Μια ΚΑΛΗ αλυσίδα 520 ΘΕΛΩ ... ζητάω πολλά ?

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό prodigy την Παρ Σεπ 26, 2008 4:36 pm

valentinosgsxr έγραψε:
Kiriakost έγραψε:Τι έπαθες παιδάκι μου .. ? :smt069


Μονος σου ρωτας μονος σου απαντας!

Γραναζια καινουργια παρηγγειλες? Αν δεν αλλαξεις γραναζια μπρος πισω θα την χαλασεις κι αυτην σε 2500 χλμ και ειναι κριμα.

Να λαδωνεις την αλυσιδα 2 φορες τον μηνα ή μετα απο πλυσιμο ή χιλιομετρα σε βροχη γιατι ξεπλενετε απο τα νερα.

Να την γρασαρεις με σπρευ για αλυσιδες μοτο και οχι με οτι να ναι ή με γρασσο οπως κανουν μερικοι.

Να μην την τεντωνεις καθε τοσο για ψυλλου πηδημα και στο τεντωμα να προσεχεις ωστε οταν κατσεις επανω στην μηχανη με ολο σου το βαρος η αλυσιδα να εχει τον τζογο που προτεινει η Honda.

Αν κανεις ολα αυτα και με το ψοφιμη που καβαλας (δεν ταλαιπωρει την αλυσιδα λογω ιπποδυναμης) θα εχεις αλυσογραναζα για τουλαχιστον 20000 χλμ!



:smt033
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Παρ Σεπ 26, 2008 9:13 pm

valentinosgsxr έγραψε:
Kiriakost έγραψε:Γραναζια καινουργια παρηγγειλες? Αν δεν αλλαξεις γραναζια μπρος πισω θα την χαλασεις κι αυτην σε 2500 χλμ και ειναι κριμα.


Στο θεωρητικό επίπεδο , καλά τα πας , και οι συμβουλές σου είναι καλοδεχούμενες .

Τα γρανάζια μου είναι σε άριστη κατάσταση , και η αλυσίδα που θεωρώ ελαττωματική , λειτουργει και δεν είναι κατεστραμμένη .

Το μόνο καλό , όταν έχεις φτιάξει ένα φρέσκο μηχάνημα , είναι οτι όλα τα υλικά έχουν την ίδια ηλικία ( φθορές ) .

Συμπέρασμα ... όταν όλα είναι καινούργια ... αυτό το υλικό που θα δείξει αδυναμία , είναι και ο φταίχτης .



Τώρα για τα συμπεράσματα σου περί κακής λίπανσης , η μεταχείρισης είναι αίολα στην δικιά μου περίπτωση ..

Τέλος αγάπη μου , τα κυβικά δεν κάνουν τον άντρα . :D
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

alisida

Δημοσίευσηαπό cbr600f4 την Κυρ Σεπ 28, 2008 2:01 am

οι αλισιδα θελει γρασαρισμα ΠΑΝΤΑ ΖΕΣΤΗ μετα απο καπιοα βολτα και καλο θα ηταν να αλαξης και γραναζια ..οσο για τιν αλισιδα που πηρες ηταν οι καλιτερη αγορα που εκανες
cbr600f4
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: patra
Ονομα χρήστη: ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοντέλο: cbr 600f4i
Κυβικά: 600

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Κυρ Σεπ 28, 2008 4:06 am

τα γρανάζια καλό είναι να τα αλλάζουμε μαζί με την αλυσίδα της ίδιας εταιρίας, ώστε το κράμα να είναι το ίδιο και οι τριβές και οι θερμοκρασίες και οι φθορές ομοιόμορφες
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Κυρ Σεπ 28, 2008 1:28 pm

Ofanis έγραψε:τα γρανάζια καλό είναι να τα αλλάζουμε μαζί με την αλυσίδα της ίδιας εταιρίας, ώστε το κράμα να είναι το ίδιο και οι τριβές και οι θερμοκρασίες και οι φθορές ομοιόμορφες


Καμια σχεση!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Σεπ 28, 2008 7:43 pm

Το θαύμα , στο να έχεις χαμηλής ιπποδύναμης μηχανη , πέρα από το όφελος στο καύσιμο ,
είναι και η μακροζωία στα αλυσογράναζα .

1) Η έλλειψη της ανεξέλεγκτης ροπής , επιφέρει χαμηλές δυνάμεις , οι οποίες δεν μπορούν να καταστρέψουν εύκολα τα γρανάζια.

2) Η επιλογή των γραναζιών ως ποιότητα υλικών είναι το δεύτερο θέμα.
Κατι που δεν το γνωρίζουν πολλοί είναι ότι , το ΑΧ-1 ως μοντέλο αποκλειστικά Ιαπωνικό, δεν βρίσκει εύκολα γρανάζια απο τρίτους κατασκευαστές .

3) Η αλλαγή γραναζιών , είναι θέμα που περιγράφετε στο βιβλίο της κάθε μηχανής ,
και δεν υπάρχει λόγος , να αναλωνόμαστε σε αυτό.

4) Θελω να πιστεύω οτι ο μύθος της συχνής αλλαγής γραναζιών , βγήκε στην πιάτσα από τότε που κυκλοφόρησαν οι μάπες που ονομάζονται JT .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Δευτ Σεπ 29, 2008 1:40 pm

Εδω θα ειμαστε και θα μας πεις ποσα χιλιομετρα κρατησε η καινουργια σου με τα παλια γραναζια.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Οκτ 01, 2008 12:26 am

valentinosgsxr έγραψε:Εδω θα ειμαστε και θα μας πεις ποσα χιλιομετρα κρατησε η καινουργια σου με τα παλια γραναζια.



Συνεχίζεις να αποκαλείς " παλιά γρανάζια" , υλικό που δεν πρόλαβε να κάνει ούτε 3.000 χλμ .

Ας είναι ... όσα ξέρει ο νοικοκύρης , δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό STELIOS300 την Τετ Οκτ 01, 2008 9:57 am

ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΜΟΝΟ TSUBAKI ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΟΥ [smilie=pdt_armataz_01_37.gif]
STELIOS300
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 24, 2008 10:28 am
Τοποθεσία: MELISSIA

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Οκτ 01, 2008 8:42 pm

Ετσι απο περιέργεια .. θα το ψάξω αυτό που λες Στέλιο ...

Αλλα πάνω κάτω , όλοι εκεί βασίζονται ... στα τεχνικά χαρακτηριστικά της αλυσίδας ,
τύπο χρήσης μοτοσυκλέτας & ιπποδύναμη .

Κατι που μου έκανε εντύπωση , είναι οτι όλες οι εταιρείες , έχουν μειώσει τις γραμμές παραγωγής .
Βγάζοντας πλέον 4-5 Προϊόντα , που καλύπτουν μεγάλο φάσμα χρήσης , και έτσι η επιλογή είναι ποιο τυφλοσούρτης ( εύκολη) .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό tasos_z την Σάβ Οκτ 11, 2008 7:13 pm

Η δική μου απάντηση σε όλο αυτό τον διάλογο οτι πληρώνεις παίρνεις
_________________________________________________________
Εικόνα
Spamking and Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club
Άβαταρ μέλους
tasos_z
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 7:50 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες