HawkGt έγραψε:Δεν διαφωνώ με τον συλλογισμό σου. Το poll όμως συνεχίζω να το θεωρώ άκυρο. Θα το δει ο νέος και άπειρος συνάδελφος, ο οποίος μάλιστα δεν θα μπει και στην διαδικασία να διαβάσει τα ποστ μας και θα συμπεράνει ότι η Α εταιρεία είναι μάπα ή ότι η Β είναι και η πρώτη, ενώ κάτι τέτοιο το ξέρεις κι εσύ ότι δεν ισχύει.
Dakota έγραψε:Έλα ρε γιαπωνέζικο μηχανάκι με μάπα λάστιχα από το εργοστάσιο?
Πρωτάκουστο.
sotokan έγραψε:Dakota έγραψε:Έλα ρε γιαπωνέζικο μηχανάκι με μάπα λάστιχα από το εργοστάσιο?
Πρωτάκουστο.
Τουλάχιστον δεν είναι μάπα μηχανάκι με καλό λάστιχο ....
Dakota έγραψε:Έλα ρε γιαπωνέζικο μηχανάκι με μάπα λάστιχα από το εργοστάσιο?
Πρωτάκουστο.
skiathian έγραψε:Bridgestone Trail wind.
Tο φορουσε απο το εργοστασιο το Transalp που ειχα παλιοτερα.Στο βρεγμενο ηταν παναγια να σε φυλαει, χωρια που προκαλουσε ταλαντωσεις στο πιρουνι.Αναγκαστηκα και το αλλαξα σε michelin Anakee και διορθωθηκαν ολα.
odt έγραψε:Λοιπόν, δεν μπορώ ακόμη να πω με σιγουρία ποιο είναι το πιο κακό λαστιχο. Το χόρνετ φοράει απ'τη μάνα του michellin pilot road...
Τα έχω 8 μήνες...όσο και τη μηχανή, έχω κανει περίπου 16000χλμ...δεν μπορώ να πω πως έχουν το καλύτερο κράτημα, αλλά δεν είναι και τελείως χάλια...Για την αργή κορώνα θα συμφωνήσω, αλλά δεν θα το θεωρήσω απαραίτητα καλό ή κακό γιατί ο καθένας έχει διαφορετικό στιλ οδήγησης, άλλες γραμμές κλπ,κλπ. Σίγουρα η αργή κορώνα, ευνοεί την πιο χαραρή οδήγηση...
Για το ζέσταμα...δεν ζεστίνονται γρήγορα γιατί είναι σκληρά αλλά και γιατί έχουμε χάλια άσφαλτο. Μόλις ζεσταθούν είναι καλά, ενώ έιναι παραδόξως καλά στο βρεγμένο.
Τώρα που το σκέφτομαι 16000χλμ είναι πολλά...θα πάω για αλλαγή όπου να'ναι.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες