Καλά που το είπες.. Θυμήθηκα λοιπόν ότι πριν κάνα δυο εβδομάδες αγόρασα ένα ζευγάρι λάμπες led από την bauer στην Παλλήνη για το κωλοφάναρο,ήταν τα αντίστοιχα watt και διπλής σκάλας,δηλαδή πορείας και stop.Έβαλα και τον πωλητή να τις δοκιμάσει σε κάτι δείγματα που είχε και δούλευαν σωστά.40 ευρώ έκαναν και οι δύο
Όλα ωραία μέχρι που κάνω την αλλαγή,άναβε μόνο το stop και το πορείας καθόλου.Δοκιμάζω την παλιά,δούλευε,βάζω την καινούρια,δούλευε μόνο το stop,τσεκάρω μήπως δεν είναι ίδιες οι επαφές,όλα ακριβώς ίδια,κουμπώνουν ακριβώς στην ίδια θέση,αλλά ανάβει μόνο το stop.Τελικά τις πήγα πίσω,ρώτησα τον τύπο αλλά δεν είχε καμιά ιδέα.Τουλάχιστον πήρα τα λεφτά πίσω,κάτι που δεν το περίμενα βέβαια.
Καμιά ιδέα γι'αυτό το θέμα,γιατί μου αρέσαν όπως ανάβανε και ψήνομαι αν βρω λύση να τις ξαναπάρω.
Επειδή 2 χρόνια που έχω το bros το πηγαίνω για service και τα λοιπά σε ένα μηχανικό,αρκετά καλό και είναι και φίλος.Αλλά από εδώ και πέρα τα ψιλά θα τα κάνω μόνος μου. Θέλω να ρωτήσω τι λάδια βάζετε,πόσα λίτρα παίρνει το bros και ανά πόσα χιλιόμετρα τα αλλάζετε και ανά πόσα το φίλτρο λαδιού. Ο μηχανικός μου βάζει Ipone 15.50.Είναι καλά;
Απο λάδια βάζεις 2,6-2,8λίτρα(δεν θυμάμε ακριβός) και σε κάθε αλλαγή αλλάζω και το φίλτρο λαδιού.Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή λαδιών κάθε 6000χιλ αλλα εγώ τα κάνω κάθε 3000.Το 15-50 ειναι καλό για της θερμοκρασίες της ελλάδας.
Σήμερα έκανα ένα έλεγχο στην μηχανή και είδα κάτω απο το φιλτροκούτη έχει ενα εξτρα φιλτράκι αέρα.Σε αυτο το φίλτρο πάνε 2 σωληνάκια απο τα καρμπιρατέρ.Αυτο εμένα δεν είχε φίλτρο και έκανα ένα αυτοσχέδιο. Πήρα ένα scotch brite το έκοψα στα μέτρα του και το έβαλα μέσα για φίλτρο(αυτο είχα αυτό έβαλα) Εχω μια απορία Αυτά τα σωληνάκια που βγαίνουν απο το κάθε καρμπιρατέρ τραβάνε αέρα απο το φιλτράκι και δουλεύουν σαν υποπίεση? Ο λόγος που ρωτάω ειναι οτι μετά την τοποθέτηση του βγάζει λιγότερες μαυρίλες η εξάτμιση(σε υψηλές στροφές) σε σχέσει με πριν.
Μετά απο λίγα συμμαζέματα που έκανα στο μηχανάκι είπα με την πρώτη ευκαιρία να βγω και να πιάσω τελική.160 κοντερίσια είναι μια χαρά για ένα μηχανάκι με μετα βίας 40 ίππων και γυμνό(αεροδυναμική τούβλου)
Ήρθε η ώρα να επισκευάσω το πίσω αμορτισέρ.Το έβγαλα και θα το πάω στον αραμπατζή για επισκευή.Εντυπώσεις όταν τελειώσει η εγχείρηση Τώρα το μηχανάκι βρίσκετε σε αυτήν την κατάσταση και το αμορτισέρ
Τελικά το ανανεωμένο αμορτισέρ επέστρεψε στην θέση του Αφου κατάφερε ο μάστορας να το ανοίξει μετα απο 20 χρόνια που ήταν κλειστό μπράβο του Έκανε μια νέα ροδέλα (εκεί που πατάει το ελατήριο) και το έδωσε παραπάνω προφόρτηση (δηλ στην θέση 1 ειναι είδη προφορτησμένο το ελατήριο κατα 2 σκάλες) Σε μια βόλτα που το πήγα εχθές είδα μια διαφορά προς το καλύτερο αλλα ακόμα η εμπειρία μου δεν είναι τόσο καλή για να δω τρομερές διαφορές.
Πριν απο λίγο έβαλα την προφόρτιση στο μέγιστο . Σκλήρυνε αρκετά και σε σχέση με πριν φτιάξω την μπουκάλα είναι μέρα με την νύχτα.Τώρα θα το δω στον δρόμο και με 2ο άτομο.
Το αμορτισερ του bros δεν ανοιγει σε καποιο σημείο για να σημπληρωθει με υγρο . Αντιθετως το τρυπας και βαζεις υγρο .
Εσενα σε ποιο σημειο το τρυπησε ; Επισης η προφορτιση εχει νοημα οταν ο αναβατης ειναι βαρης ή εχει 2 ατομα συνεχεια.
Αλλιως το ελατηριο του Bros ειναι απο τα ποιο σκληρα της αγορας και δεν χρειαζεται προφορτιση αν το αμορτισερ λειτουργει .
Η μεγιστη προσφορτιση χωρις λογο το μονο που πετυχαινει ειναι λαθος συμπεριφορα της μηχανης αφου δεν τις επιτρεπει να αποσβενει σωστα τις ανωμαλιες του εδάφους.
Λιάκο δεν είδα σε ποιο σημείο το τρύπησε (αλλά με το μάτι δεν είδα κάτι τέτοιο) Ειμαι 105-110 κιλάκια και το 2 άτομο άτομο που βάζω έχει και αυτος τα κιλάκια του.Οπότε δεν μπορώ να ξέρω πότε θα πάω βόλτα με 2 άτομο για να το ρυθμίζω και το έχω στην μέγιστη προφόρτηση.
Τώρα που διάβασα καλύτερα το προηγούμενο μήνυμα σου θα σου πω το εξής Δεν συμπλήρωσε απλά λάδια.Το άνοιξε(δεν ξέρω πως),άλλαξε top mount (γιατι απο τα χρόνια απλα εξαφανίστηκε )άλλαξε οτι τσιμουχάκια αλλάζει(δεν ξέρω ακριβός πόσα είναι)και το γυάλισε Δεν είδα πουθενά να το έχει τρυπήσει το αμορτισέρ και να το συμπλήρωσε απλά λάδια.