JAPAN Vs. EUROPE

Οτι σάς συμβαίνει - οτι βλέπουν τα μάτια μας στον μοτοσυκλετιστικό χώρο και οχι μόνο.

JAPAN Vs. EUROPE

Δημοσίευσηαπό nefeli την Τετ Μάιος 09, 2007 5:23 pm

Έχω προσέξει ότι πολλοί φίλοι του forum καταφέρονται πολλές φορές εναντίον των ευρωπαϊκών (περισσότερο ιταλικών) μηχανακίων και κάποιοι άλλοι εναντίον των ιαπωνικών. Λογικόν είναι ο καθένας να έχει τις προτιμήσεις του αλλά τι είναι αυτό που σας κάνει να επιλέγετε την μία ή την άλλη σχολή;


Προσωπικά τείνω προς Ιαπωνία και αναφέρω παρακάτω τους λόγους.

1. Αξιοπιστία. Πολλοί ίσως διαφωνίσουν αλλά νομίζω ότι είναι αντικειμενικό να πούμε ότι τα γιαπωνέζικα είναι εν γένει αξιόπιστα.
2. Τεχνολογία. Νομίζω ότι οι περισσότερες καινοτομίες, μας έρχονται από εκεί.
3. Τιμές. Οι φίλοι μας οι γιαπωνέζοι έδωσαν απλοχερα στον κόσμο ΦΘΗΝΑ μηχανάκια.
4. Design. Αν και εδώ θα φάω πολλές μούτζες, πιστεύω ότι σε κάποιες κατηγορίες (πχ ss) τα ομορφότερα είναι σχιστομάτικα.
5. Ποικιλία. Τα πάντα από παπί μέχρι πύραυλο

:smt055
Άβαταρ μέλους
nefeli
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Τρί Οκτ 31, 2006 1:01 am

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Τετ Μάιος 09, 2007 5:50 pm

:prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
Συνημμένα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό giorgidm την Τετ Μάιος 09, 2007 6:30 pm

:supz: :supz: :supz: :supz:

he he he he he he he............ :weedman: :weedman: :weedman:
Άβαταρ μέλους
giorgidm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 10:47 pm
Τοποθεσία: porto salonico
Ονομα χρήστη: GEORGE DIMITRIOU
Μοντέλο: XT660 X
Κυβικά: 660

Re: JAPAN Vs. EUROPE

Δημοσίευσηαπό tasos_z την Τετ Μάιος 09, 2007 10:15 pm

nefeli έγραψε:Έχω προσέξει ότι πολλοί φίλοι του forum καταφέρονται πολλές φορές εναντίον των ευρωπαϊκών


Για μένα αναφέρεις :mrgreen: :smt040 :smt040
_________________________________________________________
Εικόνα
Spamking and Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club
Άβαταρ μέλους
tasos_z
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 7:50 pm

Re: JAPAN Vs. EUROPE

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am

nefeli έγραψε:Έχω προσέξει ότι πολλοί φίλοι του forum καταφέρονται πολλές φορές εναντίον των ευρωπαϊκών (περισσότερο ιταλικών) μηχανακίων και κάποιοι άλλοι εναντίον των ιαπωνικών. Λογικόν είναι ο καθένας να έχει τις προτιμήσεις του αλλά τι είναι αυτό που σας κάνει να επιλέγετε την μία ή την άλλη σχολή;


Προσωπικά τείνω προς Ιαπωνία και αναφέρω παρακάτω τους λόγους.

2. Τεχνολογία. Νομίζω ότι οι περισσότερες καινοτομίες, μας έρχονται από εκεί.

4. Design. Αν και εδώ θα φάω πολλές μούτζες, πιστεύω ότι σε κάποιες κατηγορίες (πχ ss) τα ομορφότερα είναι σχιστομάτικα.


:smt055



Τεχνολογία; Ορίστε; Επέτρεψέ μουνα διαφωνήσω αγαπητή Νεφέλη.....Όταν οι Ευρωπαίοι καινοτομούσαν στις μοτοσικλέτες οι Ιαπωνέζοι δεν τις είχαν ανακαλύψει ακόμη. Μελέτη αεροδυναμικής σε ειδικές σήραγγες, άξονες μετάδοσης, μονόμπρατσα ψαλίδια, συνδυασμένα φρένα (integrated brakes), φρένα ABS, είναι λίγα παραδείγματα για την τεχνολογία και πρόοδο που έχει προσφέρει η Ευρωπαική "σχολή" στον κόσμο της μοτοσικλέτας. Υπάρχουν και άλλα πιο εξιδικευμένα (και πιο ακριβά) όπως ο διαχωρισμός ανάρτησης-διεύθυνσης της Bimota (ή και της BMW).


Design? Ορίστε; Από που να πρωτοξεκινήσω; Δεν θα το σχολιάσω για να μην ανάψουν τα αίματα..Απλά μου δίνεται η ευκαιρία να σχολιάσω μερικές απόψεις που διάβασα και άκουσα για το καινούριο Ducati 1098. Πολλοί λοιπόν είπανε πως το 1098 είναι αντιγραφή Ιαπωνέζικων Μοντέλων SS. Μα είναι δυνατόν να ισχυρίζεται κανείς κάτι τέτοιο; Θυμάστε το Ducati 916 του 1993;
Πάνω σε αυτό έχει στηριχτεί σχεδιαστικά και όχι μόνο όλος ο ντουνιάς και τολμούνε να πουνε για αντιγραφή;
Ανακαλέστε λίγο στη μνήμη σας το 916...με τα σκιστά μάτια...και μετά μιλήστε για το ποιός αντέγραψε ποιόν, 14 χρόνια πριν παρακαλώ. Το 1098 δεν είναι τίποτα άλλο παρά ανανέωση/εξέλιξη του σχεδίου του 916, απο κει που είχε μείνει δηλαδή το 998. Το 999 ήταν μια ανάπαυλα, ένα "διάλλειμα" που συνέβη για άλλους λόγους (φυγή Tamburini από την Ducati, τα είπαμε αυτά, δεν τα εμπεδώσαμε;)

Μάλλον οι Ιαπωνέζοι αντιγράψανε (και καλά κάνανε τα παιδιά) το 916, πάνω στο οποίο στηρίχτηκαν όλες οι επόμενες γενιές...ιαπωνικές και ευρωπαικές...

Μάλλον άτοποι οι ισχυρισμοί και οι δηλώσεις του τύπου "το 1098 μοιάζει με τα ιαπνωικά"...έλεος ρε παιδιά, το ανάποδο συμβαίνει...έλεος....

Σε ότι αφορά την τιμή και την αξιοπιστία όλα σχετικά είναι....Ναι είναι πιο ακριβά τα ευρωπαικά, ναι είναι πιο φθηνά τα ιαπωνικά....ε και;

Ο κάθε ένας επιλέγει με βάση τα γούστα του....

Αλλά να λέμε τη σκάφη, σκάφη και τα σύκα, σύκα.....
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Μάιος 10, 2007 2:26 am

η 916 του 1993 (για να καταλαβαίνουμε για τί μιλάμε

yamaha fzr 1000 1987 EXUP

Ducati F1 1989
Συνημμένα



Τελευταία επεξεργασία από Ofanis και Πέμ Μάιος 10, 2007 3:19 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

pio einai pio SuperSport Design technology

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Μάιος 10, 2007 2:46 am

τα σημερινά είναι που μετράνε. Πιο σας αρέσει πιο πολύ?

Τεχνολογία σήμερα? Το τώρα μετράει πιο πολύ εκτος αν θέλετε να πάρετε ρετρο μηχανή

Νομίζω πως έχουν μπλεχτει αρκετά τα πράγματα για να λέμε πως υπάρχει ενιαία πορεία

(deltabox, fly by wire, bimota με κινητήρα suzuki yamaha κλπ κλπ)

Λόγω των περιορισμών στα κυβικά στην ιαπωνία (ανω των 400 θέλει πολλά λεφτά να συντηρείς μηχανή) τα μεγάλα βγαίνουν με γνώμονα την ευρώπη και την αμερική.

Το TDM σχεδιάστηκε για τις Αλπεις

και άλλα πολλά
Συνημμένα








Τελευταία επεξεργασία από Ofanis και Πέμ Μάιος 10, 2007 3:06 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Μάιος 10, 2007 2:49 am

και
Συνημμένα








Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Μάιος 10, 2007 3:26 am

Εγώ προσωπικά την αμεσότερη σχέση στο σχεδιασμό μεταξύ 916 και οποιοδήποτε γιαπωνέζικου τη βλέπω να εξαντλείται εδώ
Συνημμένα


Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Μάιος 10, 2007 10:47 am

φανη μου τα τυλιγεις για το σπιτι σε παρακαλω :-D
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Πέμ Μάιος 10, 2007 10:58 am

Ένα 1098S παρακαλώ ...
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Μάιος 10, 2007 12:04 pm

Και για να μη ξεχνιομαστε (να δειξουμε ότι κατέχουμε και το αντικείμενο - Τι αρχιτεκτονας είμαι άλλωστε) Μεγάλο μερίδιο στην ευθύνη του σχεδιασμού οχημάτων έχουν οι μεταβολιστές από μεριάς Ιαπωνίας όταν το 70 ξεκινούσαν τις απεικονίσεις των ουτοπιών τους (βλ Arata Isozaki κλπ)

Οι ιταλοί επηρεάστηκαν πολύ από τις σχεδιαστικές τάσεις (όπως άλλωστε και όλος ο κόσμος)

Το σύστημα διευθυνσης που εγκαινίασε η Bimota με τα tesi 1d 2d 3d πρωτοπαρουσιαστηκε σε γιαπωνέζικα κομικς.(Bimota 1991 Akira 1988) στη φωτο και το gstrider που επηρεάστηκε από το akira

Το design του fireblade ή R1 πχ δεν μπορει να αποδοθει στην 916 ή σε όποιοδήποτε άλλο πράγμα πλην των manga - anime (βλ Robotech, Akira, Transformers κλπ)
Συνημμένα


Τελευταία επεξεργασία από Ofanis και Πέμ Μάιος 10, 2007 12:16 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Re: JAPAN Vs. EUROPE

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Μάιος 10, 2007 12:13 pm

taz έγραψε:
nefeli έγραψε:Έχω προσέξει ότι πολλοί φίλοι του forum καταφέρονται πολλές φορές εναντίον των ευρωπαϊκών


Για μένα αναφέρεις :mrgreen: :smt040 :smt040


Μας παρεξήγησαν :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Μάιος 10, 2007 12:13 pm

Ofanis έγραψε:Και για να μη ξεχνιομαστε (να δειξουμε ότι κατέχουμε και το αντικείμενο - Τι αρχιτεκτονας είμαι άλλωστε) Μεγάλο μερίδιο στην ευθύνη του σχεδιασμού οχημάτων έχουν οι μεταβολιστές από μεριάς Ιαπωνίας όταν το 70 ξεκινούσαν τις απεικονίσεις των ουτοπιών τους (βλ Arata Isozaki κλπ)

Οι ιταλοί επηρεάστηκαν πολύ από τις σχεδιαστικές τάσεις (όπως άλλωστε και όλος ο κόσμος)

Το σύστημα διευθυνσης που εγκαινίασε η Bimota με τα tesi 1d 2d 3d πρωτοπαρουσιαστηκε σε γιαπωνέζικα κομικς.(Bimota 1991 Akira 1988)

Το design του fireblade ή R1 πχ δεν μπορει να αποδοθει στην 916 ή σε όποιοδήποτε άλλο πράγμα πλην των manga - anime (βλ Robotech, Akira, Transformers κλπ)


:prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Re: JAPAN Vs. EUROPE

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Πέμ Μάιος 10, 2007 3:18 pm

[quote="Dimitris"][


μονόμπρατσα ψαλίδια,


sigoyra..einai kathara thema goustou.....oute boro na piso kanenan...kai oyte na me pisoun..

an den kano lathos..file mitso....to monobratso...to protovgalan oi japan..gia tous agones




pes te kai kati gia to diko mas..... :smt089 .....to exo anagh poly.....
Συνημμένα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

Re: JAPAN Vs. EUROPE

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Μάιος 10, 2007 4:51 pm

4-V-FORCE έγραψε:
Dimitris έγραψε:[




an den kano lathos..file mitso....to monobratso...to protovgalan oi japan..gia tous agones




pes te kai kati gia to diko mas..... :smt089 .....to exo anagh poly.....


Αχ ρε 4VForce γιατί με αναγκάζεις να σε στενοχωρώ; ( :smt110 )

Δεκαετία '60 η Moto Guzzi παρουσίαζε μονόμπρατσα...(δεν σημαίνει οτι είναι πανάκεια, ανάλογα τα γούστα) και integrated brakes που αφοιμοίωσαν μετέπειτα Γερμανοί και Ιάπωνες.

Αλλά τώρα με αυτά θα παίζουμε; Θα μαλώνουμε σαν τα μικρά παιδιά;

Απλά ήθελα να τονίσω πως ο σχεδιασμός της 1098 είναι ατόφια συνέχεια του 916 και όχι αντιγραφή (αν είναι δυνατόν) Ιαπωνέζικων....Η Ducati συνέχισε από εκεί που σταμάτησε (916-998)



Για το Honda VFR τι να πω...απλά το κόκκινο είναι ΤΕΛΕΙΟ.... :D
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Μάιος 10, 2007 4:56 pm

Από τις 20 φωτογραφίες που πόσταρε ο Ofanis, οι 14 είναι Ευρωπαικές....




:smt081
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Επόμενο

Επιστροφή στο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες