Pirelli Diablo Corsa III psi

Pirelli Diablo Corsa III psi

Δημοσίευσηαπό PariasCrete την Παρ Αύγ 01, 2008 12:17 am

Μήπως γνωρίζει κάποιος τι πιέσεις ελαστικών προτείνει ο κατασκευαστής στα συγκεκριμένα λάστιχα και γενικά αν γνωρίζει κάποιο site Που να ασχολείτε με ελαστικα και τεχνικα χαρακτηριστικά?
Άβαταρ μέλους
PariasCrete
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 9:31 am
Τοποθεσία: Heraclion, Crete

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Παρ Αύγ 01, 2008 8:11 am

32-42 για τα μπροστινά (min-max)
36-42 για τα πίσω (min-max)



Άρα κάτι λογικό θα ήταν το 36(F)-40(R)





Αν ψάξεις το site της pirelli θα βρεις τον κατάλογο για όλα τα ελαστικά. Εγώ από εκεί τον είχα κατεβάσει.
Donna nobis pacem
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Παρ Αύγ 01, 2008 10:23 am

Βαλε τις πιεσεις που λεει ο κατασκευαστης για το μηχανακι σου.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Αύγ 01, 2008 12:27 pm

valentinosgsxr έγραψε:Βαλε τις πιεσεις που λεει ο κατασκευαστης για το μηχανακι σου.

Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό bros400pgm την Παρ Αύγ 01, 2008 4:29 pm

iznogood έγραψε:Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!


To αναποδο μηπως??? Πιστα πιο χαμηλη πιεση.......................
δειξτους ποιος ειναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:55 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΚΟΣΜΑΣ
Μοντέλο: APRILIA MILLE FACTORY
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Παρ Αύγ 01, 2008 10:35 pm

bros400pgm έγραψε:
iznogood έγραψε:Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!


To αναποδο μηπως??? Πιστα πιο χαμηλη πιεση.......................


Ναι, μάλλον μπερδεύτηκε ο Αυστροβεζύρης.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Σάβ Αύγ 02, 2008 7:54 am

valentinosgsxr έγραψε:Βαλε τις πιεσεις που λεει ο κατασκευαστης για το μηχανακι σου.


Δεν ισχύει αυτό, εκτός αν έβαζε τα ίδια ελαστικά.

π.χ για εμένα ο κατασκευαστής δίνει 29 για το πίσω.

Τα καινούργια λάστιχα όμως έχουν min το 36
Donna nobis pacem
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό iznogood την Σάβ Αύγ 02, 2008 2:28 pm

TheDuketoR έγραψε:
bros400pgm έγραψε:
iznogood έγραψε:Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!


To αναποδο μηπως??? Πιστα πιο χαμηλη πιεση.......................


Ναι, μάλλον μπερδεύτηκε ο Αυστροβεζύρης.

yeap...yeap & sorry..., εχουν δικιο οι φιλτατοι συμφορουμιτες bros&duker...!

Παντως εγω ειμαι μονιμως στα min του κατασκευαστη (της μοτο οχι του ελαστικου), βλεπε ελληνικη ασφαλτος. Κοιτα λοιπον το μανουαλ του κτμ!

Duker, εσυ που τις εχεις τις πιεσεις?
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: Pirelli Diablo Corsa III psi

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Αύγ 03, 2008 12:42 pm

PariasCrete έγραψε:Μήπως γνωρίζει κάποιος τι πιέσεις ελαστικών προτείνει ο κατασκευαστής στα συγκεκριμένα λάστιχα και γενικά αν γνωρίζει κάποιο site Που να ασχολείτε με ελαστικα και τεχνικα χαρακτηριστικά?


λοιπον τσεκαρεις τι δινει ο κατασκευαστης και ο λαστιχας και βαζεις κατι ενδιαμεσο

οι πιεσεις δεν εχουν σχεση με την διασταση και το ελαστικό αλλα με τον τυπο του ελαστικου και το βαρος της μηχανης
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Mythos την Τρί Σεπ 30, 2008 9:03 pm

iznogood έγραψε:
valentinosgsxr έγραψε:Βαλε τις πιεσεις που λεει ο κατασκευαστης για το μηχανακι σου.

Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!



Αυτό είναι το σωστό παιδιά...


Min στη χαλαρή βόλτα και στην πόλη για γρηγορότερο ζέσταμα και καλύτερο κράτημα.
Max στην πίστα για αντοχή στις μεγάλες καταπονήσεις και αποφυγή υπερθέρμανσης.
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Σεπ 30, 2008 9:57 pm

Mythos έγραψε:
iznogood έγραψε:
valentinosgsxr έγραψε:Βαλε τις πιεσεις που λεει ο κατασκευαστης για το μηχανακι σου.

Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!



Αυτό είναι το σωστό παιδιά...


Min στη χαλαρή βόλτα και στην πόλη για γρηγορότερο ζέσταμα και καλύτερο κράτημα.
Max στην πίστα για αντοχή στις μεγάλες καταπονήσεις και αποφυγή υπερθέρμανσης.


για το max στην πίστα, έχω τις ενστάσεις μου...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό argi6argi την Τρί Σεπ 30, 2008 11:06 pm

Φίλε δεν ξέρω τί μηχανάκι έχεις ούτε τον τρόπο οδήγησης αλλά για το δικό μου R1 05, μου είχαν πεί για γρήγορη οδήγηση 34-36, για νορμάλ οδήγηση 36-38. Πίστα θα παίξεις λογικά σε 30-34 ίσως και πιο χαμηλά το πίσω...

Πέρνα καλύτερα απο εκεί που έβαλες τα λάστιχα ή πάρε τηλ κανένα λαστιχά που ασχολείται με αγώνες και το έχει ψάξει το θέμα με τις πιέσεις...
http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi
http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013
100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
Άβαταρ μέλους
argi6argi
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 10, 2007 12:26 pm

Δημοσίευσηαπό Mythos την Τρί Σεπ 30, 2008 11:25 pm

Δεν ξέρω θα το ψάξω το θάμε και θα επανέλθω.
Το max στην πίστα σίγουρα δεν είναι σωστό γιατί από την μεγάλη καταπόνηση ζεσταίνεται και ανεβάζει ακόμα πίεση, αυτό ωστόσο δε σημαίνει ότι πρέπει θα μπεις πίστα με αφαιρώντας πίεση.
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Οκτ 01, 2008 12:26 am

argi6argi όπως τα λες είναι. Αυτές τις οδηγίες (που εξηγούνται με απλή φυσική) έχω ακούσει και τις φορές που μπήκα στη πίστα, αυτές ακολούθησα.

Ρίχνουμε τις πιέσεις. Στο πίσω ίσως και ρίχνουμε λίγο περισσότερο.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό After την Τετ Οκτ 01, 2008 1:22 am

Λοιπον

Δεν υπαρχει προτεινομενη τιμη psi απο τον κατασκευαστη ελαστικων
Που το ειδες αυτο?
Αλλα και παλι αν προτεινει κατι(π.χ. michelin) θα ειναι με βαση μια συγκεκριμενη μοτοσυκλετα
Ο κατασκευαστης μοτοσυκλετας προτεινει καποια τιμη, αλλα συνηθως ειναι εκτος Ελληνικης πραγματικοτητας

Αν υπεθεσουμε οτι εχεις μια μοτοσυκλετα ~200 κιλων(ή και παραπανω) street, τοτε

Για μπρος-πισω
Βαλε 36-42 αν θες να μην σου φαγωθουν τα λαστιχα στην εθνικη ή/και με δικαβαλο
Βαλε 34-38 ή 33-36(αναλογα την μοτο) για πολη και σπορ οδηγηση
Βαλε 32-30 ή 30-30 για πιστα
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό prodigy την Πέμ Οκτ 02, 2008 3:30 pm

ελα σας εχω απαντηση σπεσιαλ

http://www.evisor.tv/tv/motorrad-fun/lu ... e-5328.htm
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό After την Πέμ Οκτ 02, 2008 3:57 pm

prodigy έγραψε:ελα σας εχω απαντηση σπεσιαλ

http://www.evisor.tv/tv/motorrad-fun/lu ... e-5328.htm


Αμα λαχει, παει και στην θαλασσα!!!!

:smt029
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Επόμενο

Επιστροφή στο ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες