Άνοιγμα εξατμίσεων σε R1 2005, Dyno

Υλοποιημένα project....

Συντονιστής: Συντονιστές

Άνοιγμα εξατμίσεων σε R1 2005, Dyno

Δημοσίευσηαπό argi6argi την Τετ Ιαν 16, 2008 4:33 am

Λοιπόν παίδες, έκανα την μετατροπή και την τοποθέτηση των τελικών πάνω στη μηχανή.
Τελικά αποδείχτηκε οτι ήμουν απο τους άτυχους, καθώς το μηχανάκι έδειξε σαν μαμά 147 άλογα!!! τροχό (ίσως βέβαια το αποτέλεσμα να οφείλεται στο οτι το μηχανάκι έχει κάνει μόνο 5000χλμ και το καύσιμο του είναι σχετικά χάλια αν παρατηρήσετε τα διαγράμματα καυσανάυσης, παίζει αυτό; ). Το καλό είναι οτι μετά την τοποθέτηση των τελικών, καταλύτη και ρύθμιση το μηχανάκι έδειξε 157!!!! άλογα στον τροχό. Φυσικά υπερ ευχαριστημένος και ο ήχος, απλά καμία σχέση. Τα παιδιά στο συνεργείο έπαθαν την πλάκα τους καθώς και όποιος άλλος ήταν έκει και είδε +10 άλογα τροχό βελτίωση.
Ακολουθούν και τα ντοκουμέντα της δυναμομέτρησης (εκτυπώσεις και βίντεο).
Το προτείνω σε όλους!!!

Dyno πρίν
http://www.youtube.com/watch?v=C6IvwbvZxVc

Dyno μετά
http://www.youtube.com/watch?v=f0ocCrexirs&feature=user

Φωτό δυναμομέτρηση πρίν και μετά
http://i132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/My_R1_dyno-pics-videos/R1_DYNO-beforeafter.jpg?t=1199937866

Φωτό δυναμομέτρηση σε σχέση με καυσανάλυση
http://i132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/My_R1_dyno-pics-videos/R1_DYNO-KAFSANALISI.jpg?t=1199937867

Φωτό δυναμόμετρηση πρίν και μετά, σε σχέση με καυσανάλυση
http://i132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/My_R1_dyno-pics-videos/R1_DYNO_beforeafter-KAFSANALISI.jpg?t=1199937868
http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi
http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013
100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
Άβαταρ μέλους
argi6argi
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 10, 2007 12:26 pm

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Ιαν 16, 2008 2:56 pm

γενικα μερικα μοτορια ειναι ποιο κλειστα απο τα αλλα και φυσικα το καυσιμο εχει απολυτη σχεση με την αποδοση

το γεγονος οτι σου εδωσε ειναι θετικο ασε που ειδες και οτι το καυσιμο που χρησιμοποιεις ειναι μαλλον για τα μπαζα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό argi6argi την Τετ Ιαν 16, 2008 3:22 pm

rc31 έγραψε:γενικα μερικα μοτορια ειναι ποιο κλειστα απο τα αλλα και φυσικα το καυσιμο εχει απολυτη σχεση με την αποδοση

το γεγονος οτι σου εδωσε ειναι θετικο ασε που ειδες και οτι το καυσιμο που χρησιμοποιεις ειναι μαλλον για τα μπαζα

Το καύσιμο είναι Shell V-Power Racing απλά απ'οτι κατάλαβα, πρίν, ψηλά, στέγνωνε το μηχανάκι, σε αντίθεση με τώρα που είναι νορμάλ ψηλά αλλά πλούσιο χαμηλά. Ενα PC νομίζω θα δώσει λύση σ'αυτό, σωστά;
Να υποθέσω οτι το μηχανάκι θα πάει καλύτερα αν δουλέψει λίγο παραπάνω; Στη δυναμομέτρηση είχε 5000χλμ.
http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi
http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013
100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
Άβαταρ μέλους
argi6argi
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 10, 2007 12:26 pm

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιαν 17, 2008 2:31 pm

ενα PC θα δωσει σιγουρα την λυση !
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Ιαν 17, 2008 2:35 pm

argi6argi έγραψε:Να υποθέσω οτι το μηχανάκι θα πάει καλύτερα αν δουλέψει λίγο παραπάνω; Στη δυναμομέτρηση είχε 5000χλμ.

Σίγουρα παίζει και αυτό ρόλο. Πάντως το μόνο που έμεινε είναι το PC.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Ιαν 17, 2008 2:58 pm

Ναι, δωσε αλλα 500€ για 5 αλογα! [smilie=pdt_xtremez_28.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Ιαν 17, 2008 3:06 pm

να υπενθυμίσω.... (για τους καρμπυρατερίσους)

Το pc κάνει 300 (και λιγότερα από ιντερνετ)
Δεν το παίρνεις για να σου δώσει 5 άλογα ψηλά αλλά για να γεμίσει τις τρύπες που υπάρχουν λόγω euro3-4-5 και να έχεις πιο ομαλή και ροπάτη λειτουργία κινητήρα (καλύτερη και ομαλότερη κατανάλωση - και καθαρότερη λειτουργία κινητήρα)

Είναι πλήρως ρυθμίζόμενο (μπορείς να παίξεις και να πειραματιστείς με τους χάρτες και με ένα απλό κουμπάκι να επανέρθεις στην αρχική μορφή (δεν αλλάζεις ecu και άλλα συναφή)

Αν έχεις και μπορείς να δώσεις για pc ή άποψή μου είναι δώσε και θα δείς άλλο μηχανάκι ιδιαίτερα στα χαμηλά
Τελευταία επεξεργασία από Ofanis και Πέμ Ιαν 17, 2008 3:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Ιαν 17, 2008 3:26 pm

Παω πασο... :-D
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: Άνοιγμα εξατμίσεων σε R1 2005, Dyno

Δημοσίευσηαπό odt την Πέμ Φεβ 21, 2008 6:00 pm

argi6argi έγραψε:Τελικά αποδείχτηκε οτι ήμουν απο τους άτυχους, καθώς το μηχανάκι έδειξε σαν μαμά 147 άλογα!!! τροχό (ίσως βέβαια το αποτέλεσμα να οφείλεται στο οτι το μηχανάκι έχει κάνει μόνο 5000χλμ και το καύσιμο του είναι σχετικά χάλια αν παρατηρήσετε τα διαγράμματα καυσανάυσης, παίζει αυτό; ). Το καλό είναι οτι μετά την τοποθέτηση των τελικών, καταλύτη και ρύθμιση το μηχανάκι έδειξε 157!!!! άλογα στον τροχό.



Φίλε μου, καταρχήν να σου ευχηθώ με γεια και να γουστάρεις με τον ήχο που κάνει τώρα η μηχανή σου...καλά σκασίματα και κόφτες κάτω από γέφυρες και μέσα σε τούνελ... :smt041

Όμως...μόνο με τελικά αποκλείεται να πήρε η μηχανή σου 10 άλογα. Ειδικά αν έχει ακόμη τον καταλύτη ο οποίος είναι πριν από το "Υ"....

Εδώ με ολόσωμες εξατμίσεις και πραγματικά είναι θαύμα αν ένα 1000 (για λιγότερα κυβικά ούτε λόγος) πάρει 10 άλογα.

Επίσης...έχει πολύ μεγάλη σημασία το καλυμπράρισμα του δυναμόμετρου, μιας και αναλόγως τις εξωτερικές συνθήκες...χρειάζεται διαφορετικές ρυθμίσεις...Είναι γνωστό άλλωστε πως ο ιδιοκτήτης του δυναμόμετρου μπορεί να σου δείξει ακριβώς τα νούμερα που θέλεις...

Πρόσφατο παράδειγμα...έχω από γνωστό δυναμόμετρο μάρκας fuchs(λεπτομέρειες με πμ) που μέτρησε ένα φίλος μου ένα cbr1000rr 07 με ολόσωμη yoshimura 169,5 άλογα τροχό και πάνω από 185 στρόφαλο...ενώ 2-3 μήνες πριν ένα άλλο cbr1000rr το οποίο ήταν full hrc και έκανε τα ράουλα να αναστενάζουν έδειξε λίγο πάνω από 180...

Αποδείχτηκε αργότερα πως το δυναμόμετρο δεν ήταν ρυθμισμένο σωστά...μιας και το rr του φίλου μετά την προσθήκη powercommander έδειξε σε superflow δυναμόμετρο 160 και μετά, με επιπλέον ρυθμίσεις μετά από καυσανάλυση...έδειξε 163...(πάντα μιλάμε για τροχό)

Δυστυχώς, δεν υπάρχει δυναμομέτρηση του rr όταν ήταν μαμά...για να έχουμε ένα σχετικό μέτρο σύγκρισης...για το πόσο βελτιώθηκε η μηχανή...Σίγουρα στο δρόμο πάντως η διαφορά είναι παραπάνω από εμφανής...

Αν θες πραγματικά να δεις διαφορά στη μηχανή σου, θα πρέπει βάλεις ολόσωμη σε συνδυασμό με powercommander ή rappid bike κλπ,κλπ....

και πάλι με γεια :)
Άβαταρ μέλους
odt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 01, 2007 10:46 pm

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Πέμ Φεβ 21, 2008 9:14 pm

Δεν ξερω αν καταλαβα καλα με κοκκινο ειναι το μετα την εξατμιση και με μπλε το πριν?

Αν ειναι ετσι τοτε μετα την εξατμιση στο διαγραμμα αναλογιας καυσιμου φαινετε να εχεις φτωχοτερο μιγμα αφου η αναλογια αερας/βενζινη ειναι μεγαλυτερη σωστα? Μηπως με τις εξατμισεις σου εκαναν και καμια ρυθμιση στον ψεκασμο? Αν ναι τοτε η δυναμομετρηση δεν ειναι ενδεικτικη για το κερδος απο την εξατμιση αφου το μηχανακι σου ηταν "ξεκουρδιστο" πριν και "κουρδισμενο" μετα.

Βεβαια το αποτελεσμα ειναι αυτο που μετραει τελικα και το δικο σου δειχνει πως ο,τι εκανε ο μηχανικος σου αξιζε τελικα!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό argi6argi την Παρ Φεβ 22, 2008 11:42 am

Καταρχήν να πώ οτι κι εμένα μου έκαναν εντύπωση τα +10 άλογα στον τροχό.
Το μηχανάκι ήταν μαμά με φίλτρο ΚΝ πρίν τις εξατμίσεις και
Φίλτρο, άνοιγμα τελικών και χωρίς καταλύτη (ο οποίος βρίσκεται μέσα στο Υ), μετά. Το EXUP δεν αφαιρέθηκε. Επίσης μετά τις εξατμίσεις έγινε και ρύθμιση του καυσίμου, το οποίο βελτίωσε αρκετά το τελικό νούμερο.
Γι'αυτό και αναφέρω οτι στο διάγραμμα καυσανάλυσης πρίν το άνοιγμα των τελικών, το μείγμα ψηλά φαίνεται πολύ φτωχό σε αντίθεση με το μετά που έρχεται σε φυσιολογικά επίπεδα (3ο διάγραμμα).

Με κοκκινο ειναι το μετα την εξατμιση και με μπλε το πριν; ΝΑΙ
Μη σωστή ρύθμιση δυναμομέτρου: Το συγκεκριμένο δυναμόμετρο, μετράει μηχανάκια για τουλάχιστον 2 περιοδικά και προτείνεται επίσης και απο τη Yamaha (μετά απο τηλέφωνό μου εκεί). Υποθέτω οτι δεν θα είχε καλό όνομα πουλώντας ψεύτικες δυναμομετρήσεις.

Σαν συμπέρασματα δικά μου έχω τα εξής:
1. το μηχανάκι τελικά δεν ήταν πεσμένο απο μαμά
2. το καύσιμο ώς μαμά δεν ήταν καλά ρυθμισμένο (γι'αυτό και το αποτέλεσμα της μαμά δυνα/σης ήταν τέτοιο)
3. το άνοιγμα + απώλεια καταλύτη μεταφράζεται σε θετική κίνηση στο μηχανάκι
4. η ρύθμιση του μείγματος είχε πολύ θετικά αποτελέσματα (απλά είναι λίγο πλούσιο χαμηλά)
5. σε καμία περίπτωση, το άνοιγμα των τελικών απο μόνο του δεν έδωσε τα 10 άλογα.

Θα ακουλουθήσουν εν καιρό Velocity stacks απο Graves ή Yamaha Racing (δεν ξέρω ακόμα) και PCIII και φυσικά δυναμομέτρηση μετά !

Αυτά... :smt039
http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi
http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013
100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
Άβαταρ μέλους
argi6argi
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 10, 2007 12:26 pm

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Παρ Φεβ 22, 2008 1:10 pm

Πάντως αυτό που είδα είναι πως έχεις τρομερά "τραπέζια" στις ταχύτητες πράγμα που επιτυγχάνετε με μηχανικό ψεκασμό (FCR) και πολύ μικρές τρύπες ανάμεσά τους Άντε πάλι έκανε το θαύμα του ο blackeye δώστου χαιρετίσματα
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Reinmeister την Πέμ Μαρ 20, 2008 3:34 pm

ερωτηση...πως γινεται στην πρωτη δυναμομετρηση η τεταρτη να πιασει κοφτη στα 245 και στην δευτερη 250?
frankly me dear,i don't give a damn...
Reinmeister
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τετ Μαρ 19, 2008 12:37 pm

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Πέμ Μαρ 20, 2008 4:15 pm

Πάντως μια βόλτα από το site της akrapovic μπορεί να σου δώσει μια τιμή αναφοράς για τη μηχανή σου καθώς θυμάμαι οτι έχει δυναμομετρήσεις πριν και μετά για τις περισσότερες μηχανές.


Ορίστε και το Link:

http://www.akrapovic.com/product-catalo ... /?puid=220


:smt020 :smt020 :smt020
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό odt την Δευτ Μαρ 31, 2008 12:46 pm

Reinmeister έγραψε:ερωτηση...πως γινεται στην πρωτη δυναμομετρηση η τεταρτη να πιασει κοφτη στα 245 και στην δευτερη 250?


Εσύ, να μας κάνεις τη χάρη και να κόψεις τις παραπλανητικές ερωτήσεις... :smt075
Άβαταρ μέλους
odt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 01, 2007 10:46 pm

Δημοσίευσηαπό argi6argi την Τετ Απρ 02, 2008 2:24 am

Τα χιλιόμετρα της 4ης είναι 274-275 και στα δυο. Ίσως στο 2ο να είναι 2-3 χλμ παραπάνω. Σε καμία περίπτωση δεν είναι 250 πάντως.
Ξαναδείτε τις δυναμομετρήσεις. Επίσης, σε καμία απο τις 2 δεν ακουμπάει κόφτη. :smt001
http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi
http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013
100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
Άβαταρ μέλους
argi6argi
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 10, 2007 12:26 pm

Δημοσίευσηαπό odt την Τετ Απρ 02, 2008 11:08 am

argi6argi έγραψε:Τα χιλιόμετρα της 4ης είναι 274-275 και στα δυο. Ίσως στο 2ο να είναι 2-3 χλμ παραπάνω. Σε καμία περίπτωση δεν είναι 250 πάντως.
Ξαναδείτε τις δυναμομετρήσεις.


Βασικά, δεν παίζει με τίποτα να έχεις 275 με τετάρτη με το R1....Στη δυναμομέτρηση που πόσταρες, φαίνεται καθαρά ότι τη μία φορά βαράει κόφτη στα 245 και τη δεύτερη στα 250...

argi6argi έγραψε:Επίσης, σε καμία απο τις 2 δεν ακουμπάει κόφτη. :smt001


.........................................:smt105............................................


χλωμό... :smt006
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
odt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 01, 2007 10:46 pm

Επόμενο

Επιστροφή στο PROJECT - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες