HawkGt έγραψε:Δεν αναφερθήκατε στην ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ασφάλεια που σου προσφέρουν οι δύο τροχοί μπροστά. Ο τρόπος που φρενάρει με απόλυτη ασφάλεια κάτω από τις οποιεσδήποτε συνθήκες πρόσφυσης είναι μοναδικός. Το μηχανάκι θα γλυστρίσει, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα διπλώσει το μπροστινό για να το "χάσεις". Επίσης εντυπωσιάζει ο απόλυτα φυσιολογικός τρόπος με τον οποίον στρίβει. Σαν κανονική μοτοσυκλέτα εκμεταλλεύεσαι το γυροσκοπικό φαινόμενο (σπρώχνω δεξί τιμόνι για να πλαγιάσω/στρίψω δεξιά, σπρώχνω αριστερό τιμόνι για να πλαγιάσω/στρίψω αριστερά) για να στρίψεις και οι εντολές περνάνε στο ιδιόμορφο μπροστινό σύστημα ακαριαία. Το μόνο που θέλει λίγο προσοχή, για κάποιον που έχει συνηθίσει να κρατάει τα φρένα μέχρι βαθιά μέσα στην στροφή, είναι ότι τέτοιες τεχνικές δεν μπορούν να έχουν εφαρμογή σε ένα τέτοιο σκούτερ και καλό θα είναι να έχετε ξεμπερδέψει με την υπόθεση φρενάρισμα, πριν αρχίσετε να πλαγιάζετε. Φρένα μέσα στην στροφή έχουν σαν αποτέλεσμα το απότομο σήκωμα της μηχανής και την υπερστροφή...
spypetr έγραψε:Πολύ ωραίο, το έχω δει και από κοντά και μου άρεσε.
Σαφώς δεν απευθύνεται στους χομπίστες μοτοσυκλετιστές, αλλά στους πάντες που θέλουν να κάνουν εύκολα, γρήγορα και οικονομικά τις δουλειές τους στο κέντρο της πόλης.
ktikti έγραψε:Προσφατα εκανα test drive το gilera το 500αρι και πραγματικα το διασκεδασα.ειναι σχεδον ιδιο με το piaggio αλλα πιο ομορφο
Billy έγραψε:Εγώ θα κάνω παράπονο στην αστυνομία της Γλυφάδας που αφήνει τον κύριο RC31 να παρκάρει την μοτοσυκλέτα του όπου θέλει...
Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες