Δικύλινδρα (και τρικύλινδρο) γυμνα

Δύο ή περισσότερα μοντέλα στο μικροσκόπιο.

Συντονιστής: Συντονιστές

Δικύλινρο - Τρικύλινδρο γυμνό

Aprilia Tuono
14
30%
KTM superduke
10
22%
Yamaha MT-01
7
15%
Moto Morini Corsaro 1200
3
7%
Ducati S4R 1000
4
9%
Triumph Speed Triple 1050
6
13%
Buell XB12 Lightning
2
4%
 
Σύνολο ψήφων : 46

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Αύγ 06, 2008 11:50 pm

nfot έγραψε:Buell και Morini απο service και ανταλλακτικα τι λενε;
.


Τι ρωτάς....ξέρεις κανέναν που να έχει Μorini ή Buell?

Εγώ πάντως δεν ξέρω..
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Πέμ Αύγ 07, 2008 10:09 am

Ψαχνεις για γυμνο οποτε υποθετω πως αναζητας βασικα μηχανακι για πολη, που θα το βολταρεις και στα περιξ και θα χτυπας και κανα αιγινιο ενιοτε ή σερρες βρε αδερφε:

το ΜΤ 01 ειναι καλοστημενο απ οτι μου πε συναδελφος πιλοτακος που τ'οδηγησε και ξαφνιαζει ευχαριστα στην οδηγηση - με το δεδομενο βεβαια του αδυναμου σχετικα κινητηρα - καμμια 80αρια αλογα ειναι.

το τουονο ειναι καλο - δυνατο - αξιοπιστο (γνωστος εχει το παλιο του χει πεταξει τα ματια εξω αμασητο αυτο)- στημενο αλλα τελικα εμενα δε μαρεσει :o το σουλουπι του και η απριλια σαν εταιρεια ειναι λιγο κλαιν σε εξυπηρετηση

σουπερντουκ παρ'οτι βρωμισε ειναι ξεχωριστο γυμνο μηχανακι γι αυτα που κανει σε καλα χερια - αλλιως το πηγαινοφερνεις ασκοπα, νομιζω - κι απο αξιοπιστια δεν ειναι γιαμαχα αλλα μια χαρα τα παει

το τραιουμφ - ειχα και το πρωτο, τη νεγρα- εχει ωραιοτατο μοτερ - απο γκαζι ειναι καλο απο αντοχη επισης - ενα test ride που κανα με τρομαξε - και δεν ειμαι νεος. κοσκινιζε ψαλιδιζε πολυ κουνημα-να φταιγε το συγκεκριμενο τι να πω -οδηγατο παντως αν κλεινεις κατα κει

η αμερικανια ειναι σπεσιαλ, παντου. αρκει να αντεξεις στο οτι περνεις πουσαρισμενο χαρλευ μοτερ με ολα τα συνεπακολουθα

ο κουρσαρος ειναι νομιζω ο πιο ιδιαιτερος - δεν το χω οδηγησει ουτε ξερω κανενα να το χει αλλα το μηχανακι βρονταει στησιμο φρενα μοτερ σασι - επειδη μαρεσουν οι ιδιαιτεροτητες προτεινω να παρεις αυτο ή το αμερικανικο και να μας το δωσεις και βολτα -αν πεις να κανεις τη διαφορα - αν πεις να σαι πιο συμβατικος και σιγουρος τοτε με πρωτο το κτμ και τα αλλα μυστηρια μηχανακια ειναι....Κλεινω λεγοντας το κοινοτυπο πως το μυστηριο στη σχεση μας με τη ζωη(μοτοσυκλετα) εμεις το βαζουμε



:arrow:
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό PariasCrete την Πέμ Αύγ 07, 2008 2:08 pm

SuperDukas το πηρα κι ολας και το θεωρώ μια απο τις κορυφέες επιλογές της κατηγορίας!

Σαν δεύτερη επιλογή το S3 και μετά το Tuono για μενα!
Άβαταρ μέλους
PariasCrete
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 9:31 am
Τοποθεσία: Heraclion, Crete

Δημοσίευσηαπό kyriakosVFR την Πέμ Αύγ 07, 2008 8:22 pm

Εγώ ψήφησα δούκα.
Όλοι λενε ότι το Yamaha mt 01 ειναι ψόφιο, ΤΟ οδηγήσατε? Όλοι τα άλογα βλέπετε την ροπή του την είδατε?? Γυμνό μηχανάκι είναι στο κάτω κάτω, μετράει η αίσθηση που σου δίνει και όχι οι απόλυτες επιδοσεις...
Άβαταρ μέλους
kyriakosVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:43 pm
Τοποθεσία: SERRES
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: TRIUMPH SPEED TRIPLE
Κυβικά: 1050

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Αύγ 08, 2008 7:54 am

kyriakosVFR έγραψε:Εγώ ψήφησα δούκα.
Όλοι λενε ότι το Yamaha mt 01 ειναι ψόφιο, ΤΟ οδηγήσατε? Όλοι τα άλογα βλέπετε την ροπή του την είδατε?? Γυμνό μηχανάκι είναι στο κάτω κάτω, μετράει η αίσθηση που σου δίνει και όχι οι απόλυτες επιδοσεις...


+1000
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό DesertStorm την Παρ Αύγ 08, 2008 8:43 am

Αυτό το "γλυπτό" ΜΤ-01!

Αν είναι ψόφιο (δεν το ξέρω) περίμενε μέχρι να κυκλοφορήσει το καινούργιο Βε-Μαξ
Άβαταρ μέλους
DesertStorm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 27, 2008 5:29 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Παρ Αύγ 08, 2008 9:29 am

kyriakosVFR έγραψε:Εγώ ψήφησα δούκα.
Όλοι λενε ότι το Yamaha mt 01 ειναι ψόφιο, ΤΟ οδηγήσατε? Όλοι τα άλογα βλέπετε την ροπή του την είδατε?? Γυμνό μηχανάκι είναι στο κάτω κάτω, μετράει η αίσθηση που σου δίνει και όχι οι απόλυτες επιδοσεις...


ενταξει ενταξει παρ ολα αυτα σε περνανε ΟΛΟΙ οι αλλοι, αν δε σε πειραζει εσενα κανενα προβλημα - απλα μην πεις οτι δεν το ξερες μετα :smt003
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Αύγ 08, 2008 4:39 pm

Περιπέτειας έγραψε:
kyriakosVFR έγραψε:Εγώ ψήφησα δούκα.
Όλοι λενε ότι το Yamaha mt 01 ειναι ψόφιο, ΤΟ οδηγήσατε? Όλοι τα άλογα βλέπετε την ροπή του την είδατε?? Γυμνό μηχανάκι είναι στο κάτω κάτω, μετράει η αίσθηση που σου δίνει και όχι οι απόλυτες επιδοσεις...


ενταξει ενταξει παρ ολα αυτα σε περνανε ΟΛΟΙ οι αλλοι, αν δε σε πειραζει εσενα κανενα προβλημα - απλα μην πεις οτι δεν το ξερες μετα :smt003


τρέχα, τρέχα, όδηγέ, για να τους περάσουμε, και να σε κεράσουμε, ένα κουραμπιέ!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Παρ Αύγ 08, 2008 5:48 pm

Dimitris έγραψε:
Περιπέτειας έγραψε:
kyriakosVFR έγραψε:Εγώ ψήφησα δούκα.
Όλοι λενε ότι το Yamaha mt 01 ειναι ψόφιο, ΤΟ οδηγήσατε? Όλοι τα άλογα βλέπετε την ροπή του την είδατε?? Γυμνό μηχανάκι είναι στο κάτω κάτω, μετράει η αίσθηση που σου δίνει και όχι οι απόλυτες επιδοσεις...


ενταξει ενταξει παρ ολα αυτα σε περνανε ΟΛΟΙ οι αλλοι, αν δε σε πειραζει εσενα κανενα προβλημα - απλα μην πεις οτι δεν το ξερες μετα :smt003


τρέχα, τρέχα, όδηγέ, για να τους περάσουμε, και να σε κεράσουμε, ένα κουραμπιέ!


Ειχα την εντυπωση πως ο κυριος που ανοιξε το ποστ, ενδιαφερεται και για το θεμα των επιδοσεων - οι περισσοτερες αλλωστε απο τις μοτοσυκλετες που τον ενδιαφερουν ΕΙΝΑΙ μοτοσυκλετες επιδοσεων. Τωρα αν θες να μιλησουμε για κουραμπιεδες και μελομακαρονα δεν εχω πολλα να συνεισφερω αλλα ειμαι ολος αυτια... Drogar-HeadPhones(LBG).gif
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Παρ Αύγ 08, 2008 5:51 pm

Buell Γιατί έτσι!
Αν θές ιπποδύναμη παίρνεις 4κύλινδρο..

εφόσον ενδιαφέρεσαι για την κατηγορία "παιχνιδιάρα Μοτοσικλέτα πόλης" πιστέυω πως το Buell έχει όλο το πακέτο σε πολύ καλές ισοροπίες.
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό FZMAN την Σάβ Αύγ 09, 2008 6:32 pm

Απλά ΜΤ 01 γιατί πραγματικά είναι πολύ όμορφο.
ΓΙΩΡΓΟΣ
Άβαταρ μέλους
FZMAN
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2008 10:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Ονομα χρήστη: ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοντέλο: YAMAHA
Κυβικά: 600

Δημοσίευσηαπό lord την Παρ Αύγ 22, 2008 10:42 pm

μην παιρνετε aprilia ρεεεεε,χαλανε! :mrgreen: :mrgreen:
Συνημμένα

NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Σάβ Αύγ 23, 2008 9:41 am

Χαλανε και τα κοκκινα ή μονο τα μαυρα? :smt030
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό bros400pgm την Σάβ Αύγ 23, 2008 2:54 pm

Aσπριλια Tuono Factory βρε.......................
δειξτους ποιος ειναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:55 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΚΟΣΜΑΣ
Μοντέλο: APRILIA MILLE FACTORY
Κυβικά: 1000

Re: Δικύλινδρα (και τρικύλινδρο) γυμνα

Δημοσίευσηαπό Cuba Libre την Παρ Σεπ 11, 2009 12:11 pm

Είναι αρκετά παλιό το θέμα και το ανασταίνω διότι απλώς το είδα τώρα και μου φαίνεται ενδιαφέρον. Ενδιαφέρον επίσης είναι και το ότι εξαιρείται ο παράγων κόστος από την σύγκριση και βάσει αυτής της εξαίρεσης θα πω τη γνώμη μου:

Με σειρά πρoτεραιότητος:

1) Yamaha MT-01
Κατ’αρχάς, παρ’ότι ιδιαίτερα Hondικός, υπάρχει ένα πράγμα που σέβομαι και θαυμάζω στην Yamaha: είναι ιδιαίτερα τολμηρή και συχνά ρηξικέλευθη εταιρία. Το έχει αποδείξει επανειλημμένως ξεκινώντας από τα TDR250 και συνεχίζοντας με τα TDM, GTS1000, VMax και πολλά άλλα μέχρι να φτάσει στη σειρά ΜΤ. Και μιλάμε για μηχανάκια ευρείας παραγωγής που φτιάχτηκαν στο εργοστάσιο, μπήκαν στο πλοίο, φτάσανε στα μαγαζιά και ετέθησαν προς πώληση. Το ρίσκο ήταν κάθε φορά μεγάλο και κάθε φορά η Yamaha το πήρε άφοβα – και συχνά το πλήρωσε (βλέπε GTS1000 και πρώτα TDM850).
Το MT-01 το βρίσκω όμορφο. Πολύ όμορφο. Έχει τις σωστές αναλογίες, είναι σύγχρονο που ρετροφέρνει, έχει αρκετές ωραίες πινελιές/λεπτομέρειες και το μοτέρ του έχει φανταστικό ήχο (ειδικά ξετάπωτο). Βασικά, ό,τι κάνει το ΚΤΜ στο δρόμο (συμπεριφορά “στα-μούτρα-σου”) το κάνει το ΜΤ-01 από εμφάνιση.
Επίσης μου αρέσει πολύ η ιδέα ενός ικανού συνόλου πλαίσιο/αναρτήσεις/φρένα που κινούνται από ένα παλιομοδίτικο μοτέρ.
Το βάρος του είναι μεγάλο, αλλά δεν με ενοχλεί. Άλλωστε έκανα εντούρο με μηχανάκι 150 κιλών και οδηγώ καθημερινά ένα CB 1300 που πλήρες υγρών πρέπει να είναι γύρω στα 250κιλά (και το πάω και το στρίβω και το φρενάρω).

2) Buell XB12 Lightning
Εδώ πάλι αρχίζει και μπερδεύει το θέμα.
Το μηχανάκι είναι σαν μινιατούρα. Κάθεσαι σχεδόν πάνω στον μπροστινό τροχό, ο πίσω είναι ελάχιστα πίσω σου, μπροστά σου βλέπεις μόνο δρόμο και πίσω... δεν έχει και τίποτε να δείς. Αυτό μου αρέσει πολύ. Είναι το είδος μηχανής που στρίβει πάνω σε δίφραγκο, έστω και μόνο λόγω διαστάσεων.
Επίσης μ’αρέσουν οι μηχανολογικές καινοτομίες/λύσεις που έχει εφαρμόσει ο Eric: θηριώδες πλαίσιο-ρεζερβουάρ, θηριώδες ψαλίδι-τεπόζιτο λαδιού κλπ. Το ακτινικό δισκόφρενο εμπρός δεν με τρελαίνει, αλλά τέλος πάντων το ανέχομαι.
Όπως ανέφερα και στην περίπτωση του ΜΤ-01, με γοητεύει το σύγχρονο πλαίσιο με το παλιομοδίτικο μοτέρ, αν και εδώ το μοτέρ είναι σχεδόν αγροτικό (αν και... ισχυρότερο από του ΜΤ-01!!!). Υπέροχος ήχος, πάντως, και απεριόριστες επιλογές φτιαξίματος/μετατροπών/βελτιώσεων the American way.
Από κει και πέρα υπάρχουν και ορισμένα (σοβαρά) προβλήματα: μέτρια ποιότητα κατασκευής και συναρμογής, τα σπειρώματα δεν είναι μετρικά, τα συνοικιακά συνεργεία δεν τα ξέρουν και, αν και είπαμε δεν θα θίξουμε το οικονομικό, τα συνεργεία που τα ξέρουν έχουν σχετικά ακριβές τιμές και σχετικά φθηνή συμπεριφορά (συνειρμικά πάει το μυαλό μου και στην Hellinmoto τώρα, δεν ξέρω γιατί...).

3) KTM superduke
Από τότε που παρουσιάστηκε τούτο ‘δω δεν κατάφερα να το δω σαν κανονική μοτοσυκλέτα. Περισσότερο σαν stunt-bike μου κάνει. Ξέρω τί μπορεί να κάνει στο δρόμο και το κάνει καλά, απλώς με στεναχωρεί που (δεν με πείθει ότι) δεν μπορεί να πάει σιγά. Γενικά μου αρέσει αρκετά, αλλά ή θα το αντιμετώπιζα σαν δεύτερο, τρίτο κλπ μηχανάκι, ή θα το κράταγα για πολύ λίγο χρόνο. Αν προσθέσουμε και ότι ελάχιστα από τα ακροβατικά του μπορούν να γίνουν στα δικά μου χέρια, το μηχανάκι απομακρύνεται περισσότερο από μένα.
Σε κάθε περίπτωση αυτή η στα-μούτρα-σου (“in your face”) συμπεριφορά μου ασκεί κάποια γοητεία.

4) Triumph Speed Triple 1050
Είχα οδηγήσει το αμέσως προηγούμενο, το 955. Μου είχε αρέσει πάρα πολύ η θέση οδήγησης και η συμπεριφορά του, κι ας ήταν τελείως σώβρακο το συγκεκριμένο. Θεωρόντας ότι το 1050 είναι περίπου κάτι σαν το 955 με παραπάνω άλογα και “βελτιωμένη” εμφάνιση, τότε ναι, το θεωρώ πολύ καλό και σίγουρα πολύ ικανό. Δεν μου αρέσει καθόλου το μονόμπρατσο (θα πλήρωνα χρήματα για να το αλλάξω με συμβατικό) και στο τελευταίο, δεν μου αρέσουν οι ζάντες – μου θυμίζουν λουλούδια που τα φυσάει ο αέρας. Πάντως το Speed Triple είναι ίσως το μόνο μηχανάκι (μαζί ίσως με το VFR) στο οποίο θα συγχωρούσα το μονόμπρατσο – και είναι πού μεγάλη παραχώρηση αυτό για μένα.
Σε κάθε περίπτωση, ένα λευκό Triple με 3-1 χαμηλά, κλιπόν και στρογγυλό, μονό φανάρι στο πιρούνι είναι από τα ωραιότερα μηχανάκια.

5) Aprilia Tuono
Πρέπει να είναι το πιο πισταδόρικο απ’όλα καθώς είναι ένα... ξεβράκωτο Μιλλε. Το θεωρώ άσχημο και μάλλον προχειροφτιαγμένο. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, βασικό του ελάττωμα θεωρώ τις φίσες για τα εμπρός φώτα που φαίνονται πίσω από τη μάσκα και με ξενερώνουν απίστευτα.
Εμφανισιακά, θεωρώ υπερβολή το ψαλίδι-μπανάνα το οποίο προσφέρει μόνο εμφάνιση και τίποτε άλλο. Πανέμορφες οι ζάντες.
Δεν αμφιβάλλω ότι είναι ικανότατο σε σπορ χρήση και ακροβατικά, και ειδικά στο πρώτο πρέπει να είναι ίσως το ικανότερο από όλα του συγκριτικού (εξαιρείται το Morini που δεν το ξέρω καθόλου)
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ το Tuono πρώτης γενιάς μακράν ομορφότερο.
[edit]Μη ξεχάσω: βασικό ελλάτωμα των Tuono (και πρώτης και δεύτερυς γενιάς) είναι ότι δεν φαίνεται το μοτέρ. Στα μάτια μου αυτό είναι κακό και γίνεται χειρότερο καθώς τα πουλάνε για "γυμνά"[/edit]

6) Ducati S4R 1000
Το πρώτο Mostro (το 900) μου άρεσε αρκετά. Όταν κάποια στιγμή το έβγαλαν και ως 1000 μου άρεσε περισσότερο. Όταν άρχισαν να το εκμοντερνίζουν έγινε χάλια. Δεν θέλω ούτε να βλέπω το μονόμπρατσο, ούτε τις εξατμίσεις που βγαίνουν από τη μία μεριά.
Υποθέτω ότι και πάει και στρίβει και φρενάρει και κυρίως αποτελεί πολύ καλή βάση για αισθητικές και μηχανικές μετατροπές/βελτιώσεις. Ωστόσο, το S4R είναι τελευταίο στη λίστα διότι δεν αντέχω να το βλέπω...


Moto Morini Corsaro 1200
Εκτός συναγωνισμού αυτό. Δεν το ξέρω – δεν απαντώ. Το έχω δει στο δρόμο και είναι αρκετά όμορφο, αλλά μέχρι εκεί.


Μ.
Τελευταία επεξεργασία από Cuba Libre και Παρ Σεπ 11, 2009 1:37 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Cuba Libre
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: Τετ Σεπ 06, 2006 4:51 pm

Re: Δικύλινδρα (και τρικύλινδρο) γυμνα

Δημοσίευσηαπό karaferas την Παρ Σεπ 11, 2009 12:42 pm

ducati λεμεεε... αν το δειτε απο κοντα, το ακούσετε ή καλυτερα το καβαλήσετε θα καταλάβετε το γιατί.. το S2R που το εκανα βολτιτσα με εκανε και "δεν κοιμαμαι.. δεν κοιμαμαι.. όταν αρχιζω να το θυμαμαι.. " :smt006
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

Re: Δικύλινδρα (και τρικύλινδρο) γυμνα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Σεπ 11, 2009 3:29 pm

ωραίος cuba libre [smilie=pdt_aliboronz_24.gif]
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΤΕΣΤ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron