Τελικά όλα είναι σχετικά...

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Σεπ 05, 2008 2:15 pm

Dakota έγραψε:Super Duke να δω με βαλίτσες ............................... [smilie=catitiz_pdt_45.gif]


Εχει φρενα απο R1?

:smt077
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Παρ Σεπ 05, 2008 2:18 pm

το trek παιρνει βαλίτσες ?
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό golis την Παρ Σεπ 05, 2008 2:22 pm

Τα Benelli πότε έρχονται ?
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό georgek την Παρ Σεπ 05, 2008 3:01 pm

Παντως μην παρετε Ζ1000. Μουφα μεγαλη,δεν το χει αγορασει κανενας,αφου ουτε τεστ δεν το κανουν το χρεπι :smt101
Κανω φασαρια...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Σεπ 05, 2008 3:29 pm

rc31 έγραψε:Δημητρη μου το ερωτημα σου το εχεις απαντησει μονος σου

για να βγει ο νικητης σε μια συγκριση το πρωτο που κανουμε ειναι να ορισουμε τα κριτιρια

το περιοδικο ορισε ως κριτιρια την οικονομία και την ευκολία μέσα στη πόλη

κατι που ολα τα αλλα υστερουσαν

αν οριζε την ιποδυναμη ισως να κερδιζε καποιο αλλο , αν οριζε το πλαισιο ισως καποιο αλλο

αρα το θεμα ειναι καθαρα τα κριτιρια που οριζει ο καθε ενας μας οταν αγοραζει

αν εμεις δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε τις αναγκες μας και να αγορασουμε αυτο που χρειαζομαστε και βασιζομαστε σε ενα περιοδικο ή τριτο να μας πει τι χρειαζομαστε τοτε εμεις εχουμε το προβλημα και οχι ο τριτος .


Εφόσον έχουμε να κάνουμε με streetfighter τότε θέτω υπό αμφισβήτηση τους παράγοντες "οικονομία και ευκολία μέσα στη πόλη".

Και για να τα βάλω σε μια σειρά και για να μιλήσω πιο συγκεκριμένα, όπως ο Rc31 και ο Tdmrider:

1) Φρένα. Τα Aprilia, SD και SpeedTriple και Fz1 έχουν καλύτερα.

2) Πλαίσιο, ψαλίδι, μπροστινό, συνολική αίσθηση. Τα Aprilia, Τriumh, SD έχουν καλύτερα με διαφοράααα.

3)Απόδοση κινητήρα. ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ, με γεμάτες χαμηλές, καλή εφαρμογή της δύναμης στο δρόμο, με εξαίρεση το Fz1 που είναι "άδειο" χαμηλά.

3)Τουριστικές δυνατότητες. Το Hοnda έρχεται ψιλοτελευταίο εδώ.

4)Προστασία από αέρα. To Ηonda έρχεται ψιλοτελευταίο εδώ.

5)Οικονομία. Το HOnda έρχεται πρώτο.

6)Ευκολία μέσα στη πόλη. To Ηonda έρχεται πρώτο.



Δεν δέχομαι πως ο νικητής στην κατηγορία STREETFIGHTER θα καθορισθεί από την ευκολία μέσα στη πηγμένη πόλη και από την κατανάλωση, όταν όπως βλέπετε υπάρχουν τόσοι άλλοι παράγοντες, οι οποίοι μάλιστα είναι πολύ σημαντικότεροι για να χαρακτηρίσουν μια μοτοσικλέτα, πόσο μάλλον μια μοτοσικλέτα φτιαγμένη ΓΙΑ ΓΟΥΣΤΑ.

Να θυμίσω ΞΑΝΑ τα σχόλια των αρθρογράφων περί "προσωπικότητας", "χρώματος" κτλ...


Δεν δέχομαι να βγαίνει νικητής μια μοτοσικλέτα η οποία δεν ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ και απλά διαλέγει να "κάνει και να παίρνει" λίγο απ'όλα. Είναι άδικο για τις άλλες οι οποίες είναι καλύτερες στους περισσότερους τομείς (και μάλιστα πιο σημαντικούς).

Εν τέλει Tdmrider συμφωνώ μαζί σου στο θέμα "σε ποιούς απευθύνονται τα εν λόγω άρθρα".


Αλλά νίκησε γιατί είναι Honda και "είναι καινούριο, φρέσκο σχεδιαστικά, σύγχρονο και μοντέρνο....[κι ας μην έχει χαρακτήρα].....", όπως μπορούμε να διαβάσουμε στο άρθρο, μπροστά και πίσω από τις γραμμές.


ΛΥΠΑΜΑΙ.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Παρ Σεπ 05, 2008 9:09 pm

golis έγραψε:ΠΑΡΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ Ρό 1 !

golis έγραψε:Τα Benelli πότε έρχονται Question


Βλέπω πως οι περισσότεροι συμφωνούμε ότι τα περιοδικά έχουν αναπτύξει μια άπιαστη ικανότητα να στρογγυλεύουν τις άκρες σε ότι κι αν καταπιαστούν να αξιολογήσουν, εξαμβλύνοντας τις ποιοτικές διαφοροποιήσεις και εξαμβλώνοντας τα συμπεράσματα τους απ΄τα μαλλιά. Με κάτι τέτοιες διατυπώσεις παπαγαλίζουν και εμφυτούν στους ταγμένους περιοδικάκηδες το στερεοτυπικό μοτοσυκλετιστικό λόγο που έχουν διαλέξει να πατρονάρουν.
Εγώ πάντως χαίρομαι πραγματικα τον υποδόριο κυνισμό του συνέδρου Golis... ότι και μεις από το οικοπεδάκι του νου μας κάνουμε κάτι φορές ότι μπορούμε για να μυαλοκανακευόμαστε κατα πώς νομίζουμε (ή ψωνιζόμαστε) ότι έχουν τα μοτοπράγματα. Και φασούλι το φασούλι γεμίζει η κοιλιά αέρια κι η κεφαλή αχυρόριζες....
... Μπούρδες δηλαδής
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Σεπ 06, 2008 12:08 am

TheDuketoR έγραψε:
golis έγραψε:ΠΑΡΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ Ρό 1 !

golis έγραψε:Τα Benelli πότε έρχονται Question


Βλέπω πως οι περισσότεροι συμφωνούμε ότι τα περιοδικά έχουν αναπτύξει μια άπιαστη ικανότητα να στρογγυλεύουν τις άκρες σε ότι κι αν καταπιαστούν να αξιολογήσουν, εξαμβλύνοντας τις ποιοτικές διαφοροποιήσεις και εξαμβλώνοντας τα συμπεράσματα τους απ΄τα μαλλιά. Με κάτι τέτοιες διατυπώσεις παπαγαλίζουν και εμφυτούν στους ταγμένους περιοδικάκηδες το στερεοτυπικό μοτοσυκλετιστικό λόγο που έχουν διαλέξει να πατρονάρουν.
Εγώ πάντως χαίρομαι πραγματικα τον υποδόριο κυνισμό του συνέδρου Golis... ότι και μεις από το οικοπεδάκι του νου μας κάνουμε κάτι φορές ότι μπορούμε για να μυαλοκανακευόμαστε κατα πώς νομίζουμε (ή ψωνιζόμαστε) ότι έχουν τα μοτοπράγματα. Και φασούλι το φασούλι γεμίζει η κοιλιά αέρια κι η κεφαλή αχυρόριζες....
... Μπούρδες δηλαδής


+100
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό mixalakis την Σάβ Σεπ 06, 2008 10:33 am

Δυστυχώς είναι γνωστό ότι τα περισσότερα περιοδικά, καθώς εξαρτώνται από τις διαφημίσεις, στερούνται αντικειμενικότητας.

Όμως δεν μπορούν να γράψουν ψευδείς κρίσεις για τα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών, αφού θα εκτεθούν στα άλλα περιοδικά, αλλά και στην προσωπική εμπειρία των αναβατών.

Για αυτόν τον λόγο αξίζει να τα διαβάζει κανείς.
Το πρόβλημα και τα μαγείρεμα κατά τη γνώμη μου ξεκινάει στα συμπεράσματα, όταν παρατίθενται τα κριτήρια για το ποιο μηχανάκι είναι το καλύτερο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το συγκριτικό όλων των on-off, μεγάλων και μικρών, όπου στα μικρά κερδίζει το tenere. Σύμφωνα με το περιοδικό, παρόλο που το tenere υστερεί σημαντικά σε κινητήρα, το βασικό κριτήριο στην κατηγορία αυτή δεν είναι ο κινητήρας και επειδή στο χώμα είναι το καλύτερο, βγαίνει και νικητής.
Η προσωπική μου γνώμη από αυτό το συγκριτικό είναι ότι το tenere αδικείται από τον ασθενικό κινητήρα του και με έναν δυνατότερο θα είχε πολύ καλύτερη τύχη.

Το καλό είναι ότι στα περιοδικά παραθέτουν τα κριτήριά τους και μπορείς να συμφωνήσεις ή να διαφωνήσεις και να φτιάξεις τη δική σου κατάταξη.

Είναι προφανές ότι σε ένα συγκριτικό γυμνών χιλιαριών δεν μπορεί να αποτελεί αποφασιστικό κριτήριο η ευχρηστία στην πόλη, παρόλο που χρησιμοποιούνται και στην πόλη.
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:55 pm
Μοντέλο: Triumph Tiger 1050
Κυβικά: 1050

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Σεπ 06, 2008 8:16 pm

mixalakis έγραψε:
Είναι προφανές ότι σε ένα συγκριτικό γυμνών χιλιαριών δεν μπορεί να αποτελεί αποφασιστικό κριτήριο η ευχρηστία στην πόλη, παρόλο που χρησιμοποιούνται και στην πόλη.


ακριβώς!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες