

Tdmrider έγραψε:Λόγω επαγγέματος σε διαβεβαιώνω πως η ζεύξη Ρίου Αντιρίου από πλευράς συσκολίας δεν έχει να πει τίποτα.
Στην Ιαπωνία και την Αμερική υπάρχουν τέτοιες γέφυρες εδω και μερικές δεκατίες.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ??
ΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ Ο ΣΙΔ/ΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ??
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟ. ΑΠΛΑ ..........
ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ.
mitsakis έγραψε:Προσωπικά δεν με ενδιαφερουν ουτε οι σιδ/μοι ουτε τα παπορια ουτε τα αεροπλανα, γιατι μου αρεσει πανω απο ολα να οδηγω και οχι να με μεταφερουν. Με ενδιαφερει να εχω δρομους μελετημενους με σωστες κλισεις και με σωστη ασφαλτο που δεν μετατρεπεται σε γλιτσα στην πρωτη ψιχαλα και να κινδυνευω απο τον απεναντι επειδη δεν καταλαβε οτι βρεχει η χιονιζει.

Tassos έγραψε:Κάποιες αντιρρήσεις για τα παραπάνω (παρεπιπτόντως, έχω ξεναγηθεί επι τόπου στη γέφυρα Δανίας - Σουηδίας και είμαι Πολ. Μηχανικός - έχω δουλέψει αρκετά στις συγκοινωνιακές μελέτες της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου):
1. Η γέφυρα Δανίας Σουηδίας είναι θεμελιωμένη σε σταθερό υπέδαφος, σε βάθος νερού περί τα 10m και με πολύ μικρή σεισμικότητα. Αντίστοιχα, η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου είναι θεμελιωμένη σε προβληματικό υπέδαφος, με μεγάλα βάθη (~70m) και με έντονη σεισμικότητα και σχετική μετακίνηση Στερεάς Ελλάδας - Πελοποννήσου.
2. Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου (που "δεν λέει τίποτα") έχει αρκετές παγκόσμιες πρωτιές, με σημαντικότερο το ότι είναι ο μεγαλύτερος συνεχής φορέας γεφύρας στον κόσμο (χωρίς δηλαδή ενδιάμεσους αρμούς).
3. Θα μπορούσε ενδεχομένως να περάσει σιδηρόδρομος, αν υπήρχε η πολιτική βούληση για κάτι τέτοιο. Ποιος ο λόγος όμως; Ποιος χρησιμοποιεί τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα; Ο ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ απορροφούν τεράστια ποσά για έργα, τα οποία δεν αποσβένυνται. Αν τα κονδύλια αυτά είχαν διατεθεί για το οδικό δίκτυο, τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα τώρα.
Κατά τη γνώμη μου, η Ελλάδα, που στηρίζεται σε τουρισμό και μεταφορές μικρών ποσοτήτων προϊόντων (π.χ. γεωργικά) και δεν έχει βαριά βιομηχανία ή παραγωγή πρώτων υλών (ξυλεία, μεταλλεύματα) δεν χρειάζεται σιδηροδρόμους, αλλά δρόμους.

Tassos έγραψε:Χαίρομαι για τον αντίλογο, δίνει τη δυνατότητα για περαιτέρω συζήτηση (καλύτερα από κοντά πράγματι). Και μια διευκρίνηση: δεν ισχυρίστηκα ότι δεν ήταν εφικτή η διέλευση σιδηροδρόμου στο στενό Ρίου-Αντιρρίου (όχι από τη συγκεκριμένη γέφυρα προφανώς, αλλά από άλλη, ισχυρότερη), αλλά ότι δεν υπήρχε η πολιτική βούληση και τα επιπλέον απαιτούμενα κονδύλια. Κατά τη γνώμη μου (λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κατάσταση της χώρας και τη διάδοση της χρήσης του σιδηροδρόμου) καλώς δεν υπήρψε η πολιτική βούληση.
Η συνέχεια (ελπίζω) από κοντά.

Επιστροφή στο ΤΑΞΙΔΙΑ -ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες