Ποιο 1000+ κλασσικο γυμνο 4κυλινδρο σε σειρα?

Οι αγαπημένες μας ...

Ποιο 1000+ UJM ?

ΖRX 1200
5
13%
XJR 1300
12
30%
GSX 1400
11
28%
CB 1300
12
30%
 
Σύνολο ψήφων : 40

Δημοσίευσηαπό monographix την Δευτ Μαρ 03, 2008 3:53 pm

Άβαταρ μέλους
monographix
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί Μάιος 22, 2007 2:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό wolf77 την Δευτ Μαρ 03, 2008 4:47 pm

Είναι η κατηγορια που γουστάρω αλλά δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω... :-( Τελος πάντων, όλα μου αρέσουν εκτός του ZRX (με χαλαει ο προβολέας). Ίσως να ψηφιζα το GSX.
"Δεν είμαι ο Έλληνας που έχεις συνηθίσει,έχω ένα πρόβλημα για κάθε σου λύση" (ΣΥΓΝΩΜΜΗ, TXC)
Άβαταρ μέλους
wolf77
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2007 11:36 pm
Μοντέλο: Suzuki Freewind XF-650
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό monographix την Δευτ Μαρ 03, 2008 6:34 pm

10 χιλιαρικακια minimum, ελα μωρε πως κανεις ετσι LOL Αναλογα με τις προτεραιοτητες ... υπαρχει κοσμος εδω που παντρεμενος, και με μεσο μισθο ιδ.υπαλληλου χτυπησαν (δανεια ξεδανεια) μηχανες τετοιας κατηγοριας τιμης ... εμενα προσωπικα δεν μου παει να δωσω τοσα λεφτα για μοτοσυκλετα οσο και αν μου αρεσουν. Και τα 6k και αυτα πολλα μου φαινονται για μοτο lol αλλα παλευεται , μεχρι εκει.

-------------------------------
"συνηθίσει" ;-)
Άβαταρ μέλους
monographix
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί Μάιος 22, 2007 2:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Dakota την Δευτ Μαρ 03, 2008 10:43 pm

Τα όνειρα δεν κοστολογούνται. :smt025
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό monographix την Δευτ Μαρ 03, 2008 11:37 pm

καθ'ολα δεκτη αποψη :weedman: οπως ειπα, προτεραιοτητες. Εγω για παραδειγμα τα εδωσα αλλου και δεν το μεντανιωσα , ισα ισα απο οτι βλεπω αποσβενω ψυχολογικα μεχρι στιγμης τουλαχιστο :weedman:
να σε στείλω σ'ένα κουτουκάκι φίνο εδω κοντά, που θα πας και με τα πόδια?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
monographix
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί Μάιος 22, 2007 2:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό monographix την Παρ Ιούλ 18, 2008 1:28 pm

Reporto.

Μαλλον με βλεπω να αναθεωρω :smt017 LOL Με βλεπω αν οχι φετος, μαλλον του χρονου να χωνω κανενα 8500 .... η εκβαση θα κριθει απο τα test rides, αν καταφερουν και βρεθουν, και μεσα σε ευλογο χρονικο διαστημα .... Επισης μαλλον ξεχναω φαντασιωσεις μεγαλου γυμνου 4κυλινδρου σε σειρα :( Η δουλεια δειχνει να πηγαινει μαλλον προς Streeple , 696 και την οικονομικοτερη ολων λυση: μεταχειρο Hornet 600. Tα test drives θα δειξουν .... και ειναι αρκετα, δεν εχω ιδιαιτερες ελπιδες οτι θα τα καταφερω να τα βρω ....

υποψηφια test drives :

- monster 696 (υπαρχει περιπτωση να ειναι μια απο τα ιδια σε θεμα δουλεματος μοτερ, και θεση οδηγησης με το S2 ?)
- Z750
- er6n
- Hornet (<'07)

Μεχρι στιγμης πηρα γευση απο :

- S2R 800. Δε μου κατσε καθολου για καθημερινη μεταχειριση, λογω δουλεματος μοτερ και θεσης οδηγησης. Δε γλυκαθηκα.

- Breva 1100. Εντελως ταξιδιαρικο και πολυ "τσοπερ" και μεγαλα συνολικα μεγεθη (βαρος δυναμη κλπ) για τη χρηση που θελω την μηχανη (μεγαλο μερος αστικη μετακινηση). Αν ημουν ταξιδιαρης με τη μηχανη το 850 τουλαχιστο θα ηταν μαλλον στην κορυφη της λιστας.

- Street Triple 675 (Streeple). Φανταστικο. Mαμάτο. Πολυ ωραίο. Εφαγα κόλλημα.



Οχι το shiver δεν το εχω στα υπψηφια λογω design που δε με ζεσταινει και λογω τιμης επισης. Να ειχε τετοια ποιοτητα κατασκευης και το streeple, τουλαχιστο οπτικα, στο ματι δηλαδη .... Δινει ρεστα μαλλον η aprilia στον τομεα.

.
Τελευταία επεξεργασία από monographix και Παρ Ιούλ 18, 2008 3:36 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
να σε στείλω σ'ένα κουτουκάκι φίνο εδω κοντά, που θα πας και με τα πόδια?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
monographix
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί Μάιος 22, 2007 2:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Tassos την Παρ Ιούλ 18, 2008 1:57 pm

monographix έγραψε:Reporto.

Οχι το shiver δεν το εχω στα υπψηφια λογω design που δε με ζεσταινει και λογω τιμης επισης. Να ειχε τετοια ποιοτητα κατασκευης και το streeple, τουλαχιστο οπτικα, στο ματι δηλαδη .... Δινει ρεστα μαλλον η aprilia στον τομεα.

.


Γιατί λόγω τιμής; Στα ίδια χρήματα με το Street Triple είναι, και τα περιφερειακά του (φρένα, αναρτήσεις κ.λπ.) είναι σαφώς καλύτερης ποιότητας.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό monographix την Παρ Ιούλ 18, 2008 3:08 pm

καλα λες για την τιμη ... κατι στο design δε με ζεσταινει ... θα προσπαθησω να το δοκιμασω ομως ....
να σε στείλω σ'ένα κουτουκάκι φίνο εδω κοντά, που θα πας και με τα πόδια?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
monographix
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί Μάιος 22, 2007 2:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Ιούλ 18, 2008 7:00 pm

Nίκο, όταν λες "τσόπερ", τι ακριβώς εννοείς;
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό monographix την Παρ Ιούλ 18, 2008 10:54 pm

ωχ ελπιζω να μην πληγωσα αισθηματα :lol: παρεξηγηση θα ειναι LOL με το "τσοπερ" εννοω (χαριτολογωντας ε LOL) την αισθηση που ειχα απο την oρθια θεση οδηγησης, απλωτα χερια, ψηλο τιμονι (μου ρχοταν στο μυαλο η εικονα του R1200C) , γωνία καστερ, και την "πολυθρονάτη" αισθηση :)
να σε στείλω σ'ένα κουτουκάκι φίνο εδω κοντά, που θα πας και με τα πόδια?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
monographix
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί Μάιος 22, 2007 2:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Ιούλ 19, 2008 7:42 am

monographix έγραψε:ωχ ελπιζω να μην πληγωσα αισθηματα :lol: παρεξηγηση θα ειναι LOL με το "τσοπερ" εννοω (χαριτολογωντας ε LOL) την αισθηση που ειχα απο την oρθια θεση οδηγησης, απλωτα χερια, ψηλο τιμονι (μου ρχοταν στο μυαλο η εικονα του R1200C) , γωνία καστερ, και την "πολυθρονάτη" αισθηση :)


Φυσικά και δεν υπάρχει λόγος για παρεξήγηση αλλά μια και το λες, η τελείως όρθια θέση οδήγησης, το φαρδύ handlebar και η γωνία κάστερ της Breva (και φύσικα και άλλων μοτοσικλετών με παρόμοια θέση οδήγησης) είναι ακριβώς το αντίθετο από την τσόπερ κατάσταση που αναφέρεις.

Στην τσόπερ κατάσταση η γωνία κάστερ είναι μακράν μεγαλύτερη, η σέλα είναι μακράν χαμηλότερη, το τιμόνι είναι μακράν πιο ψηλά, ψηλά ψηλά. Α, συμπλήρωσε και την διαφορετική αίσθηση στο "στρίβειν", αν αυτό μπορείς να το πεις για μια τσόπερ μοτοσικλέτα.

Αυτά, και καλή επιλογή.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό monographix την Σάβ Ιούλ 19, 2008 1:19 pm

για αυτο λέμε "τσοπερ" :P και αν απο το CB400 (συνεχεια) πας στην Breva ... ε, ειναι μια "αρχοντική" αίσθηση :D πραγματικά νομιζα αν κοιτουσα τον εαυτο μου σε καμμια τζαμαρια εκεινη την ωρα θα με εβλεπα πανω σε R1200C :D (καστερ, τιμονι, κλπ ΣΕ συγκριση ΜΕ το ταπεινο μου SF ειναι ..."τσοπερ" :D)

ΟΤ: και ενω η αισθηση ειναι φοβερη, αυτο που σου εμπνεει ειναι φορτωμα και (ανετο και ασφαλες και ροπατο) καταβροχθισμα χιλιομετρων, ενω η μοναδικη μηχανη που θελω για ολες τις χρησεις κυριως θα κινεται 90% αστικα και απλα θελω αυτες τις μετακινησεις να τις μετατρεπει απο αγγαρεια σε ευχαριστηση, περα απο την ευχαριστηση του στυλ επισης. Περιτο να πω οτι απο βιομηχανικο σχεδιασμο το Breva και το Sport ειναι Εκθεματα για μενα που ειμαι και δυσκολος και ψιλογνωστης σε αυτα τα θεματα. Ελα ομως που και πολλα λεφτα, και πολυς ταξιδιαρικος χαρακτηρας, και πολλα κιλά και πολυ δυναμη ολα περισσευουμενα για την περιπτωση μου.

Αυτο που θελω μαλλον κινειται στην κατηγορια μεσσαιο "δειχνω street fighter / cafe racer αλλα ειμαι φιλικο ανετο και ευκολο παιχνιδι για να κανεις τις δουλειες σου στην πολη σαν παπι ειτε χαλαρα ειτε επιθετικα αλλα να παρεις και τις δοσεις σου απο λιγο παιχνιδι και τροπο handling πειρφερειακα και σε μικρες βολτες αν θελεις τα Σ/Κ"

Aπο αποψη κολοκυθοπιτας, αν ειναι να εχω μια μοναδικη μηχανη , απο αποψη στυλ, θα δωσω μαλλον προτεραιοτητα στο street fighter / cafe racer look που του εχω περισσοτερη αδυναμια (μικροτερος φαντασιωνομουν Buell καταστασεις αλλα τα εχουν χαλασει σχεδιαστικα πλεον :P)

.
να σε στείλω σ'ένα κουτουκάκι φίνο εδω κοντά, που θα πας και με τα πόδια?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
monographix
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί Μάιος 22, 2007 2:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Alex_Under την Πέμ Σεπ 04, 2008 3:16 pm

Τι να λέμε τώρα...

CB1300

Το τέλειο πάντρεμα του retro στυλ (αναρτήσεις, στρογγυλοφάναρο, τιμονάρα) και της σύγχρονης τεχνολογίας (ψεκασμός, ABS) και αισθητικής (κωλάρα, όλα τα λεφτά).

Εικόνα
Όποιος νομίζει ότι δεν χρειάζεται να φοράει κράνος, προφανώς δεν χρειάζεται...
Άβαταρ μέλους
Alex_Under
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 3:15 pm

Δημοσίευσηαπό monographix την Πέμ Σεπ 04, 2008 3:25 pm

Alex_Under έγραψε:Τι να λέμε τώρα...

CB1300

Το τέλειο πάντρεμα του retro στυλ (αναρτήσεις, στρογγυλοφάναρο, τιμονάρα) και της σύγχρονης τεχνολογίας (ψεκασμός, ABS) και αισθητικής (κωλάρα, όλα τα λεφτά).



ΦΕΤΙΧ :weedman:

μονο που τα παλιοτερα μοιαζαν πιο ...1300, τα τελευταια μοιαζουν μικροτερα απο οτι ειναι, πιο συμμαζεμενα, σαν 750 ενα πραγμα ... (που ειναι τα διπλα μπουρια ....) τα πηγαν που τα πηγαν σε πιο "streetfighter" στυλ ας βαλουνε ελπιζω και κανενα μπροστινο απο CB1000R :lol: (και πισω μοχλικο με κανενα ωραιο χοντρο ψαλιδακι με καμπυλες δε θα με χαλουσε)

απο design εξακολουθω να εχω κολλημα και με τα ZRX...
να σε στείλω σ'ένα κουτουκάκι φίνο εδω κοντά, που θα πας και με τα πόδια?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
monographix
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί Μάιος 22, 2007 2:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ;

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης