ΛΑΔΙ motor kote

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

ΛΑΔΙ motor kote

Δημοσίευσηαπό sorips85 την Τετ Μάιος 07, 2008 11:20 pm

έχει κανεις χρησημοποιήσει λάδια motor kote, νεα ονομασία SuperDynamic ???
ή το αντιτριβικό???
Προσωπικά το χρησιμοιποιώ αρκετά χρόνια μαζί με το αντιτριβικό
στη μηχανή 5-40 full synthetic
στο scooter 2stroke μίξης
στα αυτοκίνητα 10-40 (βενζίνη και πετρέλαιο)

το προιόν υπόσχεται πολλά

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΑΣΕΙ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ASTM ΜΕΘΟΔΟΥΣ
Μείωση τριβής, θορύβου και θερμοκρασίας.
Μείωση φθοράς 44% & κατανάλωσης 11,7%.
Μείωση κόστους συντήρησης – επισκευής.
Μείωση ρύπων καυσαερίου.
Προστασία του κινητήρα από τα οξέα των λιπαντικών.
Εύκολη εκκίνηση κινητήρα.
Αύξηση ιπποδύναμης 18% και απόδοσης.
Παράταση της ζωής του κινητήρα.
Εμποδίζει το κόλλημα (μπλοκάρισμα) των μεταλλικών εξαρτημάτων.

εγω έχω παρατηρίσει πολύ αθόρυβη λειτουργεία (σασμάν, κινητήρας) και εύκολη εκκινηση

Άκουσα ότι δεν κάνει για πολλύδισκους συμπλέκτες, είναι αλήθεια?

Υπάρχει κάποιος που να το χρησημοποιεί και να έχει αρνητικά αποτελέσματα? και σε τι μηχανακι??
Συνημμένα

η μυρωδιά τών τετράχρονων είναι για τους παντρεμένους.......των δίχρονων για τους εραστές !
Άβαταρ μέλους
sorips85
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Μαρ 19, 2008 8:47 pm
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό golis την Πέμ Μάιος 08, 2008 12:15 am

Ωραία διαφήμιση... :smt030
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Πέμ Μάιος 08, 2008 1:05 am

Για μένα , είναι χώμα το λαδάκι ..

Εχω δει και την παρουσίαση ζωντανά .. και είναι για γέλια .

Χημικά με πρόσθετο το τεφλόν , έχουν αδειοδότηση , μόνο για κινητήρες αεροπλάνων.

" πολύδισκους συμπλέκτες" .... δεν μπαίνει με τίποτα στην μοτοσυκλέτα .
'Οπου το λιπαντικό για κινητήρα και σασμάν είναι κοινό .

Το τεφλον κάνει τα φελά να πατινάρουν.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό sorips85 την Πέμ Μάιος 08, 2008 11:12 am

καταρχήν να ξεκαθαρίσω πως δεν πρόκειται περι διαφήμισης
αν ήταν διαφήμιση θα έλεγα: <<ναι>>

η απορία μου είναι πως στην ίδια τιμή ενος αλλου λαδιου παίρνεις αυτό που περιεχει και αντιτριβικο

αξίζει ή όχι?

Κυριάκο τό τέστ το είδα live και εγώ στο AutoMotoShow 08 που έγινε στη Λάρισα
Δεν έχω ούτε θετικές ούτε αρνητικες εντυπώσεις

Επίσης η Αμερικάνικη συσκέυασία διαφέρει πολύ με την Ευρωπαική

Πρόκειται για αλλο προιόν?
η μυρωδιά τών τετράχρονων είναι για τους παντρεμένους.......των δίχρονων για τους εραστές !
Άβαταρ μέλους
sorips85
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Μαρ 19, 2008 8:47 pm
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Μάιος 08, 2008 12:36 pm

δεν ξερω να σου πω , δεν τα εχω χρησιμοποιησει και φυσικα δεν ξερω πως βγαζουν αυτες τις μετρησεις

αλλα το 18% αυξηση ιποδηναμης ειναι για γελια :smt005
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Πέμ Μάιος 08, 2008 10:12 pm

Φίλε sorips σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τον Κυριάκο και τον αντμινιστράτορα. Να ξεκαθαρίσω καταρχήν οτι δεν έχω κάνει χρήση του συγκεκριμένου προιόντος, συνεπώς δε μιλάω εκ πείρας. Ωστόσο έχω παρακολουθήσει την προώθηση του στο σαλόνι μοτοσυκλέτας του 2004 και 2005. Και μόνο η μεθοδολογία της παρουσίασής του που κινείται με όρους μεταμεσονύκτιου δευτεροκλασάτου telemarketing, όπου Αμερικανίδες νοικοκυρές και λάιτ μονδέλες ξεσπούν σε επιφωνήματα θαυμασμού στην πρώτη δόνηση ενός ηλεκτροκίνητου μασαζοκορσέ, δε σε πείθει για την επί της ουσίας αξιοπιστία του προιόντος.
Επίσης, θεωρώ ότι θαυματοποιές διαφοροποιήσεις και επινοήσεις πρακτικά δε μπορούν να υπάρξουν. Και αυτό αφορά γενικότερα τα πράγματα. Θέλω να πω οτι μεσα σε ένα δεδομενο χρονικό πλαίσιο, με συγκεκριμένη και κοινη για όλους δυνατότητα πρόσβασης σε τεχνολογίες και πόρους, και την ανάγκη το τελικό προιόν να είναι προσιτό στο κοινό του,πολύ απλά δεν μπορεί να υπάρξει κάτι κατάφορα καλύτερο από κάτι άλλο. Δε νομίζω να έπειθε κανένα μας αν η Honda επικαλείτο ότι το νέο Fireblade από τη μια χρονιά στην άλλη έγινε 18% ισχυρότερο, 11,7% ελαφρύτερο και 44% οικονομικότερο από τους ανταγωνιστές του, κοστίζοντας ταυτόχρονα το ίδιο μ' αυτούς.
Γενικά νομίζω ότι αν κάτι ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, μάλλον δεν είναι. Είναι ένας καλός μπούσουλας αυτός, με αρκετή ευστοχία. Σε αρκετούς από μας θα έχει πέσει στην αντίληψή μας η διακίνηση στο διαδίκτυο "μαγικών" συσκευών που υπόσχονται για τους κινητήρες μας αύξηση ως και 25 ίππων με κόστος 30 ευρω. Κι όλα αυτά "εξαπατώντας" τους αισθητήρες λ ώστε η ECU να στέλνει περισσότερο καύσιμο. Λες και στουμπώνοντας άκριτα και τυχαία ένα θάλαμο καύσης με βενζίνη, θα πάρεις μεγαλύτερη απόδοση. Ας είμαστε ξεκάθαροι: η αξιοπιστία προιόντων τέτοιας φιλολογίας δεν αντέχει στην κριτική όποιου σταθεί με λίγη σοβαρότητα απέναντί τους.
Τελικά, χωρίς να μπορώ να πω ότι το συγκεκριμένο λιπαντικό μπορεί να είναι καταστροφικά επιβλαβες για ένα κινητηρα ( είπαμε άλλωστε στο χαιρετισμό μας ότι οι μπιέλες του άβαταρ δεν έχουν βγει από το CBR σου :) ) δε νομίζω να πείθεται κανείς μας ότι είναι όσο καλύτερο αυτοχαρακτηρίζεται από ένα λιπαντικό του χώρου μας. Αντίθετα, η αφέλεια και η υπερβολή των ισχυρισμών της καμπάνιας του, μάλλον αρκούν για να πείσουν πολλούς περί του αντιθέτου.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό sorips85 την Πέμ Μάιος 08, 2008 10:29 pm

Θα συμφωνίσω απόλυτα μαζί σου DuketoR

Ήταν μία αναλύση του κλασικου, όπου ακούς πολλα κεράσια κράτα και μικρό καλάθι

Φυσικά και οι επιδώσεις του cbr μου δεν εκτοξέυτηκαν στα ύψη.
Από την άλλη όμως δεν είδα και κάτι αρνητικό σε όσα οχήματα το χρησημοποιώ.

Το θέμα έιναι πως δεν απαντήθηκαν οι απορίες μου
Ξαναρωτάω λοιπον

στην ίδια τιμή ενος αλλου λαδιου παίρνεις αυτό που περιεχει και αντιτριβικο
αξίζει ή όχι?
Υπάρχει κάποιος που να το χρησημοποιεί και να έχει αρνητικά αποτελέσματα? και σε τι μηχανακι?
η μυρωδιά τών τετράχρονων είναι για τους παντρεμένους.......των δίχρονων για τους εραστές !
Άβαταρ μέλους
sorips85
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Μαρ 19, 2008 8:47 pm
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Πέμ Μάιος 08, 2008 10:52 pm

Ωραία ... για να μην γενικολογούμε .. θα εμβαθύνω λίγο ακόμα ..


Η θεωρία λέει , οτι στους πολύστροφους κινητήρες ελικοφόρων αεροπλάνων,
όπου οι θερμοκρασίες φτάνουν σε τρελές ενδείξεις ... διοτι είναι αερόψυκτοι... Βλέπε αεροπλάνα Τσέσνα .

Το τεφλον το οποίο είναι σε μορφή πούδρας μέσα στο λιπαντικό .. λιώνει , και επικαλύπτη τους πόρους του κυλίνδρου - κυλίνδρων .

Κατα συνέπεια στους αρχαίας τεχνολογίας κυλίνδρους , χωρίς ειδικές επιστρώσεις , προσφέρει μια μορφή επικάλυψης όπως τα νικασιλ .

Το νικασιλ όμως είναι μόνιμη επικάλυψη , ενώ το τεφλον φεύγει απο την επιφάνεια του μετάλλου , και χρειαζόμαστε συνεχή ροή και τροφοδοσία , για υπάρχει η επικάλυψη στα τοιχώματα.


τώρα ... το φαινόμενο της στεγανοποίησης του κυλίνδρου , ναι ανεβάζει την συμπίεση , και ναι υπάρχει αύξηση ιπποδύναμης .


Μονο που κανένας άλλος κινητήρας δεν ζεματάει τόσο , ώστε να συμβεί το φαινόμενο αυτό και σε αυτόν , παρά μόνο στον συγκεκριμένο των αεροπλάνων ειδικού τύπου .



Τελος ... η επίδειξη είναι γελοία διοτι δείχνει την συμπεριφορά του υλικού ,
σε κατάσταση άμεσης επαφής μετάλλου με μέταλλο , πράγμα που είναι αδύνατο να συμβεί ,
σε έναν κινητήρα , μιας και τα μηχανικά μέρη , είναι σχεδιασμένα να έχουν ομαλή κατανομή των τριβών , και κατά επέκταση λιγοστή καταπόνηση .


Ωραιο το παραμύθι ... αλλα ο Δράκος είναι μικροσκοπικός ,
και κάνει μόνο ως μπρελόκ , για τα κλειδιά μας .


.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Πέμ Μάιος 08, 2008 10:56 pm

sorips85 έγραψε:Υπάρχει κάποιος που να το χρησημοποιεί και να έχει αρνητικά αποτελέσματα? και σε τι μηχανακι?


Για μισό, βρε πατριώτη ... αμα λέμε οτι πατινάρουν τα φελλά , εσύ δεν βλέπεις τίποτα αρνητικό ?



Μόνο θετικά , θα δεις άμα έχεις μοτοσυκλέτα , που το σασμάν παίρνει βαλβολίνη . :smt025
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό sorips85 την Πέμ Μάιος 08, 2008 11:08 pm

αυτο είναι το περίεργο ΔΕΝ πατιναρει

όταν έμαθα ότι δεν κανει για πολυδισκα το χρησημοποιούσα ήδη (5 αλλαγες)

Ρωτάω λοιπον επειδη σύντομα αλλαζω λάδια
να ξάναβόλω κάτι που με έχεις αφησει ικανοποιημένο
ή για να μην ξεκινήσει το πρόβλημα να κοιτάξω αλλη μάρκα?
η μυρωδιά τών τετράχρονων είναι για τους παντρεμένους.......των δίχρονων για τους εραστές !
Άβαταρ μέλους
sorips85
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Μαρ 19, 2008 8:47 pm
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Πέμ Μάιος 08, 2008 11:24 pm

Εγω θα πρότεινα ... να βάλεις κανονικό λιπαντικό , καλής ποιότητας .

Αλλα ακόμα και έτσι δεν θα δεις μεγάλη διαφορά , διοτι πρέπει να αλλαχθούν δυο φορές τα λιπαντικά, για να καθαρίσει ο κινητήρας σου από το τεφλόν.


.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Παρ Μάιος 09, 2008 12:50 am

Kiriakost έγραψε:
Ωραιο το παραμύθι ... αλλα ο Δράκος είναι μικροσκοπικός ,
και κάνει μόνο ως μπρελόκ , για τα κλειδιά μας .


.


Και γ@μώ τις ατάκες ! :smt003 :smt003 :smt003
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες