valentinosgsxr έγραψε:Βαλε τις πιεσεις που λεει ο κατασκευαστης για το μηχανακι σου.
iznogood έγραψε:Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!
bros400pgm έγραψε:iznogood έγραψε:Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!
To αναποδο μηπως??? Πιστα πιο χαμηλη πιεση.......................
valentinosgsxr έγραψε:Βαλε τις πιεσεις που λεει ο κατασκευαστης για το μηχανακι σου.
TheDuketoR έγραψε:bros400pgm έγραψε:iznogood έγραψε:Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!
To αναποδο μηπως??? Πιστα πιο χαμηλη πιεση.......................
Ναι, μάλλον μπερδεύτηκε ο Αυστροβεζύρης.
PariasCrete έγραψε:Μήπως γνωρίζει κάποιος τι πιέσεις ελαστικών προτείνει ο κατασκευαστής στα συγκεκριμένα λάστιχα και γενικά αν γνωρίζει κάποιο site Που να ασχολείτε με ελαστικα και τεχνικα χαρακτηριστικά?
iznogood έγραψε:valentinosgsxr έγραψε:Βαλε τις πιεσεις που λεει ο κατασκευαστης για το μηχανακι σου.
Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!
Mythos έγραψε:iznogood έγραψε:valentinosgsxr έγραψε:Βαλε τις πιεσεις που λεει ο κατασκευαστης για το μηχανακι σου.
Αυτο που λεει ο βαλε και στα min αν εισαι για βολτα, στα max αν μπεις σε πιστα!
Αυτό είναι το σωστό παιδιά...
Min στη χαλαρή βόλτα και στην πόλη για γρηγορότερο ζέσταμα και καλύτερο κράτημα.
Max στην πίστα για αντοχή στις μεγάλες καταπονήσεις και αποφυγή υπερθέρμανσης.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες