Πρωτον να ξεκαθαρισω πως δεν ειμαι κατα του ABS στην καθημερινη χρηση απο καθημερινους οδηγους οπως ειμαι και εγω.Ομως η απουσια του ολο αυτο τον καιρο οπου ασχολουμε με την μηχανη με εκανε να αντιλαμβανομαι τα πραγματα(αισθηση της μηχανης στο φρεναρισμα)διαφορετικα απο οτι οταν εμφανιστικε στις μηχανες.Με εκανε δηλαδη να ασχολιθω πιο διεξοδικα με το μοτο μου απο οτι εαν το ειχα επανω και εχω δεδομενο οτι οταν και οπου το τσαρουχωσω θα φρεναρει.Εκει ερχεται το θεμα εμπειριας..το μαθαινω σε ενα 'ελενχομενο' περιβαλον και συλλεγω απο την καθημερινη μου μετακινηση της πληροφοριες οπου θα με σωσουν σε αναλογα καθημερινα ευτραπελα.(οταν φρεναρω σε διαχωριστικη γλυστραει,αναμεσα απο τις εννιεες λευκες γραμμες εχει σκονη αρα γλυστραω,διαφορα ταπητα,αρα τραβαει και ουτο καθε εξης......)Ο 'εμπειρος' πια μοτοσυκλετιστης εχει το κριτηριο να μη φερνει την μηχανη του στα εκαστοτε ορια του δρομου για να εχει περιθωριο ελενχου και διαφυγης απο μια ασχημη κατασταση.
Στην περιπτωση οπου σου πεταχτη οποιο αντικειμενο απο την παρεα που αναφερεις,πρωτον υπηρχε τροπος να μην ερθει σε αυτη την κατασταση ο αναβατης και δευτερον εαν δεν υπηρχε τροπος αποφυγης ειτε με ABS ειτε χωρις θα το 'αγορασει' το αντικειμενο διοτι ειναι πια πολυ κοντα στον 'στοχο'.ΚΑι επισης ο απειρος θα καρφωσει το βλεμμα του στο σημειο οπου πρεπει να αποφυγει και θα καρφωθει ενω ο 'εμπειρος' υπαρχει και παλι επαναλαμβανω υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να το αποφυγει ή να εχει την λιγοτερη ζημια.