κινητήρας δεν βρίσκεται σε λειτουργία.
Το Multistrada είναι διαθέσιμο σε κόκκινο χρώμα με μαύρους τροχούς ενώ το S μοντέλο είναι διαθέσιμο και σε κόκκινο αλλά και σε μαύρο, πάλι με μαύρους τροχούς. Και τα δύο έρχονται με δύο χρόνια εγγύηση.
(Πηγούλα:ΜοτοΤρίτη)