Νομική προστασία για πρόκληση σωματικής βλάβης;

Ασφαλιστική & Νομική Νομοθεσία

Νομική προστασία για πρόκληση σωματικής βλάβης;

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Δευτ Μάιος 05, 2008 11:24 pm

Καλώς η κακώς τον τελέυταίο καιρό αναγκάζομαι να αφήνω την μοτοσικλέτα έξω από την αυλή.

Το πρόβλημα είναι πως λόγο του ότι "ανοίγει" ο καιρός βγαίνουν ενα σωρό πιτσιρίκια και παίζουν παραδίπλα της. Το ένδεχόμενο να μου την ρίξουν πάντα υπάρχει αλλά με επασχολεί πιο πολύ μην πέσει και πλακώσει κανένα.
Ένας γονιός μαζί με ένα παιδάκι που έπεσε πάνω του μια μοτοσικλέτα 200 κιλών δεν είναι και ο καλύτερος συνομιλητής.

Από όσο ξέρω σε αυτήν τη περίπτωση ο ιδιοκτήτης βρίσκει τον μπελά του. Ισχύει κάτι τέτοιο; Αντιμετώπισε ποτε κανείς παρόμοια περίπτωση; Υπάρχει εναλακτηκή λύση εσεις τί πιστεύετε;
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Re: Νομική προστασία για πρόκληση σωματικής βλάβης;

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Μάιος 06, 2008 12:08 am

dijkstra έγραψε:Καλώς η κακώς τον τελέυταίο καιρό αναγκάζομαι να αφήνω την μοτοσικλέτα έξω από την αυλή.

Το πρόβλημα είναι πως λόγο του ότι "ανοίγει" ο καιρός βγαίνουν ενα σωρό πιτσιρίκια και παίζουν παραδίπλα της. Το ένδεχόμενο να μου την ρίξουν πάντα υπάρχει αλλά με επασχολεί πιο πολύ μην πέσει και πλακώσει κανένα.
Ένας γονιός μαζί με ένα παιδάκι που έπεσε πάνω του μια μοτοσικλέτα 200 κιλών δεν είναι και ο καλύτερος συνομιλητής.

Από όσο ξέρω σε αυτήν τη περίπτωση ο ιδιοκτήτης βρίσκει τον μπελά του. Ισχύει κάτι τέτοιο; Αντιμετώπισε ποτε κανείς παρόμοια περίπτωση; Υπάρχει εναλακτηκή λύση εσεις τί πιστεύετε;


Τό καψες...τό καψες.....έχει ανοίξει ο καιρός...και εσύ αντί να καβαλάς το δίτροχο..κάθεσαι και το βλέπεις και σκέφτεσαι να πλακώνει παιδάκια....αλλά τι λέω...ξέχασα....το bandit είναι κυρίως διακοσμητικό...*


Πέρα από τη πλάκα, έχεις σκεφτεί να πάρει ένα κεντρικό στάντ, ή καλύτερα ένα workshop stand για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο σε αυτές τις περιπτώσεις;

































*άαχχ, δεν άντεξα... :-D
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Τρί Μάιος 06, 2008 9:58 am

Με μεγάλη μου χαρά να σε ενημερώσω οτι το κεντρικό στάντ το έχει από "μαμά" το Bandit !

οπώτε η συμβουλή σου είναι λίγο άκυρη!

...και πέρα απο την πλάκα πιστεύεις φίλε Dimitris πώς τα μικρά κανιβαλάκια θα πτοηθούν από ένα κεντρικό σταντ;

Σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου πάντως, αλλά με ενδιαφέρει η περίπτωση που έχει γίνει ήδη το κακό και τι ορίζει ο νόμος. έχω παρατηρίσει στο motocikleta 4-5 "γάτους" σε νομικά θέματα γι αυτό έθεσα και την ερώτησή μου εδώ και όχι σε κάποια από τις συναντίσεις μας.
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Μάιος 06, 2008 11:10 am

Αν δεν κάνω λάθος η ασφάλεια σε καλύπτει ακόμα και όταν το μηχανάκι είναι παρκαρισμένο. Και η αποζημίωση για σωματικές βλάβες είναι μέχρι 500.000 ευρώ.
Ο Ηλίας ξέρει καλύτερα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Μάιος 06, 2008 11:47 am

Σε περιπτωση που συμβει κατι τετοιο , ο γονιος του παιδιου υποβαλει μυνηση στον ιδιοκτητη του οχηματος .

Το δικαστηριο τοτε θα ερθει να κρινει αν υπαιτιος ειναι η μηχανη ή το παιδι που την εριξε . Σε περιπτωση που κρινει οτι φταιει η μηχανη τοτε το συμβολαιο που εχεις ασφαλισμενο την μηχανη σου καλυπτει την αποζημιωση που θα ορισει το δικαστηριο εως 500.000 € .

Ειτε χασεις ειτε κερδισεις σε μια τετοια περιπτωση αναγκαστικα θα πας δικαστικα και ισως και με την διαδικασια του αυτοφορου αν ειναι σοβαρος ο τραυματισμος .

Ασφαλιστικα μπορεις να καλυφθεις 100% μονο οταν εχεις ασφαλισμενο το ΜΟΤΟ σου και εχεις πληρες πακετο νομικης προστασιας οχηματος και οδηγου . ( η Α.Ε οχηματος θα πληρωσει την αποζημιωση και η νομικη προστασια τα δικαστικα εξοδα )

οι καληψεις περιγραφονται εδω http://motocikleta.gr/forum/viewtopic.php?t=5580 ( το κοστος εχει ανεβει λιγο )

εκτος απο την ασφαλιστικη καλυψη τωρα , πιστευω οτι για να προστατευτεις ακομα περισσοτερο μπορεις να κανεις τα εξης

) ΔΕΝ την παρκαρεις στο ΔΙΠΛΟ
) την παρκαρεις κοντα σε τοιχο ( αν πεσει θα πεσει πρωτα στον τοιχο και μπορει να μην ακουμπησει στο εδαφος )
) πλαγιο σταντα παντα , αφου ομως εχεις βαλει την 1η ταχητητα μεσα και εχεις μηδενισει την αποσταση , δηλαδη βαζω 1η την κανω λιγο εμπρος να γυρισει η αλυσιδα και να μαζεψει τα μποσικα και την παρκαρω με πλαγιο σταντ , με αυτο τον τροπο ειναι δυσκολο να την σπρωξει καποιο βλαμενο και να πεσει αφου δεν εχει περιθωρια κυλισης .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Τρί Μάιος 06, 2008 11:54 am

Σ' ευχαριστώ πολύ Rc31

Πριν από λίγο ρώτησα και αυτόν που έκανα την ασφάλεια της και μου είπε πανω-κάτω τα ίδια δηλαδή οτι εφ' όσον είναι στον δρόμο και επιτρέπεται η στάθμευση είναι πλημελής φύλαξη ανήλικου από πλευράς του γονέα.
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Mythos την Τρί Μάιος 06, 2008 3:18 pm

Η ασφάλεια δεν καλύπτει την περίπτωση ατυχήματος σε ιδιωτικό πάρκινγκ.
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Μάιος 06, 2008 5:47 pm

Mythos έγραψε:Η ασφάλεια δεν καλύπτει την περίπτωση ατυχήματος σε ιδιωτικό πάρκινγκ.


εδω ειναι ενα λεπτο σημειο που μονο δικαστικα λυνετε !

οταν ενα ατυχημα συμβαινει εκτος δρομου οι ασφαλιστικες επειδη δεν εχει ισχυει ο ΚΟΚ ερχονται και αρνουνται την αποζημιωση λεγοντας οτι δεν καλυπτεται .

Φυσικα λενε την μιση αληθεια , καλυπτεται αλλα οι ιδιες δεν μπορουν να αποφασισουν και πρεπει να υπαρξει δικαστικη αποφαση .

Ο νομος 400/1970 περι ιδιωτικης ασφαλισης οριζει οτι στα συμβολαια αστικης ευθυνης οχηματος για Σωματικες βλαβες και Υλικες ζημιες η ασφαλιστικη δεν μπορει να αρνηθει αποζημιωση για κανεναν λογο .

Αλλος ενας ορος που φυσικα καταπατηται και μονο δικαστικα εχει ισχυει .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Μάιος 06, 2008 7:15 pm

Ηλία ποιός ο λόγος που προτείνεται το παρκάρισμα στο πλάγιο στάντ και όχι στο κεντρικό; (για το παρκάρισμα κοντά στον τοίχο το καταλαβαίνω, αλλά αν δεν υπάρχει κοντά τοίχος, γιατί καλύτερα στο πλάγιο και όχι στο κεντρικό;)
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Τρί Μάιος 06, 2008 8:23 pm

Dimitris έγραψε:Ηλία ποιός ο λόγος που προτείνεται το παρκάρισμα στο πλάγιο στάντ και όχι στο κεντρικό; (για το παρκάρισμα κοντά στον τοίχο το καταλαβαίνω, αλλά αν δεν υπάρχει κοντά τοίχος, γιατί καλύτερα στο πλάγιο και όχι στο κεντρικό;)


Φαντάζομαι επειδή το πλάγιο έχει πολύ καλή στίριξη, λόγο του ότι εκμεταλεύεται το ίδιο το βάρος της μοτοσικλέτας, άλλα μόνο απο την μία πλευρά, αντιθέτως το κεντρικό παρέχει λιγότερη στήριξη αλλά αμφίπλευρη. Οπότε εφόσον από μία πλευρά υπάρχει κάποιος τοιχος είναι προτιμότερο το πλάγιο.

Πιστεύω να βοήθησα και να μην σε μπέρδεψα περεταίρω.
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Μάιος 06, 2008 11:24 pm

dijkstra έγραψε:
Dimitris έγραψε:Ηλία ποιός ο λόγος που προτείνεται το παρκάρισμα στο πλάγιο στάντ και όχι στο κεντρικό; (για το παρκάρισμα κοντά στον τοίχο το καταλαβαίνω, αλλά αν δεν υπάρχει κοντά τοίχος, γιατί καλύτερα στο πλάγιο και όχι στο κεντρικό;)


Φαντάζομαι επειδή το πλάγιο έχει πολύ καλή στίριξη, λόγο του ότι εκμεταλεύεται το ίδιο το βάρος της μοτοσικλέτας, άλλα μόνο απο την μία πλευρά, αντιθέτως το κεντρικό παρέχει λιγότερη στήριξη αλλά αμφίπλευρη. Οπότε εφόσον από μία πλευρά υπάρχει κάποιος τοιχος είναι προτιμότερο το πλάγιο.

Πιστεύω να βοήθησα και να μην σε μπέρδεψα περεταίρω.


Αν υπάρχει τοίχος, ΟΚ φυσικά είναι προτιμότερο το πλάγιο σταντ, αλλά όπως γράφω και παραπάνω, αν δεν υπάρχει τοίχος, τότε γιατί είναι προτιμότερο το πλάγιο;
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Μάιος 07, 2008 10:05 am

το πλαγιο το είπα σε συνδιασμο με την 1η ταχητητα κουμπομενη

και περιγραφω

το εχω στο πλαγιο με την 1η κουμπομενη και το σπροχνει καποιος κατα λαθος , το μηχανακι απλως θα κουνηθει αλλα δεν θα μετακινηθει αρκετα ωστε να κλεισει το σταντ (λογο της 1η), οποτε πολλες οι πιθανοτητες να μην πεσει .


το εχω στο διπλο , αρα ο πισω τροχος ειναι στον αερα ,το σπροχνει καποιος , κλεινει το διπλο ,στο εδαφος το μοτορι :bio:

ελπιζω να βοηθησα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό wolf77 την Πέμ Μάιος 08, 2008 5:44 pm

rc31 έγραψε: ,το σπροχνει καποιος , κλεινει το διπλο ,στο εδαφος το μοτορι :bio:




κι από κάτω τα παιδάκια........
"Δεν είμαι ο Έλληνας που έχεις συνηθίσει,έχω ένα πρόβλημα για κάθε σου λύση" (ΣΥΓΝΩΜΜΗ, TXC)
Άβαταρ μέλους
wolf77
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2007 11:36 pm
Μοντέλο: Suzuki Freewind XF-650
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Μάιος 10, 2008 4:58 pm

rc31 έγραψε:το πλαγιο το είπα σε συνδιασμο με την 1η ταχητητα κουμπομενη

και περιγραφω

το εχω στο πλαγιο με την 1η κουμπομενη και το σπροχνει καποιος κατα λαθος , το μηχανακι απλως θα κουνηθει αλλα δεν θα μετακινηθει αρκετα ωστε να κλεισει το σταντ (λογο της 1η), οποτε πολλες οι πιθανοτητες να μην πεσει .


το εχω στο διπλο , αρα ο πισω τροχος ειναι στον αερα ,το σπροχνει καποιος , κλεινει το διπλο ,στο εδαφος το μοτορι :bio:

ελπιζω να βοηθησα


Δεν ξέρω για άλλα κεντρικά στάντ, αλλά το κεντρικό στάντ της μοτοσικλέτας μου είναι....έως...και αδύνατο να κλείσει...με ένα χτύπημα. Ακόμα και στο πλαγιο στάντ, αν το χτύπημα έρθει από την εσωτερική πλευρά ( τη πλευρά που γέρνει η μότο) είναι πιθανό να υπερνικήσει το βάρος της και να τη ρίξει...ή αν το χτύπημα έρθει από πίσω και πλάγια, είναι πιο εύκολο να πεσει αν στέκεται στο πλαγιο σταντ, πατά στο κεντρικό στάντ.

Γενικά ξέρω τον εξής κανόνα. Το κεντρικό στάντ θεωρείται πιο ασφαλές, εκτός:
1. Γκαράζ σε καράβι.
2. Ανώμαλο έδαφος, ανισόπεδο
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Μάιος 10, 2008 6:52 pm

Dimitris έγραψε:
rc31 έγραψε:το πλαγιο το είπα σε συνδιασμο με την 1η ταχητητα κουμπομενη

και περιγραφω

το εχω στο πλαγιο με την 1η κουμπομενη και το σπροχνει καποιος κατα λαθος , το μηχανακι απλως θα κουνηθει αλλα δεν θα μετακινηθει αρκετα ωστε να κλεισει το σταντ (λογο της 1η), οποτε πολλες οι πιθανοτητες να μην πεσει .


το εχω στο διπλο , αρα ο πισω τροχος ειναι στον αερα ,το σπροχνει καποιος , κλεινει το διπλο ,στο εδαφος το μοτορι :bio:

ελπιζω να βοηθησα


Δεν ξέρω για άλλα κεντρικά στάντ, αλλά το κεντρικό στάντ της μοτοσικλέτας μου είναι....έως...και αδύνατο να κλείσει...με ένα χτύπημα. Ακόμα και στο πλαγιο στάντ, αν το χτύπημα έρθει από την εσωτερική πλευρά ( τη πλευρά που γέρνει η μότο) είναι πιθανό να υπερνικήσει το βάρος της και να τη ρίξει...ή αν το χτύπημα έρθει από πίσω και πλάγια, είναι πιο εύκολο να πεσει αν στέκεται στο πλαγιο σταντ, πατά στο κεντρικό στάντ.

Γενικά ξέρω τον εξής κανόνα. Το κεντρικό στάντ θεωρείται πιο ασφαλές, εκτός:
1. Γκαράζ σε καράβι.
2. Ανώμαλο έδαφος, ανισόπεδο


ολα οσες περιπτωσεις γραφεις δημητρη ειναι περιπτωσεις χωρις 1η μεσα στο κιβωτιο
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr


Επιστροφή στο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες