Ψυχές του Κόσμου, Αυθεντικότητες μοντέλων, λόγια..;

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

Ψυχές του Κόσμου, Αυθεντικότητες μοντέλων, λόγια..;

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Νοέμ 27, 2008 12:53 pm

[ ] Τα πράγματα στο κόσμο της μοτοσικλέτας άλλαξαν όταν δημιουργήθηκε η ανάγκη εξιδεικευμένων μοτοσικλετών για κάθε αγορά. [ ] Οι ιάπωνες μπορεί να έχασαν τον πόλεμο, όμως νίκησαν κατά κράτος με την ποιότητα, την αξιοπιστία και την ευχρηστία των μοτοσικλετών τους.
Ξεκινώντας από την Ιαπωνία και περνώντας στην Ταϊβάν, στην Κορέα, στο Βιετνάμ και στην Κίνα, η μηχανοκίνητη επέλαση έχει φτάσει προ πολλού στην Ινδία, που στο άμεσο μέλλον θα αναδειχτεί σε μεγάλο πρωταγωνιστή της μοτοσικλέτο και αυτοκινητο-βιομηχανίας.

[ ] Δεν ξεχνάμε φυσικά τα εργοστάσια ιαπωνικών εταιρειών στην Αμερική και στην Ευρώπη. Πόσο Ιαπωνικές είναι οι Αμερικανικής, Ισπανικής, Γαλλικής, ή Βραζιλιανικής κατασκευής "Ιαπωνικές" μοτοσικλέτες;
Αδιάφορο, από τη στιγμή που πωλούνται σε μια συμφέρουσα τιμή, σε σχέση με την απόδοση και την ποιότητα.
Πρόσφατα η Honda ανακοίνωσε πως δεν θα φτιάχνει πια μοτοσικλέτες στο εργοστάσιό της στο Ohio. Η παραγωγή των Goldwing και των μεγάλων cruiser επιστρέφει στην Ιαπωνία κι είναι η πρώτη φορά που έχουμε τέτοια επιστροφή στις ρίζες.

Από την άλλη η άδεια του Transalp σας γράφει: MONTESA HONDA με πρώτη να αναφέρεται η περήφανη ισπανική εταιρεία, και του XT660 σας, μιας μοτοσικλέτας που φτιάχνεται στη Γαλλία, με κινητήρα που κατασκευάζεται στην Ιταλία από τη Minarelli και πληθώρα άλλων ευρωπαϊκών εξαρτημάτων, γράφει MBK Industries.
Ούτε το Translap είναι λιγότερο Honda για αυτόν το λόγο, ούτε το XT λιγότερο Yamaha.

Αυτό που τελικά κάνει μια μοτοσικλέτα αξιόλογη ή όχι δεν είναι η χώρα κατασκευής της. Τα στερεότυπα του παρελθόντος δεν υπάρχουν πια. Το μήνυμα φυσικά δεν έχει φτάσει σε όλους. Έτυχε να ακούσω τον εξής διάλογο μεταξύ 2 25χρονων και τον μεταφέρω αυτούσιο:
"Θα πάρω μηχανάκι"
"Τι μηχανάκι;"
"Ξερό"
"Πίστα;"
"Ναι, enduro"
"Α, ωραία"
"Λέω για ΚΤΜ"
"Α! Μην πάρεις ιταλικό, χαλάνε"

Όλη η τέχνη είναι να προικίσουν "οι γονείς" την κάθε μοτοσικλέτα με ψυχή. Και όταν λέμε "γονείς" δεν εννοούμε έτσι απσόσωπα τα εργοστάσια κατασκευής, αλλά τους ίδιους τους ανθρώπους που την σχεδίασαν και την εξέλιξαν. Κι αν ψάξει κανείς, πίσω από κάθε αξιόλογη μοτοσικλέτα, κρύβεται και ένας χαρισματικός άνθρωπος.

Μερικούς είχαμε την τύχη να τους γνωρίσουμε μέσω των δημιουργιών τους. Και όσο κι αν συμμετέχουν πολλοί, πάντα είναι ένας αυτός που δίνει το ξεχωριστό "κάτι". Ο Taglioni, O Tamburini, O Miwa, O Yamanaka, O Horiike και τόσοι άλλοι που ίσως δεν μάθαμε ποτέ τα ονόματά τους, δώρισαν ένα κομμάτι της σκέψης, της ψυχής και των ονείρων τους στις μοτοσικλέτες που δημιούργησαν.

Τις μοτοσικλέτες δεν τις σχεδιάζουν υπολογιστές, δεν τις κατασκευάζουν ρομπότ. Ανθρώπινα μυαλά και ανθρώπινα χέρια, άλλοτε αποτυγχάνουν και άλλοτε μεγαλουργούν. Και αυτές οι ιδιαίτερες συνθέσεις ιδεών και εξαρτημάτων, ποσώς μας ενδιαφέρει από ποιά χώρα προέρχονται, καθόλου δεν μας νοιάζει το ποσοστό φυλετικής τους καθαρότητας. Αρκεί να μας ομορφαίνουν την ζωή όταν τις οδηγούμε."

πηγή:Μοτο.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: Ψυχές του Κόσμου, Αυθεντικότητες μοντέλων, λόγια..;

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Πέμ Νοέμ 27, 2008 4:03 pm

Δυστυχώς η ευτυχώς το άρθρο αποτυπώνει την σημερινή πραγματικότητα και τις συνέπειες της παγκοσμιοποίσης στην παγκόσμια βιομηχανία. Η δημιουργία κατασκευών που απευθύνονται σε ένα ποιο ομοιογενές παγκόσμιο κοινό έχει άμεση επίπτωση στον τόπο κατασκευής και συναρμολόγησης έτσι ώστε να επιτευχθούν οι πολυπόθητες απο τους οικονομολόγους οικονομίες κλίμακας στο συνολικό φάσμα παραγωγής και διανομής των αγαθών. Πέρα από αυτά όμως, δυστυχώς ή ευτυχώς, ΥΠΑΡΧΕΙ διαφορά εξαιτίας της προέλευσης. Αυτο πάντα οφείλεται στο γεγονός οτι ο ανθρώπινος παράγοντας και το περιβάλλον πάντα θα έχουν επίδραση στη προιόν. Καλά τα ISO και τα kan ban αλλά όση και προσπάθεια να γίνει, πάντα ο ιάπωνας εργάτης με τα πολύ σημαντικά βιώματά που βάζουν τον σύνολο πάνω απο το άτομο, δεν μπορεί παρά να δώσει το μέγιστο δυνατό των δυνατοτήτων του στην εργασία. Αυτό πάντα θα έρχεται σε αντιδιαστολή με την νοοτροπία του Μεξικανού εργάτη και της τεκίλας.

Που καταλίγουμε? Ωραία ολα αυτά, στο παρόν και πολύ περισσότερο στο μέλλον τα εργοστάσια θα βρίσκονται οπου επιτάσουν οι οινομικοτεχνικες μελέτες, όμως εγω πάλι Made In Japan θα προτιμώ αν μπορώ να το βρω...


Fin
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Re: Ψυχές του Κόσμου, Αυθεντικότητες μοντέλων, λόγια..;

Δημοσίευσηαπό Billy την Πέμ Νοέμ 27, 2008 5:54 pm

Το κείμενο λέει την πραγματικότητα.... Υπάρχουν καλά, υπάρχουν και κακά απο αυτό το γεγονός.
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες