iznogood έγραψε:Ofanis έγραψε:....αν δεν οδηγήσεις δε θα καταλάβεις γιατι είναι μια κατηγορία από μόνο του και έθεσε τα στανταρ για πολλά μεταγενέστερά του μοντέλα.... αλλά επειδή εχει πουλήσει πολύ μάλλον δεν είναι ιδιαίτερο.
Φιλε Ofanis, το εχουμε οδηγησει και ειναι μια μοτο που απευθυνεται στο μεσο οδηγο, και γιαυτο εχει πουλησει και θα πουλαει καθε τετοιο μηχανημα. Οχι δεν ειναι τπτ. το ιδιαιτερο σαν μοτοσυκλετα! Δεν μπορει να υπαρξει "ιδιαιτερη" μοτοσυκλετα που να απευθυνεται στο μεσο οδηγο.
Υ.Γ. Και εδω ειναι το μεγαλο μου προβλημα τα τελευταια χρονια με τους ιαπωνες κατασκευαστες, δεν φτιαχνουν "ιδιαιτερα" μηχανακια. Γιατι? Γιατι τα περνουν λιγοι, και κριμα για τους ιαπωνες να φτιαχνουν μονο εμπορικα μηχανακια ... κριμα.
Ιδιαίτερο μηχανάκι είναι εν τέλει το μηχανάκι που έχει ιδιαίτερο οδηγό. Πχ δε θεωρώ ιδιαίτερο κανένα γκούτσι. Θεωρώ όμως ιδιαίτερο το lemans του Dimitris γιατί αρχίζει να το φτιαχνει για να είναι δικό του και να φωνάζει dimitris από μακριά στην πίστα.
Γιατί αν είσαι μέσος οδηγός και συμπεριφέρεσαι στη μηχανή σου βαρετά (μέσα και οι καφε-καγγουριες επειδή το 1098 ρίχνει στα gsxr ... βλ άλλο ποστ) τότε και το db6 θα είναι ένα απλό μηχανάκι. Αν ξέρεις να χρησιμοποιείς τις δυνατότητες και μάθεις τη συμπεριφορά και την αξιοποιείς τότε έχεις ένα ιδιαίτερο μηχανάκι.
Τώρα αν κάποιος πάρει ένα τδμ και το δει σαν ένα μεγκα ον οφ δε νομίζω πως θα έχει ιδιαίτερο μηχανάκι. Αν Ομως δεις τις δυνατότητες για στριτ, για μοταρτν κλπ οδήγησης τότε αλλάζει το πράγμα. Για μένα το Τδμ είναι πολύ "ιδιαίτερο" μηχανάκι και λυπάμαι όλους εκείνους που το παίρνουν και είναι με το bluetooth και ξεκράνωτοι νεογιαπηδες στην πόλη και το συκγρίνουν με τα varadero κλπ.
Αντίθετα χαιρομαι που τα βλέπω με προσωπικές πινελιές από άτομα που τα χαίρονται και ως προς τη σπορ πλευρά τους.
Αν είσαι σε θέση να εκτιμήσης τον "ιδιαίτερο"' χαρακτήρα και πιστεύεις ότι πουλάει πολύ γιατί είναι καλό και όχι γιατί είναι μέτριο τότε είναι για σένα. Αν όχι τότε καλά κάνεις και δεν το πάιρνεις.
Και φέρνω παράδειγμα και το varadero που τόσα λεμε αλλά ξέρω άτομο που αναγκάστηκε για λίγο να οδηγήσει και το χάρηκε πολύ.
Για μενα το πετυχημένο μηχανάκι είναι αυτό που σε κάνει να το θες μόνο δικό σου, να του βάζεις την προσωπική πινελιά και όχι μόνο τα αφτερμαρκετ που έχουν φτιάξει οι εταιρείες για να πουλάνε. Και αυτό το βλέπω πιο πολύ σε γιαπωνέζικα παρά σε ευρωπαικά. Να ξεχωρίζει η μηχανή γιατί είναι όντως καθαρά προσωπική υπόθεση και όχι επειδή δε βλέπεις αρκετά τέτοια μοντέλα στο δρόμο.
Το Tdm εμένα με κάνει να θέλω να το φτιάξω στα μέτρα μου ακριβώς ωστε να μην υπάρχει πιθανότητα να έχει άλλος ίδιο. Και αν μπορέσω θα το κάνω