ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΝΙΑΣ

Super Travel

Δημοσίευσηαπό tasos_z την Κυρ Νοέμ 05, 2006 1:20 am

Τι μου λέτε για γέφυρες ρε παιδιά για να φτάσουμε εκεί πρέπει πρώτα να μάθουμε να ασφαλτοστρώνουμε σωστά τους δρόμους.......

:smt026
_________________________________________________________
Εικόνα
Spamking and Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club
Άβαταρ μέλους
tasos_z
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 7:50 pm

Δημοσίευσηαπό Tassos την Κυρ Νοέμ 05, 2006 1:27 am

Tdmrider έγραψε:Λόγω επαγγέματος σε διαβεβαιώνω πως η ζεύξη Ρίου Αντιρίου από πλευράς συσκολίας δεν έχει να πει τίποτα.
Στην Ιαπωνία και την Αμερική υπάρχουν τέτοιες γέφυρες εδω και μερικές δεκατίες.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ???
ΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ Ο ΣΙΔ/ΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ???
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟ. ΑΠΛΑ ..........
ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ.


Κάποιες αντιρρήσεις για τα παραπάνω (παρεπιπτόντως, έχω ξεναγηθεί επι τόπου στη γέφυρα Δανίας - Σουηδίας και είμαι Πολ. Μηχανικός - έχω δουλέψει αρκετά στις συγκοινωνιακές μελέτες της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου):
1. Η γέφυρα Δανίας Σουηδίας είναι θεμελιωμένη σε σταθερό υπέδαφος, σε βάθος νερού περί τα 10m και με πολύ μικρή σεισμικότητα. Αντίστοιχα, η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου είναι θεμελιωμένη σε προβληματικό υπέδαφος, με μεγάλα βάθη (~70m) και με έντονη σεισμικότητα και σχετική μετακίνηση Στερεάς Ελλάδας - Πελοποννήσου.
2. Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου (που "δεν λέει τίποτα") έχει αρκετές παγκόσμιες πρωτιές, με σημαντικότερο το ότι είναι ο μεγαλύτερος συνεχής φορέας γεφύρας στον κόσμο (χωρίς δηλαδή ενδιάμεσους αρμούς).
3. Θα μπορούσε ενδεχομένως να περάσει σιδηρόδρομος, αν υπήρχε η πολιτική βούληση για κάτι τέτοιο. Ποιος ο λόγος όμως; Ποιος χρησιμοποιεί τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα; Ο ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ απορροφούν τεράστια ποσά για έργα, τα οποία δεν αποσβένυνται. Αν τα κονδύλια αυτά είχαν διατεθεί για το οδικό δίκτυο, τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα τώρα.
Κατά τη γνώμη μου, η Ελλάδα, που στηρίζεται σε τουρισμό και μεταφορές μικρών ποσοτήτων προϊόντων (π.χ. γεωργικά) και δεν έχει βαριά βιομηχανία ή παραγωγή πρώτων υλών (ξυλεία, μεταλλεύματα) δεν χρειάζεται σιδηροδρόμους, αλλά δρόμους.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Νοέμ 05, 2006 12:29 pm

Τάσο νομίζω πως θα συμφωνήσω...Εντάξει καλό να υπάρχουν σιδηροδρόμοι αλλά σίγουρα προτεραιότητα πρέπει να δωθεί στους κακομοίρηδες τους δρόμους μας
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό mitsakis την Κυρ Νοέμ 05, 2006 4:56 pm

Προσωπικά δεν με ενδιαφερουν ουτε οι σιδ/μοι ουτε τα παπορια ουτε τα αεροπλανα, γιατι μου αρεσει πανω απο ολα να οδηγω και οχι να με μεταφερουν. Με ενδιαφερει να εχω δρομους μελετημενους με σωστες κλισεις και με σωστη ασφαλτο που δεν μετατρεπεται σε γλιτσα στην πρωτη ψιχαλα και να κινδυνευω απο τον απεναντι επειδη δεν καταλαβε οτι βρεχει η χιονιζει.
http://www.roadsoftheworld.gr/
Born to be wheeling.
Άβαταρ μέλους
mitsakis
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 03, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Νοέμ 05, 2006 9:30 pm

mitsakis έγραψε:Προσωπικά δεν με ενδιαφερουν ουτε οι σιδ/μοι ουτε τα παπορια ουτε τα αεροπλανα, γιατι μου αρεσει πανω απο ολα να οδηγω και οχι να με μεταφερουν. Με ενδιαφερει να εχω δρομους μελετημενους με σωστες κλισεις και με σωστη ασφαλτο που δεν μετατρεπεται σε γλιτσα στην πρωτη ψιχαλα και να κινδυνευω απο τον απεναντι επειδη δεν καταλαβε οτι βρεχει η χιονιζει.



Σκέψου όμως ότι δεν οδηγούν όλοι μοτοσικλέτα, οπότε θα πρέπει να υπάρχει μέριμνα και για αυτούς...
Άσε που αν τα μέσα μαζικής μεταφοράς "αναβαθμιστούν", τότε ίσως να αρχίσει να τα προτιμάει περισσότερος κόσμος, με αποτέλεσμα να μείνουν περοσσότεροι δρόμοι για μας τους μοτοσικλετιστες....χεχε... :smt110
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Kakalos την Τρί Νοέμ 07, 2006 9:59 pm

Dystyxos ta mesa mazikis talaiporeias 8eloun kai gera neyra. Rotiste emena poy ta exo dokimasei ola kai pragmatika katariomoun tin ora kai tin stigmi pou empaina se kapoio apo ayta gia diaforous logous. 12 xronia pigaine ela, ase na min sou tyxei file. Sta 12 den pianontai ta 3 pou eimoyn sto lykeio. Moto kai pali moto xeimona - kalokairi.
Τα πιο σοβαρα πράγματα λέγονται πολλές φορές υπό μορφή αστείου. www.lefkasinfo.gr
Άβαταρ μέλους
Kakalos
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 05, 2006 5:09 pm
Τοποθεσία: LEFKAS

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Νοέμ 07, 2006 11:30 pm

Tassos έγραψε:Κάποιες αντιρρήσεις για τα παραπάνω (παρεπιπτόντως, έχω ξεναγηθεί επι τόπου στη γέφυρα Δανίας - Σουηδίας και είμαι Πολ. Μηχανικός - έχω δουλέψει αρκετά στις συγκοινωνιακές μελέτες της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου):
1. Η γέφυρα Δανίας Σουηδίας είναι θεμελιωμένη σε σταθερό υπέδαφος, σε βάθος νερού περί τα 10m και με πολύ μικρή σεισμικότητα. Αντίστοιχα, η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου είναι θεμελιωμένη σε προβληματικό υπέδαφος, με μεγάλα βάθη (~70m) και με έντονη σεισμικότητα και σχετική μετακίνηση Στερεάς Ελλάδας - Πελοποννήσου.
2. Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου (που "δεν λέει τίποτα") έχει αρκετές παγκόσμιες πρωτιές, με σημαντικότερο το ότι είναι ο μεγαλύτερος συνεχής φορέας γεφύρας στον κόσμο (χωρίς δηλαδή ενδιάμεσους αρμούς).
3. Θα μπορούσε ενδεχομένως να περάσει σιδηρόδρομος, αν υπήρχε η πολιτική βούληση για κάτι τέτοιο. Ποιος ο λόγος όμως; Ποιος χρησιμοποιεί τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα; Ο ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ απορροφούν τεράστια ποσά για έργα, τα οποία δεν αποσβένυνται. Αν τα κονδύλια αυτά είχαν διατεθεί για το οδικό δίκτυο, τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα τώρα.
Κατά τη γνώμη μου, η Ελλάδα, που στηρίζεται σε τουρισμό και μεταφορές μικρών ποσοτήτων προϊόντων (π.χ. γεωργικά) και δεν έχει βαριά βιομηχανία ή παραγωγή πρώτων υλών (ξυλεία, μεταλλεύματα) δεν χρειάζεται σιδηροδρόμους, αλλά δρόμους.



Εν πρώτοις, χαίρομαι που εκθέτεις τις απόψεις του σοβαρά και τεκμηριωμένα. Αναφορικά μα αυτά που έχω ήδη γράψει πρέπει να αναφέρω ότι λόγω επαγγέλματος έχω αρκετές φορές πάει στην Ιαπωνία, στην Αμερική, τον Καναδά και την Κίνα. Η Ιαπωνία είναι σαφέστατα πιο σεισμογενής από την Ελλάδα μας με αρκετά ενεργά ηφαίστεια αλλά και αρκετους σεισμούς άνω των 7 ρίχτερ τα τελευταία χρόνια. Δεν θα ήθελα λοιπόν να κάνω σύγκριση των αναρίθμητων, μερικών εκ των οποίων πιο τεχνολογικά προηγμένων, γεφυρών της Ιαπωνίας σε σχέση με την μία στην Ελλάδα. Και βέβαια δεν είναι μόνο η Ιαπωνία. Σαφέστατα και η γέφυρα Ρίου Αντιρίου είναι ένα τεράστιο και ιδιαίτερα τεχνολογικά προηγμένο έργο αλλά εξαιτίας των πολλών ταξιδιών μου στο εξωτερικό, θέλω και πρέπει να έχω πολύ υψηλές απαιτήσεις από σύγχρονα έργα τα οποία θα μας συνοδεύουν πολλές δεκαετίες. Με αυτή την σκεπτική δεν μπορώ να θεωρήσω αδύνατη την κατασκευή ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου στην δυτική Ελλάδα που θα ένωνε Ηγουμενίτσα με λιμένα Αστακού (μελλοντικο κέντρο Transhipment) και με Πάτρα κάτι που είναι και στην φιλοσοφία των PETRA'S (Δι ευρωπαϊκών δικτύων μεταφοράς), κάτι που τώρα είναι απλά ανέφικτο.
Όσο για το θέμα των μεταφορικών αναγκών, πρέπει να υπενθυμήσω οτι το τρένο έχει σαφέστατες οικονομίες κλίμακας για αποστάσεις από 50 μέχρι και 500 χιλιόμετρα. Ας μην ξεχνάμε πως η Ε.Ε. επιδοτεί και τέτοια δίκτυα. Δυστυχώς στην Ελλάδα ένκεν έλλειψης καταλλήλων υποδομών καταφεύγουμε στην λύση των βαρέων οχημάτων.
Σχετικά με την χρηση των έργων, πρέπει να υπενθυμήσω οτι στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο πρώτα γείνονται οι υποδομές και μετά ακολουθεί η ζήτηση πάντα βέβαια με την ανάλογη μελέτη που χρειάζεται.
Ευελπιστώ να συνεχίσουμε την ωραία κουβέντα μας απο κοντά στην Ιφινόη. Keep up the good work.



:smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Tassos την Τετ Νοέμ 08, 2006 2:08 pm

Χαίρομαι για τον αντίλογο, δίνει τη δυνατότητα για περαιτέρω συζήτηση (καλύτερα από κοντά πράγματι). Και μια διευκρίνηση: δεν ισχυρίστηκα ότι δεν ήταν εφικτή η διέλευση σιδηροδρόμου στο στενό Ρίου-Αντιρρίου (όχι από τη συγκεκριμένη γέφυρα προφανώς, αλλά από άλλη, ισχυρότερη), αλλά ότι δεν υπήρχε η πολιτική βούληση και τα επιπλέον απαιτούμενα κονδύλια. Κατά τη γνώμη μου (λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κατάσταση της χώρας και τη διάδοση της χρήσης του σιδηροδρόμου) καλώς δεν υπήρψε η πολιτική βούληση.

Η συνέχεια (ελπίζω) από κοντά.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Νοέμ 08, 2006 9:57 pm

Tassos έγραψε:Χαίρομαι για τον αντίλογο, δίνει τη δυνατότητα για περαιτέρω συζήτηση (καλύτερα από κοντά πράγματι). Και μια διευκρίνηση: δεν ισχυρίστηκα ότι δεν ήταν εφικτή η διέλευση σιδηροδρόμου στο στενό Ρίου-Αντιρρίου (όχι από τη συγκεκριμένη γέφυρα προφανώς, αλλά από άλλη, ισχυρότερη), αλλά ότι δεν υπήρχε η πολιτική βούληση και τα επιπλέον απαιτούμενα κονδύλια. Κατά τη γνώμη μου (λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κατάσταση της χώρας και τη διάδοση της χρήσης του σιδηροδρόμου) καλώς δεν υπήρψε η πολιτική βούληση.

Η συνέχεια (ελπίζω) από κοντά.




Ω, ναι .Εν μέσω μπύρας και ξηροκάρπιων.



:smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΤΑΞΙΔΙΑ -ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες