Αξιοπιστια μηχανων !

Οτι σάς συμβαίνει - οτι βλέπουν τα μάτια μας στον μοτοσυκλετιστικό χώρο και οχι μόνο.

Δημοσίευσηαπό DesertStorm την Σάβ Φεβ 23, 2008 1:31 am

Εγώ πάντως πιστεύω οτι αξιόπιστη μπορείς να θεωρήσεις τη μοτοσυκλέτα που δε σ'αφήνει ποτέ στο δρόμο, που σε προειδοποιεί για επερχόμενη βλάβη και που μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και με μιά μικρή βλάβη, μέχρι να πάς στο κοντινότερο συνεργείο για να τη φτιάξεις.

Ελλατωματικές παρτίδες παρουσιάζονται σε όλες τις μάρκες, και σε μερικές περισσότερο συχνά. Θυμάμαι ένα φίλο που αγόρασε καινούργιο Ducati 748 και στα 800 χιλ. έτρεχε στο συνεργείο γιατι είχε πλυμμηρίσει λάδια όλο το μοτέρ (ήθελαν όλες οι βίδες σφίξημο). Αυτό θεωρείται αναξιοπιστία.

Θυμάμαι που είχα ένα GSXR-1000 και με άφησε στα κρύα του λουτρού επειδή δε δούλευε κάποιο ηλεκτρικό μαραφέτι, ρελέ και δε ξέρω 'γω τι, με αποτέλεσμα να μην παιρνει μπροστά με μόλις 10.000 χιλ στο κοντέρ. Και αυτό είναι αναξιοπιστία κατ'εμέ.

Επίσης θυμάμαι που έκανα τουλάχιστον 150 χιλιόμετρα χαλαρά με το παλιό μου ΧΤ550 με καμμένη φλάντζα κεφαλής, έφτασα σπίτι, την άλλη μέρα το πήγα στο συνεργείο και το μόνο που χρειάστηκε ήταν να αλλαχτεί μια φλάντζα κεφαλής. Αυτό για μένα είναι αξιοπιστία. Επίσης με την ίδια μοτοσυκλέτα έκανα αρκετά χιλιόμετρα με κομμένο κολλάρο καρμπυρατέρ αλλά τσουφ-τσουφ με πήγε στον προορισμό μου και μετά πήγα και την έφτιαξα.

Αξιοπιστο ήταν το Alfa Romeo που είχα και μέχρι τα 350.000 χιλ που το πούλησα δε σταμάτησε ποτέ να κινείται (ούτε και μετά απ'όσο ξέρω), χωρίς να ζητήσει ποτέ τίποτα τρελλό εκτός απο βενζίνη και κανένα σέρβις όποτε θυμόμουν. Μπορεί να είναι και θέμα τύχης.

Πολλά μπορούμε να πούμε, αλλά πάντα θα υπάρχουν αξιόπιστες και μη μοτοσυκλέτες. Για αυτό το λόγο έχουν καθιερωθεί οι εγγυήσεις, και για αυτό γίνονται και οι ανακλίσεις καινούργιων μοντέλων.

Αυτό που λένε "σκίστο για να σου βγάλει ότι προβλημα έχει όσο είναι στην εγγύηση", δεν το πιστεύω, αν το μοντέλο είναι αναξιόπιστο θα σου βγάζει μονίμως απο κάτι κάθε φορά, και αν είναι ελλατωματικό το πολύ πολύ να φας και το κεφάλι σου πηγαίνοντας στα όρια ....
Άβαταρ μέλους
DesertStorm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 27, 2008 5:29 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Κυρ Φεβ 24, 2008 11:14 pm

DesertStorm έγραψε:Εγώ πάντως πιστεύω οτι αξιόπιστη μπορείς να θεωρήσεις τη μοτοσυκλέτα που δε σ'αφήνει ποτέ στο δρόμο, που σε προειδοποιεί για επερχόμενη βλάβη και που μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και με μιά μικρή βλάβη, μέχρι να πάς στο κοντινότερο συνεργείο για να τη φτιάξεις.

Ελλατωματικές παρτίδες παρουσιάζονται σε όλες τις μάρκες, και σε μερικές περισσότερο συχνά. Θυμάμαι ένα φίλο που αγόρασε καινούργιο Ducati 748 και στα 800 χιλ. έτρεχε στο συνεργείο γιατι είχε πλυμμηρίσει λάδια όλο το μοτέρ (ήθελαν όλες οι βίδες σφίξημο). Αυτό θεωρείται αναξιοπιστία.

Θυμάμαι που είχα ένα GSXR-1000 και με άφησε στα κρύα του λουτρού επειδή δε δούλευε κάποιο ηλεκτρικό μαραφέτι, ρελέ και δε ξέρω 'γω τι, με αποτέλεσμα να μην παιρνει μπροστά με μόλις 10.000 χιλ στο κοντέρ. Και αυτό είναι αναξιοπιστία κατ'εμέ.

Επίσης θυμάμαι που έκανα τουλάχιστον 150 χιλιόμετρα χαλαρά με το παλιό μου ΧΤ550 με καμμένη φλάντζα κεφαλής, έφτασα σπίτι, την άλλη μέρα το πήγα στο συνεργείο και το μόνο που χρειάστηκε ήταν να αλλαχτεί μια φλάντζα κεφαλής. Αυτό για μένα είναι αξιοπιστία. Επίσης με την ίδια μοτοσυκλέτα έκανα αρκετά χιλιόμετρα με κομμένο κολλάρο καρμπυρατέρ αλλά τσουφ-τσουφ με πήγε στον προορισμό μου και μετά πήγα και την έφτιαξα.

Αξιοπιστο ήταν το Alfa Romeo που είχα και μέχρι τα 350.000 χιλ που το πούλησα δε σταμάτησε ποτέ να κινείται (ούτε και μετά απ'όσο ξέρω), χωρίς να ζητήσει ποτέ τίποτα τρελλό εκτός απο βενζίνη και κανένα σέρβις όποτε θυμόμουν. Μπορεί να είναι και θέμα τύχης.

Πολλά μπορούμε να πούμε, αλλά πάντα θα υπάρχουν αξιόπιστες και μη μοτοσυκλέτες. Για αυτό το λόγο έχουν καθιερωθεί οι εγγυήσεις, και για αυτό γίνονται και οι ανακλίσεις καινούργιων μοντέλων.

Αυτό που λένε "σκίστο για να σου βγάλει ότι προβλημα έχει όσο είναι στην εγγύηση", δεν το πιστεύω, αν το μοντέλο είναι αναξιόπιστο θα σου βγάζει μονίμως απο κάτι κάθε φορά, και αν είναι ελλατωματικό το πολύ πολύ να φας και το κεφάλι σου πηγαίνοντας στα όρια ....


+1

Εγώ πάντως θα θεωρούσα την δική μου μοτοσικλέτα αξιόπιστη αν με άφηνε το πολυ 1 φορά στο 8άμηνο. :smt089
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό georgek την Δευτ Φεβ 25, 2008 5:37 am

Δεν ειναι κριμα ομως να χανουν σε εκτιμηση αλλα και πωλησεις καποιες εταιριες λογω επανειλλημενων προβληματων που παρουσιαζουν αρκετα μοντελα τους?
Δηλαδη τα "α" χανουν λαδια,τα "β" ραγιζουν κεφαλες και τα "χ" βραχυκυκλωνουν και με μια σταγονα ιδρωτα.
Δεν φταιμε εμεις οι αγοραστες που δεν επιλεγουμε καποιες εταιριες οι οποιες δεν μας σεβονται και μαλιστα τα χαλια τους τα ονομαζουν "χαρακτηρα".

Ας κανουν οτι η BMW και η TRIUMPH (συμπληρωστε και οποια εσεις θεωρειτε "αξιοπιστη"),
ή στην τελικη ας προσλαβουν κανεναν Ιαπωνα μηχανικο να τους δειξει πως γινεται.

Θα ηθελα να βλεπω περισσοτερα μη ιαπωνικα μηχανακια στο δρομο αλλα αν δεν σοβαρευτουν καποιοι κατασκευαστες χλωμο το κοβω.
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Φεβ 25, 2008 9:40 am

georgek έγραψε:Δεν ειναι κριμα ομως να χανουν σε εκτιμηση αλλα και πωλησεις καποιες εταιριες λογω επανειλλημενων προβληματων που παρουσιαζουν αρκετα μοντελα τους?
Δηλαδη τα "α" χανουν λαδια,τα "β" ραγιζουν κεφαλες και τα "χ" βραχυκυκλωνουν και με μια σταγονα ιδρωτα.
Δεν φταιμε εμεις οι αγοραστες που δεν επιλεγουμε καποιες εταιριες οι οποιες δεν μας σεβονται και μαλιστα τα χαλια τους τα ονομαζουν "χαρακτηρα".

Ας κανουν οτι η BMW και η TRIUMPH (συμπληρωστε και οποια εσεις θεωρειτε "αξιοπιστη"),
ή στην τελικη ας προσλαβουν κανεναν Ιαπωνα μηχανικο να τους δειξει πως γινεται.

Θα ηθελα να βλεπω περισσοτερα μη ιαπωνικα μηχανακια στο δρομο αλλα αν δεν σοβαρευτουν καποιοι κατασκευαστες χλωμο το κοβω.


οι καιροί έχουν αλλάξει φίλε georgek εδώ και αρκετό καιρό............


DesertStrom συμφωνώ και γω μαζί σου!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Billy την Δευτ Φεβ 25, 2008 10:56 am

Παρακαλώ τον georgek να αλλάξει το avatar του γιατί δυσκολεύομαι να διαβάσω της απόψης σας... :smt030
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iznogood την Δευτ Φεβ 25, 2008 11:13 am

Billy έγραψε:Παρακαλώ τον georgek να αλλάξει το avatar του γιατί δυσκολεύομαι να διαβάσω της απόψης σας... :smt030


+1 :mrgreen:
georgek βαλε μια χωρις μαγιο... [smilie=yahoo.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό georgek την Δευτ Φεβ 25, 2008 3:26 pm

Δεν φταιω εγω που μας αρεσουν τα γυμνα μηχανακια...




Μακαρι φιλε Δημητρη να αλλαξουν και για τους υπολοιπους οι καιροι ωστε να εχουμε πραγματικα πολλεεεες επιλογες σε καθε κατηγορια μοτοσυκλετων.
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό nicholas.glynos την Πέμ Φεβ 28, 2008 3:01 pm

Ρε παιδιά μια απορία έχω!
Μόνο μια!
Γιατί δε βλέπω στους δρόμους πολλά παλιά μοντέλα από αυτά τα σούπερ αισθησιακά, τέλεια ΚΤΜ ?
Τι γίνεται? Δεν αντέχουν άλλη αδρεναλίνη οι ιδιοκτήτες τους?


Υ.Γ α’: Σοβαρά τώρα, για να δεις ποιο μηχανάκι είναι αξιόπιστο δες τις παρακάτω παραμέτρους:
1) ποιο μηχανάκι έχει βαρεθεί να το βγάζει το εργοστάσιο για 10ετίες και το καινούργιο μοντέλο διαφέρει απ το προηγούμενα μόνο στο χρώμα ή στα αυτόκλητα.(βλ. TDM. Africa Twin, Transalp κ.α)
2) ποιο μηχανάκι το βλέπεις να κυκλοφορεί (όχι μόνο Ελλάδα) σε μεγάλους αριθμούς, αξιοπρεπώς στους δρόμους μετά από πολλά χρόνια (βλ. BMW K 100).
3)Τι συχνότητα που επισκέπτεται το συνεργείο! Ο Μάστορας φωνάζει τον ιδιοκτήτη του με το μικρό του όνομα και του ζήτησε να του βαφτίσει το νεογέννητο?

Υ.Γ β’: Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου όμως πιστεύω ότι η μοτοσυκλέτα ΔΕΝ είναι για όλους μας ένα χρηστικό εργαλείο.
Για πολλούς είναι ένα μέσο αναψυχής οπότε εκεί δεν χωράει ορθολογισμός αλλά πάθος, κα@λα κλπ! Περί ορέξεως.....λόγος ουδείς.
Ο στόχος μου είναι όταν έρθει η μέρα που θα κοιτάξω πίσω, να δω μια ζωή με χαρές, περιτριγυρισμένος από φίλους κάνοντας τρελές βόλτες σε όμορφα μέρη πάνω σε μια μοτοσυκλέτα.
Εύχομαι μόνο να μη δω μια μίζερη ζωή, μ’ανεκπλήρωτα όνειρα γιατί τότε θα είναι πλέον αργά!
Άβαταρ μέλους
nicholas.glynos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 14, 2006 2:28 am
Τοποθεσία: Beograd Σερβία

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Φεβ 28, 2008 3:12 pm

Νικόλα εν μέρη συμφωνώ με οσα λές απλως δεν ειναι το βασικό μετρο της αξιοπιστιας το γεγονος οτι πουλάει

γιατι τουλαχιστον στην Ελλαδα υπηρξαν πολλα αξιοπιστα μοντελα που θελανε μονο λαδι και λογο συγκιριων δεν πουλησανε , βλεπε τεκμηριο πχ

μερικες φορες απλως χρειαζεται καλο timing και αγοραστικό κοινό
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό georgek την Πέμ Φεβ 28, 2008 3:17 pm

Νικόλας Γλυνός έγραψε:3)Τι συχνότητα που επισκέπτεται το συνεργείο! Ο Μάστορας φωνάζει τον ιδιοκτήτη του με το μικρό του όνομα και του ζήτησε να του βαφτίσει το νεογέννητο?





Εισαι κακοοος.... :smt081 :smt081 :smt081
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό nicholas.glynos την Πέμ Φεβ 28, 2008 3:26 pm

rc31 έγραψε:Νικόλα εν μέρη συμφωνώ με οσα λές απλως δεν ειναι το βασικό μετρο της αξιοπιστιας το γεγονος οτι πουλάει

γιατι τουλαχιστον στην Ελλαδα υπηρξαν πολλα αξιοπιστα μοντελα που θελανε μονο λαδι και λογο συγκιριων δεν πουλησανε , βλεπε τεκμηριο πχ

μερικες φορες απλως χρειαζεται καλο timing και αγοραστικό κοινό


Ποιος θυμάται τα θρυλικά 50αράκια Zundapp?
Α ρε νεολαία να ξέρατε τι έχετε χάσει! Μέχρι και λάδι από το καντήλι της εκκλησίας έκαιγε και πήγαινε πολύ πιο γρήγορα από πολλά σημερινά ‘και καλά ’’ racing παπαράκια
Συνημμένα

Ο στόχος μου είναι όταν έρθει η μέρα που θα κοιτάξω πίσω, να δω μια ζωή με χαρές, περιτριγυρισμένος από φίλους κάνοντας τρελές βόλτες σε όμορφα μέρη πάνω σε μια μοτοσυκλέτα.
Εύχομαι μόνο να μη δω μια μίζερη ζωή, μ’ανεκπλήρωτα όνειρα γιατί τότε θα είναι πλέον αργά!
Άβαταρ μέλους
nicholas.glynos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 14, 2006 2:28 am
Τοποθεσία: Beograd Σερβία

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Παρ Φεβ 29, 2008 12:21 am

ειχε ο πατερας μου ενα τετοιο, νομιζω σε σιελ! χαχαχα...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Φεβ 29, 2008 2:09 am

valentinosgsxr έγραψε:ειχε ο πατερας μου ενα τετοιο, νομιζω σε σιελ! χαχαχα...


"είχε"; κρίμα...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό wolf77 την Σάβ Μαρ 01, 2008 2:20 am

Νικόλας Γλυνός έγραψε:
rc31 έγραψε:Νικόλα εν μέρη συμφωνώ με οσα λές απλως δεν ειναι το βασικό μετρο της αξιοπιστιας το γεγονος οτι πουλάει

γιατι τουλαχιστον στην Ελλαδα υπηρξαν πολλα αξιοπιστα μοντελα που θελανε μονο λαδι και λογο συγκιριων δεν πουλησανε , βλεπε τεκμηριο πχ

μερικες φορες απλως χρειαζεται καλο timing και αγοραστικό κοινό


Ποιος θυμάται τα θρυλικά 50αράκια Zundapp?
Α ρε νεολαία να ξέρατε τι έχετε χάσει! Μέχρι και λάδι από το καντήλι της εκκλησίας έκαιγε και πήγαινε πολύ πιο γρήγορα από πολλά σημερινά ‘και καλά ’’ racing παπαράκια


Στο χωριό μου κυκλοφορούν δύο, ακόμα!
"Δεν είμαι ο Έλληνας που έχεις συνηθίσει,έχω ένα πρόβλημα για κάθε σου λύση" (ΣΥΓΝΩΜΜΗ, TXC)
Άβαταρ μέλους
wolf77
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2007 11:36 pm
Μοντέλο: Suzuki Freewind XF-650
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Σάβ Μαρ 01, 2008 11:04 am

Ναι Ναι και εγώ εχω δεί πολλές φορές ενα στην θεσσαλονίκη κοντα στην Ροτοντα!

απίστευτο! αν θυμάμαι καλά το εχει γεμίσει με νίκελ ο τύπος. :smt040
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iznogood την Κυρ Μαρ 02, 2008 11:33 pm

Νικόλας Γλυνός έγραψε:Ρε παιδιά μια απορία έχω!
Μόνο μια!
Γιατί δε βλέπω στους δρόμους πολλά παλιά μοντέλα από αυτά τα σούπερ αισθησιακά, τέλεια ΚΤΜ ?
Τι γίνεται? Δεν αντέχουν άλλη αδρεναλίνη οι ιδιοκτήτες τους?




Αμαν αυτη η αδυναμια σας με τα κτμ!
Τα ΚΤΜ φιλε Νικολα δεν ειναι all around μηχανακια που κυκλοφορουν για δεκαετιες! Ειναι race εργαλεια και ετσι πρεπει να τους φερεσαι, ζεσταμα, συντηρηση μπλαμπλαμπλα...! Τωρα αν εδω τα αγορασε το καθε τρεντυ παλικαρι με το ζελε και τα prada για να κανει μαγκια στη καφετερια κακως το εκανε!
Αν εχεις αντιρρηση με αυτα που λεω και επειδη μιλησες και για αδρεναλινη, ελα να σε παω μια βολτα να δουμε ποιο θα χαλασει πρωτο, το ΚΤΜι μου ή εσυ...Εικόνα
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό nfot την Κυρ Μαρ 02, 2008 11:40 pm

Νικόλας Γλυνός έγραψε:...
Ποιος θυμάται τα θρυλικά 50αράκια Zundapp?
Α ρε νεολαία να ξέρατε τι έχετε χάσει! Μέχρι και λάδι από το καντήλι της εκκλησίας έκαιγε και πήγαινε πολύ πιο γρήγορα από πολλά σημερινά ‘και καλά ’’ racing παπαράκια


Ααααχ, η πρωτη μου επαφη με τους δυο τροχους, για 2+ χρονια μεχρι που μου το κλεψανε. Υδροψυκτο, αλλα πιο παλιο μοντελο απο αυτο της φωτο, ηταν ακομη με ακτινες.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες