Με έχει τρελλάνει, (να ήταν μόνο αυτή, απλά είναι και αυτή). Μερικές πληροφορίες και κριτικές παρμένα από το περιοδικό 2Τ για αυτήν την καταπληκτική, μοναδική μοτοσικλέτα.
Δύο Ρόδες και Ένα Τιμόνι, με ένα λιτό αερόψυκτο μοτέρ ανάμεσα στα πόδια σου. Καβάλα σε μια σέλα σκληρή, με μια ελαφριά γκαζιέρα, σφιχτά στο δεξί σου χέρι. Μπροστά σου ένα φιλτροκούτι που μουγκρίζει και πίσω από την πλάτη 2 τελικά που θέλουν να φωνάξουν με όλη τους την δύναμη. Εσύ και τα στοιχεία της φύσης, χωρίς πλαστικά και ζελατίνες ανάμεσά σας....
Το BIMOTA DELIRIO φορά τον καινούριο κινητήρα της Ducati 1078cc.
[...] Το δέος που προκαλεί το Delirio σε κάθε άνθρωπο που σέβεται και αγαπά την μοτοσικλετα, δεν το έχω ξαναζήσει με καμιά άλλη...Ας αφήσουμε στην άκρη το κόκκινο σωληνωτό πλαίσιο με ταεπεξεργασμένα σε CNC μασίφ αλουμινενια τμήματα. Χωρίς καμιά δόση υπερβολής δεν έχω ξαναδεί τόσο καλοφτιαγμένη μοτοσικλέτα όσο αυτή.
Συναρμολογημενο από ανθρώπινα χέρια σου είναι δύσκολο να πιστέψεις οτι αυτό που έχεις απέναντί σου είναι μια καθ'όλα λειτουργική μοτοσικλέτα...Τίποτα δεν βρίσκεται τυχαία εκεί που βρίσκεται και τίποτα δν έχει γίνει με προχειρότητα ή βιασύνη. Μεχρι και οι πανεμορφοι καθρέπτες είναι λειτουργικοί και έχουν σφιχτό μηχανισμό που τους διατηρεί στην θέση που τους έχεις επιλέξει..όση αντίσταση και αν προβάλει ο αέρας.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι η Bimota χρησιμοποιεί την δική της χαρτογράφηση στον εγκέφαλο, χάρη στον οποίο καταφέρνει να παίρνει το καλύτερο δυνατό από τον αερόψυκτο της Ducati.
"Στα πρώτα μου λεπτά με το Delirio δεν ήμουν σε θέση να παρατηρήσω τίποτα απολύτως, εκτός από την ελαστικότητα του κινητήρα, το περιορισμένο σκορτσάρισμα χαμηλά και τα υπερβολικά δυνατά φρένα στις χαμηλές ταχύτητες."
Στενό όσο ένα καθαρόαιμο motocross με παρόμοια θέση οδήγησης και ανάλογη αίσθηση βάρους, σε κάνει να νομίζεις οτι ανακάλυψες τον τροχό.
Οι πολύ σκληρές για καθημερινη χρήση αναρτήσεις ταλαιπωρούν την μέση στις λακούβες και διαταράσσουν την ηρεμία του συνόλου όταν πετύχουν εδαφική ανωμαλία μέσα στη στροφή, αλλά ποιός ασχολείται με τέτοιες λεπτομέρειες;
Το τεράστιο μπροστινό της Marzocchi και το πανέμορφο αμορτισέρ της Extreme Tech μεταφέρουν στα χέρια και τα μαλακά σου μόρια τέτοιο όγκο πληροφορίας που είσαι σε θέση να γνωρίζεις μέχρι και τι χρώμα είχε και το τελεταίο χαλικάκι που πέρασες από πάνω.
Εταιρείες σαν την Bimota, που το τελευταίο που τους νοιάζει είναι ο όγκος των πωλήσεων, έχουν όσο χρόνο χρειάζονται για να περάσουν μια ιδέα που ξέρουν οτι θα δουλέψει από το χαρτί στο τελικό μοντέλο, ενώ σαν βιοτεχνία που είναι μπορούν να ξεπεράσουν τους περισσότερους περιορισμούς που θέτει η μαζική παραγωγή.
Φτιάχνουν μοτοσικλέτες για μοτοσικλετιστές (έστω για αυτούς που μπορούν να τις αγοράσουν) και όχι μοτοσικλέτες για αριθμούς.
Δεν χωράει ο νού σας πόσο υπεραρκετά είναι τα 90 άλογα όταν υποστηρίζονται από τέτοιο πακέτο πλαισίου/αναρτήσεων.
Τιμή: 21.980 Ε
Κινητήρας: 4Τ, V2 90ο Α/Ψ, 2ΕΚΚ
κυβισμός: 1.078cc
συμπίεση: 10,5:1
Πλαίσιο: ατσάλινο δωληνωτό χωροδικτύωμα με αλουμινένια τμήματα σε CNC.
βάρος πραγματικό: 189,3 κιλά
ύψος σέλας: 820 mm
ρεζερβουάρ: 16 λίτρα
τελικά ταχύτητα πραγματική: 220 χιλιόμετρα.
κατανάλωση: μέση τεστ 8 λίτρα
αυτονομία: 200 χλμ.