Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Υλοποιημένα project....

Συντονιστής: Συντονιστές

Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό nitso την Πέμ Σεπ 23, 2010 7:50 pm

Εχω μια απορια c145
Με το carbtune μανομετρο συγχρονιζεις τα καρμπιλατερ απο τη synchrinisation screw (που βρισκεται στο κεντρο)ή και απο τις pilot screws.
Ξερεις περιπου ποσες στροφες εξω πρεπει να ειναι oi pilot screw στο NT400K που εχω??

Στο περιπου μπορεις να περιγραψεις τη διαδικασια σε παρακαλω ρε Ηλια??? [smilie=pdt_poz.gif]
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Νεο Honda Bros RC31

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Σεπ 24, 2010 5:19 pm

nitso έγραψε:Εχω μια απορια c145
Με το carbtune μανομετρο συγχρονιζεις τα καρμπιλατερ απο τη synchrinisation screw (που βρισκεται στο κεντρο)ή και απο τις pilot screws.
Ξερεις περιπου ποσες στροφες εξω πρεπει να ειναι oi pilot screw στο NT400K που εχω??

Στο περιπου μπορεις να περιγραψεις τη διαδικασια σε παρακαλω ρε Ηλια??? [smilie=pdt_poz.gif]


Κατεβαζεις το manual για το 650 απο τον server μας. Πας στην σελίδα που εξηγει τον συγχρονισμο και ακουλουθας τις οδηγίες.

Με λιγα λογια τα καρμπυρατερ τα συγχρονιζεις με την βιδα που βρισκεται στο κεντρο . Οταν το μοτερ δουλευει στις 1200 στροφές πρέπει τα μανομετρα να δειχνουν σχεδον το ιδιο .

Οι pilot screws που πειραζεις δεν θυμαμαι ποσο πρέπει να ειναι στο 400 default και δεν εχουν καποια σχεση στον συγχρονισμο ,οποτε δεν τις πειράζεις.

Αν όμως τις εχεις κανει μπαχαλο , καλο θα ειναι να τις ρυθμισεις στο default και μετα να συγχρονισεις . Αμα βρω τις τιμες που ειναι θα σου πω .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Νεο Honda Bros RC31

Δημοσίευσηαπό nitso την Παρ Σεπ 24, 2010 8:03 pm

iliasRC31 έγραψε:
nitso έγραψε:Εχω μια απορια c145
Με το carbtune μανομετρο συγχρονιζεις τα καρμπιλατερ απο τη synchrinisation screw (που βρισκεται στο κεντρο)ή και απο τις pilot screws.
Ξερεις περιπου ποσες στροφες εξω πρεπει να ειναι oi pilot screw στο NT400K που εχω??

Στο περιπου μπορεις να περιγραψεις τη διαδικασια σε παρακαλω ρε Ηλια??? [smilie=pdt_poz.gif]


Κατεβαζεις το manual για το 650 απο τον server μας. Πας στην σελίδα που εξηγει τον συγχρονισμο και ακουλουθας τις οδηγίες.

Με λιγα λογια τα καρμπυρατερ τα συγχρονιζεις με την βιδα που βρισκεται στο κεντρο . Οταν το μοτερ δουλευει στις 1200 στροφές πρέπει τα μανομετρα να δειχνουν σχεδον το ιδιο .

Οι pilot screws που πειραζεις δεν θυμαμαι ποσο πρέπει να ειναι στο 400 default και δεν εχουν καποια σχεση στον συγχρονισμο ,οποτε δεν τις πειράζεις.

Αν όμως τις εχεις κανει μπαχαλο , καλο θα ειναι να τις ρυθμισεις στο default και μετα να συγχρονισεις . Αμα βρω τις τιμες που ειναι θα σου πω .



Εβαλα τις βιδες στις 2-1/4 που ειναι οι default ρυθμιση για τη μηχανη μου.
Συγχρονησα τα καρμπιλατερια αλλα και μετα τηην εξισωση και των δυο μπαρων υπαρχει στο ρελαντι ενα σχετικο ρεταρισμα....ρυθμιση βαλβιδων δεν εχω κανει ....τι μπορει να φταιει?? [smilie=pdt_popc1.gif]
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Σεπ 25, 2010 9:06 pm

Οταν ρυθμιζουμε ενα μοτερ το πρωτο που ρυθμιζουμε ειναι βαλβιδες και μετα ολα τα αλλα.

  Φορας μαμα ζιγκλερ ?  


υ.γ Μην περιμενεις ποτε απο ενα μεταχειρισμενο μοτορι να δουλευει σαν καινουριο .


Πχ εγω βλεπω αλλαγες στο ρελαντι μου απο βενζιναδικο σε βενζιναδικο .

Και μην ξεχνας οτι τα καρμπυρατερ ειναι επιρεπη στις κλιματολογικες αλλαγες.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό nitso την Σάβ Σεπ 25, 2010 9:22 pm

Τα ζιγκλερ ειναι μαμα και σημερα ρυθμισα τις βαλβιδες με βαση παντα τις οδηγειες του manual.Ηταν κλειστες,δεν εμπαιναν τα φιλερ(0,15mm inlet-0,20mm exhast)
Αυριο θα βαλω πανω παλι τα καρμπιλατερ και θα προσπαθησω να ρυθμισω τις pilot με βαση τις οδηγειες σου Ηλια .
Παρελαβα και το Carbtune και στη συνεχεια θα τα ρυθμισω(ο λογος που δεν σε πηρα τηλεφωνο αλλα σιγουρα θα παiξει καφεδακι για να μου πεις τι βλεπεις)
Στο τελος θα αλλαξω και το φιλτρο βενζινης γιατι ειναι χαλια.
Ο λογος που τα εκανα ολα αυτα ηταν γιατι στο ρελαντι ψιλορεταριζε!!!!
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Σεπ 26, 2010 9:23 am

nitso έγραψε:Τα ζιγκλερ ειναι μαμα και σημερα ρυθμισα τις βαλβιδες με βαση παντα τις οδηγειες του manual.Ηταν κλειστες,δεν εμπαιναν τα φιλερ(0,15mm inlet-0,20mm exhast)
Αυριο θα βαλω πανω παλι τα καρμπιλατερ και θα προσπαθησω να ρυθμισω τις pilot με βαση τις οδηγειες σου Ηλια .
Παρελαβα και το Carbtune και στη συνεχεια θα τα ρυθμισω(ο λογος που δεν σε πηρα τηλεφωνο αλλα σιγουρα θα παiξει καφεδακι για να μου πεις τι βλεπεις)
Στο τελος θα αλλαξω και το φιλτρο βενζινης γιατι ειναι χαλια.
Ο λογος που τα εκανα ολα αυτα ηταν γιατι στο ρελαντι ψιλορεταριζε!!!!


Οι λογοι ειναι πολλοι που μπορει να ψιλο ρεταρει:

Βαλβιδες,
Μπουζι,
Τροφοδοσια βενζινης
Καρμπυρατερ
Κολαρο που χανει
Εξατμιση που χανει

Αυτοι ειναι μερικοι τιτλοι με πολλες υποκατηγορίες .

Στο τελος τελος μερικα πραγματα τα αγνοουμε αφου εχουμε να κανουμε με ενα παλιο μοτορι . Εγω ακομα δεν εχω καταφερει να το κανω να λειτουργει τελεια . (δεν ειναι μαμα και αυτο το κανει ποιο δυσκολο e045 )
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό nitso την Κυρ Σεπ 26, 2010 9:30 pm

Μετα απο επιτυχη ρυθμιση στις βαλβιδες και συγχρονισμο στα καρμπ,οι ψιλοαρρυθμιες στο ρελαντι συνεχιζονται.... b010
Αλλαξα και το φιλτρο βενζινης που ηταν χαλια e045

Θα ακολουθησει η ρυθμιση στις pilot κια και θα δουμε.
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Σεπ 27, 2010 3:35 pm

nitso έγραψε:Μετα απο επιτυχη ρυθμιση στις βαλβιδες και συγχρονισμο στα καρμπ,οι ψιλοαρρυθμιες στο ρελαντι συνεχιζονται.... b010
Αλλαξα και το φιλτρο βενζινης που ηταν χαλια e045

Θα ακολουθησει η ρυθμιση στις pilot κια και θα δουμε.


Δυλαδη τι ακριβως κανει στο ρελαντι ????
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό nitso την Δευτ Σεπ 27, 2010 3:51 pm

Ενδεικτικα λεω πως μετα τον συγχρονισμο του καρμιλατερ με το carbtune ,οι δυο μπαρες εξισωθηκαν αλλα τρεμοπαιζουν.
Απλα οταν ειναι στο ρελαντι ,βλεπεις και τη βελονα λιγο να παιζει -και ακους κατι αρρυθμιες απο τη μηχανη,χωρις να επιρρεαζει βεβαια τη λειτουργεια της στο δρομο. b010
Απλα θελω οσο το δυνατον να δουλευει ρολοι(ρελαντι)
Θα γυρισω σε βιντεακι και θα το αναρτησω συντομα οποτε και θα καταλαβεις!!!!!
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό nitso την Δευτ Σεπ 27, 2010 7:22 pm

Τα καταφερα.... b010
Το παρακατω video τα λεει ολα.
Απλα φοβομουνα το πολυ ξεβιδωμα στις pilot!!!
Ευχαριστω τους Nikar και iliasRC31που με τις ευστοχες οδηγειες τους ,συνεβαλαν στο να καταφερω τελικα να δουλεψει καλα.. k040

Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Σεπ 27, 2010 8:26 pm

k030 k030 k030 [smilie=pdt_aliboronz_24.gif] [smilie=pdt_aliboronz_24.gif]
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό nitso την Τετ Σεπ 29, 2010 4:55 pm

Μια και μιλαμε για καρμπιλατερ....αλλαζοντας το μαμα φιλτρο με ενα ελευθερας ,θελουν εκνεου ρυθμιση οι pilot και μετα νεο συγχρονισμο?
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Σεπ 29, 2010 8:48 pm

nitso έγραψε:Μια και μιλαμε για καρμπιλατερ....αλλαζοντας το μαμα φιλτρο με ενα ελευθερας ,θελουν εκνεου ρυθμιση οι pilot και μετα νεο συγχρονισμο?


Ναι και θα σε δυσκολεψει ακομα περισσοτερο . Ειτε πηγαινε σε ετοιμη λυση , ειτε μην αλλαξεις κατι .

Δεν αξιζει να χωσεις φραγκα για να βελτιωσεις το 400αρι .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό nitso την Τετ Σεπ 29, 2010 9:40 pm

Η αποδοση της 400αρας μου ,προσωπικα, με υπερκαλυπτει n155
Απλα θελω να το αλλαξω για να αποφυγω ξανα την αγορα νεου χαρτινου αερος του οποιου ακουσα πως δεν μπορεις να το βρεις ευκολα. :smt014
Τωρα αν παλι με γκαστρωσει για να το ξαναρυθμισω ,το ξεχνάω!!!! n050
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Οκτ 02, 2010 12:22 pm

nitso έγραψε:Η αποδοση της 400αρας μου ,προσωπικα, με υπερκαλυπτει n155
Απλα θελω να το αλλαξω για να αποφυγω ξανα την αγορα νεου χαρτινου αερος του οποιου ακουσα πως δεν μπορεις να το βρεις ευκολα. :smt014
Τωρα αν παλι με γκαστρωσει για να το ξαναρυθμισω ,το ξεχνάω!!!! n050


Το χαρτινο καθαριζει με ενα πινελο και πιεσμενο αερα. Αν το καθαριζει συχαν θα αντεξει για αρκετο καιρο .

Ο σαρακακη εχει ενα σωρο αφου το εν λογο το φορανε και αλλα μοντελα.

Ναι το ποιο ελευθερο θα σε αναγκασει να αλλαξεισ τισ ρυθμισεισ στισ pilot και να ξανασυγχρονισεισ.


υ.γ σορυ για την ελλειψη του τελικου σιγμα αλλα εχει χαλασει το κουμπι . g030
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό nitso την Σάβ Οκτ 02, 2010 1:44 pm

Και μια αλλη ερωτηση,
μετα τη ρυθμιση του καρμπ δεν χρειαζεται καθολου τσοκ.Ειναι φυσιολογικο???
[smilie=pdt_popc1.gif]
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Συγχρονισμός Carb ΝΤ400

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Οκτ 03, 2010 8:01 pm

nitso έγραψε:Και μια αλλη ερωτηση,
μετα τη ρυθμιση του καρμπ δεν χρειαζεται καθολου τσοκ.Ειναι φυσιολογικο???
[smilie=pdt_popc1.gif]


Δεν χρειαζοτανε αλλωστε. Φυσιολογικο ειναι αφου ανοιξες περισσοτερο τις βιδες.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr


Επιστροφή στο PROJECT - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες