Καθαρισμός τρόμπας βενζίνης και αφαίρεση δευτερευουσών πεταλούδων σε V-strom 1000
Αφού η μοτοσικλέτα μου αισίως άγγιξε τα 40.000km, αποφάσισα να πάω να καθαρίσω τη τρόμπα βενζίνης για το φόβο των Ιουδαίων.
Ο καθαρισμός έγινε στο Μάρκο Θεόδωρο στη Πάτρα.
Με την ευκαιρία του λυσίματος του ντεπόζιτου έγινε και ένας καθαρισμός στο φίλτρο καθώς και αφαίρεση των δευτερευουσών πεταλούδων στο ψεκασμό.
(* ΠΡΟΣΟΧΗ* Το τελευταίο ΔΕΝ συνίσταται σε άτομα τα οποία διαθέτουν κάλο αντί για εγκέφαλο διότι σε αυτή τη περίπτωση τα πράγματα μπορεί να πάρουν αρνητική εξέλιξη..)
Έκπληκτος ανακάλυψα πως η τρόμπα βενζίνης ήταν ουσιαστικά πεντακάθαρη και η χαρά μου δε λέγεται!!
Κόστος για όλα τα παραπάνω 25 ευρό.
(Για όσους δε γνωρίζουν η τρόμπα βενζίνης βρίσκεται στο κάτω μέρους του ντεπόζιτου. Αρκετά εύκολη διαδικασία ο καθαρισμός της, αρκεί να το έχεις δει μια φορά προκειμένου να μην υπάρχει άγχος)
Δυστυχώς ξέχασα να βγάλω φωτογραφία από τις πεταλούδες αλλά για όποιον ενδιαφέρεται είναι πολύ απλό και μπορεί να το κάνει μόνος του. (και ναι τώρα θυμίζει 1000άρι)
Κάτω από το φίλτρο αέρα βλέπουμε δύο τρύπες. Σε αυτές τις τρύπες παρατηρούμε πως υπάρχουν 2 τάπες οι οποίες συγκρατούνται με 2 μικρές βίδες οι κάθε μια. Αυτές είναι οι δευτερεύουσες πεταλούδες. Ξεβιδώνετε αφαιρώντας τες και αυτό είναι. Από κάτω βλέπετε πλέον μόνο τις πρωτεύουσες οι οποίες είναι 2 ίδιες και είναι αυτές που ελέγχονται μόνο από το γκριπ (αντίθετα από τις δευτερεύουσες τις οποίες έχει αναλάβει να ελέγχει ο εγκέφαλος της μοτοσικλέτας για πιο ομοιόμορφη απόδοσης της δύναμης του μοτέρ στις ρόδες). Δοκιμάστε να παίξετε το γκάζι και θα δείτε πως ανταποκρίνονται.
Αυτά....
Υ.Γ. Εκτός του φλοτέρ το ξέρετε πως η τρόμπα βενζίνης είναι ίδια με του GSXR K3 και μπορείτε να κάνετε άνετα δουλειά σας αν χρειαστεί; (βάζεις το φλοτέρ από τη μια στην άλλη και τέλος)