Συντονιστής: Συντονιστές
rc31 έγραψε:στην αρχη σκεφτικα ρουλεμαν , τιμονιου και τροχου εμπρος & πισω
το ποιο πιθανο σεναριο ειναι το ελαστικο ή ζαντα αν τα ρουλεμαν ειναι σωστα
το οτι εχει εξωτερικη ζωη το λαστιχο δεν συμαινει οτι ο σκελετος του δεν τα εχει φτυσει απο λακουβες ή πεζοδρομια
zero έγραψε:Οι πιέσεις είναι οκ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή 36 και 42.
τώρα αν τα έχουν παίξει τα λάστιχα (σκελετός) παίζει γιατι κάθε μέρα κάνω δρομολόγιο με πολύ λακούβα.
Αυτό με τις τάβλες δεν το κατάλαβα πως θα το κάνω. Είναι ευκολο να ρυθμίσω τα ρουλεμάν μόνος μου?
zero έγραψε:Οι πιέσεις είναι οκ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή 36 και 42.
TheDuketoR έγραψε:zero έγραψε:Οι πιέσεις είναι οκ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή 36 και 42.
Μια μικρή εμβόλιμη παρατήρηση: Oι πιέσεις στις οποίες αναφέρεσαι και αναγράφονται στα πλαινά των ελαστικών δεν είναι οι συνιστώμενες για χρήση. Αναφέρονται σε κάτι άλλο πολύ συγκεκριμένο. Είναι οι "κρύες" πιέσεις πάνω στις οποίες λογίζεται το επίσης αναγραφόμενο μέγιστο φορτίο (maximum load) των ελαστικών, καθώς είναι αυτονόητο οτι το φορτίο δε φέρεται από το λάστιχο καθαυτό αλλά από τον αέρα μέσα του. Έστω, δηλαδή, ότι ένα ελαστικό φέρει τις ενδείξεις maximum load: 170kg @ 36psi. Αυτό σημαίνει ότι το μέγιστο φορτίο των 170 κιλών ανταποκρίνεται στο ελαστικό όταν αυτό έχει πίεση 36psi (pounds per square inch). Συνεπώς, οι πιέσεις σου δεν είναι καθόλου ΟΚ αλλά τουλάχιστον υπερβολικές.
Όσο για τις "ιδανικές" πιέσεις (είναι μπόλικα σχετικός ο χαρακτηρισμός), δεν αναγράφονται πουθενά σε κανένα ελαστικό. Αυτές τις συνιστά ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας με αναφορά στο εγχειρίδιο χρήσης και με ένα ταμπελάκι κάπου ευφάνταστα χωμένο πάνω της και . Εννοείται όμως, ότι αυτές αντιστοιχούν στα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (ΟΕΜ), δε θα μπορούσε να γνωρίζει ο κατασκευαστής τι θα κατεβάσει η κούτρα του καθενός να τοποθετήσει στο μηχανάκι του παραπέρα στο χρόνο. Έτσι κι αλλιώς πάντως, ο καλύτερος μπούσουλας είναι η ειλικρινής και όχι κατά φαντασίαν αντιληπτικότητα του αναβάτη στην ανάδραση της μοτοσυκλέτας του και στις μεταβολές της ανάλογα με τυχόν μικροεπεμβάσεις και με τη χρήση που κάνει.
valentinosgsxr έγραψε:Οταν λες ταλαντωσεις εννοεις τρεμουλο στο τιμονι ή διαμηκεις ταλαντωσεις ολοκληρης της μηχανης?
Αν ειναι το πρωτο και αφου δεν υπαρχουν τζογοι σε ρουλεμαν λαιμου και τροχων τοτε απλως χρειαζεσαι ζυγοσταθμηση στους τροχους.
Αν ειναι το δευτερο το προβλημα, τοτε συνηθως οφειλεται σε ελλιπεις αποσβεσεις των αμορτισερ σε συναρτηση με **Motocikleta - Bot** ελατηρια ή σε ελαστικοτητες του πλαισιου. Βεβαια οι ελαστικοτητα του πλαισιου ειναι κατασκευαστικο χαρακτηριστικο αλλα μπορει να δημιουργηθει και απο λασκαρισμενες βιδες στις βασεις του κινητηρα.
Αυτα συν ολα τα παραπανω...δεν πιστευω να ξεχασαμε και τιποτα!
valentinosgsxr έγραψε:Φυσικα οσο σφιγγεις το ρουλεμαν του τιμονιου τοσο αυτο βαραινει αλλα θεωρητικα πρεπει να ειναι τοσο σφιγμενο ωστε να κινειται απο το ενα στοπ στο αλλο εντελως ελευθερα. Οπως το περιγραφεις τωρα δηλαδη.
Τι εργασιες ειχες κανει στην μηχανη πριν σου παρουσιασει αυτο το προβλημα θυμασαι?
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες