Πρώτη παρατήρηση , ωραίο χρωματάκι !!! , ένα γρήγορο σεμινάριο , γιατί μπορεί να ξέρουμε από Vespa αλλά από MP3 θέλει να στο δείξουν για να το οδηγήσεις .
Έχει πολλά gismo επάνω του ,που ακόμα και στην πράξη θέλεις λίγο χρόνο για να καταλάβεις πως λειτουργούν . Διακόπτης που κλειδώνει και ξεκλειδώνει την μπροστινή ανάρτηση , χειρόφρενο που κλειδώνει , Trip A & B ,τάπα βενζίνης που ανοίγει από την κλειδαριά , σέλα που ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού (ασύρματο) , πορτ μπαγκαζ ναι καλά διαβάσατε και ένα σωρό άλλα μπλιμπλικια που το κάνουν μοναδικό .
Στην πράξη τώρα , το εν λόγο μοντέλο είναι ένα πρωτοποριακό scooter 250κυβικων που σίγουρα ξεχωρίζει . Η θέση οδήγησης αρκετά άνετη για τον οδηγό και πολυθρόνα για τον συνοδηγό με μελανό σημείο τα πατάκια του συνοδηγού .
Αποθηκευτικός χώρος

Στον δρόμο με το που συνηθίσεις ότι είναι περιττό να βάζεις τα πόδια κάτω όταν σταματάς και ότι έχεις δυο τροχούς εμπρός , αρχίζεις να κινείσαι με μεγάλη άνεση . Ανεβοκατεβαίνει πεζοδρόμια με την άνεση ενός motard , απορροφά τις λακκούβες λες και δεν υπάρχουν, αλλά κυρίως στρίβει μην σου πω καλύτερα από όσα σκούτερ έχω οδηγήσει . ( μόνο trail braking δεν έβγαλε)
Φρενάρει απίστευτα ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα επνεοντας μεγάλη σιγουριά στον οδηγό του . Ακόμα και αν βρέχει ο οδηγός είναι αρκετά προστατευμένος από τα απόνερα του δρόμου .
Ο κινητήρας τον 250 κυβικών είναι δυστυχώς μικρός για να προσφέρει απολαυσεις σε αυτούς που τις ζητανε , αλλά ευτυχώς υπάρχει και μεγαλύτερος . Ασχέτως όμως ,το κινεί αξιοπρεπώς παρόλο τα κιλά του και έχει σχεδόν την ίδια αυτονομία με την Vespa GTV 250 που είναι σημαντικά ελαφρύτερη .
Παρόλο που είναι ποιο πλατύ από τα υπόλοιπα σκούτερ , το Mp3 προσφέρει ακριβώς αυτό που θέλει ο οδηγός ενός σκούτερ , άνετη καθημερινή μετακίνηση με άπλετο αποθηκευτικό χώρο .
Ένα μεγάλο μπράβο στην Piaggio που τόλμησε και έφτιαξε το Mp3
