Πιέσεις Ελαστικών -- Σημαντικός Παράγων της ασφάλειας μας !

Ελεγχος πίεσης ελαστικών !

1 φορα την εβδομαδα .
12
32%
καθε 15 μερες .
10
26%
καθε μήνα .
3
8%
όποτε το θυμάμαι .
13
34%
 
Σύνολο ψήφων : 38

Πιέσεις Ελαστικών -- Σημαντικός Παράγων της ασφάλειας μας !

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Οκτ 25, 2007 7:31 pm

η Michelin προσπαθώντας να πληροφορήσει και να συνεισφέρει στην μείωση των ατυχημάτων μας πληροφορεί για την σημασία που έχει η πίεση στα ελαστικά .



εσείς κάθε πότε ελέγχετε την πίεση τον ελαστικών σας ?
Συνημμένα

Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό kyriakosVFR την Πέμ Οκτ 25, 2007 8:01 pm

Ειναι όντως πολύ σημαντικο αλλα συνήθως ... το ξεχναω :smt073
Άβαταρ μέλους
kyriakosVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:43 pm
Τοποθεσία: SERRES
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: TRIUMPH SPEED TRIPLE
Κυβικά: 1050

Δημοσίευσηαπό eolos την Πέμ Οκτ 25, 2007 8:18 pm

Και να φανταστήτε οτι μιλάει για αυτοκίνητα.
Σκέψου μηχανές.

:smt119 :smt119
Άβαταρ μέλους
eolos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:55 pm

Δημοσίευσηαπό George την Πέμ Οκτ 25, 2007 8:37 pm

Δεν γωρίζω για το φρενάρισμα αλλά αυτό που γνωρίζω είναι πως στη μοτοσυκλέτα δεν είναι απαραίτητα κακό να έχεις χαμηλές πιέσεις στα ελαστικά σου (εντός λογικών ορίων εννοείται). Γι'αυτό και στις πίστες συστήνεται να χαμηλώνουμε αισθητά τισ πιέσεις των ελαστικών μας.

Όσο χαμηλότερη είναι η πίεση του ελαστικού σου, τόσο πιο καλό κράτημα 8α σου δώσουν. Λιγότερος αέρας=μεγαλύτερο flexibility του λαστίχου άρα κ μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το δρόμο. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε μεγάλες γωνίες κλίσης όπου το ελαστικό ελαχιστοποιεί την επιφάνεια επαφής. :ctf:

ΌΜΩΣ....όσο λιγότερο αέρα έχει το ελαστικό μέσα, τόσο πιο γρήγορα υπερθερμαίνεται. Η υπερθέρμανση αυτή ισούται με ταχύτερη φθορά. Π.Χ τα δικά μου Bridgestone BT020, τα οποία δεν έτυχαν σωστής συντήρησης διαλύθηκαν εντελώς στις 7500km.
George
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 8:37 am

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Πέμ Οκτ 25, 2007 9:10 pm

Καθε τρεις μήνες θα έλεγα ... θα μπορούσα να τον ονομάσω εποχικό έλεγχο .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό odt την Πέμ Οκτ 25, 2007 9:31 pm

Η σωστή πίεση για τα ελαστικά των αυτοκινήτων και πολύ περισσότερο των μοτοσυκλετών, είναι αυτή που αναγράφει ο κατασκευαστής του ελαστικού. Τις περισσότερες φορές, αυτό συμπίπτει και με αυτό που λέει ο κατασκευαστής του οχήματος.

Διαφορετικές πιέσεις από αυτές που προτείνονται από τους κατασκευαστές, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω, έχουν ως αποτέλεσμα την απρόβλεπτη συμπεριφορά του ελαστικού και κυρίως απώλεια πρόσφυσης.

Σε συνθήκες δρόμου, σε μια διαδρομή που περιλαμβάνει λίγη πόλη, λίγη Εθνική και ίσως και λίγο καγκουριλίκι γιατί είναι πρωί και θέλουμε να ξυπνήσουμε, 38 με 40 λίμπρες είναι καλή πίεση για ένα κοινό 180αρι πισινό...Δεν βάζουμε 42 για την περίπτωση που τα δώσουμε στην Αττική Οδό, για να αντισταθμίσουμε την αφύσικη (για τα ελληνικά δεδομένα) θερμότητα που θα αναπτύξει το λάστιχο λόγω της καλής ασφάλτου και λόγω της ταχύτητας που το νούμερό της είναι τριψήφιο και αρχίζει από....2. Με την αυξηση της θερμοκρασίας του αέρα μέσα στο λάστιχο, αυτός διαστέλλεται...έτσι αν αρχικά είχαμε 42...με κρύο λάστιχο, με ζεστό ξεπερνάμε την πίεση του κατασκευαστή.

Στην πίστα, επειδή αναφέρθηκε, δεν συγκρίνονται οι συνθήκες με αυτές του δρόμου. Στην πίστα λόγω αυξημένης πρόσφυσης αλλά και ταχύτητας, τα λάστιχα ανεβάζουν υψηλές θερμοκρασίες...τα βλέπετε μετά από ένα καλό trackday...Εκεί βάζουμε αρκετά λιγότερο αέρα, με την προϋπόθεση ότι πάμε ψιλοτάπα...

Τα παραπάνω δεν ισχύουν άμα βάζετε άζωτο το οποίο σε αντιθεση με τον αέρα δεν διαστέλλεται όταν ζεσταίνεται...Αλλιώς δεν έχει καμμία διαφορά...με τον αέρα...

Σε περίπτωση που έχουμε αρκετά λιγότερο αέρα από αυτό που "προτείνει" ο κατασκευαστής, έχουμε απώλεια πρόσφυσης. Δοκιμάστε να βάλετε 25 λίμπρες αέρα σε ένα 180αρι και νιώστε τη χαρά του ντρίφτ...έχει πλάκα, άμα το ξέρεις, δεν έχει καθόλου πλάκα άμα το ανακαλύψεις υπό κλίση.

Παρόμοια προβλήματα, έχουμε και με την υψηλή πίεση...

Εγώ με 120 μπροστά και 180 πίσω βάζω 29με 30 μπροστά και 39 με 40 πίσω...

Καλό είναι για κάτι το οποίο είναι τρομερά σημαντικό για την ασφάλειά μας και είναι και ΤΖΑΜΠΑ,όπως είναι ο αέρας (ο κοπανιστός) να μην το τσιγκουνευόμαστε με το να το αμελούμε....

Καλό είναι επίσης να τσεκάρουμε πολύ τακτικά την πίεση των ελαστικών μας, καθε μια βδομάδα στη χειρότερη, γιατί έτσι είναι ο μόνος τρόπος να καταλάβουμε αν έχουμε απώλεια πίεσης από κανα καρφάκι που μπορεί να έχουμε πατήσει...όπως εγώ.. [smilie=pdt_old.gif]
Άβαταρ μέλους
odt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 01, 2007 10:46 pm

Δημοσίευσηαπό George την Παρ Οκτ 26, 2007 12:40 am

αυτή που αναγράφει ο κατασκευαστής του ελαστικού. Τις περισσότερες φορές, αυτό συμπίπτει και με αυτό που λέει ο κατασκευαστής του οχήματος.


Άμα το ψάξεις αρκετά θα δείς πως ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας σπάνια θα συμφωνήσει με του ελαστικού. Διαφορετική πίεση σημαίνει διαφορετική συμπεριφορα. Ο κατασκευαστής του ελαστικού έχει διαφορετικές προτεραιότητες από αυτόν της μοτοσυκλέτας. Όπως και να έχει το θέμα...το δικό μου FZ συστήνει 33 με 36. Την ίδια στιγμή η Metzeler Ζ6 (ΗΠΑ) συστήνει 34 και 38. Η Metzeler (Η. Βασίλειο) συστήνει 36 και 42. Η Pirelli (Diablo Strada - ουσιαστικά πανομοιότυπο με το Z6) συστήνει 36 και 42. Ποιά είναι τελικά η πίεση που συστήνει ο κατασκευαστής?

Διαφορετικές πιέσεις από αυτές που προτείνονται από τους κατασκευαστές, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω, έχουν ως αποτέλεσμα την απρόβλεπτη συμπεριφορά του ελαστικού και κυρίως απώλεια πρόσφυσης. βάρος του αναβάτη


Λιγότερη πίεση στα ελαστικά σημαίνει περισσότερο κράτημα. Σκέψου τη λειτουργεία του ελαστικού...Η πίεση (εφόσον παραμένει εντός λογικών ορίων, ελάχιστο μπροστά 28-30 και πίσω 32-33) είναι θέμα άποψης. Γι'αυτό και οι ίδιοι κατασκευαστές πολλές φορές δίνουν διαφορετικές συστάσεις. PS Χαμηλή πίεση χρησιμοποιούν επίσης οι stunters.


Στην πίστα, επειδή αναφέρθηκε, δεν συγκρίνονται οι συνθήκες με αυτές του δρόμου. Στην πίστα λόγω αυξημένης πρόσφυσης αλλά και ταχύτητας, τα λάστιχα ανεβάζουν υψηλές θερμοκρασίες...τα βλέπετε μετά από ένα καλό trackday


Εγώ προσωπικά γνωρίζω καλώς ή κακώς αρκετό κόσμο που συγχίζει πίστα και στροφιλίκι σε δημόσιους δρόμους.....Είμαι σίγουρος πως όλοι σας γνωρίζετε κάποιους.


Σε συνθήκες δρόμου, σε μια διαδρομή που περιλαμβάνει λίγη πόλη, λίγη Εθνική και ίσως και λίγο καγκουριλίκι γιατί είναι πρωί και θέλουμε να ξυπνήσουμε, 38 με 40 λίμπρες είναι καλή πίεση για ένα κοινό 180αρι πισινό...Δεν βάζουμε 42 για την περίπτωση που τα δώσουμε στην Αττική Οδό, για να αντισταθμίσουμε την αφύσικη (για τα ελληνικά δεδομένα) θερμότητα που θα αναπτύξει το λάστιχο λόγω της καλής ασφάλτου και λόγω της ταχύτητας που το νούμερό της είναι τριψήφιο και αρχίζει από....2. Με την αυξηση της θερμοκρασίας του αέρα μέσα στο λάστιχο, αυτός διαστέλλεται...έτσι αν αρχικά είχαμε 42...με κρύο λάστιχο, με ζεστό ξεπερνάμε την πίεση του κατασκευαστή.


+1. Σύμφωνοι :supz:
George
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 8:37 am

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Παρ Οκτ 26, 2007 12:47 am

George έγραψε:Δεν γωρίζω για το φρενάρισμα αλλά αυτό που γνωρίζω είναι πως στη μοτοσυκλέτα δεν είναι απαραίτητα κακό να έχεις χαμηλές πιέσεις στα ελαστικά σου (εντός λογικών ορίων εννοείται). Γι'αυτό και στις πίστες συστήνεται να χαμηλώνουμε αισθητά τισ πιέσεις των ελαστικών μας.

Όσο χαμηλότερη είναι η πίεση του ελαστικού σου, τόσο πιο καλό κράτημα 8α σου δώσουν. Λιγότερος αέρας=μεγαλύτερο flexibility του λαστίχου άρα κ μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το δρόμο. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε μεγάλες γωνίες κλίσης όπου το ελαστικό ελαχιστοποιεί την επιφάνεια επαφής. :ctf:

ΌΜΩΣ....όσο λιγότερο αέρα έχει το ελαστικό μέσα, τόσο πιο γρήγορα υπερθερμαίνεται. Η υπερθέρμανση αυτή ισούται με ταχύτερη φθορά. Π.Χ τα δικά μου Bridgestone BT020, τα οποία δεν έτυχαν σωστής συντήρησης διαλύθηκαν εντελώς στις 7500km.


Λυπαμαι φιλε μου αλλα εισαι τελειως λαθος. Στην πιστα και μονο στην πιστα χαμηλωνουμε τις πιεσεις των ελαστικων ετσι ωστε οταν αυτα φτασουν σε θερμοκρασια "λειτουργιας" (την θερμοκρασια δηλαδη που εχουν την καλυτερη δυνατη αποδοση) η πιεση τους να ανεβει στην "κανονικη" της τιμη. Ο λογος ειναι οτι στην πιστα τα λαστιχα υπερθερμαινονται και η πιεση τους αυξανεται λογω της υπερβολικης διαστολης του αερα. Στον δρομο ειναι πολυ σπανιο να δημιουργηθουν αυτες οι ακρεες συνθηκες κι ετσι οι κατασκευαστες προτεινουν τις "κανονικες" πιεσεις.

Το να κυκλοφορεις στον δρομο με χαμηλες πιεσεις μπορει να αποβει καταστροφικο για τα ελαστικα σου αφου αυτα υπερθερμαινονται λογω πλαστικης παραμορφωσης και λιωνουν με ρυθμους πιστας!
Σε ακραιες καταστασεις μπορει να καταστραφει ο σκελετος τους και να σκασουν ξαφνικα!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό George την Παρ Οκτ 26, 2007 9:29 am

Ρε παιδιά θα με τρελλανετε? Θα σκάσει το ελαστικό επειδή χρησιμοποιείς 29-34 psi?? Ήδη ο odt λέει πως κυκλοφορεί με πίεση 29 στο μπροστινό του. Αυτό αποκαλώ πολύ χαμηλή πίεση. Δεν μιλώ για πίεση της τάξης των 20 psi

Στον δρομο ειναι πολυ σπανιο να δημιουργηθουν αυτες οι ακρεες συνθηκες κι ετσι οι κατασκευαστες προτεινουν τις "κανονικες" πιεσεις.


Άν μιλούμε για κίνηση στη πόλη ή κάτι παρόμοιο τότε ναι. Άν μιλούμε για στροφιλίκι τότε η θερμοκρασίες των ελαστικών αυξάνονται δραματικα, όχι όσο στη πίστα αλλα αρκετά για να δικαιολογούν μια χαμηλότερη πίεση στο πισινό ελαστικό. Και για να μην παρεξηγηθώ πάλι, για παράδειγμα από 38-40 στη πόλη, χρησιμοποιό 35-36 κρύο για το στροφιλίκι.[/quote]
George
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 8:37 am

Δημοσίευσηαπό odt την Παρ Οκτ 26, 2007 10:13 am

Ας χαλαρώσουμε λίγο.

Ζητώ συγγνώμη για το λάθος που έκανα παραπάνω και μπορεί και δημιούργησε εντάσεις. Μπροστά δεν βάζω 29 -30 αλλα 32 -33. Δεν βάζω ακριβές νούμερο, γιατί υπάρχει πάντα το σφάλμα του οργάνου μέτρησης της πίεσης.

Γενικά παίζω με πιέσεις 2 -3 λίμπρες από το προτεινόμενο του κατασκευαστή του ελαστικού, που στην δική μου περίπτωση συμφωνεί και με τον κατασκευαστή της μηχανής.

Εν γένει, χαμηλότερη πίεση στα λάστιχα, δίνει καλύτερη πρόσφυση, απλά, από ένα σημείο και μετά...λόγω παραμόρφωσης του ελαστικού γυρνάει μπούμερανγκ. Το παράδειγμα με τις 25 λίμπρες πίσω ισχύει...το έχω πάθει και έχω πάθει πλάκα.

Βέβαια, υπάρχει και το θέμα τις κολοκυθόπιτας...Επειδή η αλλαγή στην πίεση επιδρά και στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας και κάθε οδηγός έχει διαφορετικό στιλ οδήγησης, τελικά, η σωστή πίεση είναι κάτι το υποκειμενικό, όταν μιλάμε για οδηγική συμπεριφορά και αίσθηση.
Άβαταρ μέλους
odt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 01, 2007 10:46 pm

Δημοσίευσηαπό zero την Παρ Οκτ 26, 2007 10:21 am

Να ρωτήσω εγώ κάτι. Η πιέσεις δεν έχουν να κάνουν και με την θερμοκρασία της ασφάλτου? Εχω παρατηρήσει ότι το καλοκαίρι που η άσφαλτος είναι καυτή, ακόμα και με 36-42 η πρόσφυση είναι μια χαρα. Ουσιαστικά κατεβάζοντας πιέσεις αυτό που επιτυγχάνουμε δεν είναι να ζεσταίνεται καλύτερα το λάστιχο?
Άβαταρ μέλους
zero
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 21, 2007 9:36 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό George την Παρ Οκτ 26, 2007 10:27 am

odt έγραψε:Ας χαλαρώσουμε λίγο.

Ζητώ συγγνώμη για το λάθος που έκανα παραπάνω και μπορεί και δημιούργησε εντάσεις. Μπροστά δεν βάζω 29 -30 αλλα 32 -33. Δεν βάζω ακριβές νούμερο, γιατί υπάρχει πάντα το σφάλμα του οργάνου μέτρησης της πίεσης.

Γενικά παίζω με πιέσεις 2 -3 λίμπρες από το προτεινόμενο του κατασκευαστή του ελαστικού, που στην δική μου περίπτωση συμφωνεί και με τον κατασκευαστή της μηχανής.

Εν γένει, χαμηλότερη πίεση στα λάστιχα, δίνει καλύτερη πρόσφυση, απλά, από ένα σημείο και μετά...λόγω παραμόρφωσης του ελαστικού γυρνάει μπούμερανγκ. Το παράδειγμα με τις 25 λίμπρες πίσω ισχύει...το έχω πάθει και έχω πάθει πλάκα.

Βέβαια, υπάρχει και το θέμα τις κολοκυθόπιτας...Επειδή η αλλαγή στην πίεση επιδρά και στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας και κάθε οδηγός έχει διαφορετικό στιλ οδήγησης, τελικά, η σωστή πίεση είναι κάτι το υποκειμενικό, όταν μιλάμε για οδηγική συμπεριφορά και αίσθηση.


Διαβάζοντας την απάντηση σου αυτή.....Συμφωνούμε πλήρως. Δεν υπάρχει θέμα έντασης....Συζήτηση κάνουμε. Απολογούμαι αν άφησα να νοηθεί επιθετικό ύφος από μέρους μου.
George
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 8:37 am

Δημοσίευσηαπό odt την Παρ Οκτ 26, 2007 10:38 am

zero έγραψε:Να ρωτήσω εγώ κάτι. Η πιέσεις δεν έχουν να κάνουν και με την θερμοκρασία της ασφάλτου? Εχω παρατηρήσει ότι το καλοκαίρι που η άσφαλτος είναι καυτή, ακόμα και με 36-42 η πρόσφυση είναι μια χαρα. Ουσιαστικά κατεβάζοντας πιέσεις αυτό που επιτυγχάνουμε δεν είναι να ζεσταίνεται καλύτερα το λάστιχο?



Ο καλύτερος τρόπος για να ζεστάνουμε τα λάστιχα είναι 2 -3 καλά φρεναρίσματα...(όχι μπλοκάρισμα) από εκεί και πέρα, με λιγότερο αέρα ίσως πετύχουμε πιο γρήγορο ζέσταμα του ελαστικού..αλλά δεν το κάνουμε γι αυτό. Όπως είπα και πιο πάνω, παίζοντας με τις πιέσεις, παίζουμε με τη συμπεριφορά της μηχανής και επιπλέον προφυλάσουμε το λάστιχο από ακραίες πιέσεις λόγω υψηλών θερμοκρασιών που οφείλονται σε έντονες συνθήκες οδήγησης...

Για το τελευταίο, όπως είπα (ακόμη πιο πάνω) πολλοί χρησιμοποιούν άζωτο που δεν διαστέλλεται με την αύξηση της θερμοκρασίας και έτσι βάζουμε ακριβώς όσο χρειαζόμαστε και μας βολεύει, είτε οδηγούμε χαλαρά είτε λυσσάμε... :smt039
Άβαταρ μέλους
odt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 01, 2007 10:46 pm

Δημοσίευσηαπό George την Παρ Οκτ 26, 2007 10:40 am

zero έγραψε:Να ρωτήσω εγώ κάτι. Η πιέσεις δεν έχουν να κάνουν και με την θερμοκρασία της ασφάλτου? Εχω παρατηρήσει ότι το καλοκαίρι που η άσφαλτος είναι καυτή, ακόμα και με 36-42 η πρόσφυση είναι μια χαρα. Ουσιαστικά κατεβάζοντας πιέσεις αυτό που επιτυγχάνουμε δεν είναι να ζεσταίνεται καλύτερα το λάστιχο?


Οι πιέσεις έχουν να κάνουν με πάαααρα πολλούς παράγοντες. Ένας απ'αυτούς είναι και η θερμοκρασία ασφάλτου. Κατά την ταπεινή μου άποψη όμως δεν είναι από τους πιο σοβαρούς παράγοντες που χρειάζεται να λαμβάνεις υπόψη, εφόσον δέν έχεις να κάνεις με πολύ χαμηλές/ψηλές θερμοκρασίες. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οδηγώντας το μηχανάκι σου στα 200kmh στους 40 βαθμούς Κελσίου => χρησιμοποιείς ελάχιστα χαμηλότερη πίεση (34F-38R για 120 180 λάστιχο). Προσωπικά προτιμώ να βασίζομαι στο στύλ οδήγησης που έχω σκοπό να κάνω παρά στη θερμοκρασία.

Ναι, με χαμηλότερη πίεση αυξάνεις τη θερμοκρασία του ελαστικού. Γι'αυτό και σε μια από τις προηγούμενες μου απαντήσεις αναφέρθηκα σε υπερθέρμανση, καλύτερο κράτημα και πιο γρήγορη φθορά του ελαστικού.
George
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 8:37 am

Δημοσίευσηαπό zero την Παρ Οκτ 26, 2007 10:41 am

odt έγραψε:
zero έγραψε:Να ρωτήσω εγώ κάτι. Η πιέσεις δεν έχουν να κάνουν και με την θερμοκρασία της ασφάλτου? Εχω παρατηρήσει ότι το καλοκαίρι που η άσφαλτος είναι καυτή, ακόμα και με 36-42 η πρόσφυση είναι μια χαρα. Ουσιαστικά κατεβάζοντας πιέσεις αυτό που επιτυγχάνουμε δεν είναι να ζεσταίνεται καλύτερα το λάστιχο?



Ο καλύτερος τρόπος για να ζεστάνουμε τα λάστιχα είναι 2 -3 καλά φρεναρίσματα...(όχι μπλοκάρισμα) από εκεί και πέρα, με λιγότερο αέρα ίσως πετύχουμε πιο γρήγορο ζέσταμα του ελαστικού..αλλά δεν το κάνουμε γι αυτό. Όπως είπα και πιο πάνω, παίζοντας με τις πιέσεις, παίζουμε με τη συμπεριφορά της μηχανής και επιπλέον προφυλάσουμε το λάστιχο από ακραίες πιέσεις λόγω υψηλών θερμοκρασιών που οφείλονται σε έντονες συνθήκες οδήγησης...

Για το τελευταίο, όπως είπα (ακόμη πιο πάνω) πολλοί χρησιμοποιούν άζωτο που δεν διαστέλλεται με την αύξηση της θερμοκρασίας και έτσι βάζουμε ακριβώς όσο χρειαζόμαστε και μας βολεύει, είτε οδηγούμε χαλαρά είτε λυσσάμε... :smt039


Ok. Αλλα όταν κινούμαστε στην πόλη είναι λογικό ότι το λάστιχο δεν θα μπορεί να κρατάει θερμοκρασία αφού θα σταματάμε σε φανάρια ή λογω κίνησης. Συνεπώς χρειαζόμαστε το γρήγορο ζέσταμα του λάστιχου? Ετσι δεν είναι?
Άβαταρ μέλους
zero
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 21, 2007 9:36 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό naked την Παρ Οκτ 26, 2007 10:46 am

kyriakosVFR έγραψε:Ειναι όντως πολύ σημαντικο αλλα συνήθως ... το ξεχναω :smt073


+ 1 :smt102
Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
naked
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Τρί Φεβ 27, 2007 4:22 am
Τοποθεσία: WILD WEST

Δημοσίευσηαπό George την Παρ Οκτ 26, 2007 11:01 am

Ok. Αλλα όταν κινούμαστε στην πόλη είναι λογικό ότι το λάστιχο δεν θα μπορεί να κρατάει θερμοκρασία αφού θα σταματάμε σε φανάρια ή λογω κίνησης. Συνεπώς χρειαζόμαστε το γρήγορο ζέσταμα του λάστιχου? Ετσι δεν είναι?


Κρίνοντας από τη δική μου (περιορισμένη :cool: ) πείρα δεν τίθεται θέμα θερμοκρασίας στη πόλη. Κατ'αρχή δεν σημαίνει πως με το να σταματήσεις 2 λεπτά στα φανάρια τα ελαστικά σου θα χάσουν εντελώς τη θερμοκρασία τους. Κρατάνε αρκετή θερμοκρασία για οδήγηση στη πόλη. Δεν νομίζω να χρειαστεί ποτε να κρεμάσεις γόνατο στην Αθήνα :D

EDIT: Ίσως και να κτίζουμε περισσότερη θερμοκρασία στα ελαστικά απ'ότι φανταζόμαστε εντός πόλης με τη συνεχη επιτάχυνση και επιβράδυνση....δεν ξέρω...ίσως
George
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 8:37 am

Επόμενο

Επιστροφή στο ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες