Hornet ταλαντώσεις

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Hornet ταλαντώσεις

Δημοσίευσηαπό zero την Πέμ Ιουν 12, 2008 1:03 pm

Το έχω βάλει και το μοτο, αλλά το βάζω κι εδώ για πείτε καμια γνώμη.

Hornet 04 , 600. 26.000χλμ

Πριν κάνα 3μηνο διαπίστωσα ότι το μηχανάκι είχε χάσει την σταθερότητα του στο μπροστινό. Και δεν εννοώ σε υψηλές ταχύτητες ή στροφιλίκια αλλά ακόμα και σε κίνηση με 20 χιλιόμετρα ένιωθα ότι το τιμόνι έκανε τα δικά του. Δεν πήγαινε εκεί που του έλεγες αλλά είχε την τάση αλλάζει πορεία για κλάσματα δευτερολέπτου και μετά επανέρχονταν.

Πρώτη σκέψη ρουλεμάν. Πάω στο μάστορα το κοιτάει , το περιεργάζεται και καταλήγει ότι θέλει ρουλεμάν λαιμου. Οκ το αφήνω και πάω την επόμενη. Μου είπε ότι δεν το άλλαξε γιατι δεν είχε πρόβλημα αλλά είχε στεγνώσει και για αυτό το καθάρισε και το γράσαρε. Όμως μου είπε ότι οι αναρτησεις ήταν για τον φούτσο και ότι έπρεπε να αλλάξω ελλατηρια μπροστά.

Τι να κάνω του λέω οκ και το ξαναπάω μετά απο λίγες μέρες (στο διάστημα αυτό η συμπεριφορά του μοτο, ήταν λίγο καλύτερη αλλά οχι αποδεκτή). Το αφήνω και επιστρέφω να το πάρω μετά απο 3 μέρες.

Μου είπε ο μάστορας ότι άλλαξε τα μπροστινά ελλατήρια (hyperpro), έκανε σέρβις στις αναρτήσεις (λάδι) αλλά επειδή και η πίσω ανάρτηση ήταν πεσμένη πήρε την πρωτοβουλία (γιατί δεν με έβρησκε στο τηλέφωνο)να αλλάξει και το πισω ελλατήριο.

Σύνολο μαζι με εργατικά και για τις δυο φορές που το άφησα γύρω στα 450.
Το μηχανάκι άλλαξε όντως πολύ καμία σχέση με πρίν. Στρίβει πολύ καλύτερα και στην κίνηση στην πόλη είναι μια χαρά.
Όμως στις μεγάλες ταχήτητες το πρόβλημα της αστάθειας παραμένει. Μετά τα 140 -160 το μηχανάκι είναι σαν να ζητάει αφορμή για να αρχισει τις ταλαντώσεις. Με το παραμικρό κούνημα από αέρα αρχίζει να ταναντώνει. Αν βρει σε λακούβα το ίδιο ενώ παλιά πέρναγε απο πάνω αέρα.

Έχει κανείς σας ιδέα τι μπορεί να είναι? Τα λάστιχα είναι Pilot road 2 τα ειχα αλλάξει πριν 8000. Νομίζω έχουν αρκετή ζωή ακόμα. Αλλά ακόμα και άν τώρα είναι φθαρμένα το πρόβλημα ξεκίνησε οταν είχαν πάνω λιγότερο απο 6000.
Αν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει καθώς φοβάμαι ότι αν το ξαναπάω μέσα ένα κουστουμακι θα το αγοράσω πάλι και δεν ξέρω αν θα κάνω την δουλειά μου.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
zero
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 21, 2007 9:36 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιουν 12, 2008 1:28 pm

στην αρχη σκεφτικα ρουλεμαν , τιμονιου και τροχου εμπρος & πισω

το ποιο πιθανο σεναριο ειναι το ελαστικο ή ζαντα αν τα ρουλεμαν ειναι σωστα

το οτι εχει εξωτερικη ζωη το λαστιχο δεν συμαινει οτι ο σκελετος του δεν τα εχει φτυσει απο λακουβες ή πεζοδρομια
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Πέμ Ιουν 12, 2008 1:38 pm

rc31 έγραψε:στην αρχη σκεφτικα ρουλεμαν , τιμονιου και τροχου εμπρος & πισω

το ποιο πιθανο σεναριο ειναι το ελαστικο ή ζαντα αν τα ρουλεμαν ειναι σωστα

το οτι εχει εξωτερικη ζωη το λαστιχο δεν συμαινει οτι ο σκελετος του δεν τα εχει φτυσει απο λακουβες ή πεζοδρομια


Ακριβός αυτό θα έγραφα και εγώ με πρόλαβες Λιάκο και κάτι άλλο που είναι απλό αλλά κανένας δεν το σκέπτεται με τι πρώτη αν οι ρεγουλατόροι του πίσω τροχού είναι σωστά ρυθμισμένοι

Για να είσαι 100% σίγουρος πάρε δύο τάβλες οικοδομής σε μήκος όσο το μηχανάκι και παρέα με άλλο ένα άτομο ακούμπησε τες από το μπροστινό τροχό μέχρι τον πίσω αν ευάπτουν τέλεια είσαι μια χαρά αν όχι τότε τους ρυθμίζεις ξανά
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Ιουν 12, 2008 1:55 pm

Θοδωρε..., πιεσεις στα ελαστικα σου κοιτας?
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό zero την Πέμ Ιουν 12, 2008 2:02 pm

Οι πιέσεις είναι οκ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή 36 και 42.

τώρα αν τα έχουν παίξει τα λάστιχα (σκελετός) παίζει γιατι κάθε μέρα κάνω δρομολόγιο με πολύ λακούβα.

Αυτό με τις τάβλες δεν το κατάλαβα πως θα το κάνω. Είναι ευκολο να ρυθμίσω τα ρουλεμάν μόνος μου?
Άβαταρ μέλους
zero
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 21, 2007 9:36 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Πέμ Ιουν 12, 2008 2:59 pm

zero έγραψε:Οι πιέσεις είναι οκ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή 36 και 42.

τώρα αν τα έχουν παίξει τα λάστιχα (σκελετός) παίζει γιατι κάθε μέρα κάνω δρομολόγιο με πολύ λακούβα.

Αυτό με τις τάβλες δεν το κατάλαβα πως θα το κάνω. Είναι ευκολο να ρυθμίσω τα ρουλεμάν μόνος μου?


Μόνος σου αυτό δεν το κάνεις χρειάζεσαι ακόμα ένα άτομο αυτός στο μπροστινό τροχό και εσύ από πίσω κολλάτε τις τάβλες πάνω στις ζάντες αν εφάπτουν κανονικά έχεις ίσιους τροχούς αν σε κάπιο σημείο του πίσω τροχού δεν ακουμπάει τότε χρειάζεσαι να τον ρεγουλάρεις ανάλογα
Με μία προϋπόθεση οι τάβλες να είναι εντελώς ίσιες και αν βρεις αλουμινένιες ακόμα καλλίτερα
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Πέμ Ιουν 12, 2008 3:19 pm

κοιτα...αν ειναι στραβια η ζαντα..

αλλιως κανε μια ζυγοστάθμιση...

εκανε τα ιδια....σε ενα φιλαρακι....

[smilie=snork_okok.gif]
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Πέμ Ιουν 12, 2008 6:28 pm

zero έγραψε:Οι πιέσεις είναι οκ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή 36 και 42.


Μια μικρή εμβόλιμη παρατήρηση: Oι πιέσεις στις οποίες αναφέρεσαι και αναγράφονται στα πλαινά των ελαστικών δεν είναι οι συνιστώμενες για χρήση. Αναφέρονται σε κάτι άλλο πολύ συγκεκριμένο. Είναι οι "κρύες" πιέσεις πάνω στις οποίες λογίζεται το επίσης αναγραφόμενο μέγιστο φορτίο (maximum load) των ελαστικών, καθώς είναι αυτονόητο οτι το φορτίο δε φέρεται από το λάστιχο καθαυτό αλλά από τον αέρα μέσα του. Έστω, δηλαδή, ότι ένα ελαστικό φέρει τις ενδείξεις maximum load: 170kg @ 36psi. Αυτό σημαίνει ότι το μέγιστο φορτίο των 170 κιλών ανταποκρίνεται στο ελαστικό όταν αυτό έχει πίεση 36psi (pounds per square inch). Συνεπώς, οι πιέσεις σου δεν είναι καθόλου ΟΚ αλλά τουλάχιστον υπερβολικές.
Όσο για τις "ιδανικές" πιέσεις (είναι μπόλικα σχετικός ο χαρακτηρισμός), δεν αναγράφονται πουθενά σε κανένα ελαστικό. Αυτές τις συνιστά ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας με αναφορά στο εγχειρίδιο χρήσης και με ένα ταμπελάκι κάπου ευφάνταστα χωμένο πάνω της και . Εννοείται όμως, ότι αυτές αντιστοιχούν στα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (ΟΕΜ), δε θα μπορούσε να γνωρίζει ο κατασκευαστής τι θα κατεβάσει η κούτρα του καθενός να τοποθετήσει στο μηχανάκι του παραπέρα στο χρόνο. Έτσι κι αλλιώς πάντως, ο καλύτερος μπούσουλας είναι η ειλικρινής και όχι κατά φαντασίαν αντιληπτικότητα του αναβάτη στην ανάδραση της μοτοσυκλέτας του και στις μεταβολές της ανάλογα με τυχόν μικροεπεμβάσεις και με τη χρήση που κάνει.
Τελευταία επεξεργασία από The DuketoR και Πέμ Ιουν 12, 2008 7:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Πέμ Ιουν 12, 2008 7:04 pm

Οταν λες ταλαντωσεις εννοεις τρεμουλο στο τιμονι ή διαμηκεις ταλαντωσεις ολοκληρης της μηχανης?
Αν ειναι το πρωτο και αφου δεν υπαρχουν τζογοι σε ρουλεμαν λαιμου και τροχων τοτε απλως χρειαζεσαι ζυγοσταθμηση στους τροχους.
Αν ειναι το δευτερο το προβλημα, τοτε συνηθως οφειλεται σε ελλιπεις αποσβεσεις των αμορτισερ σε συναρτηση με **Motocikleta - Bot** ελατηρια ή σε ελαστικοτητες του πλαισιου. Βεβαια οι ελαστικοτητα του πλαισιου ειναι κατασκευαστικο χαρακτηριστικο αλλα μπορει να δημιουργηθει και απο λασκαρισμενες βιδες στις βασεις του κινητηρα.
Αυτα συν ολα τα παραπανω...δεν πιστευω να ξεχασαμε και τιποτα!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό zero την Πέμ Ιουν 12, 2008 9:04 pm

TheDuketoR έγραψε:
zero έγραψε:Οι πιέσεις είναι οκ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή 36 και 42.


Μια μικρή εμβόλιμη παρατήρηση: Oι πιέσεις στις οποίες αναφέρεσαι και αναγράφονται στα πλαινά των ελαστικών δεν είναι οι συνιστώμενες για χρήση. Αναφέρονται σε κάτι άλλο πολύ συγκεκριμένο. Είναι οι "κρύες" πιέσεις πάνω στις οποίες λογίζεται το επίσης αναγραφόμενο μέγιστο φορτίο (maximum load) των ελαστικών, καθώς είναι αυτονόητο οτι το φορτίο δε φέρεται από το λάστιχο καθαυτό αλλά από τον αέρα μέσα του. Έστω, δηλαδή, ότι ένα ελαστικό φέρει τις ενδείξεις maximum load: 170kg @ 36psi. Αυτό σημαίνει ότι το μέγιστο φορτίο των 170 κιλών ανταποκρίνεται στο ελαστικό όταν αυτό έχει πίεση 36psi (pounds per square inch). Συνεπώς, οι πιέσεις σου δεν είναι καθόλου ΟΚ αλλά τουλάχιστον υπερβολικές.
Όσο για τις "ιδανικές" πιέσεις (είναι μπόλικα σχετικός ο χαρακτηρισμός), δεν αναγράφονται πουθενά σε κανένα ελαστικό. Αυτές τις συνιστά ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας με αναφορά στο εγχειρίδιο χρήσης και με ένα ταμπελάκι κάπου ευφάνταστα χωμένο πάνω της και . Εννοείται όμως, ότι αυτές αντιστοιχούν στα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (ΟΕΜ), δε θα μπορούσε να γνωρίζει ο κατασκευαστής τι θα κατεβάσει η κούτρα του καθενός να τοποθετήσει στο μηχανάκι του παραπέρα στο χρόνο. Έτσι κι αλλιώς πάντως, ο καλύτερος μπούσουλας είναι η ειλικρινής και όχι κατά φαντασίαν αντιληπτικότητα του αναβάτη στην ανάδραση της μοτοσυκλέτας του και στις μεταβολές της ανάλογα με τυχόν μικροεπεμβάσεις και με τη χρήση που κάνει.


Δεν γνώριζα αυτά που έγραψες . Πάντως οι πιέσεις που αναφέρω είναι αυτές που γράφει το manual και όχι τα ελλαστικά. Επίσης αναγράφονται και στο καρτελάκι που είναι πανω στο προστατευτικό της αλυσίδαας. Τώρα για τα ελαστικά αυτά που είχε απο τη μανα του ήταν τα Michelin pilot road. Τώρα φοράει τα Michelin pilot road 2 που βέβαια δεν έχουν καμία σχέση με τα πρώτα.
Άβαταρ μέλους
zero
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 21, 2007 9:36 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό zero την Πέμ Ιουν 12, 2008 9:12 pm

valentinosgsxr έγραψε:Οταν λες ταλαντωσεις εννοεις τρεμουλο στο τιμονι ή διαμηκεις ταλαντωσεις ολοκληρης της μηχανης?
Αν ειναι το πρωτο και αφου δεν υπαρχουν τζογοι σε ρουλεμαν λαιμου και τροχων τοτε απλως χρειαζεσαι ζυγοσταθμηση στους τροχους.
Αν ειναι το δευτερο το προβλημα, τοτε συνηθως οφειλεται σε ελλιπεις αποσβεσεις των αμορτισερ σε συναρτηση με **Motocikleta - Bot** ελατηρια ή σε ελαστικοτητες του πλαισιου. Βεβαια οι ελαστικοτητα του πλαισιου ειναι κατασκευαστικο χαρακτηριστικο αλλα μπορει να δημιουργηθει και απο λασκαρισμενες βιδες στις βασεις του κινητηρα.
Αυτα συν ολα τα παραπανω...δεν πιστευω να ξεχασαμε και τιποτα!


Μάλλον μιλάμε για την δεύτερη περίπτωση. Για να σου δώσω να καταλάβεις.
Ανοίγω απο φανάρι τέρμα. Όταν πιάσω τα 140 ή και λιγο πιο κάτω αν τύχει και ο δρόμος δεν είναι εντελώς επιπεδος αν δηλαδή πέσω σε μικρή λακούβα ή μικρό σαμαράκι τότε είναι σαν να κόβω λίγο το τιμόνι με αποτέλεσμα να αρχίζει μια ταλάντωση σε όλοκληρη τη μηχανή που για να επανέλθει πρέπει να κλεισω λιγο γκάζι. Αυτο συμβαίνει ακόμα και όταν δεν κουμπωσω σωστά την δευτέρα και μου κλωτσίσει ελαφρά.

Τα ελατήρια πάντως επειδή είναι καινούρια δεν είναι καθόλου μαλακά. Το αντίθετο μάλιστα.
Αρχικά σκεφτόμουν μήπως απλά ετσι μου φαίνεται αλλά θυμάμαι ότι παλιά στις ίδιες περιπτώσεις ήταν τραίνο δεν είχα πρόβλημα ποτέ ακόμα και όταν το τερμάτιζα . Ενιωθα τρομερή σταθερότητα .

Επίσης να προσθέσω ότι μετά το καθάρισμα και γρασάρισμα του ρουλεμάν λαιμού, το τιμόνι έχει γίνει πολύ ελαφρύ. Δηλαδή σε στάση μπορώ να το γυρίζω αριστερά δεξιά πολύ άνετα. Μήπως παίζει αυτό ρόλο. Αν ναι υπάρχει τρόπος να "σφίξω" κάπως τα ρουλεμάν?
Άβαταρ μέλους
zero
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 21, 2007 9:36 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Πέμ Ιουν 12, 2008 9:37 pm

Φυσικα οσο σφιγγεις το ρουλεμαν του τιμονιου τοσο αυτο βαραινει αλλα θεωρητικα πρεπει να ειναι τοσο σφιγμενο ωστε να κινειται απο το ενα στοπ στο αλλο εντελως ελευθερα. Οπως το περιγραφεις τωρα δηλαδη.
Τι εργασιες ειχες κανει στην μηχανη πριν σου παρουσιασει αυτο το προβλημα θυμασαι?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό zero την Πέμ Ιουν 12, 2008 9:42 pm

valentinosgsxr έγραψε:Φυσικα οσο σφιγγεις το ρουλεμαν του τιμονιου τοσο αυτο βαραινει αλλα θεωρητικα πρεπει να ειναι τοσο σφιγμενο ωστε να κινειται απο το ενα στοπ στο αλλο εντελως ελευθερα. Οπως το περιγραφεις τωρα δηλαδη.
Τι εργασιες ειχες κανει στην μηχανη πριν σου παρουσιασει αυτο το προβλημα θυμασαι?


Λιγο πριν γίνουν τα όσα ανέφερα (ελατηρια), είχε μπει για το μεγάλο σερβις των 24000. Δηλαδή τα πάντα. Ανοίχτηκε και ο κινητήρας αλλα δεν έγινε ρύθμηση γιατι δεν χρειάστικε. Τα υπόλοιπα λαδια ξυδια φιλτρα κτλ.
Άβαταρ μέλους
zero
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 21, 2007 9:36 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Ιουν 12, 2008 10:59 pm

έλεγξες τις βίδες που είπε ο Βαλεντίνος;
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Ιουν 13, 2008 9:28 am

Πφφ...γμτ..., δεν ξεκινας απο τα ευκολα, κανε μια ζυγοσταθμιση πρωτα!
Παντως για τις πιεσεις θα ελεγα οτι εισαι υπερβολικα προς τα πανω (για Ελλαδα, κακη ασφαλτος και πολυ ζεστη) ασχετως τι λεει το μανουαλ!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό georgek την Παρ Ιουν 13, 2008 4:46 pm

Δοκιμασε 36-38 ή ακομα και 34-38.
Το πιο πιθανο ζυγοσταθμιση.
Μηπως απλα κρατιεσαι απο το τιμονι μετα τα 140 και δημιουργεις εσυ την ταλαντωση?
Δοκιμασε στα χιλιομετρα που το παρατηρεις να κρατας απαλα το τιμονι και να σφιξεις το ρεζερβουαρ με τα ποδια.
Κανω φασαρια...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Παρ Ιουν 13, 2008 7:33 pm

Αλλαξε λάστιχα...
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης