dijkstra έγραψε:Καλώς η κακώς τον τελέυταίο καιρό αναγκάζομαι να αφήνω την μοτοσικλέτα έξω από την αυλή.
Το πρόβλημα είναι πως λόγο του ότι "ανοίγει" ο καιρός βγαίνουν ενα σωρό πιτσιρίκια και παίζουν παραδίπλα της. Το ένδεχόμενο να μου την ρίξουν πάντα υπάρχει αλλά με επασχολεί πιο πολύ μην πέσει και πλακώσει κανένα.
Ένας γονιός μαζί με ένα παιδάκι που έπεσε πάνω του μια μοτοσικλέτα 200 κιλών δεν είναι και ο καλύτερος συνομιλητής.
Από όσο ξέρω σε αυτήν τη περίπτωση ο ιδιοκτήτης βρίσκει τον μπελά του. Ισχύει κάτι τέτοιο; Αντιμετώπισε ποτε κανείς παρόμοια περίπτωση; Υπάρχει εναλακτηκή λύση εσεις τί πιστεύετε;
Mythos έγραψε:Η ασφάλεια δεν καλύπτει την περίπτωση ατυχήματος σε ιδιωτικό πάρκινγκ.
Dimitris έγραψε:Ηλία ποιός ο λόγος που προτείνεται το παρκάρισμα στο πλάγιο στάντ και όχι στο κεντρικό; (για το παρκάρισμα κοντά στον τοίχο το καταλαβαίνω, αλλά αν δεν υπάρχει κοντά τοίχος, γιατί καλύτερα στο πλάγιο και όχι στο κεντρικό;)
dijkstra έγραψε:Dimitris έγραψε:Ηλία ποιός ο λόγος που προτείνεται το παρκάρισμα στο πλάγιο στάντ και όχι στο κεντρικό; (για το παρκάρισμα κοντά στον τοίχο το καταλαβαίνω, αλλά αν δεν υπάρχει κοντά τοίχος, γιατί καλύτερα στο πλάγιο και όχι στο κεντρικό;)
Φαντάζομαι επειδή το πλάγιο έχει πολύ καλή στίριξη, λόγο του ότι εκμεταλεύεται το ίδιο το βάρος της μοτοσικλέτας, άλλα μόνο απο την μία πλευρά, αντιθέτως το κεντρικό παρέχει λιγότερη στήριξη αλλά αμφίπλευρη. Οπότε εφόσον από μία πλευρά υπάρχει κάποιος τοιχος είναι προτιμότερο το πλάγιο.
Πιστεύω να βοήθησα και να μην σε μπέρδεψα περεταίρω.
rc31 έγραψε: ,το σπροχνει καποιος , κλεινει το διπλο ,στο εδαφος το μοτορι![]()
rc31 έγραψε:το πλαγιο το είπα σε συνδιασμο με την 1η ταχητητα κουμπομενη
και περιγραφω
το εχω στο πλαγιο με την 1η κουμπομενη και το σπροχνει καποιος κατα λαθος , το μηχανακι απλως θα κουνηθει αλλα δεν θα μετακινηθει αρκετα ωστε να κλεισει το σταντ (λογο της 1η), οποτε πολλες οι πιθανοτητες να μην πεσει .
το εχω στο διπλο , αρα ο πισω τροχος ειναι στον αερα ,το σπροχνει καποιος , κλεινει το διπλο ,στο εδαφος το μοτορι![]()
ελπιζω να βοηθησα
Dimitris έγραψε:rc31 έγραψε:το πλαγιο το είπα σε συνδιασμο με την 1η ταχητητα κουμπομενη
και περιγραφω
το εχω στο πλαγιο με την 1η κουμπομενη και το σπροχνει καποιος κατα λαθος , το μηχανακι απλως θα κουνηθει αλλα δεν θα μετακινηθει αρκετα ωστε να κλεισει το σταντ (λογο της 1η), οποτε πολλες οι πιθανοτητες να μην πεσει .
το εχω στο διπλο , αρα ο πισω τροχος ειναι στον αερα ,το σπροχνει καποιος , κλεινει το διπλο ,στο εδαφος το μοτορι![]()
ελπιζω να βοηθησα
Δεν ξέρω για άλλα κεντρικά στάντ, αλλά το κεντρικό στάντ της μοτοσικλέτας μου είναι....έως...και αδύνατο να κλείσει...με ένα χτύπημα. Ακόμα και στο πλαγιο στάντ, αν το χτύπημα έρθει από την εσωτερική πλευρά ( τη πλευρά που γέρνει η μότο) είναι πιθανό να υπερνικήσει το βάρος της και να τη ρίξει...ή αν το χτύπημα έρθει από πίσω και πλάγια, είναι πιο εύκολο να πεσει αν στέκεται στο πλαγιο σταντ, πατά στο κεντρικό στάντ.
Γενικά ξέρω τον εξής κανόνα. Το κεντρικό στάντ θεωρείται πιο ασφαλές, εκτός:
1. Γκαράζ σε καράβι.
2. Ανώμαλο έδαφος, ανισόπεδο
Επιστροφή στο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες